|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees veel over feyenoord (ik werk veel in het buitenland) en lees eigenlijk veel feyenoord nieuws op de computer. Ik zit dus niet helemaal in het geruchten circuit. Mijn gevoel is dat het weel heel rustig is rond Feyenoord. Zou dit zijn dat v Geel zich overal bij neergelegd,zoals geen geld geen nieuwe spelers of zou hij een pokerspelletje spelen en al lang weten wie erbij kan komen. Als ik naar het huidige Feyenoord kijk ben ik toch een beetje bang dat de eerste 8 zonder versterkingen niet haalbaar zal zijn ? Ik blijf de ontwikkelingen volgen maar zijn de verhalen over het halen van Dost of andere namen dan allemaal hersenspinsel van ons (de Fans) of zou er wel officieel contact zijn met diverse spelers. Hoe kan v Geel zeggen er komen geen spelers bij,terwijl een van de Feyenoord sites meldt dat Bulyakin te veel salaris vraagt (er kwam toch niemand bij) Nou ik blijf hopen. Of zijn mijn ideen ook hesenspinsels en moet ik mezelf gereedmaken voor (nog) een pijnlijker seizoen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat er niks bij komt, maar denk dat jij nog positief verrast gaat worden door deze selectie.
Kampioenen! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Pak de pijnstillers maar vast bij de hand haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:53 schreef hotjumper het volgende:Ik denk dat er niks bij komt, maar denk dat jij nog positief verrast gaat worden door deze selectie. Kampioenen! Zie jij goede speellijnen,of spelers waar jij van denkt die gaan dit seizoen verassen ? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:Ik lees veel over feyenoord (ik werk veel in het buitenland) en lees eigenlijk veel feyenoord nieuws op de computer. Ik zit dus niet helemaal in het geruchten circuit. Mijn gevoel is dat het weel heel rustig is rond Feyenoord. Zou dit zijn dat v Geel zich overal bij neergelegd,zoals geen geld geen nieuwe spelers of zou hij een pokerspelletje spelen en al lang weten wie erbij kan komen. Als ik naar het huidige Feyenoord kijk ben ik toch een beetje bang dat de eerste 8 zonder versterkingen niet haalbaar zal zijn ? Ik blijf de ontwikkelingen volgen maar zijn de verhalen over het halen van Dost of andere namen dan allemaal hersenspinsel van ons (de Fans) of zou er wel officieel contact zijn met diverse spelers. Hoe kan v Geel zeggen er komen geen spelers bij,terwijl een van de Feyenoord sites meldt dat Bulyakin te veel salaris vraagt (er kwam toch niemand bij) Nou ik blijf hopen. Of zijn mijn ideen ook hesenspinsels en moet ik mezelf gereedmaken voor (nog) een pijnlijker seizoen. Tja Als 1 van de Feyenoord sites het zegt....... Dan zal het wel waar zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Zie jij goede speellijnen,of spelers waar jij van denkt die gaan dit seizoen verassen ? Ik denk dat de Teamgeest gaat prevaleren boven de individuele klasse. Kampfgeist! Om het maar eens in goed Nederlands te zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:56 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat de Teamgeest gaat prevaleren boven de individuele klasse. Kampfgeist! Om het maar eens in goed Nederlands te zeggen. Dat zou mij al heeeeel veeel waard zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:56 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat de Teamgeest gaat prevaleren boven de individuele klasse. Kampfgeist! Om het maar eens in goed Nederlands te zeggen. Dan zou Fer ook nog weg moeten, die denkt dat 'Kampfgeist' een vrouwelijk geslachtsdeel is. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Van Geel heeft ervaring. Roda was zo goed als failliet en heeft ze daarna "gezond" gemaakt en ook een aardig team neer gezet.
Hij doet nu bij Feyenoord het zelfde. Eerst uit de schulden (zo snel mogelijk) en daarna gaan bouwen. Zijn ervaring is dus dat dit de snelste manier is om weer naar de top te geraken.
Dus er komt niets (of spelers die alleen salaris kosten)meer bij en dus de 8 plaats word lastig dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
we zullen het zien, je ziet wat er bij bv roda en ado is gebeurd vorig seizoen met een matige selectie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goed snuiven dan val het wel mee! Dan beleef de wedstrijd in een roes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t of huilie huilie wordt, of dikke boehoe. Maar we.blijven erachter staan . Hup.wij. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Alles wat ze met deze selectie hoger eindigen dan plaats 16 is meegenomen. Als wat ze vanmiddag lieten zien het niveau is, dan zouden zelfs VVV, Excelsior en RKC wel eens boven ons kunnen eindigen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
oefenwedstrijden als deze zijn zelden een graadmeter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Zie jij goede speellijnen,of spelers waar jij van denkt die gaan dit seizoen verassen ? Starten zonder de Cler, bruins en met respect Bahia, is al een suc6je |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:38 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Alles wat ze met deze selectie hoger eindigen dan plaats 16 is meegenomen. Als wat ze vanmiddag lieten zien het niveau is, dan zouden zelfs VVV, Excelsior en RKC wel eens boven ons kunnen eindigen. Haha, dit is de 2e post die ik van je lees, maar ik vind je nu al een lulhannus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, wat zijn dit soort oefenwedstrijden toch alleszeggend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo goed zijn.de seizoenen daarna niet... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
een pot nat joh, kan me nie echt boeien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daarvoor vaak ook niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zit even stuk
Dacht eerst nog we met 3 vingers in de neus kampioen zouden worden, maar na de wedstrijd van vandaag...... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 20:51 schreef Rovert het volgende:Ik zit even stuk Dacht eerst nog we met 3 vingers in de neus kampioen zouden worden, maar na de wedstrijd van vandaag...... Hoezo? We hebben toch gewonnen. Als we 34 wedstrijden dramatisch spelen en met 1-0 winnen, ben ik hartstikke blij. En ben vast niet de enige. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:49 schreef Els het volgende:[..] Hoezo? We hebben toch gewonnen. Als we 34 wedstrijden dramatisch spelen en met 1-0 winnen, ben ik hartstikke blij. En ben vast niet de enige. heb liever mooi voetbal en dan 14e.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ga je lekker naar Excelsior? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Zoals ik al eerder heb gezegd/geschreven: Hou nou gvd eens op met dat negatieve geleuter! Feyenooerd is er nog niet, maar om de jongens (behalve Fer!) nou al af te schrijven? We hebben niets met anderen te maken, maar........ kijk eens naar de concurrentie? (Overigens oefent RKC er aardig op los!) Feyenoord een kampioensteam? nee, geloof ik niet in, maar de bal BLIJFT nog steeds............juist, ROND! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Lekker serieus op in gaan |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
** excuus voor de 1e spelling, Feyenooerd??????? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Je kunt je eigen tekst aanpassen he |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja, Rovert, maar ELK topic wat nu geopend wordt, is puur negatief! Moet toch veranderen? Beginnen met de club af te kraken, is niet best! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar ben ik het helemaal mee eens! Nu Mario Been nog wippen en ik ben helemaal in de wolken |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar ben ik het helemaal mee eens! Nu Mario Been nog wippen en ik ben helemaal in de wolken En dan? Ga jij voor de klas staan????????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: iets met regen en drup... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja, of dweilen en een kraan....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en huilen en een pet, ja inderdaad. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Klopt Stylzz, nog 1 dan........? iets met gebed en einde.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We kunnen t er in ieder geval over eens zijn dat het een lijdensweg wordt. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:[..] We kunnen t er in ieder geval over eens zijn dat het een lijdensweg wordt. Heb ik het toch nog ergens goed . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hey, ik zou t al ok vinden als je niet continu dezelfde mening in elk topic zou opdrammen en gewoon eens inhoudelijk op de topics reageerde. Hoef je van mij nergens heen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:[..] hey, ik zou t al ok vinden als je niet continu dezelfde mening in elk topic zou opdrammen en gewoon eens inhoudelijk op de topics reageerde. Hoef je van mij nergens heen. :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:[..] hey, ik zou t al ok vinden als je niet continu dezelfde mening in elk topic zou opdrammen en gewoon eens inhoudelijk op de topics reageerde. Hoef je van mij nergens heen. Hij zal zo wel over Mario been gaan beginnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:[..] hey, ik zou t al ok vinden als je niet continu dezelfde mening in elk topic zou opdrammen en gewoon eens inhoudelijk op de topics reageerde. Hoef je van mij nergens heen. Doen jullie dat wel eens dan? Inhoudelijk ergens op reageren? Volgens mij is jou enige hobby mij afzeiken. Ik heb een brede rug dus dat kan ik wel hebben. Als je daar zo gelukkig van wordt! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 12:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Doen jullie dat wel eens dan? Inhoudelijk ergens op reageren? Volgens mij is jou enige hobby mij afzeiken. Ik heb een brede rug dus dat kan ik wel hebben. Als je daar zo gelukkig van wordt! stinkvlek |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Meen je dat? Ik echt niet. Het zal me een rotzorg zijn of ze attractief voetbal spelen of niet, als ze maar winnen. Als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar ben ik het helemaal mee eens! Nu Mario Been nog wippen en ik ben helemaal in de wolken Homo? |
|
|
|