BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg: 'Ik ga er van uit dat ik bij Ajax blijf'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - vrijdag 08 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Maarten Stekelenburg gaat er ondanks interesse van AS Roma nog steeds vanuit dat hij komend seizoen bij Ajax blijft. De Oranje-goalie stelt dat hij vooralsnog niet anders kan dan afwachten.

Stekelenburg keerde woensdag na vier maanden afwezigheid terug op het veld bij Ajax. In de oefenwedstrijd tegen AZSV Aalten (11-0 zege) kreeg de doelman weinig te doen. 'De rentree ging vrij gemakkelijk', vertelt hij op de clubwebsite. 'Het was lekker weer op het veld te staan en de mensen vóór je weer in een Ajax-shirt te zien. Dit is beter dan trainen.'

Ondanks zijn terugkeer beleefde de Ajax-goalie weinig plezier aan zijn eerste optreden. 'Deze wedstrijdjes zijn voor de spelers misschien leuk, maar voor de keepers niet. Je krijgt werkelijk niets te doen. Straks krijgen we de wat betere wedstrijden, dat is wat lekkerder voor ons.'

Een afvaardiging van Roma is vrijdag naar Amsterdam gereisd om zich te oriënteren op de mogelijkheid Stekelenburg naar AS Roma te halen. Stekelenburg houdt ondertussen alle opties open. 'Het is afwachten of ik dit seizoen hier of ergens anders zal spelen. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het bij Ajax is.'

Mocht Stekelenburg daadwerkelijk bij Ajax blijven, wil hij het succes van vorig seizoen evenaren. 'We zijn kampioen geworden. Het was een mooi jaar, maar dat ligt nu achter ons. We trainen hard en gaan nu proberen eerder kampioen te worden dan de afgelopen jaargang.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/203233/Stekelenburg-Ik-ga-er-van-uit-dat-ik-bij-Ajax-blijf.htm

Wat vinden jullie hiervan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Ajax Is The Best --
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
De transferperiode duurt nog een aantal weken, dus kan er nog van alles gebeuren, ook met Maarten Stekelenburg. Ikzelf zou het echter beslist toejuichen wanneer hij nog een jaartje zou blijven. In de vorm van het afgelopen seizoen, vond ik Maarten één van de beste goalies van de wereld. Zonder overdrijven!
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 08 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Dit kan wel in dit topic besproken worden: http://forum.headliner.nl/topic-22214/

Misschien ben je nieuw hier, dan krijg je van mij de tip: kijk eerst even of je vraag/onderwerp niet al ergens besproken wordt. We worden hier een beetje gek van al die nieuwe topics over nutteloze of allang besproken onderwerpen. Alvast bedankt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 juli 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:53 schreef Boilesen het volgende:
Dit kan wel in dit topic besproken worden: http://forum.headliner.nl/topic-22214/

Misschien ben je nieuw hier, dan krijg je van mij de tip: kijk eerst even of je vraag/onderwerp niet al ergens besproken wordt. We worden hier een beetje gek van al die nieuwe topics over nutteloze of allang besproken onderwerpen. Alvast bedankt.
En dan is het nog netjes gezegd :P
Benno
 Benno - vrijdag 08 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:52 schreef Pietje het volgende:
De transferperiode duurt nog een aantal weken, dus kan er nog van alles gebeuren, ook met Maarten Stekelenburg. Ikzelf zou het echter beslist toejuichen wanneer hij nog een jaartje zou blijven. In de vorm van het afgelopen seizoen, vond ik Maarten één van de beste goalies van de wereld. Zonder overdrijven!
Hoop ik wel dat hij dan ook een jaartje bijtekent;)
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - vrijdag 08 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:53 schreef Boilesen het volgende:

Oke bedankt.
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:03   quote  deeplink  
graag gedaan
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 10 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 16:00 schreef Benno het volgende:

[..]

Hoop ik wel dat hij dan ook een jaartje bijtekent;)
Doe mij maar een jaartje of 5
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
of 6
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Of 7
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 10 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Of tot het einde van zijn carriere!
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:50 schreef amsterdammer113 het volgende:
Of tot het einde van zijn carriere!
Of ook na het einde vn zijn carriere.......
Ajx
 Ajx - maandag 11 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Punt is dus dat hij mag bijtekenen, en dan kan ajax er als goedmakertje ook een transfersom van ongeveer 20 miljoen inzetten. dan kan hij ook gelijk weg als hij dat wil
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 12:10 schreef Ajx het volgende:
Punt is dus dat hij mag bijtekenen, en dan kan ajax er als goedmakertje ook een transfersom van ongeveer 20 miljoen inzetten. dan kan hij ook gelijk weg als hij dat wil
Dit meen je serieus??? Een goedmakertje van Ajax??? Eerder een strop om zijn nek als je zo'n gelimiteerde transfersom aan zijn nek hangt gezien het feit dat hij volgend jaar anders gratis de deur uit mag lopen.
Ajx
 Ajx - maandag 11 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit meen je serieus??? Een goedmakertje van Ajax??? Eerder een strop om zijn nek als je zo'n gelimiteerde transfersom aan zijn nek hangt gezien het feit dat hij volgend jaar anders gratis de deur uit mag lopen.
Leg deze eens beter uit alsjeblieft
freakie
 freakie - maandag 11 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:58 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat ook wel kan doen.. Een goedmakertje van 20 mil? ik geloof dat dat dus geen goedmakertje is en de teams dan steek zowiezo niet meer gaan kopen en hem laten zitten totdat hij transfervrij is.. Doe een clausule van 9 mil of 8 mil in zijn contract.. Of helemaal niet maar spreek af dat je hem na dit seizoen laat gaan..
remco k
 remco k - maandag 11 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:58 schreef Ajx het volgende:

[..]

Als je Steek zijn contract verlengt en hem een transfersom aan zijn nek hangt van 20 miljoen plus, wat is dan de winst voor Stekelenburg??? Helemaal niks en hij zal dan zeker weten niet meer verkocht gaan worden omdat hij sinpelweg niet meer waard gaat zijn dan dat hij nu is. Contractverlenging in welke vorm dan ook is enkel winst voor Ajax en haar supporters.
Ajx
 Ajx - dinsdag 12 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Steek zijn contract verlengt en hem een transfersom aan zijn nek hangt van 20 miljoen plus, wat is dan de winst voor Stekelenburg??? Helemaal niks en hij zal dan zeker weten niet meer verkocht gaan worden omdat hij sinpelweg niet meer waard gaat zijn dan dat hij nu is. Contractverlenging in welke vorm dan ook is enkel winst voor Ajax en haar supporters.
Denk je dan niet dat Stekelenburg 20 miljoen waard is??!! Hij is de beste keeper van het voorbije wk en vorig seizoen en het seizoen ervoor was hij fantastisch!!! En Stekelenburg wilt toch alleen maar naar de absolute top, en een transfersom van rond de 20 miljoen( Het hoeft ook niet perse 20 te zijn, maar het kan ook 15) kunnen ook alleen die transfersom betalen.
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

Denk je dan niet dat Stekelenburg 20 miljoen waard is??!! Hij is de beste keeper van het voorbije wk en vorig seizoen en het seizoen ervoor was hij fantastisch!!! En Stekelenburg wilt toch alleen maar naar de absolute top, en een transfersom van rond de 20 miljoen( Het hoeft ook niet perse 20 te zijn, maar het kan ook 15) kunnen ook alleen die transfersom betalen.
Het gaat er toch niet om wat jij of ik hem waard vind, het gaat clubs erom dat hij nu voor 8 is op te halen en komend seizoen gratis, als Steek dan bijtekend is hij direct niet meer interesant voor die clubs.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 12 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

Je snapt t echt niet? Stekelenburg behoort tot de betere keepers in deze wereld, maar topclubs zijn schaars. Steek is ook weer niet zo goed dat iedere club hem tegen elke prijs wil hebben. Hij mag allang blij zijn als hij ooit voor Man U, Barca, Madrid of een dergelijke club mag uitkomen. Waarom zou hij in godsnaam deze kans zo enorm verkleinen door in te stemmen met zo'n hoge minimale transfersom?
Boilesen
 Boilesen - woensdag 13 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
As Roma gaat voor een andere keeper: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142198

Zal steek dan toch blijven? Welke clubs die goed genoeg zijn voor Steek kunnen nog een keeper gebruiken?
nora
 nora - woensdag 13 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Een jaar bijtekenen en dan een transf/som van 8 miljoen met hem afspreken dat zou mooi zijn.
Haagse Jood
 Haagse Jood - woensdag 13 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
In mijn ogen zijn er nog 2 clubs met status en geld en die een goede keeper zoeken waar Steek nu nog heen kan , Tottenham & Arsenal
Boilesen
 Boilesen - woensdag 13 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:02 schreef Haagse Jood het volgende:
In mijn ogen zijn er nog 2 clubs met status en geld en die een goede keeper zoeken waar Steek nu nog heen kan , Tottenham & Arsenal
Klopt maar dan moet hij wel concurreren met Gomes en die ene Pool van Arsenal, allebei niet de minste. Vraag me af of steek dat risico wil lopen
Ajx
 Ajx - woensdag 13 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Roma gaat voor Kameni(volgens mij de tweede keeper van Espanyol). En nog even voor remco, het gaat mij om het principe, dat er in het contract een ytransfersom in kan komen, die zowel voor ajax als stekelenburg aantrekkelijker is dan de huidige situatie. En dan kan het 20 miljoen zijn, maar ook 15, 12.5 enz. Als hij voor zowel stekelenburg als ajax positief is, moet je het doen!
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:11 schreef Ajx het volgende:
Roma gaat voor Kameni(volgens mij de tweede keeper van Espanyol). En nog even voor remco, het gaat mij om het principe, dat er in het contract een ytransfersom in kan komen, die zowel voor ajax als stekelenburg aantrekkelijker is dan de huidige situatie. En dan kan het 20 miljoen zijn, maar ook 15, 12.5 enz. Als hij voor zowel stekelenburg als ajax positief is, moet je het doen!
Owwhhh, nu is het in 1 keer zo..Whahahaha, ophouden nu want je maakt jezelf belachelijk..
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:25 schreef Boilesen het volgende:
As Roma gaat voor een andere keeper: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142198

Zal steek dan toch blijven? Welke clubs die goed genoeg zijn voor Steek kunnen nog een keeper gebruiken?
Er was over roma denk ik.. En hoop ik toch geen twijfel.. Deze club heeft geen cl en daar kan steek nu wel spelen.. Ik hoop en denk dat steek een jaartje bijtekent en dan met de wetenschap dat hij daarna naar arsenal gaat ofzo.. Hij tekent bij ajax een contract en tekent daarna een contract bij een andere club die over een jaar in gaat..
Boilesen
 Boilesen - donderdag 14 juli 2011 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:11 schreef Ajx het volgende:
Wat je nog steeds niet begrijpt is dat een minimale transfersom voor Steek hoe dan ook niet voordelig is, er van uitgaande dat hij ooit nog een stap wil maken.
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 02:45 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Wat je nog steeds niet begrijpt is dat een minimale transfersom voor Steek hoe dan ook niet voordelig is, er van uitgaande dat hij ooit nog een stap wil maken.
Nee maar dat snappen we allemaal niet een minimale transfersom is vaak een reden om misschien bij de tekenen.. Als je erin zit dat steek voor 7 of 8 mil weg mag dan kan steek zomaar denken.. Nou dan doe ik dat en dan kan ik zelf mijn club uitkiezen.. Hij wil een stap maken en dan kan een minimale transfersom is hij niet al te hoog is wel voordeling zijn.. Maar een minimale transfersom is het eigenlijk niet.. Voor clubs die het kopen is het een maximale transfersom..Dus voor dat bedrag zouden alle clubs direct met hem kunnen praten..
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee maar dat snappen we allemaal niet een minimale transfersom is vaak een reden om misschien bij de tekenen.. Als je erin zit dat steek voor 7 of 8 mil weg mag dan kan steek zomaar denken.. Nou dan doe ik dat en dan kan ik zelf mijn club uitkiezen.. Hij wil een stap maken en dan kan een minimale transfersom is hij niet al te hoog is wel voordeling zijn.. Maar een minimale transfersom is het eigenlijk niet.. Voor clubs die het kopen is het een maximale transfersom..Dus voor dat bedrag zouden alle clubs direct met hem kunnen praten..
En als hij niet tekent kan hij gratis naar iedere club in de wereld, dat is voor heem toch veel voordeliger.
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Dat is waar.. Ag zoiets zou elke speler met een ajax hart ook doen he?;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door freakie --
Ajx
 Ajx - donderdag 14 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Owwhhh, nu is het in 1 keer zo..Whahahaha, ophouden nu want je maakt jezelf belachelijk..
Kom kom zeg, ik wil er een goede tranfersom in zitten, en bekijk mijn vorige reacties maar, ik zei: Als voorbeeld een transfersom van 20 miljoen. Ik heb nooit gezegd dat het ook 20 per se moet wezen! Zou voor ajax natuurlijk wel mooi wezen, maar is een beetje hoog. Verder denk iok dat een transfersom van 10-15 miljoen heel normaal is, en dat je, als je goed onderhandelt als ajax zijn de, een tranfersom van dichtbij de 15 eruit kan halen, want steek is natuurlijk wel een club man!
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 12:10 schreef Ajx het volgende:
Dit zei je.. Je lult je er nu onderuit beste ajx.. Je zegt duidelijk dat ajax er met een goedmakertje 20 mil in moet zetten en dan is het voor stekelenburg helemaal niet een goedmakertje..
baco74
 baco74 - donderdag 14 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit zei je.. Je lult je er nu onderuit beste ajx.. Je zegt duidelijk dat ajax er met een goedmakertje 20 mil in moet zetten en dan is het voor stekelenburg helemaal niet een goedmakertje..
Sommige spelers doen dit als geste naar de club
met de zekerheid dat een evt.nieuwe club dit ook neerlegt als afkoopsom.
Als Ajax dit zou eisen bij verlenging is dit echt geen goedmakertje voor Steek,
dan zal dit echt wel ten kostte gaan van zijn aanstaande salaris bij een evt. nieuwe club.
Ajax en Steek zullen goede afspraken moeten maken mbt zijn aflopende contract.
Het zou Ajax sieren wanneer Steek geen mooie club vind om hem gewoon zijn huidige contract uittelaten spelen en dan kan hij voor een mooie topclub gaan keepen.
Een keeper die zoveel jaren voor de club heeft gespeeld moet je dit gunnen.
Dan maar transfervrij.
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

dan zal dit echt wel ten kostte gaan van zijn aanstaande salaris bij een evt. nieuwe club.
Het zou Ajax sieren wanneer Steek geen mooie club vind om hem gewoon zijn huidige contract uittelaten spelen en dan kan hij voor een mooie topclub gaan keepen.
Dan maar transfervrij.
ja maar steek heeft wel gemeld open te staan voor een verlenging als er geen club was deze transfer periode.. dat zou dus betekenen dat hij niet wil dat hij transfervrij weggaat.. En dat wil zeggen dat hij gewoon een ajacied is in hart en nieren..
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
-kut

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door freakie --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 14 juli 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:07 schreef freakie het volgende:
-kut
Kutterdekut
freakie
 freakie - donderdag 14 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Kutterdekut
Kutterdekutjes kippenkut
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 juli 2011 - 02:37   quote  deeplink  
NIeuw contract met afkoopsom van 10m
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 15 juli 2011 - 02:38   quote  deeplink  
Wat is kut trouwens? Heb ik weer iets gemist?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juli 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 02:38 schreef Ajax we love you het volgende:
Wat is kut trouwens? Heb ik weer iets gemist?
Nee
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 15 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:06 schreef freakie het volgende:

[..]

ja maar steek heeft wel gemeld open te staan voor een verlenging als er geen club was deze transfer periode.. dat zou dus betekenen dat hij niet wil dat hij transfervrij weggaat.. En dat wil zeggen dat hij gewoon een ajacied is in hart en nieren..
Het zou heel aardig zijn natuurlijk als hij dat voor Ajax zou willen doen, maar dan nog zal hij uiteraard meer salaris vragen en eisen dat een minimale afkoopsom juist erg laag komt te liggen. Zodat Ajax hem niet tegen zijn wil vast kan houden.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:20 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Het zou heel aardig zijn natuurlijk als hij dat voor Ajax zou willen doen, maar dan nog zal hij uiteraard meer salaris vragen en eisen dat een minimale afkoopsom juist erg laag komt te liggen. Zodat Ajax hem niet tegen zijn wil vast kan houden.
Oo echt?.. Je kan het wel dubbel uitleggen maar t gaat erom dat als er geen transfer komt hij denk ik wel bij zou tekenen.. En inderdaad waarschijnlijk tegen een lage transfersom.. En een stuk hoger salaris..
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 15 juli 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Oo echt?.. Je kan het wel dubbel uitleggen maar t gaat erom dat als er geen transfer komt hij denk ik wel bij zou tekenen.. En inderdaad waarschijnlijk tegen een lage transfersom.. En een stuk hoger salaris..
Ja dat zou kunnen dat ontken ik ook niet, maar laat het duidelijk zijn dat dit dan vanaf de kant van Steek gewoon clubliefde is, want voor zijn carrière (nogmaals, ervan uitgaande dat hij nog naar de Wereldtop wil) is het niet de beste optie. In eerste instantie werd het gepresenteerd als een win win situatie en dat is t dus niet.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:02 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen dat ontken ik ook niet, maar laat het duidelijk zijn dat dit dan vanaf de kant van Steek gewoon clubliefde is, want voor zijn carrière (nogmaals, ervan uitgaande dat hij nog naar de Wereldtop wil) is het niet de beste optie. In eerste instantie werd het gepresenteerd als een win win situatie en dat is t dus niet.
Nee klopt dat kwam van ajx;)
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:58 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan maar transfervrij.
Dat eerste bedoel ik dus, het doen als een geste! Maar je kan hem toch gewoon zon contract laten tekenen? Met een transfersom die vooor zowel steek als ajax goed en aantrekkelijk is!
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik dus gewoon!!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee klopt dat kwam van ajx;)
Bij de juiste transfersom kan het ook zeker een win-win situatie zijn
freakie
 freakie - zaterdag 16 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 20:53 schreef Ajx het volgende:

[..]

Bij de juiste transfersom kan het ook zeker een win-win situatie zijn
Nee voor steek is het nooit win-win.. Het zou heel super zijn als hij tekent uit liefde voor ajax.. Er is geen win-win voor steek.. En dan nog, je zei eerst dat er een clausule van 20 mil in moest en niet op de manier zoals je het nu zegt.. Is het beter.. Maar het is zeker geen win-win

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stekelenburg: 'Ik ga er van uit dat ik bij Ajax blijf'

0.0107338