BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tegenstander gezocht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Mario Been liet in Delft weten dat de club nog op zoek gaat naar één tegenstander voor het slot van de voorbereiding. Gezien het resterende programma van de voorbereiding is een duel voldoende ter vervanging van de duels tegen Barnsley en Hull City.

Bron: Feyenoord Netwerk

Ik stel Knollendam voor, 7e klasse. Goed voor het moreel.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Psv uit.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:09 schreef FR-Henk het volgende:
Mario Been liet in Delft weten dat de club nog op zoek gaat naar één tegenstander voor het slot van de voorbereiding. Gezien het resterende programma van de voorbereiding is een duel voldoende ter vervanging van de duels tegen Barnsley en Hull City.

Bron: Feyenoord Netwerk

Ik stel Knollendam voor, 7e klasse. Goed voor het moreel.
Mooi complex... Natuurlijk niet zo mooi als van QSC achter het spoor, die hoge tribune en die muur met " Kom ook bij QSC" erop. Het regende ook altijd als je daar moest spelen. Troosteloos Nederlands amateur voetbal.
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 09 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Fc balophetdak
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:10 schreef Stylzz het volgende:
Psv uit.
cool!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooi complex... Natuurlijk niet zo mooi als van QSC achter het spoor, die hoge tribune en die muur met " Kom ook bij QSC" erop. Het regende ook altijd als je daar moest spelen. Troosteloos Nederlands amateur voetbal.
Weet wat je bedoelt. Nu nog troostelozer. Fusies zijn niet altijd een zegen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Weet wat je bedoelt. Nu nog troostelozer. Fusies zijn niet altijd een zegen.
QSC was mooi troosteloos, verder kutclub met een lelijk shirt. Alleen het oude BPV veld langs de provinciale weg was mooier...

Fortuna en nu ook hercules is fusie troosteloosheid dat is gewoon triest.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
FC Barcelona, kunnen ze gelijk mee maken hoe het wel moet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:29 schreef lijdensweg het volgende:
FC Barcelona, kunnen ze gelijk mee maken hoe het wel moet
Je moet gewoon geen alcehol drinken samen met prozac
Els
 Els - zaterdag 09 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen alcehol drinken samen met prozac
Blijf je wel heel lang dronken.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen alcehol drinken samen met prozac
Hij moet juist meer alcohol drinken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Oja ,drink lijdensweg drink
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Blijf je wel heel lang dronken.
Ach Els, ik streef naar een bepaald niveau en daar hebben sommige forumleden het maar moeilijk mee! Die blijven liever kijken naar pupillen voetbal in de kuip! Tja als dat hun streven is dan zullen ze inderdaad snel tevreden zijn. En nu niet weer gelijk met allerlei smoesjes komen , dan kunnen we wel door blijven gaan. Het is en het blijft een triest schouwspel om Feyenoord te zien voetballen onder Mario Been. En zolang dat blijft zal ik mijn ongenoegen over spelers en trainers blijven uiten ja. Ik zal altijd een heel klein beetje hoop blijven houden, maar onder Mario Been is het wel heel minuscuul dat beetje hoop. En daarom hoop ik dat Martin van Geel zijn gang kan gaan en op korte termijn een trainer kan aanstellen die wel verstand van voetbal heeft. Al is het na het komende seizoen! Ik moet eerlijk zeggen dat Martin van Geel op de goeie weg bezig is met het laten gaan van: Luigi Bruins, Tim de Cler, Andre Bahia. Nu de rest nog van de grote schoonmaak.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]
Blablabla weer allemaal tekst, wat geen kudt met dit topic te maken heeft.
OT, oefenwedstrijd van Vitesse met Chelsea is afgezegd door Chelsea.
Ik denk dat we dus tegen Vitesse gaan oefenen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach Els, ik streef naar een bepaald niveau en daar hebben sommige forumleden het maar moeilijk mee! Die blijven liever kijken naar pupillen voetbal in de kuip! Tja als dat hun streven is dan zullen ze inderdaad snel tevreden zijn. En nu niet weer gelijk met allerlei smoesjes komen , dan kunnen we wel door blijven gaan. Het is en het blijft een triest schouwspel om Feyenoord te zien voetballen onder Mario Been. En zolang dat blijft zal ik mijn ongenoegen over spelers en trainers blijven uiten ja. Ik zal altijd een heel klein beetje hoop blijven houden, maar onder Mario Been is het wel heel minuscuul dat beetje hoop. En daarom hoop ik dat Martin van Geel zijn gang kan gaan en op korte termijn een trainer kan aanstellen die wel verstand van voetbal heeft. Al is het na het komende seizoen! Ik moet eerlijk zeggen dat Martin van Geel op de goeie weg bezig is met het laten gaan van: Luigi Bruins, Tim de Cler, Andre Bahia. Nu de rest nog van de grote schoonmaak.
Jij streeft naar een bepaald nivo met woorden.
Dat is hetzelfde als praten tegen gras.
Suijltje
 Suijltje - zondag 10 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach Els, ik streef naar een bepaald niveau en daar hebben sommige forumleden het maar moeilijk mee! Die blijven liever kijken naar pupillen voetbal in de kuip! Tja als dat hun streven is dan zullen ze inderdaad snel tevreden zijn. En nu niet weer gelijk met allerlei smoesjes komen , dan kunnen we wel door blijven gaan. Het is en het blijft een triest schouwspel om Feyenoord te zien voetballen onder Mario Been. En zolang dat blijft zal ik mijn ongenoegen over spelers en trainers blijven uiten ja. Ik zal altijd een heel klein beetje hoop blijven houden, maar onder Mario Been is het wel heel minuscuul dat beetje hoop. En daarom hoop ik dat Martin van Geel zijn gang kan gaan en op korte termijn een trainer kan aanstellen die wel verstand van voetbal heeft. Al is het na het komende seizoen! Ik moet eerlijk zeggen dat Martin van Geel op de goeie weg bezig is met het laten gaan van: Luigi Bruins, Tim de Cler, Andre Bahia. Nu de rest nog van de grote schoonmaak.
Het blijft TRIEST, jouw posts te moeten(?) lezen, enne.......rustig aan tegen onze Els he!!!

OT: 020 op neutraal terrein (Beverwijk misschien?) met alleen Feyenoord publiek?
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

OT, oefenwedstrijd van Vitesse met Chelsea is afgezegd door Chelsea.
Ik denk dat we dus tegen Vitesse gaan oefenen.
Of Heerenveen, die zorgen ook al voor een veiligheidsrisico.
Suijltje
 Suijltje - zondag 10 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:25 schreef Els het volgende:

[..]

Of Heerenveen, die zorgen ook al voor een veiligheidsrisico.
Okee, maar dan wel met Dost!
Rovert
 Rovert - zondag 10 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Kom op
Gewoon leverkusen uit

Vrij vervoer
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach Els, ik streef naar een bepaald niveau en daar hebben sommige forumleden het maar moeilijk mee! Die blijven liever kijken naar pupillen voetbal in de kuip! Tja als dat hun streven is dan zullen ze inderdaad snel tevreden zijn. En nu niet weer gelijk met allerlei smoesjes komen , dan kunnen we wel door blijven gaan. Het is en het blijft een triest schouwspel om Feyenoord te zien voetballen onder Mario Been. En zolang dat blijft zal ik mijn ongenoegen over spelers en trainers blijven uiten ja. Ik zal altijd een heel klein beetje hoop blijven houden, maar onder Mario Been is het wel heel minuscuul dat beetje hoop. En daarom hoop ik dat Martin van Geel zijn gang kan gaan en op korte termijn een trainer kan aanstellen die wel verstand van voetbal heeft. Al is het na het komende seizoen! Ik moet eerlijk zeggen dat Martin van Geel op de goeie weg bezig is met het laten gaan van: Luigi Bruins, Tim de Cler, Andre Bahia. Nu de rest nog van de grote schoonmaak.
Ik begrijp dat je een hoger niveau voetbal wilt zien bij Feyenoord. Maar voor mij staat dat aantrekkelijke voetbal veel hoger in de wensenpiramide. Laten we eerst maar eens zorgen dat we blijven bestaan, laten we daarna maar zorgen voor bestaansrecht op de middellange termijn en daarna zorgen voor winstpartijen. Een hele hoop voetballiefhebbers vonden het spel onder Jansen niet om aan te gluren, maar we wonnen wel de beker. Zo mag het van mij nu ook zijn.
Jij stelt een rigoreuzere aanpak voor, een beetje a la FSV/VG met dat verschil dat jij je pijlen niet richt op het bestuur, maar alleen op de technische staf, en been in het bijzonder. Ik heb al vaker gezegd dat ik me tot een bepaalde hoogte kan vinden in de kritiek, maar dat ik meer geloof in een geleidelijker aanpak.
Ik heb tot nu toe vertrouwen in het handelen van Martin van Geel, en concludeer dat hij de cruciale voorbereiding laat uitvoeren door de huidige trainersstaf. Dat zegt voorlopig genoeg.
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Oefenwedstrijd tegen Horst schijnt ook al afgelast te zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Ja, is uiteraard ook de schuld van RvC, MArio Been en Gudde.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 10 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/?p=7483

..zucht..wat zijn we toch afgegleden, het word alsmaar gekker, wat een amateurisme.
Komt er dan nooit een eind aan, moeten we echt kapot!
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 11:02   quote  deeplink  
feyenoord vs het forum allstars team!!!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 10 juli 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:02 schreef obiku010 het volgende:
feyenoord vs het forum allstars team!!!
het moge duidelijk zijn dat ik met mijn loopvermogen de spitspositie ga bekleden...
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:04 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

het moge duidelijk zijn dat ik met mijn loopvermogen de spitspositie ga bekleden...
lijkt me niet meer als logisch. ik zal zelf mijn opwachting maken op de rechter controlerende middevelder positie. gezien we in het fifamasters toernooi zoveel successen geboekt hebben met de 3-5-2 bezetting. speel ik dus als 1 van de 2 verdedigende middevelders.
The Q
 The Q - zondag 10 juli 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:02 schreef obiku010 het volgende:
feyenoord vs het forum allstars team!!!
He Biek heppie gister nog geswaffeld met die dubbel d?
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:15 schreef The Q het volgende:

[..]

He Biek heppie gister nog geswaffeld met die dubbel d?
werd wel wakker gepijpt man. tering! die maakt er gewoon een wokkel van. met stip op 1 in de pijpranklijsten! hahahaha
The Q
 The Q - zondag 10 juli 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:17 schreef obiku010 het volgende:

[..]

werd wel wakker gepijpt man. tering! die maakt er gewoon een wokkel van. met stip op 1 in de pijpranklijsten! hahahaha
Mazzel pik haha
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 10 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:02 schreef obiku010 het volgende:
feyenoord vs het forum allstars team!!!
Balvaste lange spits hier, 1.96 meter, kopsterk, krachtig en technisch goed. Wat voor opstelling gaat 't worden?
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 11:30 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Balvaste lange spits hier, 1.96 meter, kopsterk, krachtig en technisch goed. Wat voor opstelling gaat 't worden?
jij op de tribune iig! we hebben jhon al in de spits... volgende keer beter
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 10 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Mèh.. Wil ook wel verdedigen dan hoor.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je een hoger niveau voetbal wilt zien bij Feyenoord. Maar voor mij staat dat aantrekkelijke voetbal veel hoger in de wensenpiramide. Laten we eerst maar eens zorgen dat we blijven bestaan, laten we daarna maar zorgen voor bestaansrecht op de middellange termijn en daarna zorgen voor winstpartijen. Een hele hoop voetballiefhebbers vonden het spel onder Jansen niet om aan te gluren, maar we wonnen wel de beker. Zo mag het van mij nu ook zijn.
Jij stelt een rigoreuzere aanpak voor, een beetje a la FSV/VG met dat verschil dat jij je pijlen niet richt op het bestuur, maar alleen op de technische staf, en been in het bijzonder. Ik heb al vaker gezegd dat ik me tot een bepaalde hoogte kan vinden in de kritiek, maar dat ik meer geloof in een geleidelijker aanpak.
Ik heb tot nu toe vertrouwen in het handelen van Martin van Geel, en concludeer dat hij de cruciale voorbereiding laat uitvoeren door de huidige trainersstaf. Dat zegt voorlopig genoeg.
Ja Els ik ben een ongeduldig type. En betreft de aanpak zeker niet a la FSV/VG want die hebben bij mij helemaal afgedaan met hun beleid! En dat er een geleidelijke beleid gevoerd moet worden is wel duidelijk maar probeer dat eens aan de FSV en VG duidelijk te maken!
In vind dat de FSV 2-3 jaar geleden het opstappen van de directie en RvC hadden moeten eisen toen Boudewijn Poelmann opstapte omdat deze het niet eens was met het te voeren beleid. Wat mij betreft komt deze man zo snel mogelijk terug! Maar helaas zijn wij maar passanten in dit geheel.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:30 schreef Rovert het volgende:
Kom op
Gewoon leverkusen uit

Vrij vervoer
Ouwe koeien uit de sloot gaan halen zeker?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:18 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Het blijft TRIEST, jouw posts te moeten(?) lezen, enne.......rustig aan tegen onze Els he!!!

OT: 020 op neutraal terrein (Beverwijk misschien?) met alleen Feyenoord publiek?
Zielig ventje als je Beverwijk als voorbeeld moet nemen. Hopeloos gevalletje ben je.
Jij ben geen supporter maar alleen maar een relschopper als dit je voorbeeld is!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 10 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielig ventje als je Beverwijk als voorbeeld moet nemen. Hopeloos gevalletje ben je.
Jij ben geen supporter maar alleen maar een relschopper als dit je voorbeeld is!
Hoe komt het dat jij zo recalcitrant bent?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 09:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij streeft naar een bepaald nivo met woorden.
Dat is hetzelfde als praten tegen gras.
Ik streef tenminste ergens naar . Wat jij doe is praten met een muilkorf om.
Jij wil blijkbaar helemaal niks! Al spelen we degradatie voetbal dan nog ben je gelukkig
The Q
 The Q - zondag 10 juli 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 12:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik streef tenminste ergens naar . Wat jij doe is praten met een muilkorf om.
Jij wil blijkbaar helemaal niks! Al spelen we degradatie voetbal dan nog ben je gelukkig
stinkvlek
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 12:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Els ik ben een ongeduldig type. En betreft de aanpak zeker niet a la FSV/VG want die hebben bij mij helemaal afgedaan met hun beleid! En dat er een geleidelijke beleid gevoerd moet worden is wel duidelijk maar probeer dat eens aan de FSV en VG duidelijk te maken!
In vind dat de FSV 2-3 jaar geleden het opstappen van de directie en RvC hadden moeten eisen toen Boudewijn Poelmann opstapte omdat deze het niet eens was met het te voeren beleid. Wat mij betreft komt deze man zo snel mogelijk terug! Maar helaas zijn wij maar passanten in dit geheel.
Ik zie mezelf niet als passant, als Feyenoord topklasse speelt ga ik nog heen, niet dat ik daar blij mee ben, maar ik zou toch gaan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 10 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 10:02 schreef Els het volgende:
Oefenwedstrijd tegen Horst schijnt ook al afgelast te zijn.
ben vanmorgen nog door Ermelo gereden en alle aanplakbiljetten hingen nog hoor! naam aan dat ze die niet laten hangen als het niet doorgaat
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 13:10 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben vanmorgen nog door Ermelo gereden en alle aanplakbiljetten hingen nog hoor! naam aan dat ze die niet laten hangen als het niet doorgaat
Ik zie op internet ook nog allerlei aankondigingen en lees elders dat het afgelast is. Feyenoord begint echt ondoorgrondelijk te worden.
Suijltje
 Suijltje - zondag 10 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielig ventje als je Beverwijk als voorbeeld moet nemen. Hopeloos gevalletje ben je.
Jij ben geen supporter maar alleen maar een relschopper als dit je voorbeeld is!
Wat ben jij een verrotte lul joh!
Relschopper..........pfff!
Weet je eigenlijk wel wat zielig is.....? jou antwoord geven, maar ik kon het niet laten!
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:00 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Wat ben jij een verrotte lul joh!
Relschopper..........pfff!
Weet je eigenlijk wel wat zielig is.....? jou antwoord geven, maar ik kon het niet laten!
neem een baron en denk het nog is rustig over... neem nog een baron en laat het gaan.... neem de rest van je goed gevulde plastic wibra tas met baronpils.... en het leven is weer om voor te gaan. een baron pils in de morgen, maakt soms een dag zo fijn. het pils wat je gisteren hebt gedronken, zal er morgen niet meer zijn.... (by biek...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door FR-Han --
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:19 schreef obiku010 het volgende:

[..]

neem een baron en denk het nog is rustig over... neem nog een baron en laat het gaan.... neem de rest van je goed gevulde plastic wibra tas met baronpils.... en het leven is weer om voor te gaan. een baron pils in de morgen, maakt soms een dag zo fijn. het pils wat je gisteren hebt gedronken, zal er morgen niet meer zijn.... (by biek...)
Denk je echt dat het zal helpen?
craven
 craven - zondag 10 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
tijdelijk wel voor biek
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:23 schreef Els het volgende:

[..]

Denk je echt dat het zal helpen?
nee... maar het dichte zo mooi! was om suijltje gerust te stellen. omdat hij zo van pils houd
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Maar voor Biek is het juist van de regen in de drup...
craven
 craven - zondag 10 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nee... maar het dichte zo mooi! was om suijltje gerust te stellen. omdat hij zo van pils houd
oke biek, we houden je in de gaten
craven
 craven - zondag 10 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:24 schreef Els het volgende:
Maar voor Biek is het juist van de regen in de drup...
daar heb je gelijk in Els....
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Baron klinkt zo goedkoop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tegenstander gezocht









0.0069401