BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke middenvelders zullen nog afvallen voor de selectie van 2011/2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
You're Ajax
 You're Ajax - woensdag 20 juli 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:54 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Ik denk dat Lodeiro afvalt. Hij is een goede speler maar er moet iemand afvallen. Voor de rest denk ik dat ze bij de Selectie blijven.
Ik weet niet of je de wedstrijden die die gespeeld heeft in de copa heeft gezien maar in 2 duels was die man of the match. dit is gewoon een zeer groot talent die door blessure leed nog niet bij ons heeft gevlamt maar dat die het gaat redden bij ajax weet ik wel zeker. Hij is zowiezo een stuk verder als sneijder rits vind ik dat trouwens ook die heeft namelijk ook bij GBA al velen wedstrtijden in het eerste gespeeld.

Ik denk dat rits en sneijder beide met de groep mee blijven trainen en bij jong spelen en zodra er 1 van de andere jongens een blessure heeft erbij worden gehaald
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:42 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de wedstrijden die die gespeeld heeft in de copa heeft gezien maar in 2 duels was die man of the match. dit is gewoon een zeer groot talent die door blessure leed nog niet bij ons heeft gevlamt maar dat die het gaat redden bij ajax weet ik wel zeker. Hij is zowiezo een stuk verder als sneijder rits vind ik dat trouwens ook die heeft namelijk ook bij GBA al velen wedstrtijden in het eerste gespeeld.

Ik denk dat rits en sneijder beide met de groep mee blijven trainen en bij jong spelen en zodra er 1 van de andere jongens een blessure heeft erbij worden gehaald
Ik heb vrijwel alles gezien van de Copa, maar Lodeiro man of the match?? niet wat ik gezien heb in ieder geval, de laatste twee wedstrijden speelde hij ook helemaal niet, maar goed het is wel een talent en hoort bij ons zeker bij de selectie te zitten..
Eide
 Eide - woensdag 20 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ben het eens met het onderste stukje..

Wat je zegt.. is niet helemaal waar.. Dat rits is een gat gesodemieterd is dat is waar en hij heeft zijn eerste wedstrijd gewoon gescoord.. Daarna is wat ik gehoord heb(van de mede forum leden) is hij een aantal partijtjes gaan spelen.. 11 hoorde ik..
Nadat Rits debuteerde in Belgie is hij heel snel gebracht maar heeft ook een mindere periode gehad. Mede daardoor heeft hij vrij weinig wedstrijden gespeeld. Algemene opinie in Belgie was dat hij te snel gebracht was.

Alles wat goed is komt toch wel. Kijk naar Eriksen.Heeft bij de jeugd gezeten, meetrainen, wedtsrijdje maken en haakte daarna toch wel aan. Als Rits echt goed is gaat hij gewoon datzelfde spoor in waarin de speler zelf kan laten zien wanneer hij waar aan toe is, net zoals met Eriksen is gebeurt, en als hij dan echt goed is komt het spelen bij Ajax 1 vanzelf.

Maar voorlopig voorzichtig mee zijn en lekker laten wennen zeg ik. Wij hebben er niets aan als hij plotseling weer een terugval krijgt, en daar heeft Rits zelf ook niets aan. Ontspannen, niet te veel druk er meteen op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke middenvelders zullen nog afvallen voor de selectie van 2011/2012

0.0066699