|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
hehe.. Hoe raad je 't zo! Ben benieuwd naar wat iedereen behalve jij, Douwe en ik weet... |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Ik zal een klein tipje van de sluier oplichten. Er is een bod gedaan op een speler van Barcelona. Zijn naam begint met een M en eindigt op essi. Niet verder vertellen hoor! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hmmm.. Doesn't ring a bell.. Moeten we toch echt maar afwachten dus! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 20:53 schreef Let it Snoo het volgende:hehe.. Hoe raad je 't zo! Ben benieuwd naar wat iedereen behalve jij, Douwe en ik weet... nou!!!we laten ons graag verrassen he.. Maar we vinden het niet erg als ze een beetje opschieten toch.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 20:53 schreef Let it Snoo het volgende:hehe.. Hoe raad je 't zo! Ben benieuwd naar wat iedereen behalve jij, Douwe en ik weet... en lijdensweg, maar die zit in stilte te lijden. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
nee, wil ook wel meer weten. Forum wordt er niet optimistischer op :) Goed nieuws is meer dan welkom! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
haha.. Heb net alles van Fawlty Towers gedownload.. Mooie humor :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:04 schreef Let it Snoo het volgende:nee, wil ook wel meer weten. Forum wordt er niet optimistischer op :) Goed nieuws is meer dan welkom! Nou kom maar op met die hap.. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Heb toch het vermoeden dat er nog spelers gaan komen eerlijk gezegd, maar we gaan het zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En uiteindelijk blijkt t allemaal gelul. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hopelijk niet.. Jij had toch van betrouwbare bron vernomen dat er belangrijk nieuws aan zit te komen Stylzz? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mwoaaa, ik heb nu net weer wat hoop met al die insiders hier. de ellende is alleen dat iedereen iets weet en degenen die hier nu zijn niet (of niks leon) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:12 schreef Let it Snoo het volgende:Hopelijk niet.. Jij had toch van betrouwbare bron vernomen dat er belangrijk nieuws aan zit te komen Stylzz? In zoverre dat een aantal dingen verteld idd klopte |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
ok.. Tsja, is puur gissen dan.. hopelijk laat 't niet te lan gop zich wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja sorry ik ga t niet groter maken dan t is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 21:12 schreef FR-Douwe het volgende:mwoaaa, ik heb nu net weer wat hoop met al die insiders hier. de ellende is alleen dat iedereen iets weet en degenen die hier nu zijn niet (of niks leon) helemaal niks Douwe... Maar in 1944 vonden ze ook opeens bloembollen dus? Maar tot nu toe NIKS.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als ze dat willen moeten ze dr maar aan trekken..... |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Lijkt me schone taak voor lijdensweg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha je bedoelt de.fan incognito |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Jep, die bedoel ik :) |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Dit forum begint steeds meer een CIA/FBI/KGB gehalte te krijgen. Ik vind het overigens wel zeer vermakelijk. Alleen al de hoop op groot nieuws maakt mijn dag een stukje prettiger. Het zijn wel altijd dezelfde mensen die dit melden. Tot nu toe blijft het daar wel bij. Dus voor ons onwetenden een klein tipje van de sluier en onze dag kan niet meer stuk |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Waarop baseer jij dat Pim Doesburg nog een insider is? Is al een tijdje weg en met pensioen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 13:14 schreef vakkieQkeleku het volgende:[..] Waarop baseer jij dat Pim Doesburg nog een insider is? Is al een tijdje weg en met pensioen En hij praat natuurlijk met niemand meer? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mischien komt er wel iemand uit Oman. Olieshaijk boer havenmeester. Alah bigbosss van oliee whahahah. Die koopt de vvf eruit. Pomp er nog is ff 250 miljoen aan spelers erin gaan we knalle zou wa zijn :O |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
Els