|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: nee ze mogen blij zijn als het 1-2 blijft! En dat tegen amateurs, wordt weer een gezellig seizoen in de kuip |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] nee ze mogen blij zijn als het 1-2 blijft! En dat tegen amateurs, wordt weer een gezellig seizoen in de kuip Dan blijf je thuis |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Cisse is dus echt wel nodig binnen dit 11tal ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: altijd positief he die quiroz |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
1-3 Mokotjo, een van de weinige positieven op het veld. Mario Been zal wel weer met een smoes komen dat er zwaar is getraind de afgelopen week. Ja lullen kan ie wel nu nog een goede trainer/coach worden. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor leedvermaak blijf ik nooit thuis! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:42 schreef lijdensweg het volgende:1-3 Mokotjo, een van de weinige positieven op het veld. Mario Been zal wel weer met een smoes komen dat er zwaar is getraind de afgelopen week. Ja lullen kan ie wel nu nog een goede trainer/coach worden. Ik vraag me af waar jij goed in zou kunnen zijn |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In ieder geval een betere coach dan Mario Been , haha. Maar dat is niet zo moeilijk toch |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] In ieder geval een betere coach dan Mario Been , haha. Maar dat is niet zo moeilijk toch Ik vermoed, zonder bewijs, dat jij 1 van die stuurlui bent, die aan de kant staan altijd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij doet je (forum)naam in ieder geval eer aan! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat ben jij een azijnzeikert zeg. gatver |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik wed dat jij begrafenisondernemer bent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gloryhunter. Ajoks fan. Je kent ze wel. Schouwburgpubliek. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: haha had gekunnen. Maar helaas. Gewoon een harde werker van 0700 tot 1700 uur Niks mis mee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:56 schreef Rovert het volgende:[..] Ik vermoed, zonder bewijs, dat jij 1 van die stuurlui bent, die aan de kant staan altijd Ik denk toch echt dat jij het over je eigen persoontje heb. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij bent blijkbaar tevreden met een kinderhand! Oh dat moet ik niet zeggen natuurlijk |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
weer 3 punten binnen, of was het nog niet voor de competitie? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wel jou enige woordenschat uit de dikke van Dale blijkbaar: azijnzeikert |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hadden we mooi mee bovenaan gestaan. We tellen gewoon alles mee oke |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou voor anderen misschien toch wel prettig zijn . . . . . . :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, uiteindelijk nog 1-4 geworden, staat toch ietsje beter als de 2-1 van pisvee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man anders stond ik wel boven je op de sportpooler... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als er niemand naar leedvermaak zou gaan kijken was er niemand meer in de kuip geweest! Door dik en dun ben je Feyenoorder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als er niemand naar leedvermaak zou gaan kijken was er niemand meer in de kuip geweest! Door dik en dun ben je Feyenoorder maar wat is nu je punt? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:32 schreef sevillana het volgende:ach, uiteindelijk nog 1-4 geworden, staat toch ietsje beter als de 2-1 van pisvee of de 1-0 van Ajax. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: O ja sterk, 'nee jij' roepen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha.........heb je dat ooit gestaan dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als er niemand naar leedvermaak zou gaan kijken was er niemand meer in de kuip geweest! Door dik en dun ben je Feyenoorder Laatste zin ben ik met je eens, 1e is onzin, ik ben nog nooit uit leedvermaak naar de Kuip geweest. Ik vind leedvermaak zowiezo niet goed. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Gvd, wat maakt het nou uit? 4-1 winst, 10-0 verlies, allemaal kankeren nu! Straks in de competitie zien we wel wat anders (hoop ik!). Nu met een paar oefenpotjes gelijk lopen zeiken, wat een KUTFeyenoord he! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:58 schreef Suijltje het volgende:Gvd, wat maakt het nou uit? 4-1 winst, 10-0 verlies, allemaal kankeren nu! Straks in de competitie zien we wel wat anders (hoop ik!). Nu met een paar oefenpotjes gelijk lopen zeiken, wat een KUTFeyenoord he! Zo is dat, Suijl, sommigen denken zeker dat deze uitslag niet bij een kampioen hoort. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als er niemand naar leedvermaak zou gaan kijken was er niemand meer in de kuip geweest! Door dik en dun ben je Feyenoorder Ik ga naar Feyenoord omdat ik van die club hou! Soms is dat lijden, maar soms ook mooi!
Leedvermaak is dat ik niet genoeg kan krijgen van het idee dat de 3-1 in de kuip, PSV het kampioenschap heeft gekost. |
|
|
|
|
troy91
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:32 schreef sevillana het volgende:ach, uiteindelijk nog 1-4 geworden, staat toch ietsje beter als de 2-1 van pisvee maar dat zegt ook wel weer wat over psv |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Ik heb heel de wedstrijd gezien in Delft. Biseswar stak er met kop en schouders bovenuit. El Ahmadi speelde allen de eerste helft en was goed. zonder spectaculair te zijn. Clasie deed het naar behoren. Dani Fernandez was gewoon goed. Van Haaren komt er niet als hij zijn instelling niet veranderd. 3 Vrije schoppen mogen nemen en geen van drie tussen de palen. Ook zijn corners stichten weer geen gevaar, ondanks dat we tegen amateurs spelen. Guyon Fernandez moet anders spelen als bij Excelsior, hij heeft er duidelijk moeite mee. Nu moet hij met zijn rug naar het doel spelen om te kaatsen. De Vrij en Vlaar goed. Ramsteijn speelde alleen de tweede helft en deed het goed. Schaken en Auassar waren duidelijk de dissonant in dit team. Het is mede dank zij hen dat de tweede helft helemaal nergens op sloeg. En dan Fer, zelden een speler zo ongeïnspireerd zien spelen. Het was goed te zien dat hij al afscheid van Feyenoord heeft genomen. Mokotjo deed het ook leuk. Gelukkig is Bart Schenkeveld weer terug. Maar al met al was het heel magertjes. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ohja klopt idd, kwam toch omdat ik de laatste 3 speelrondes niet had ingevuld en je zo nog een paar puntjes boven me eindigde?;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 11:48 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ohja klopt idd, kwam toch omdat ik de laatste 3 speelrondes niet had ingevuld en je zo nog een paar puntjes boven me eindigde?;) voorproefje op het nieuwe seizoen vriend :) en dat je excuses gaat zoeken: beetje neuzenstreken hehehe |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 22:34 schreef salemi het volgende:Ik heb heel de wedstrijd gezien in Delft. Biseswar stak er met kop en schouders bovenuit. El Ahmadi speelde allen de eerste helft en was goed. zonder spectaculair te zijn. Clasie deed het naar behoren. Dani Fernandez was gewoon goed. Van Haaren komt er niet als hij zijn instelling niet veranderd. 3 Vrije schoppen mogen nemen en geen van drie tussen de palen. Ook zijn corners stichten weer geen gevaar, ondanks dat we tegen amateurs spelen. Guyon Fernandez moet anders spelen als bij Excelsior, hij heeft er duidelijk moeite mee. Nu moet hij met zijn rug naar het doel spelen om te kaatsen. De Vrij en Vlaar goed. Ramsteijn speelde alleen de tweede helft en deed het goed. Schaken en Auassar waren duidelijk de dissonant in dit team. Het is mede dank zij hen dat de tweede helft helemaal nergens op sloeg. En dan Fer, zelden een speler zo ongeïnspireerd zien spelen. Het was goed te zien dat hij al afscheid van Feyenoord heeft genomen. Mokotjo deed het ook leuk. Gelukkig is Bart Schenkeveld weer terug. Maar al met al was het heel magertjes. Tja. Maar het is nog steeds de voorbereiding. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 22:34 schreef salemi het volgende:Ik heb heel de wedstrijd gezien in Delft. Biseswar stak er met kop en schouders bovenuit. El Ahmadi speelde allen de eerste helft en was goed. zonder spectaculair te zijn. Clasie deed het naar behoren. Dani Fernandez was gewoon goed. Van Haaren komt er niet als hij zijn instelling niet veranderd. 3 Vrije schoppen mogen nemen en geen van drie tussen de palen. Ook zijn corners stichten weer geen gevaar, ondanks dat we tegen amateurs spelen. Guyon Fernandez moet anders spelen als bij Excelsior, hij heeft er duidelijk moeite mee. Nu moet hij met zijn rug naar het doel spelen om te kaatsen. De Vrij en Vlaar goed. Ramsteijn speelde alleen de tweede helft en deed het goed. Schaken en Auassar waren duidelijk de dissonant in dit team. Het is mede dank zij hen dat de tweede helft helemaal nergens op sloeg. En dan Fer, zelden een speler zo ongeïnspireerd zien spelen. Het was goed te zien dat hij al afscheid van Feyenoord heeft genomen. Mokotjo deed het ook leuk. Gelukkig is Bart Schenkeveld weer terug. Maar al met al was het heel magertjes. Maar als jouw waarnemingen kloppen dan is het fijn op een verslaggever ter plaatse te hebben hehehe |
|
|
|