|
|
remco k
|
|
|
Gezien het feit dat we echt veel middenvelders hebben die tegen de selectie aanzitten van Ajax1, is het natuurlijk ook weer zo dat er een aantal spelers zullen afvallen voor de eerste 23/25 spelers.
Wie hebben we, en wie is er 100% zeker van selectie.
Eriksen, 100% basisspeler Janssen, 100% basisspeler De Jong, 100% selectiespeler Anita, 100% selectiespeler Enoh, 100% selectiespeler al zal hij niet veel spelen en enkel gebruikt gaan worden als breker.
Deze spelers zullen naar mijn idee 100% zeker bij de selectie zitten, maar dan hebben we nog een aardig koppel dat er heel dicht tegen aan zit.
Sneijder, van der Heijden, Lodeiro, Mats Rits, Serero, zou eventueel ook bij de aanvalslinie kunnen horen.
10 middenvelders waarvan er denk ik zeker nog 2 zullen afvallen.
Wie o wie, wat is jullie mening. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ik denk dat Lodeiro afvalt. Hij is een goede speler maar er moet iemand afvallen. Voor de rest denk ik dat ze bij de Selectie blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baaz
|
|
|
serero zal ook wel vaste selectiespeler worden dit seizoen. hij kan zowel middenveld als aanval. zoals De Boer al aangaf zal er veel gerouleerd gaan worden op het middenveld waardoor alle bovenstaande middenvelders geregeld in actie kunnen gaan komen. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Lodeiro doet het erg goed in de copa dus ik denk hij niet. Serero ook niet, ik vind hem een erg goede speler. Ik denk in ieder geval van der Heijden.... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Nou geen Van der Heijden hoor. het is echt heel moeilijk kiezen. Dus ik ben benieuwd wie Frank de Boer buiten de Selectie laat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Sneijder natuurlijk en misschien lodeiro (verhuren ofzo) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind Sneijer toch wel erg goed spelen hoor deze voorbereiding, super hoge handelingssnelheid en veel controle over zijn goede pass, IK zou hem er zeker bij houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:00 schreef reje het volgende:Lodeiro doet het erg goed in de copa dus ik denk hij niet. Serero ook niet, ik vind hem een erg goede speler. Ik denk in ieder geval van der Heijden.... Waarom geen van der Heijden? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Sneijder moet echt wel bij de Selectie blijven. Lodeiro verhuren niet aan gedacht maar zou heel goed kunnen.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ondanks dat ik al fan van hem was toen hij net debuteerde in Belgie zou het natuurlijk ook goede mogelijk zijn dat Rits zijn wedstrijdjes bij Jong Ajax of in de A1 gaat spelen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Ik vind dat we Van der Heijden wel een kans mogen geven. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Als er toch spelers moeten afvallen dan maar van der Heijden. En anders misschien Rits. Volgens de verhalen een erg goede speler maar ik moet het eerst nog zien. Het is natuurlijk geen gemakkelijke keuze. Wie weet komen er nog blessure gevallen en valt er niemand gedwongen af.... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Hele lastige keuze. Ik kan echt niet kiezen. Ik heb erover nagedacht dat Lodeiro toch bij de Selectie moet blijven. We moeten maar afwachten wat er gaat gebeuren. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Sneijder heeft te veel concurrentie op zijn positie. Hij doet het in de voorbereiding aardig goed. Maar misschien is verhuur toch beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:16 schreef reje het volgende:Als er toch spelers moeten afvallen dan maar van der Heijden. En anders misschien Rits. Volgens de verhalen een erg goede speler maar ik moet het eerst nog zien. Het is natuurlijk geen gemakkelijke keuze. Wie weet komen er nog blessure gevallen en valt er niemand gedwongen af.... Waarom??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:24 schreef thomASS het volgende:Sneijder heeft te veel concurrentie op zijn positie. Hij doet het in de voorbereiding aardig goed. Maar misschien is verhuur toch beter. MOcht hij niet bij de eerste 6 middenvelders komen, dan denk ik inderdaad dat dit voor hem de beste optie is, zelfde geld voor Lodeiro, mocht het zo zijn dat van der Heijden niet bij de eerste 6 middenvelders kan komen, dan denk ik dat verkoop het beste is voor hem. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gewoon allemaal behouden! :P Nee ik zou het echt niet weten.. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Waarom ik van der Heijden zeg is omdat hij op mij nog geen overtuigende indruk heeft achtergelaten. Bij willem II viel hij mij eerlijk gezegd niet op. En de laatste oefenwedstrijden was hij nuttig maar niet super goed. Hoe dan ook het blijft moeilijk. Het zijn stuk voor stuk goed middenvelders. Het is maar net wie zich het best ontwikkelt en in het Ajaxsysteem past. Wie weet ontwikkelt van der Heijden zich goed en zeg ik straks wat anders. Als ik bijvoorbeeld naar Sneijder kijk zie ik dat hij qua speelstijl veel weg heeft van zijn broer. Dus zie graag dat hij erbij blijft. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik zou dit wedstrijd per wedstrijd bekijken, ik bedoel een wedstrijd zoals tegen vvv/rkc enz. zouden Rits, vd Heijden en Sneijder ook makkelijk int team kunnen staan. voor de toppers sowieso het bovenste rijtje. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mats Rits zal zich ook nog kunnen ontwikkelen bij jong ajax, denk ik. Verder denk ik dat sneijder eerst nog wat ervaring moet opdoen bij een andere eredivisie club. Van der Heijden zit er zeker bij, hij kan echt nog wat worden. Lodeiro zit er ook bij, want hij is hele goede speler. Hij speelt ook gewoon bij Uruguay op de copa america, en goed ook. Ik denk trouwens dat we enoh absoluut niet nodig hebben. Vandaag tegen emmen was hij weer waardeloos. Hem kunnen we gewoon verkopen lijkt me |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Rits is volgens mij ook gehaald om te beginnen bij jong ajax.. En mocht enoh niet beter gaan spelen denk ik dat hij nog wel is af zal kunnen gaan vallen |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:49 schreef remco k het volgende:Gezien het feit dat we echt veel middenvelders hebben die tegen de selectie aanzitten van Ajax1, is het natuurlijk ook weer zo dat er een aantal spelers zullen afvallen voor de eerste 23/25 spelers. Wie hebben we, en wie is er 100% zeker van selectie. Eriksen, 100% basisspeler Janssen, 100% basisspeler De Jong, 100% selectiespeler Anita, 100% selectiespeler Enoh, 100% selectiespeler al zal hij niet veel spelen en enkel gebruikt gaan worden als breker. Volgens mij komt Aissati er ook weer bij? Deze spelers zullen naar mijn idee 100% zeker bij de selectie zitten, maar dan hebben we nog een aardig koppel dat er heel dicht tegen aan zit. Sneijder, van der Heijden, Lodeiro, Mats Rits, Serero, zou eventueel ook bij de aanvalslinie kunnen horen. 10 middenvelders waarvan er denk ik zeker nog 2 zullen afvallen. Wie o wie, wat is jullie mening. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
volgens mij komt Aissati er ook nog bij? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Denk dat Enoh z'n langste tijd heeft gehad. Past niet in dit voetballende Ajax. Siem de Jong is denk ik wel 100% basisspeler denk ik, De Boer is wel fan van hem, en hij bewijst al 2 seizoenen dat hij gewoon 1 van de beteren is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
v/d Heiden vind ik nog niet voldoende en Mats en Aisatti vallen af.Reden v/d Heiden moet nog handelingssnelheid krijgen hopelijk gaat dat lukken en Mats moet nog rijpen en AIsatti is de Boer geen fan van. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 00:21 schreef nora het volgende:v/d Heiden vind ik nog niet voldoende en Mats en Aisatti vallen af.Reden v/d Heiden moet nog handelingssnelheid krijgen hopelijk gaat dat lukken en Mats moet nog rijpen en AIsatti is de Boer geen fan van. Rits rijpen!? vind rits beter als enoh! opstelling gewoon:
Boerrigter------Sigthorsson------Sulejmani
janssen---------Eriksen---------De jong---
Boilesen---Vertonghen-Alderweireld--van der wiel- -------------------Stekelenburg--------------- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vreselijk om 2 van deze jongens te moeten wegsturen uit het eerste elftal, ze zijn allemaal erg goed! jammer dat lodeiro steeds geblesseerd is! ik heb zelf het vermoeden dat jan arie van der heijden en zelf enoh er nog wel eens kan worden uitgezet, die jongen doet rare dingen en daar is frank de boer heel hard in! als het enoh niet is denk ik dat het lodeiro wordt |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
goed topic ouwe!!!!alhoewel ik weet dat wat wij allemaal vinden geen ene kloten verschil maakt met de opstelling die frankie al lang in zijn koppie heeft trouwens man..... maar goed,wat ik hoop dan is dat hij het volgende gaat doen: lodeiro is echt een geweldige voetballer,met een enorme passie in zijn spel....zo verschrikkelijk jammer dat hij door omstandigheden nog niet heeft kunnen laten zien wat hij allemaal kan man.....daarbij zijn het van de middenvelders die we hebben er toch een beetje teveel aanvallend ingesteld....qua voetbal is enoh verreweg de minste,maar verdedigend gezien is hij toch de betere....... ik lees allemaal opstellingen met:eriksen,janssen,de jong.......in dit geval moet janssen in de punt naar achter spelen vind ik,maar dan gaat eriksen naar links of naar rechts,terwijl ik in hem de nummer 10 zie..... het is een moeilijke beslissing die frank moet doen,ik zou het niet weten maar mijn voorkeur is lodeiro in het team....... steek wiel alder vertong boilesen janssen eriksen lodeiro suleimani de jong ozbilic |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
owja de vraag was wie er missch zouden afvallen?ik denk dan dat rits nog klaar wordt gestoomd bij jong ajax....en dat het doek valt voor snijder ofvd heijden |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
is er trouwens een lijst met contractspelers????wie????en ook met einde contract erbij??? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
hoop dat Anita en Enoh afvallen , en Aissati denkk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: aissati zit sowiezo geloof ik niet bij het eerste!! anita gaat er niet uit, ook complete onzin dat je dat hoopt! die jongen is goed gaan voetballen nu die als verdedigende middenvelder staat! lost veel vuil werk op. en enoh is momenteel niks, maar als die zn niveau weer haalt, is die zeker van toegevoegde waarde! rits en serrero zullen blijven, zijn daar ook voor aangekocht! ik den dan jan arie v/d heijden eruit gaat, zou het wel jammer vinden! |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik denk dat Frank Aissati gaat verkopen. En dat van der Heijden af gaat vallen. Anita zal basisspeler worden op de plek van Enoh. Enoh moet dus terecht plaats nemen op de bank. Van der Heijden zal afvallen. Sneijder en Rits zullen wel minuten gaan maken in het eerste maar worden geen selectiespelers. |
|
|
|
|
Sir_KGH_Prins
|
|
|
Enoh is te lomp en heeft niet de handeling snelheid die gewenst is! Vind dat sneijder móet blijven want die heeft perfect overzicht goede pass/steekpass. v/d Heiden kan zowel midden/als back spelen dus die geef Ik graag de kans. Aissati mag weg van mij en als het móet dan Rits jaartje laten rijpen om het Ajax spel te leren met af en toe een selectietraining. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 08:04 schreef joduh het volgende:is er trouwens een lijst met contractspelers????wie????en ook met einde contract erbij???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Je hebt niet teveel gezopen, het is nogal wazig, sorry. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Check daarom de link zoals ik die gepost heb. Is hetzelfde als baco stuurt maar dan scherp.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb mijn twijfels over vd.Heijden, maar ik vond het hem gisteren niet slecht doen. Zijn handelingssnelheid vind ik te traag, maar heeft wel een goed inzicht. De aankomende weken zal blijken of hij het niveau aankan en Frank zal er kopzorgen over gaan krijgen denk ik.
Van Lodeiro ben ik ook nog niet overtuigd, omdat hij te slordig is en de kwaliteiten mist om op de juiste manier tussen de linies te spelen, maar hij is nog jong en kan nog veel leren. Ik zou hem bij de selectie houden en hem op dit moment preferen boven Sneijder.
Ik hoorde Frank zeggen dat hij Rits vond imponeren, maar ik geloof niet dat hij dit seizoen al in aanmerking komt voor een selectieplaats. Ikzelf ken de voetbalkwaliteiten van Rits nog niet, want ik heb hem alleen gisteren aan het werk gezien.
Van de 10 spelers die genoemd worden, zou ik dus Rits en Sneijder laten afvallen. Dit omdat de andere 8 de complete selectie beter in balans houd! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 10:38 schreef alibabba het volgende:Ik heb mijn twijfels over vd.Heijden, maar ik vond het hem gisteren niet slecht doen. Zijn handelingssnelheid vind ik te traag, maar heeft wel een goed inzicht. De aankomende weken zal blijken of hij het niveau aankan en Frank zal er kopzorgen over gaan krijgen denk ik. Van Lodeiro ben ik ook nog niet overtuigd, omdat hij te slordig is en de kwaliteiten mist om op de juiste manier tussen de linies te spelen, maar hij is nog jong en kan nog veel leren. Ik zou hem bij de selectie houden en hem op dit moment preferen boven Sneijder. Ik hoorde Frank zeggen dat hij Rits vond imponeren, maar ik geloof niet dat hij dit seizoen al in aanmerking komt voor een selectieplaats. Ikzelf ken de voetbalkwaliteiten van Rits nog niet, want ik heb hem alleen gisteren aan het werk gezien. Van de 10 spelers die genoemd worden, zou ik dus Rits en Sneijder laten afvallen. Dit omdat de andere 8 de complete selectie beter in balans houd! En zoals hier boven word geschreven is het dus dat rits rechts op het middenveld het beste is dus als je rechts eigenlijk niemand heb kan je serero en mats rits er zowiezo niet uitzetten.. Theo in het midden en eriksen links Theo op de goede momenten naar voren laten komen.. Klaar is keess..
Ik denk echt dat rits dit seizoen vaak aan spelen zou toekomen.. Ik ken rits namelijk wel.. Als hij zich goed ontwikkelt is hij in potentie net zo goed als eriksen.. En kan ook de zelfde dingen.. rits heeft alleen een iets mindere pass maar heeft daarin tegen wel meer trucjes in huis een heel veel loopvermogen.. Kwa schieten is t bij alle twee eriksen en rits afwachten hoe dat ontwikkeld maar ik denk dat ze daaraan gelijk waardig zijn..
Ik denk eerder dat frank nooit rits erbuiten moet zetten.. Dit zou vreselijk zonde zijn.. Ik zou als ik ajax was sneijder en Enoh minder laten spelen.. Waarom enoh? We hebben anita die kan als ontregelaar spelen daar hebben we enoh niet voor nodig en ik denk dat we met enoh alleen maar zwakker worden.. T was een toffe peer maar ik denk dat weals ajax verder moeten.. EN dus vooral rits er niet buiten laten staan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 15:24 schreef freakie het volgende:[..] En zoals hier boven word geschreven is het dus dat rits rechts op het middenveld het beste is dus als je rechts eigenlijk niemand heb kan je serero en mats rits er zowiezo niet uitzetten.. Theo in het midden en eriksen links Theo op de goede momenten naar voren laten komen.. Klaar is keess.. Ik denk echt dat rits dit seizoen vaak aan spelen zou toekomen.. Ik ken rits namelijk wel.. Als hij zich goed ontwikkelt is hij in potentie net zo goed als eriksen.. En kan ook de zelfde dingen.. rits heeft alleen een iets mindere pass maar heeft daarin tegen wel meer trucjes in huis een heel veel loopvermogen.. Kwa schieten is t bij alle twee eriksen en rits afwachten hoe dat ontwikkeld maar ik denk dat ze daaraan gelijk waardig zijn.. Ik denk eerder dat frank nooit rits erbuiten moet zetten.. Dit zou vreselijk zonde zijn.. Ik zou als ik ajax was sneijder en Enoh minder laten spelen.. Waarom enoh? We hebben anita die kan als ontregelaar spelen daar hebben we enoh niet voor nodig en ik denk dat we met enoh alleen maar zwakker worden.. T was een toffe peer maar ik denk dat weals ajax verder moeten.. EN dus vooral rits er niet buiten laten staan.. Enoh is een matige voetballer, dat valt extra op in deze oefenpartijtjes waar Ajax het spel moet maken. Hij heeft echter wel de specifieke kwaliteit om spelers gewoon kapot te spelen. Buffelen. Dat kan af en toe gewoon van pas komen en daarom denk ik dat Frank de Boer hem wel bij de selectie houdt. Over de overige spelers kan ik weinig zeggen aangezien ik ze niet veel heb zien spelen. Mijn verwachting is dat Rits ondanks zijn talent en indruk die hij achterlaat nog een jaartje gaat rijpen in de A1. Daar kan hij het Ajax spelletje zich nog meer eigen maken en dan kan hij volgend jaar op zijn 18e echt doorbreken. Sneijder heeft mij ook nooit kunnen overtuigen in de minuten die ik hem heb zien spelen. Hij is ook al wat ouder ondertussen. Dus ik verwacht niet zo veel meer van hem. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
de Jong en Eriksen kunnen trouwens ook rechts. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 15:24 schreef freakie het volgende:[..] En zoals hier boven word geschreven is het dus dat rits rechts op het middenveld het beste is dus als je rechts eigenlijk niemand heb kan je serero en mats rits er zowiezo niet uitzetten.. Theo in het midden en eriksen links Theo op de goede momenten naar voren laten komen.. Klaar is keess.. Ik denk echt dat rits dit seizoen vaak aan spelen zou toekomen.. Ik ken rits namelijk wel.. Als hij zich goed ontwikkelt is hij in potentie net zo goed als eriksen.. En kan ook de zelfde dingen.. rits heeft alleen een iets mindere pass maar heeft daarin tegen wel meer trucjes in huis een heel veel loopvermogen.. Kwa schieten is t bij alle twee eriksen en rits afwachten hoe dat ontwikkeld maar ik denk dat ze daaraan gelijk waardig zijn.. Ik denk eerder dat frank nooit rits erbuiten moet zetten.. Dit zou vreselijk zonde zijn.. Ik zou als ik ajax was sneijder en Enoh minder laten spelen.. Waarom enoh? We hebben anita die kan als ontregelaar spelen daar hebben we enoh niet voor nodig en ik denk dat we met enoh alleen maar zwakker worden.. T was een toffe peer maar ik denk dat weals ajax verder moeten.. EN dus vooral rits er niet buiten laten staan.. Ik geloof niet dat Enoh erbuiten zal vallen en ik zou dat ook niet verstandig vinden. Je hebt een combi nodig van voetballers en brekers op het middenveld en met Rits erbij ipv Enoh heb je gewoon teveel voetballers. Rits is nog jong en een jaar een stap lager is niet verkeerd voor die jongen om te rijpen.. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
enoh en rits 2e elftal en van der heijden vertrekt nog voor 31 augustus denk ik |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 15:58 schreef alibabba het volgende:[..] Ik geloof niet dat Enoh erbuiten zal vallen en ik zou dat ook niet verstandig vinden. Je hebt een combi nodig van voetballers en brekers op het middenveld en met Rits erbij ipv Enoh heb je gewoon teveel voetballers. Rits is nog jong en een jaar een stap lager is niet verkeerd voor die jongen om te rijpen.. Nou ik denk dat enoh dat dus wel eens zou kunne gebeuren.. Je heb namelijk anita.. en of anita word als breker gebruikt of enoh want theo word centrale controlerende middenvelder.. Hij is dus zowiezo in de basis en dan zullen Jan arie, Enoh en anita dus om de rol daarna moeten strijden.. Dus ik denk dat je rits er zeker bij moet houden vooral omdat hij net zo goed als eriksen is.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 15:58 schreef alibabba het volgende:[..] Ik geloof niet dat Enoh erbuiten zal vallen en ik zou dat ook niet verstandig vinden. Je hebt een combi nodig van voetballers en brekers op het middenveld en met Rits erbij ipv Enoh heb je gewoon teveel voetballers. Rits is nog jong en een jaar een stap lager is niet verkeerd voor die jongen om te rijpen.. Daarin tegen denk ik dat het echt heel onverstandig is om te wachten.. Die combi die heb je over 2 jaar misschien nog steeds niet en moet rits er dan nog steeds buiten vallen.. Rits is gehaald om te spelen.. Hij heeft namelijk bij beerschot dan wel maar hij heeft daar wel bijna alle wedstrijden in de basis gespeeld en hij speelt in de oefen wedstrijdjes dat wel maar ook daar geweldig voetbal.. Het zou toch raar zijn om zulke spelers van het 1ste elftal af te houden.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 16:20 schreef freakie het volgende:[..] Nou ik denk dat enoh dat dus wel eens zou kunne gebeuren.. Je heb namelijk anita.. en of anita word als breker gebruikt of enoh want theo word centrale controlerende middenvelder.. Hij is dus zowiezo in de basis en dan zullen Jan arie, Enoh en anita dus om de rol daarna moeten strijden.. Dus ik denk dat je rits er zeker bij moet houden vooral omdat hij net zo goed als eriksen is.. Deze logica snap ik niet helemaal. Anita en Enoh zijn totaal verschillende type spelers ook al spelen ze op dezelfde plek. Eigenlijk is er geen middenvelder die wat betreft het 'breken' de kwaliteiten van Enoh heeft.
En Rits net zo goed als Eriksen? Laten we niet op de zaken vooruit lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Boilesen -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 16:24 schreef freakie het volgende:[..] Daarin tegen denk ik dat het echt heel onverstandig is om te wachten.. Die combi die heb je over 2 jaar misschien nog steeds niet en moet rits er dan nog steeds buiten vallen.. Rits is gehaald om te spelen.. Hij heeft namelijk bij beerschot dan wel maar hij heeft daar wel bijna alle wedstrijden in de basis gespeeld en hij speelt in de oefen wedstrijdjes dat wel maar ook daar geweldig voetbal.. Het zou toch raar zijn om zulke spelers van het 1ste elftal af te houden.. Volgens mij is Rits eerder gehaald voor de toekomst. Janssen en Sigthorsson zijn de enige twee spelers die zijn gehaald voor de basiself. En Rits heeft vorig jaar maar 11 wedstrijden gespeeld waaronder veel invalbeurten. Dus ik weet niet waar je het over hebt? Nogmaals: laten we niet te hard van stapel lopen. De jongen is 17 en ongetwijfeld een groot talent, maar echt echt niet gehaald om dit seizoen in Ajax 1 te spelen. Als het m toch lukt is natuurlijk prachtig, maar ga er maar niet vanuit. |
|
|
|