|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: moest ff slikke pik.......huh???.....wil het niet weten gap!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha nee daar moest ik niet van slikken....wil niet weten hoe dit voelt....laat het vrouwelijke geslacht dit maar ondergaan....hihihi... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hahahaha nee daar moest ik niet van slikken....wil niet weten hoe dit voelt....laat het vrouwelijke geslacht dit maar ondergaan....hihihi... Hehehehehehehe.....mag jou wel gappie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik jou ook kerel...een beetje humor moet er zijn tussen al die voetbalgoeroes.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik jou ook kerel...een beetje humor moet er zijn tussen al die voetbalgoeroes.... Dat laatste ben ik zeker niet.......hahahahaha.....meer een stoorzender |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar die moet er ook zijn...sommigen beginnen al sterallures te krijgen en die moeten weer even met beide beentjes op de grondn komen...dus gewoon doorgaan gap...hahahaha |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Inclusief mijzelf heeft bijna niemand dit in de gaten gehad dat het een topic was uit 2011.In ieder geval een hele geruststelling, want Boerrigter kunnen we wel gebruiken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 22:48 schreef 46ajaxio het volgende:Inclusief mijzelf heeft bijna niemand dit in de gaten gehad dat het een topic was uit 2011.In ieder geval een hele geruststelling, want Boerrigter kunnen we wel gebruiken. Geeft niet gap....ik zag het gelijk.....wees blij,dat het niet zo is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
dat ben ik ook, zeker als je al zo veel geblesseerde spelers hebt.Hij kan in ieder geval de blessure van Sulemani opvangen en misschien gaat Janssen nu ook beter draaien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ohhhh nu zie ik het ook gvd...bedankt....gelukkig maar....whehehehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe...slome :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer weinig wijze goeroes gezien vanavond...maar wel gelachen pik... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig ben ik één van die weinige,en Joduh.......die moet je in de gaten houden gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ok bedankt voor de tip hehehehe... |
|
|
|