BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiele FST // Feyenoord schuldentopic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
salemi
 salemi - dinsdag 26 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Afgezien van de absolute noodzaak om de schulden te saneren om het voortbestaan van ons aller geliefd Feyenoord te garanderen, maak ik me nog niet eens zoveel zorgen over het tempo waarin dit plaatsvindt. We beleven nu eenmaal overgangsjaren. De tiende plaats van afgelopen seizoen doet heel veel pijn, maar is wel een logisch gevolg van zo'n overgangsjaar. De positieve kant is dat Feyenoord nu absoluut gedwongen wordt om het te doen met de spelers die we nu ter beschikking hebben en ter beschikking kunnen krijgen (Excelsior). Het is maar zeer de vraag of deze splers niet dezelfde potentie hebben als de spelers die we zo graag zouden willen. Zoals Dost, Hadouir en Schöne. Ik zou wel willen pleiten voor een extra spits, maar dan om de doodeeenvoudige reden dat je cruciale posities in een elftal dubbel bezet wilt hebben. De spitspositie is zo'n cruciale positie. Ik ben dus blij dat er bij Feyenoord nu het besef in ontstaan dat met een relatief kleine begroting het mogelijk moet zijn om naar de top toe te groeien. Geen grootheidswaanzin meer, maar nuchter realisme. Meer dan ooit heeft de jeugd de toekomst. Alleen moet Ronald Koeman wel leren om op persconferenties de woorden "de neuzen moeten allemaal dezelfde kant op wijzen" te vermijden.......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord zou een openheid van zaken moeten geven! Dat zou veel onrust onder de supporters weg nemen denk ik. Dan kunnen die calimero's van de FSV en VG ook hun bek gaan houden.
Dat is nu precies de wens van de FSV en de VG. Die drinken ook liever relaxed een biertje op varkenoord omdat ze weten dat het goed zit in het maasgebouw...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 juli 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Ik hoor dan juist weer via anderen dat het minder goed gaat met Feyenoord dan menigeen denkt.... Ik denk dat we moeten stoppen met denken en dat we het denken aan denkers moeten overlaten die betaald worden om te denken, denk je ook niet? Zomaar een gedachte hoor.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:57 schreef Pietje1 het volgende:
Ik hoor dan juist weer via anderen dat het minder goed gaat met Feyenoord dan menigeen denkt.... Ik denk dat we moeten stoppen met denken en dat we het denken aan denkers moeten overlaten die betaald worden om te denken, denk je ook niet? Zomaar een gedachte hoor.
Ja, laten we vooral stoppen met denken. Supergoed advies. Ik ga het vanmiddag nog met mijn baas bespreken.
Heb je nog meer van die briljante ingevingen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:40 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral stoppen met denken. Supergoed advies. Ik ga het vanmiddag nog met mijn baas bespreken.
Heb je nog meer van die briljante ingevingen?
ik denk het niet.

Oh wacht.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:40 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, laten we vooral stoppen met denken. Supergoed advies. Ik ga het vanmiddag nog met mijn baas bespreken.
Heb je nog meer van die briljante ingevingen?
Ja daar zullen mijn medewerkers ook blij mee zijn als ik stop met denken. Ik zal het in het overleg met de OR voorleggen. Dan liggen ze dubbel van het lachen vermoed ik zo. Komende vrijdag in de middag zal ik hierover uitsluitsel geven.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja daar zullen mijn medewerkers ook blij mee zijn als ik stop met denken. Ik zal het in het overleg met de OR voorleggen. Dan liggen ze dubbel van het lachen vermoed ik zo. Komende vrijdag in de middag zal ik hierover uitsluitsel geven.
Is het instemmingsplichtig?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is nu precies de wens van de FSV en de VG. Die drinken ook liever relaxed een biertje op varkenoord omdat ze weten dat het goed zit in het maasgebouw...
Nee dat is 1 van de wensen! Hun grootste wens is dat de directie en RvC opstappen en daar heb ik moeite mee. Je moet het wel goed uitleggen beste hotjumper
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:24 schreef Els het volgende:

[..]

Heb jij nooit in de zandbak gespeeld?
Pas geleden nog in Dubai. Was wel een beetje te heet!
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pas geleden nog in Dubai. Was wel een beetje te heet!
En ze hebben niet geprobeerd dat drammerige van je eruit te slaan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:30 schreef salemi het volgende:
Afgezien van de absolute noodzaak om de schulden te saneren om het voortbestaan van ons aller geliefd Feyenoord te garanderen, maak ik me nog niet eens zoveel zorgen over het tempo waarin dit plaatsvindt. We beleven nu eenmaal overgangsjaren. De tiende plaats van afgelopen seizoen doet heel veel pijn, maar is wel een logisch gevolg van zo'n overgangsjaar. De positieve kant is dat Feyenoord nu absoluut gedwongen wordt om het te doen met de spelers die we nu ter beschikking hebben en ter beschikking kunnen krijgen (Excelsior). Het is maar zeer de vraag of deze splers niet dezelfde potentie hebben als de spelers die we zo graag zouden willen. Zoals Dost, Hadouir en Schöne. Ik zou wel willen pleiten voor een extra spits, maar dan om de doodeeenvoudige reden dat je cruciale posities in een elftal dubbel bezet wilt hebben. De spitspositie is zo'n cruciale positie. Ik ben dus blij dat er bij Feyenoord nu het besef in ontstaan dat met een relatief kleine begroting het mogelijk moet zijn om naar de top toe te groeien. Geen grootheidswaanzin meer, maar nuchter realisme. Meer dan ooit heeft de jeugd de toekomst. Alleen moet Ronald Koeman wel leren om op persconferenties de woorden "de neuzen moeten allemaal dezelfde kant op wijzen" te vermijden.......
eens! goed omschreven. Berusten is op dit moment het enige denk ik wat we op sportief gebied kunnen. binnen een paar jaar staan we er weer.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord zou een openheid van zaken moeten geven! Dat zou veel onrust onder de supporters weg nemen denk ik. Dan kunnen die calimero's van de FSV en VG ook hun bek gaan houden.
Bimbo
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja daar zullen mijn medewerkers ook blij mee zijn als ik stop met denken. Ik zal het in het overleg met de OR voorleggen. Dan liggen ze dubbel van het lachen vermoed ik zo. Komende vrijdag in de middag zal ik hierover uitsluitsel geven.
'mijn medewerkers'???

Haha

Er zijn mensen die jou als baas hebben.........
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

'mijn medewerkers'???

Haha

Er zijn mensen die jou als baas hebben.........
Niet zo denigreren, joh.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet zo denigreren, joh.
Want anders? Moet ik mee naar buiten?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

Want anders? Moet ik mee naar buiten?
Nee hoor. Maar met denigreren maak je lijdensweg alleen maar leuker.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar met denigreren maak je lijdensweg alleen maar leuker.
En ik doe mijn schoenen weer uit
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:16 schreef Rovert het volgende:

[..]

En ik doe mijn schoenen weer uit
Als iets ruikt kun je het maar beter buiten zetten.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Denigreren? Dat doen jullie jezelf alleen maar aan! Ik heb er geen last van.
Af en toe wat afzeiken met jullie is wel goed voor mij na een vergadering. Dan ik mijn frustaties af en toe wat kwijt. Hahahaha
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:19 schreef lijdensweg het volgende:
Denigreren? Dat doen jullie jezelf alleen maar aan! Ik heb er geen last van.
Af en toe wat afzeiken met jullie is wel goed voor mij na een vergadering. Dan ik mijn frustaties af en toe wat kwijt. Hahahaha
Leer nou godvergloeiende eens Nederlands, je komt zo dom over
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:19 schreef lijdensweg het volgende:
Denigreren? Dat doen jullie jezelf alleen maar aan! Ik heb er geen last van.
Af en toe wat afzeiken met jullie is wel goed voor mij na een vergadering. Dan ik mijn frustaties af en toe wat kwijt. Hahahaha
Zie je nou? Hij wordt alleen maar leuker?
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:19 schreef lijdensweg het volgende:
Denigreren? Dat doen jullie jezelf alleen maar aan! Ik heb er geen last van.
Af en toe wat afzeiken met jullie is wel goed voor mij na een vergadering. Dan ik mijn frustaties af en toe wat kwijt. Hahahaha
Vergaderen is voor de talentlozen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:25 schreef Els het volgende:

[..]

Vergaderen is voor de talentlozen.
bedankt..... heb net de hele dag vergaderd.
ben zo moe dat ik niet eens meer weet of ik het nu met t of d schrijf.
kom laat ik het omzeilen: heb net de hele dag in vergadering gezeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Elmo --
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

bedankt..... heb net de hele dag vergadert.
ben zo moe dat ik niet eens meer weet of ik het nu met t of d schrijf.
Is een citaat. Van JvdHerik. En ben het wel enigzins met hem eens. Heb je ook zo'n hekel aan vergaderingen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
na vandaag zeker.... hoort bij mijn functie maar sommige dagen is het wel heel erg.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:39 schreef FR-Douwe het volgende:
na vandaag zeker.... hoort bij mijn functie maar sommige dagen is het wel heel erg.
Kan het gelukkig enigzins beperken. Maar in september heb ik 3 dagen vergadering. Achter elkaar. Word er nu al vrolijk van....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:44 schreef Els het volgende:

[..]

Kan het gelukkig enigzins beperken. Maar in september heb ik 3 dagen vergadering. Achter elkaar. Word er nu al vrolijk van....
hahahaha, zal aan je denken...
heb ik pas ook gehad in het kader van leiderschapsdagen zoals ze dat bij ons noemen.
Wat doe je voor werk?
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, zal aan je denken...
heb ik pas ook gehad in het kader van leiderschapsdagen zoals ze dat bij ons noemen.
Wat doe je voor werk?
Farmaceutische industrie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:03 schreef Els het volgende:

[..]

Farmaceutische industrie.
mooie industrie, ik gebruik allemaal pennen, kladblokjes e.d. van de farmaceuten hahahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee dat is 1 van de wensen! Hun grootste wens is dat de directie en RvC opstappen en daar heb ik moeite mee. Je moet het wel goed uitleggen beste hotjumper
Kut sorry, ik denk steeds dat jij begrijpend kan lezen...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:44 schreef Els het volgende:

[..]

Kan het gelukkig enigzins beperken. Maar in september heb ik 3 dagen vergadering. Achter elkaar. Word er nu al vrolijk van....
De samenleving gaat aan geouwehoer ten onder.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 26 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 10:31 schreef Els het volgende:

[..]

Tegenover die 4 miljoen lagere kosten, staat ook een verlies van inkomsten:
1 Minder seizoenkaarten verkocht
2 Lagere positie op de ranglijst, waardoor je procentueel een lagere bijdrage krijgt van de KNVB ivm de mediagelden
3 Lagere sponsorgelden van Burger King in vergelijking met AH van de KNVB
Benadruk nog maar effe dat 4 miljoen geschat is. Maar het zal waarschijnlijk wel in die richting liggen. Ik vraag me af of die 3 punten die jij noemt opwegen tegen deze lagere kosten, denk het niet, vooral punt 2 en 3 zijn peanuts. Feyenoord stevent dus af op zwarte cijfers.
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Omhoog
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Weet iemand waarom dit topic niet te vinden is via de zoekmachine?????
kuipje
 kuipje - dinsdag 24 januari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 19:16 schreef de flh het volgende:
Schuld in euro's :

43.000.000

25.000.000 (VvF)
3.500.000 (Wijnaldum 5 miljoen - 25% - 50.000 naar Sparta)
1.600.000 (Castaignos - 25%)
__________-
12.900.000

x= onbekend

x: (Ake, Rekik)

Bron: Wikipedia

http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord#cite_ref-5

Op donderdag 28 oktober 2010, vier dagen na het historische verlies met 10-0 tegen PSV, neemt een groep investeerders met de naam Vrienden van Feyenoord onder leiding van Pim Blokland 49% van de aandelen in Feyenoord over voor een bedrag van € 17 miljoen wat nog op kan lopen tot € 30 miljoen. In ruil hiervoor wil de groep twee plaatsen in de Raad van Commissaren per februari 2011. Hiermee wordt de schuld die Feyenoord had teruggebracht naar € 26 miljoen.[5] Ondanks dat Feyenoord nu een groot deel van haar schuld heeft weggewerkt, meldt Eric Gudde dat er geen ruimte is voor versterkingen in de winterstop. Die kunnen volgens hem pas komen wanneer Feyenoord uit de categorie 1 geplaatst is.[6]
Een tijdje geleden kwamen er veel stukjes online over hoe het nou echt zit met de schuld, is hier nu al meer over bekend eigenlijk? Als dit hierboven klopte, dan zouden we nu op een schuld van +-2 miljoen zitten.. Ben eigenlijk benieuwd of iemand dat weet, aangezien er natuurlijk net nieuwjaars recepties etc zijn geweest.

Schuld in euro's :

43.000.000

30.000.000 (VvF)
3.500.000 (Wijnaldum 5 miljoen - 25% - 50.000 naar Sparta)
1.600.000 (Castaignos - 25%)
5.500.000 (Fer - 25%)
200.000 (Biseswar - 25%)
450.000 (rekik)
800.000 (Ake)

_________-
2.375.000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door kuipje --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
O mijn God wat ben ik blij dat ik geen hoog cijfer had voor rekenen (eigenlijk voor geen een vak)
maar een schuld van 2 miljoen daar teken ik voor.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 24 januari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 14:53 schreef kuipje het volgende:

[..]

Een tijdje geleden kwamen er veel stukjes online over hoe het nou echt zit met de schuld, is hier nu al meer over bekend eigenlijk? Als dit hierboven klopte, dan zouden we nu op een schuld van +-2 miljoen zitten.. Ben eigenlijk benieuwd of iemand dat weet, aangezien er natuurlijk net nieuwjaars recepties etc zijn geweest.

Schuld in euro's :

43.000.000

30.000.000 (VvF)
3.500.000 (Wijnaldum 5 miljoen - 25% - 50.000 naar Sparta)
1.600.000 (Castaignos - 25%)
5.500.000 (Fer - 25%)
200.000 (Biseswar - 25%)
450.000 (rekik)
800.000 (Ake)

_________-
2.375.000
Al dat geld word denk ik niet in de schulden gestoken
kuipje
 kuipje - dinsdag 24 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Waar dan in?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 januari 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Drank,drugs en vrouwen ?
kuipje
 kuipje - dinsdag 24 januari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 22:12 schreef piet de paler het volgende:
Drank,drugs en vrouwen ?
Yeah. We hebben reis gecontracteerd!
Topspits
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 24 januari 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 14:53 schreef kuipje het volgende:

[..]

Een tijdje geleden kwamen er veel stukjes online over hoe het nou echt zit met de schuld, is hier nu al meer over bekend eigenlijk? Als dit hierboven klopte, dan zouden we nu op een schuld van +-2 miljoen zitten.. Ben eigenlijk benieuwd of iemand dat weet, aangezien er natuurlijk net nieuwjaars recepties etc zijn geweest.

Schuld in euro's :

43.000.000

30.000.000 (VvF)
3.500.000 (Wijnaldum 5 miljoen - 25% - 50.000 naar Sparta)
1.600.000 (Castaignos - 25%)
5.500.000 (Fer - 25%)
200.000 (Biseswar - 25%)
450.000 (rekik)
800.000 (Ake)

_________-
2.375.000
Tel hier dan de besparing aan salaris bij op (Biseswar 3,5 ton) Hou je nog een schuld over van 2 miljoen. Als dan inderdaad aan het eind van het seizoen er ook nog winst gedraaid wordt heb je uiteindelijk nog maar 30 miljoen aan "schuld" over (het geld van de V.V.F.). Kort door de bocht rekenen is best positief.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 24 januari 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 22:53 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Tel hier dan de besparing aan salaris bij op (Biseswar 3,5 ton) Hou je nog een schuld over van 2 miljoen. Als dan inderdaad aan het eind van het seizoen er ook nog winst gedraaid wordt heb je uiteindelijk nog maar 30 miljoen aan "schuld" over (het geld van de V.V.F.). Kort door de bocht rekenen is best positief.
denk dat het niet klopt.... daarnaast hebben we ook bij het afgelopen meetmoment weer in de min gedraaid.... de exploitatie is dus blijkbaar nog niet op orde dus niet alles kan worden aangewend voor bestaande schulden. Daarnaast ontvangen al die transfervrije spelers die volgend seizoen komen ook wel een behoorlijk bedrag aan tekengeld.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 24 januari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 - 22:55 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

denk dat het niet klopt.... daarnaast hebben we ook bij het afgelopen meetmoment weer in de min gedraaid.... de exploitatie is dus blijkbaar nog niet op orde dus niet alles kan worden aangewend voor bestaande schulden. Daarnaast ontvangen al die transfervrije spelers die volgend seizoen komen ook wel een behoorlijk bedrag aan tekengeld.
Daarom stel ik ook dat het zo wel een heel positief beeld geeft! Maar;

Of de exploitatie niet op orde is durf ik niet te zeggen daar heb ik geen inzage in, feit is wel dat Feyenoord bij het vorige meetpunt voldoende punten heeft behaald om in categorie 2 te worden ingedeeld. Alles is dus binnen de perken van de begroting gebleven.

Het tekengeld voor transfervrije spelers is over de grens regeren. Die kosten komen pas in het volgende boekjaar naar voren dus drukken nu niet op de begroting.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 januari 2012 - 01:26   quote  deeplink  
03032010035.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiele FST // Feyenoord schuldentopic









0.0110850