|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sarcasme mijn waarde.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar ben ik het helemaal mee eens! Nu Mario Been nog wippen en ik ben helemaal in de wolken jij bent in de wolken als je Mario kan wippen? raar mannetje! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 12:50 schreef Els het volgende:[..] Meen je dat? Ik echt niet. Het zal me een rotzorg zijn of ze attractief voetbal spelen of niet, als ze maar winnen. Als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus. Ach zo af en toe is het wel aardig als er wat mooie combinaties te zien zijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 14:40 schreef craven het volgende:[..] Ach zo af en toe is het wel aardig als er wat mooie combinaties te zien zijn Tuurlijk is het wel aardig, maar punten zijn belangrijker, in mijn ogen dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 12:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Doen jullie dat wel eens dan? Inhoudelijk ergens op reageren? Volgens mij is jou enige hobby mij afzeiken. Ik heb een brede rug dus dat kan ik wel hebben. Als je daar zo gelukkig van wordt! nou is t helemaal mooi! Ik reageer vaak juist niet negatief op je.
Je hebt een blinde vlek ik zweer t je :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mijn opmerking was meer van het cynische.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Moet je toch eens gaan proberen. Ik denk echt dat het je bevalt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, klopt! bevalt mij erg goed kan ik je zeggen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 14:51 schreef Els het volgende:[..] Tuurlijk is het wel aardig, maar punten zijn belangrijker, in mijn ogen dan. is ook zo,maar ach het oog wil ook wat... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Om een welbekende term te gebruiken: stelletjes azijnzeikerds |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je blijft vermakelijk. En grappig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 12:50 schreef Els het volgende:[..] Meen je dat? Ik echt niet. Het zal me een rotzorg zijn of ze attractief voetbal spelen of niet, als ze maar winnen. Als ik kunstjes wil zien, ga ik wel naar het circus. Welke circus ? Dan kan ik jou zeker ook zien optreden! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hoe weet je nu weer wat ik pis? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nu word je ook al azijn-grappig. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee. Waarom denk je dat? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
lijdensweg has left the building. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vraag me toch af waarom dat nou is. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Kon de druk niet meer aan denk ik. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: I am never left the building. I am so sorry for you! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Correctie.
't Was zo lang stil zonder jou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou t bij nederlands houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hey de.fan,alles kits jongen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hey Bram, nog een gluhtje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hoppa binnen 3 minuten 5 keer een reactie op je Lijdensweg! en ik was er niet eens bij! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Serieus, wat voor lol geeft het als iedereen je een loser lijkt te vinden? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geldingsdrang, man, geldingsdrang. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Gewoon weer een "fan" die denkt dat het helpt om bij iedere tegenslag de trainer eruit te gooien. Waarschijnlijk gilt hij straks ook het hardst, als blijkt dat het toch wel goed gaat, dat mario een held is... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Kan hij lijdensweg toch ook weer veranderen in...............tja, wat zal ik zeggen........euh........hoopgevend???????? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kan iemand die gozer uit zijn lijden verlossen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 08:18 schreef Suijltje het volgende:Kan hij lijdensweg toch ook weer veranderen in...............tja, wat zal ik zeggen........euh........hoopgevend???????? Of euforiestraatje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:16 schreef MMM het volgende:Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar Dat ben ik helemaal met hem eens. Het makkelijkste is als Fer nu verdwijnt, want hij kan dat proces ernstig verstoren. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:23 schreef Els het volgende:[..] Dat ben ik helemaal met hem eens. Het makkelijkste is als Fer nu verdwijnt, want hij kan dat proces ernstig verstoren. precies, ik ben vrij vandaag, ik rij er wel naar toe, schop hem in mijn auto en rij hem naar sporting in portugal ofzo |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:34 schreef Rovert het volgende:[..] precies, ik ben vrij vandaag, ik rij er wel naar toe, schop hem in mijn auto en rij hem naar sporting in portugal ofzo Dank je. Fantastisch initiatief. Heb je ook nog tijd om langs Eindhoven te rijden en op de Herdgang even een bloemlezing te geven van wat wij zo in zijn algemeenheid van Wijnaldum vinden? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:41 schreef Els het volgende:[..] Dank je. Fantastisch initiatief. Heb je ook nog tijd om langs Eindhoven te rijden en op de Herdgang even een bloemlezing te geven van wat wij zo in zijn algemeenheid van Wijnaldum vinden? Ehm, ik ben nogal verbaal beschaafd, denk eerder dat andere hier op dat forum dat beter kunnen formuleren |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:44 schreef Rovert het volgende:[..] Ehm, ik ben nogal verbaal beschaafd, denk eerder dat andere hier op dat forum dat beter kunnen formuleren 'Vanaf nu vinden we je echt niet aardig meer' volstaat als samenvatting. Je moet er wel een beetje boos bij kijken. Dat kan toch wel door de beugel? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:46 schreef Els het volgende:[..] 'Vanaf nu vinden we je echt niet aardig meer' volstaat als samenvatting. Je moet er wel een beetje boos bij kijken. Dat kan toch wel door de beugel? vingertje in de lucht erbij doen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wijsvinger. Om de juiste woorden kracht bij te zetten. Ik heb er begrip voor dat je het netjes wilt houden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:57 schreef Els het volgende:[..] Wijsvinger. Om de juiste woorden kracht bij te zetten. Ik heb er begrip voor dat je het netjes wilt houden. dan wel mijn linker, mijn rechter middelvinger gebruik ik alleen voor belangrijke dingen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Een "potverdorie" is ook wel op zijn plaats denk ik. |
|
|
|