|
|
MMM
|
|
|
quote:Prachtig initiatief van Feyenoord Marketing & Merchandise afdeling: aangezien 75% van de directie niet het respect kon opbrengen om op tijd bij het beeld van Coen te verschijnen doen we net of het ons toch echt wel boeit en gaan we het Boek van Coen gratis weggeven bij een seizoenskaart.
Alleen na de aankondiging dat ze dit gingen doen, kwam iemand tot de ontdekking dat het boek 5 kilo weegt. Dat zon boek dan ook nog bij de seizoenkaarthouder terecht moet komen, dat 25.000 seizoenkaarten ook 25.000 boeken betekent. Dat 25.000 * 5 kilo = 125000 kilo, en 25.000 * 4,95 verzendkosten = € 123.750,- veel geld is waren ze even vergeten.
Gelukkig is dat voor een grote rijke club als Feyenoord geen enkel probleem en dus gaan de boeken niet verzonden worden maar kunnen ze bij de eerste wedstrijden die je met een seizoenkaart kan bezoeken, opgehaald worden. U ontvangt een bonnetje en bij inlevering van dat bonnetje kunt u een boek scoren met daarin de geweldige fakkel fotos die de FSV / VG hebben geproduceerd. Johan Derksen van de Voetbal Israël die zijn boek over Coen vol zet met fotos van pseudosupporters die het grootste afscheid van een voetballer ooit organiseren alles voor de verkoop zullen we maar zeggen!
Overigens geen dank voor de gratis tip van FRFC, als de Feyenoord Klantenservice het niet doet, doen we het zelf wel! Kon het oude topic niet meer vinden en wilde jullie het toch niet onthouden omdat iedereen het boek allang had verwacht (denk ik)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tering, ff lekker lopen slepen met zo'n boek |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Juist, ga toch zeker niet met dat boek in een tasje het vak op? Of na de wedstrijd, maar zo denken duizenden anderen. Ook nog een klein half uur lopen naar de auto. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jezus, een half uur lopen? ben je zo lam of heb je hem in Dordrecht staan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En lang in de rij staan.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, nee, ik plak er van te voren een bezoekje aan m'n overgrootoma aan vast. En dat stukje loop ik dan wel. Is trouwens 20-25 minuten, ver zat iig, maar houdt me fit! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat zeker dan, en als je er niet bent krijg je hem niet? Wanneer is eerste thuiswedstrijd? Volgens mij is het dan nog bouwvak hierzo |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zaterdag 13 augustus, tegen Roda.
Leuk zo'n eerste thuiswedstrijd op zaterdag, bier..! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Ik heb het boek al .Maar is het een raar idee om de s.c.houders de keuze te geven om de bezorgkosten zelf te betalen . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 19:17 schreef ted het volgende:Ik heb het boek al .Maar is het een raar idee om de s.c.houders de keuze te geven om de bezorgkosten zelf te betalen . Ja, is echt des feyenoords georganiseerd... vraag ik me af hoelang Milo z'n sv wordt als ie een steward met dat boek voor z'n kop ramt..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:[..] Ja, is echt des feyenoords georganiseerd... vraag ik me af hoelang Milo z'n sv wordt als ie een steward met dat boek voor z'n kop ramt..... Ik wed 24 maanden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ow gaat dat niet per kilo? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Naar Spanje sturen is nog veel duurder hahahaha Wat ben ik toch een slechte voor de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Trouwe hond -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vers, vanzelfsprekend! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En uit welke streek? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Suriname, Djogo, liter flessen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Die heb ik niet op voorraad in mijn bierkelder geloof ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kies jij toch lekker wat anders uit! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Oké, zet ik er een krat dr. Pepper op |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lekkere marinade voor beenham |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hmmmm
Ik voel een forum- BBQ aankomen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik hol naar de slager voor wat beenham |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Fck bed ham uitverkocht, heb nu halal iets moeten kopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kreeg net een 'kaart' in de bus, waarmee bevestigd werd dat je het boek op moet halen bij een thuiswedstrijd. Via de mail krijg je informatie bij welke wedstrijd het is.
Of je moet het boek laten thuisbezorgen voor 12 augustus, kost je 7,50 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 12:37 schreef MMM het volgende:Kreeg net een 'kaart' in de bus, waarmee bevestigd werd dat je het boek op moet halen bij een thuiswedstrijd. Via de mail krijg je informatie bij welke wedstrijd het is. Of je moet het boek laten thuisbezorgen voor 12 augustus, kost je 7,50 Nou, prima toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb vandaag via internet de verzendkosten betaalt, had geen zin om eventueel in de rij te staan voor het boek, en er ook nog mee gaan zeulen de halve dag.
Frapant is wel dat in de berekening €4,95 verzendkosten wordt berekend door Feyenoord, en ze nu €7,50 vragen. Die €2,55 kan me gestolen worden, maar waar zijn die kosten op gebasseerd? Arbeidsloon van de vakantiekrachten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Met een goud randje dan zeker? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Je overdrijft, 7,50 verzendkosten voor een boek van 19 kilo is een prima prijs. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee joh, heel die verzendkosten geef ik niets om; vroeg me alleen af waar die €2,55 extra op gebaseerd was.
Al was het 10 of 12 euro had ik 't ook nog wel betaald, alleen omdat Feyenoord zelf over €4,95 begon, en nu €7,50, was ik gewoon benieuwd. |
|
|
|