|
|
Hasjkoph
|
|
|
Boerrigter waarschijnlijk lange tijd uitgeschakeld vanwege scheenbeenvliesontsteking 08-07-11
Derk Boerrigter komt voorlopig niet in actie voor Ajax. De van RKC overgenomen buitenspeler moet voorlopig absolute rust houden met een scheenbeenvliesontsteking. De kans bestaat dat Boerrigter lange tijd aan de kant staat.
Volgens RTV Noord-Holland is het van belang dat Boerrigter direct rust neemt. Het negeren van de klachten kan dot een pijnlijke geschiedenis leiden. Hoe lang de aanvaller precies uitgeschakeld zal zijn, is nog niet bekend.
De blessure ontstond in De Lutte, waar Ajax momenteel op trainingskamp is. Boerrigter werd deze zomer voor 550.000 overgenomen van RKC.
Tekst: Algemeen Dagblad
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17793
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vraag me af voor hoe lang.. Hoop echt dat het meevalt.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus... een goed begin is het halve werk... Begint dat gedonder nu alweer. Zo zie je maar weer, dat het erg belangrijk is om een brede selectie te hebben. Ik weet toevallig dat een scheenbeenvliesontsteking (een mooi woord voor een of ander taalspelletje...) bijzonder hardnekkig is en de genezing ervan erg lang kan duren. Een paar maanden zullen we hem sowieso kwijt zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:48 schreef Pietje het volgende:Jezus... een goed begin is het halve werk... Begint dat gedonder nu alweer. Zo zie je maar weer, dat het erg belangrijk is om een brede selectie te hebben. Ik weet toevallig dat een scheenbeenvliesontsteking (een mooi woord voor een of ander taalspelletje...) bijzonder hardnekkig is en de genezing ervan erg lang kan duren. Een paar maanden zullen we hem sowieso kwijt zijn. Damn.. Dat is klote.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Vooral erg balen omdat hij eigenlijk de enige linksbenige buitenspeler is die op links speelt. Sulejmani staat toch liever rechts en verder hebben we volgens mij geen linksbenige aanvallers. Ebecilio, Ozbiliz, Lukoki, allemaal rechtspoten. Juist met Sigtorson en Castilion in de spits wil je graag veel voorzetten zien. Met Ebecilio op links zie je vooral veel schoten van afstand. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Verdorie! Ik was zo blij dat ik me eindelijk niet meer kon irriteren aan Ebecilio! Nou Sightorsson......succes met meneer " ik kan niet schieten maar ik doe het toch elke keer weer " Ebecilio naast je. Krijg je 1 keer per wedstrijd een voorzet.
Ktotheb........Ozbiliz is links. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:59 schreef ktotheb het volgende:Vooral erg balen omdat hij eigenlijk de enige linksbenige buitenspeler is die op links speelt. Sulejmani staat toch liever rechts en verder hebben we volgens mij geen linksbenige aanvallers. Ebecilio, Ozbiliz, Lukoki, allemaal rechtspoten. Juist met Sigtorson en Castilion in de spits wil je graag veel voorzetten zien. Met Ebecilio op links zie je vooral veel schoten van afstand. Boilesen loopt wel door voor die voorzet ;) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Als Ebecilio daar staat krijgt Boilesen die bal helemaal niet. Want elke keer als Boilesen opkomt dan ziet Ebecilio het weer eens niet zoals gewoonlijk en draait ie zn rug er ook nog naartoe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:48 schreef Pietje het volgende:Jezus... een goed begin is het halve werk... Begint dat gedonder nu alweer. Zo zie je maar weer, dat het erg belangrijk is om een brede selectie te hebben. Ik weet toevallig dat een scheenbeenvliesontsteking (een mooi woord voor een of ander taalspelletje...) bijzonder hardnekkig is en de genezing ervan erg lang kan duren. Een paar maanden zullen we hem sowieso kwijt zijn. Hoeft niet perse he Pietje, het schijnt helemaal bepaald te worden door de manier van behandelen en de rust die zo'n speler pakt, houd hij 100% rust en past het programma goed bij hem, dan kan hij met 2/3 weken weer op het veld staan, mocht het niet aanslaan kan het zelfs een halfjaar of langer duren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 16:09 schreef Ajax_fan het volgende:Verdorie! Ik was zo blij dat ik me eindelijk niet meer kon irriteren aan Ebecilio! Nou Sightorsson......succes met meneer " ik kan niet schieten maar ik doe het toch elke keer weer " Ebecilio naast je. Krijg je 1 keer per wedstrijd een voorzet. Ktotheb........Ozbiliz is links. Ebecilio zal echt niet zomaar gepasseerd worden, denk ook eens wat verder na, die gast zit pas een half jaar bij het eerste en moet gewoon nog heel veel leren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:15 schreef remco k het volgende:[..] Hoeft niet perse he Pietje, het schijnt helemaal bepaald te worden door de manier van behandelen en de rust die zo'n speler pakt, houd hij 100% rust en past het programma goed bij hem, dan kan hij met 2/3 weken weer op het veld staan, mocht het niet aanslaan kan het zelfs een halfjaar of langer duren.. Dat laatste klopt zeker Remco. Maar ik heb van horen zeggen, dat enkel rust vaak niet helpt. Laten we met z'n allen maar hopen, dat het een beetje meevalt. Ik vind het nogal sneu voor die jongen. In de recentelijke oefenpotjes was hij goed bezig en Frank de Boer was erg tevreden over hem. Daardoor was ik er nogal zeker van, dat Derk Boerrigter behoorlijk dicht bij een basisplek was. Overigens, nogmaals, van harte proficiat met de verjaardag van je vrouw. Maar dat is even off-topic... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 16:21 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Als Ebecilio daar staat krijgt Boilesen die bal helemaal niet. Want elke keer als Boilesen opkomt dan ziet Ebecilio het weer eens niet zoals gewoonlijk en draait ie zn rug er ook nog naartoe. Je kan wel zo negatief zijn, maar in hij is ook gewoon belangrijk geweest voor het elftal en is helemaal niet zo egoistisch als jij doet voorkomen, hij maakt gewoon niet iets te veel acties die mislukken en mist gewoon wat timing.
Hij kan wel degelijk in het teambelang spelen en goede passes en assists geven.
Ook hieronder bij 1 van de mooiere combinatiegoals van de afgelopen jaren bij Ajax is hij betrokken. http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/14852/video-ajax-maakt-tiki-taka-goal-in-aalten/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:21 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste klopt zeker Remco. Maar ik heb van horen zeggen, dat enkel rust vaak niet helpt. Laten we met z'n allen maar hopen, dat het een beetje meevalt. Ik vind het nogal sneu voor die jongen. In de recentelijke oefenpotjes was hij goed bezig en Frank de Boer was erg tevreden over hem. Daardoor was ik er nogal zeker van, dat Derk Boerrigter behoorlijk dicht bij een basisplek was. Overigens, nogmaals, van harte proficiat met de verjaardag van je vrouw. Maar dat is even off-topic... Inderdaad, ik had ook goede hoop op deze jongen. Maar aan de andere kant komt hij wel zo'n beetje via de zwaarste weg terug bij Ajax, en dit is ook weer een fikse tegenslag, vaak zijn juist dat de jongens die zullen slagen omdat ze weten wat hard werken is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, ik had ook goede hoop op deze jongen. Maar aan de andere kant komt hij wel zo'n beetje via de zwaarste weg terug bij Ajax, en dit is ook weer een fikse tegenslag, vaak zijn juist dat de jongens die zullen slagen omdat ze weten wat hard werken is. Daar ben ik het helemaal mee eens! Hahaha, ja alweer ;-) |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:16 schreef remco k het volgende:[..] Ebecilio zal echt niet zomaar gepasseerd worden, denk ook eens wat verder na, die gast zit pas een half jaar bij het eerste en moet gewoon nog heel veel leren. Dat is het nou juis ook. Dat veel leren. Ik zie hem nu nog steeds dezelfde domme acties maken als een half jaar geleden. En hij blijft maar baggere schoten produceren terwijl hij weet dat ie dat niet kan. Je zou zeggen train daar eens op maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Zoals het ook teveel is om eens wat vaker zn man te passeren aan de zijlijn om de bal voor te zetten maar dat gebeurt ook maar 1 a 2 keer per wedstrijd. Steeds weer dezelfde acties die 7 van de 10 keer niks uithalen. En dan heb ik het nog niet eens over die maniertjes die meneer nu al heeft. Tis echt weer zo'n " kijk mij eens de bomb " zijn mannetje. Ik irriteer me mateloos aan hem.... Sorry! Als anderen hem goed vinden prima....ik vind hem niet goed. Dat is mijn mening. 10 keer liever een bescheiden Ozbiliz dan een matige speler die meteen als een haantje over het veld rent als ie een goal scoort die via te tegenstander het doel in rolt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Nu kan hij vast niet mee doen met Johan Cruijff Schaal. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Ozbiliz Ozbiliz Ozbiliz Ozbiliz
Ik ben van de Ozbiliz fanclub, snap niet dat hij zo weinig aan spelen toe komt. Als je het mij vraagt wordt dat een hele grote |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 17:57 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Dat is het nou juis ook. Dat veel leren. Ik zie hem nu nog steeds dezelfde domme acties maken als een half jaar geleden. En hij blijft maar baggere schoten produceren terwijl hij weet dat ie dat niet kan. Je zou zeggen train daar eens op maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Zoals het ook teveel is om eens wat vaker zn man te passeren aan de zijlijn om de bal voor te zetten maar dat gebeurt ook maar 1 a 2 keer per wedstrijd. Steeds weer dezelfde acties die 7 van de 10 keer niks uithalen. En dan heb ik het nog niet eens over die maniertjes die meneer nu al heeft. Tis echt weer zo'n " kijk mij eens de bomb " zijn mannetje. Ik irriteer me mateloos aan hem.... Sorry! Als anderen hem goed vinden prima....ik vind hem niet goed. Dat is mijn mening. 10 keer liever een bescheiden Ozbiliz dan een matige speler die meteen als een haantje over het veld rent als ie een goal scoort die via te tegenstander het doel in rolt. Ik zeg ook nergens dat hij fantastisch is of dat hij beter zou zijn dan Ozbiliz, maar de Boer zal hem wel niet voor niks telkens weer opstellen, en een eindoordeel hebben over een speler die pas een half jaar bij het eerste is slaat gewoon nergens op.
Ik hoor je helemaal nergens praten over zijn werklust en het feit dat zich iedere keer weer terugknokt in duels en hierdoor veel werk doet voor het team. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 18:56 schreef tommie77 het volgende:Ozbiliz Ozbiliz Ozbiliz Ozbiliz Ik ben van de Ozbiliz fanclub, snap niet dat hij zo weinig aan spelen toe komt. Als je het mij vraagt wordt dat een hele grote So true. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Daar baal ik enorm van, ik had hoge verwachtingen van Boerrigter, was iig blij met een klassieke buitenspeler op links. En ook ik ben niet stuk van Ebicilio, to say the least. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg ook nergens dat hij fantastisch is of dat hij beter zou zijn dan Ozbiliz, maar de Boer zal hem wel niet voor niks telkens weer opstellen, en een eindoordeel hebben over een speler die pas een half jaar bij het eerste is slaat gewoon nergens op. Ik hoor je helemaal nergens praten over zijn werklust en het feit dat zich iedere keer weer terugknokt in duels en hierdoor veel werk doet voor het team. Ja leuk en aardig maar het merendeel gaat mis met die jongen. In het begin dacht ik nou dit kan wel wat gaan worden maar het is alleen maar afgezakt. Ik blijf me gewoon aan hem irriteren. Die maniertjes van hem. Dat eeuwige naar binnen trekken en schieten op goal. En het ergste nog. Dat ie gewoon geen inzicht heeft. Hij is echt blind in het veld. Opkomende mensen ziet ie niet, sterker nog hij draait er gewoon elke keer weer met zn rug naartoe omdat ie weer naar het centrum gaat lopen waar al genoeg spelers staan. Hij ziet niet wanneer hij die bal af moet geven en het woord Steekpass kent hij al helemaal niet.Hoevaak spelers wel niet de diepte zoeken, vrij lopen en vragen om die bal maar ziet ie het.......Nee! Dan kan je wel lopen knokken in het veld maar wat heb je daaraan als je als aanvaller aanvallend niks toevoegt. Ik blijf hem niet goed genoeg vinden voor Ajax 1. Das mijn mening gewoon. Zelfs een Babel vond ik nog beter. En daar was ik al geen fan van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 20:42 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ja leuk en aardig maar het merendeel gaat mis met die jongen. In het begin dacht ik nou dit kan wel wat gaan worden maar het is alleen maar afgezakt. Ik blijf me gewoon aan hem irriteren. Die maniertjes van hem. Dat eeuwige naar binnen trekken en schieten op goal. En het ergste nog. Dat ie gewoon geen inzicht heeft. Hij is echt blind in het veld. Opkomende mensen ziet ie niet, sterker nog hij draait er gewoon elke keer weer met zn rug naartoe omdat ie weer naar het centrum gaat lopen waar al genoeg spelers staan. Hij ziet niet wanneer hij die bal af moet geven en het woord Steekpass kent hij al helemaal niet.Hoevaak spelers wel niet de diepte zoeken, vrij lopen en vragen om die bal maar ziet ie het.......Nee! Dan kan je wel lopen knokken in het veld maar wat heb je daaraan als je als aanvaller aanvallend niks toevoegt. Ik blijf hem niet goed genoeg vinden voor Ajax 1. Das mijn mening gewoon. Zelfs een Babel vond ik nog beter. En daar was ik al geen fan van. Volgens mij heb je de link na die goal van Ajax niet gekeken, en ken je al helemaal zijn tijd bij de A1 van Ajax niet. Hij voegt op linksbuiten in ieder geval 100 keer meer rendement toe dan Emanuelson. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb je de link na die goal van Ajax niet gekeken, en ken je al helemaal zijn tijd bij de A1 van Ajax niet. Hij voegt op linksbuiten in ieder geval 100 keer meer rendement toe dan Emanuelson. Luister nou. Als jij hem wel goed vind moet je zelf weten maar ik vind hem niet goed genoeg voor Ajax 1. Hoevaak moet ik dat nog zeggen. Ieder zn mening toch? Je hoeft me echt niet te overtuigen hoor. Ik blijf bij mn standpunt over Ebecilio. Alle respect voor die gast maar ik heb er niks mee. En Emanuelson......tja zelfs mn oma voegt nog meer rendement toe dan Emanuelson.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jammer dat derk nu al geblesseerd is, heeft iemand enig idee hoelang het duren gaat voordat hij terug is?? ik hoop sowiezo dat er nog een vleugel komt!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:jammer dat derk nu al geblesseerd is, heeft iemand enig idee hoelang het duren gaat voordat hij terug is?? ik hoop sowiezo dat er nog een vleugel komt!!! Ik heb begrepen, dat het minimaal een maand is. Het kan volgens mij zelfs langer duren :-( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:04 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb begrepen, dat het minimaal een maand is. Het kan volgens mij zelfs langer duren :-( bedankt pietje!!! is inderdaad lang, mist de hele voorbereiding!! even een vraagje nog aan jou over die avatar, hoe stuur je een plaatje in prive bericht??? moet je dan tussen URL de links plaatsen of wat eigenlijk? alvast bedankt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:07 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] bedankt pietje!!! is inderdaad lang, mist de hele voorbereiding!! even een vraagje nog aan jou over die avatar, hoe stuur je een plaatje in prive bericht??? moet je dan tussen URL de links plaatsen of wat eigenlijk? alvast bedankt Ik heb geen idee. Ik heb dit plaatje opgedoken in Word en als bijlage meegestuurd. Ik ben niet zo'n computernerd... Vraag het anders aan de anderen, de jongeren, die zijn er vast beter mee vertrouwd... Succes! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hahaha zal het doen pietsje, doe gewoon gelijk oproep, ga er geen topic over starten hahaha, weet iemand hoe je in een prive bericht een plaatsje meestuurd?? |
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:jammer dat derk nu al geblesseerd is, heeft iemand enig idee hoelang het duren gaat voordat hij terug is?? ik hoop sowiezo dat er nog een vleugel komt!!! Ik heb zelf ook deze blessure gehad en bij mij heeft het zeker 3-4 maanden geduurd voordat ik weer kon trainen. Sterker nog nu (8 jaar later) zijn de schenen op de plek van de blessure nog regelmatig gevoelig :( De blessure betekende voor mij einde voetballen...
Uiteraard is mij niet bekend hoe hevig de blessure van Boerrigter is maar een maand lijkt me positief ingeschat...... Hopelijk voor hem en jullie valt het mee..... (en weer terug naar mijn eigen forum:D) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Scheenbeenvliesontsteking is een vorm van overbelasting eigenlijk. Het vervelende aan deze ontsteking is dat je het nooit meer kwijt raakt. Het is wel goed te behandelen, en met wat rust kan hij op zich redelijk snel weer aan de slag, maar voor hetzelfde geld is hij er maanden uit.
Je ziet dit ook veel bij militairen, die vanwege het vele lopen op kisten met flinke bepakkingen hier ook veel last van hebben.
Erg vervelende blessure.
Overigens schijnt het geen scheenbeenvliesontsteking te zijn, maar slecht een geirriteerd scheenbeen. http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8676
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Volgens mij is hij maar 2 weken eruit. En ik heb net ook de discussie over ebecilio gelezen, en in het begin vond ik hem ook niet goed.Toch is hij vanaf de bekerfinale steeds betre gaan spelen, simpeler vooral. Snap op diit moment de keuze wel, eerder niet. Vond ozbiliz in de spits wel aardig spelen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
vanaf de bekerfinale is er 1 serieuze wedstrijd geweest? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vroeg het me ook al af. Hahaha |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Gisteren op EL werd gemeld dat het slechts een irritatie van het scheenbeen betrof, dus we hoeven ons niet veel zorgen te maken over Boerrigter, lijkt me. Gisteren viel me bij Castillon op dat hij bevestigde wat De Boer had gezegd over hem; ondanks zijn op het oog sterke lichaam vond ik hem af en toe niet sterk in duels. Aan de bal wel. Maar je fysiek laten aftroeven door de voorstopper van Emmen geeft te denken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:46 schreef Cyprioot het volgende:Gisteren op EL werd gemeld dat het slechts een irritatie van het scheenbeen betrof, dus we hoeven ons niet veel zorgen te maken over Boerrigter, lijkt me. Gisteren viel me bij Castillon op dat hij bevestigde wat De Boer had gezegd over hem; ondanks zijn op het oog sterke lichaam vond ik hem af en toe niet sterk in duels. Aan de bal wel. Maar je fysiek laten aftroeven door de voorstopper van Emmen geeft te denken. Irritatie.. Dus dat betekent dat hij snel weer mee kan doen? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hij heeft op het eind van het seizoen bekerfinale en kampioenswedstrijd fantastisch gespeeld, maar iets daarvoor heeft hij ook well goed gespeeld |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:46 schreef Cyprioot het volgende:Gisteren op EL werd gemeld dat het slechts een irritatie van het scheenbeen betrof, dus we hoeven ons niet veel zorgen te maken over Boerrigter, lijkt me. Gisteren viel me bij Castillon op dat hij bevestigde wat De Boer had gezegd over hem; ondanks zijn op het oog sterke lichaam vond ik hem af en toe niet sterk in duels. Aan de bal wel. Maar je fysiek laten aftroeven door de voorstopper van Emmen geeft te denken. Idd, hij verloor bijna al zijn duels!! En dat met zo'n lichaam! Ik dacht toen hij erin kwam, zo!! dat is een kast, maar dat valt dus reuze mee |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 20:52 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij heb je de link na die goal van Ajax niet gekeken, en ken je al helemaal zijn tijd bij de A1 van Ajax niet. Hij voegt op linksbuiten in ieder geval 100 keer meer rendement toe dan Emanuelson. begin je weer lul de behanger!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ik heb scheenbeenvli
|
|
|
Hallo ik ben tim en ik heb al 1 en half jaar last van scheenbeenvliesontsteking ik wil zo graag weer voetballen!!! maar dat gaat niet want ik krijg zoveel krampen en pijn ik denk dat het niet over gaat kan iemand mij helpen want ik maak me zorgen om men 2 scheenen |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 14:50 schreef ik heb scheenbeenvli het volgende:Hallo ik ben tim en ik heb al 1 en half jaar last van scheenbeenvliesontsteking ik wil zo graag weer voetballen!!! maar dat gaat niet want ik krijg zoveel krampen en pijn ik denk dat het niet over gaat kan iemand mij helpen want ik maak me zorgen om men 2 scheenen waarom vraag je dat hier? (sorry als het bot overkomt,bedoel het niet) Wens je ook alle sterkte toen en dat je snel weer op het veld kan staan. Misschien dokter of zoek op internet naar een nummer of zo''n forum Sterkte! |
|
|
|
|
410
|
|
|
ik heb het ook, bij mij chronisch blijft dus terugkeren! zoek een fysio en houdt rust. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Nou ik dacht lekker Boerrigter weer terug, krijgen we dit verhaal weer met die scheenbeen vliesontsteking cq irritatie.Het verschil met ons is dat hij te maken heeft met een tussen aanhalingstekens professionele medische staf waarbij er normaal gesproken een goede en betere medische begeleiding is.Of dat bij Ajax ook zo is dat kan je je afvragen.Want blessures bij Ajaxspelers duren, hoe het kan, weet ik niet altijd langer dan ingeschat in vergelijking met andere profclubs bedoel ik dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik schrok me eigen de tering man....Boerrigter wederom geblesseerd...
Overigens sterkte met jouw scheenbeenvliesontsteking Tim....heb hier voor niet gestudeerd hahaha....Tip: ga naar je huisarts en vraag of ze je door willen sturen naar de specialist in het Ziekenhuis....succes Timmyboy!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik schrok me eigen de tering man....Boerrigter wederom geblesseerd... Overigens sterkte met jouw scheenbeenvliesontsteking Tim....heb hier voor niet gestudeerd hahaha....Tip: ga naar je huisarts en vraag of ze je door willen sturen naar de specialist in het Ziekenhuis....succes Timmyboy!!! Check ff de datum van dit topic Sjakie........niks aan de hand dus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: In eerste instantie niet gezien...moest effe slikke pik.... |
|
|
|