|
|
MauricioAros
|
|
|
Plaats hier alles over de wedstrijd :D
Kan ik de wedstrijd vanuit het buitenland volgen op m'n smartphone doormiddel van internetradio? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Staat 0-3 na 24 minuten spelen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Doet Cisse mee vanmiddag? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jongens.... feyenoord komt me wijk in!! hahahahaa dus pils bij mij!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je had nog wat staan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: spa voor jou vriend.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vanavond komt me nieuwe foute vriendinnetje. (fr-esther, dubbel d) dus ben bang dat ik vanaaf gewoon aan de pils ga. de rest laat ik wel. moet er tenslotte nog op! hahaha. obiku heeft er zin in!! ze zit me al 1 week uit te dagen... nu word het tijd.... voor de biekswaffel!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 11:27 schreef obiku010 het volgende:vanavond komt me nieuwe foute vriendinnetje. (fr-esther, dubbel d) dus ben bang dat ik vanaaf gewoon aan de pils ga. de rest laat ik wel. moet er tenslotte nog op! hahaha. obiku heeft er zin in!! ze zit me al 1 week uit te dagen... nu word het tijd.... voor de biekswaffel!!! Of je drinkt een keer sinas |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Of een lekker glas ijskoud water. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 11:27 schreef obiku010 het volgende:vanavond komt me nieuwe foute vriendinnetje. (fr-esther, dubbel d) dus ben bang dat ik vanaaf gewoon aan de pils ga. de rest laat ik wel. moet er tenslotte nog op! hahaha. obiku heeft er zin in!! ze zit me al 1 week uit te dagen... nu word het tijd.... voor de biekswaffel!!! biek chillin
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Precies! Dan heeft ze nog wat aan je in bed |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kan je dr nog wat voorlezen voor het slapen gaan.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
je hebt gelijk! wie ben ik... om een medemens niet te helpen!! in dit geval een lekker blond ding! ik moet niet egoistisch zijn... ik gun haar haar genot!! minibiek gaat het doen!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:23 schreef obiku010 het volgende:je hebt gelijk! wie ben ik... om een medemens niet te helpen!! in dit geval een lekker blond ding! ik moet niet egoistisch zijn... ik gun haar haar genot!! minibiek gaat het doen!!!! Mini? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:23 schreef obiku010 het volgende:je hebt gelijk! wie ben ik... om een medemens niet te helpen!! in dit geval een lekker blond ding! ik moet niet egoistisch zijn... ik gun haar haar genot!! minibiek gaat het doen!!!! ***Go for it Biek*** |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: voor de een lijkt het een kinderarm... voor de ander, die het vergelijkt met mij als lul zijnde is ie klein... maar hij gaat aan de arbeid!!! minibiek///watvrouwenwillen!!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Altijd lastig vitesse delft uit......... |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
houden die el ahmadhi. Gaat het team dragen als hij het vertrouwen krijgt |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Omdat ie 2 keer een doelpunt tegen een amateur club maakt? |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
niet alleen daarom,kan gewoon goed voetballen |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Laat ie in de wedstrijden waar het omgaat nauwelijks zien. Achja misschien dit seizoen. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Daarom dus,is toch echt wel beter dan v haaren of clasie |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
laten we het er maar gewoon op houden dat we goed de 0 houden ! meer positiefs is er niet te melden ! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
trouwens stuur die cabral van mij apart maar lekker naar exel ! ik zal er geen seconden van wakker liggen als die vent pleite is |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 11:27 schreef obiku010 het volgende:vanavond komt me nieuwe foute vriendinnetje. (fr-esther, dubbel d) dus ben bang dat ik vanaaf gewoon aan de pils ga. de rest laat ik wel. moet er tenslotte nog op! hahaha. obiku heeft er zin in!! ze zit me al 1 week uit te dagen... nu word het tijd.... voor de biekswaffel!!! Man drink lekker een potje bier steek die biekswaffel tussen die dubbel d en morgen weer leven als een vroom haha. Go Go Go |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: hij wil niet vechten voor zijn kans (lees dat intervieuw over Miyaichi!) en na 2 wedstrijden in de eredivisie heeft iedere verdediger a precies door wat hij gaat doen ! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Met v haaren of clasie hou je snelheid in het spel. Eldrami vertraagd het spel alleen maar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
1-2 altijd lastig he vitesse delft uit..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: na een ijskoude douche? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ff on topic: wat is de stand nu? @ The Q: hup Clasie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
troy91
|
|
|
toch jammer dat de score nog niet wat hoger is |
|
|
|