BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Emmen - Ajax Amsterdam

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 09 juli 2011 - 14:21   quote  deeplink  
FC Emmen - Ajax Amsterdam. Vandaag om 16:00. Wat wordt de uitslag denken jullie?
remco k
 remco k - zaterdag 09 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
WE HEBBEN EEN OEFENDUELSTOPIC, ZOU JE NIET DENKEN DAT DIT DAAR PRIMA PAST???????!!!!!!!!!!!!

Wat is er hier de laatste week aan de hand zeg met iedereen die maar zinloze topics opent
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 09 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
o niet aan gedacht sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry wil niemand meer reageren
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 09 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Dit is een zinloos topic, helemaal mee eens. MAAR IN PLAATS VAN DE HELE TIJD TE BITCHEN, REAGEER GEWOON NIET DAN BLIJFT IE NIET BOVENAAN STAAN. Lijkt wel een stel wijven hier af en toe, wat een gezeur
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 09 juli 2011 - 14:33   quote  deeplink  
TOP TOPIC!!!!

Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 09 juli 2011 - 15:04   quote  deeplink  
niet grappig
remco k
 remco k - zaterdag 09 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:26 schreef ktotheb het volgende:
Dit is een zinloos topic, helemaal mee eens. MAAR IN PLAATS VAN DE HELE TIJD TE BITCHEN, REAGEER GEWOON NIET DAN BLIJFT IE NIET BOVENAAN STAAN. Lijkt wel een stel wijven hier af en toe, wat een gezeur
Dan blijf je toch lekker weg...
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:22 schreef remco k het volgende:
WE HEBBEN EEN OEFENDUELSTOPIC, ZOU JE NIET DENKEN DAT DIT DAAR PRIMA PAST???????!!!!!!!!!!!!

Wat is er hier de laatste week aan de hand zeg met iedereen die maar zinloze topics opent
pfff het wordt wel heel erg he remko
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 09 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:26 schreef ktotheb het volgende:
Precies. Ik weet niet wat vervelender is, die topics of dat gezeik de heletijd.
alibabba
 alibabba - zondag 10 juli 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Gezapig potje en ik heb me zeker niet vermaakt. Heel slordig, maar er is een goed excuus. We zitten middenin een voorbereiding en als ik lees hoe serieus FRANK het oppakt..SCHITTEREND!!!!!! Hier hetgeen wat ik gelezen heb en ik vind het echt prachtig met wat voor ziel en zaligheid FRANK te werk gaat;

Een mooi voordeel van een trainingskamp is de geringe afstand tussen helden en fans. Ook tijdens de trainingsweek in De Lutte laafden de Ajacieden buiten de lijnen zich op 'raakafstand' aan verrichtingen van de helden daarbinnen. Vooral de woorden van trainer Frank de Boer klonken luid en duidelijk.
De meesterspeler die zich ooit in de mondiale voetbaltop voortbewoog, ontwikkelt zich nu en de komende jaren wellicht tot een meestercoach. Het is intrigerend om De Boer nu en de komende seizoenen te volgen in het proces dat hij als trainer doormaakt. Er prijkt in elk geval al een landskampioenschap op de palmares van de jonge coach.

,,Het moét iets feller, klinkt het tijdens de laatste groepstraining bij SV De Lutte uit de mond van de Ajax-trainer. De Boer is ontevreden over een foutief ingespeeld pass. De trainer eist verbetering. Direct. De nadrukkelijk uitgesproken woorden worden kracht bijgezet met woeste handgebaren. Geen tegenspraak. Iets later, tegen zijn groep: ,,Ga eens bij jezelf te rade hoeveel goede ballen je hebt gegeven. Ditmaal gebiedt De Boer zijn spelers kritisch naar zichzelf te kijken. Want alleen wie kritisch is, kan de top bereiken. De Ajacied spreekt uit eigen karakter en ervaring. Wie weet waar de trainer-De Boer over tien jaar staat. ,,Zie je nou wat er gebeurt. Wil je zon bal nooit meer geven?! Jaa, kom maar weer. Inspelen en draaien maar! De drive om voetbaltalent te polijsten is onverwoestbaar.

Sommige toeschouwers reageren zelfs verrast op het letterlijk opvangen van de gesprekken en woorden vanaf het veld. ,,Die Frank de Boer lijkt wel een mitrailleur, klinkt het van achter het hek. De supporter op leeftijd spreekt de woorden uit met een mengelmoes van verbazing en respect.
baco74
 baco74 - zondag 10 juli 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 10:47 schreef alibabba het volgende:
Gezapig potje en ik heb me zeker niet vermaakt. Heel slordig, maar er is een goed excuus. We zitten middenin een voorbereiding en als ik lees hoe serieus FRANK het oppakt..SCHITTEREND!!!!!! Hier hetgeen wat ik gelezen heb en ik vind het echt prachtig met wat voor ziel en zaligheid FRANK te werk gaat;

Een mooi voordeel van een trainingskamp is de geringe afstand tussen helden en fans. Ook tijdens de trainingsweek in De Lutte laafden de Ajacieden buiten de lijnen zich op 'raakafstand' aan verrichtingen van de helden daarbinnen. Vooral de woorden van trainer Frank de Boer klonken luid en duidelijk.
De meesterspeler die zich ooit in de mondiale voetbaltop voortbewoog, ontwikkelt zich nu en de komende jaren wellicht tot een meestercoach. Het is intrigerend om De Boer nu en de komende seizoenen te volgen in het proces dat hij als trainer doormaakt. Er prijkt in elk geval al een landskampioenschap op de palmares van de jonge coach.

,,Het moét iets feller, klinkt het tijdens de laatste groepstraining bij SV De Lutte uit de mond van de Ajax-trainer. De Boer is ontevreden over een foutief ingespeeld pass. De trainer eist verbetering. Direct. De nadrukkelijk uitgesproken woorden worden kracht bijgezet met woeste handgebaren. Geen tegenspraak. Iets later, tegen zijn groep: ,,Ga eens bij jezelf te rade hoeveel goede ballen je hebt gegeven. Ditmaal gebiedt De Boer zijn spelers kritisch naar zichzelf te kijken. Want alleen wie kritisch is, kan de top bereiken. De Ajacied spreekt uit eigen karakter en ervaring. Wie weet waar de trainer-De Boer over tien jaar staat. ,,Zie je nou wat er gebeurt. Wil je zon bal nooit meer geven?! Jaa, kom maar weer. Inspelen en draaien maar! De drive om voetbaltalent te polijsten is onverwoestbaar.

Sommige toeschouwers reageren zelfs verrast op het letterlijk opvangen van de gesprekken en woorden vanaf het veld. ,,Die Frank de Boer lijkt wel een mitrailleur, klinkt het van achter het hek. De supporter op leeftijd spreekt de woorden uit met een mengelmoes van verbazing en respect.
Goed stuk Ali,
mooie woorden van jou (en De Boer).
+100
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 10:47 schreef alibabba het volgende:

dom gelul aliblabla
p-style
 p-style - zondag 10 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
het is pas bullshit dat er een oefenduel topic is zo kan je tenminste snel iets lezen specifiek over deze wedstrijd en moet je niet door een heel topic gaan zitte zoeken over dat oefenduel
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:56 schreef p-style het volgende:
het is pas bullshit dat er een oefenduel topic is zo kan je tenminste snel iets lezen specifiek over deze wedstrijd en moet je niet door een heel topic gaan zitte zoeken over dat oefenduel
vind ik ook man!altijd dat commentaar...pffffffffffffff
alibabba
 alibabba - zondag 10 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:52 schreef joduh het volgende:

[..]

dom gelul aliblabla
...........:)
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
pleur op man,ik ben druk
alibabba
 alibabba - zondag 10 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:11 schreef joduh het volgende:
pleur op man,ik ben druk
Je bent ruk ja
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je bent ruk ja
jij ook lambal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Emmen - Ajax Amsterdam

0.0080740