|
|
remco k
|
|
|
Mooi stukje van Cruijff. Een van de weinige momenten dat hij z'n best moet doen om niet zichtbaar emotioneel te zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien niet van afgelopen seizoen, maar wel hele mooie herinneringen. Vraag me niet waarom, maar als ik beelden van Bergkamp en van Basten terugkijk, dan doe ik dat vrijwel altijd met het kippenvel op mijn rug.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, hij zou zo mee kunnen met het eerste, dit doet hij in de voorbereiding op het komende seizoen als hij even meetraint.
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:Misschien niet van afgelopen seizoen, maar wel hele mooie herinneringen. Vraag me niet waarom, maar als ik beelden van Bergkamp en van Basten terugkijk, dan doe ik dat vrijwel altijd met het kippenvel op mijn rug. [ filmpje ] KIPPENVEL man..wat die Bergkamp met een bal kon is echt ongelofelijk..wat een kunst, wat een klasse..SCHITTEREND en ik krijg er de tranen in mijn ogen van!!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:Misschien niet van afgelopen seizoen, maar wel hele mooie herinneringen. Vraag me niet waarom, maar als ik beelden van Bergkamp en van Basten terugkijk, dan doe ik dat vrijwel altijd met het kippenvel op mijn rug. [ filmpje ] Hahah als het 100 schoten zijn dan zijn het 85 stifjes..Prachtig is dat.. Dat zegt hoe goede controle je heb.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:Misschien niet van afgelopen seizoen, maar wel hele mooie herinneringen. Vraag me niet waarom, maar als ik beelden van Bergkamp en van Basten terugkijk, dan doe ik dat vrijwel altijd met het kippenvel op mijn rug. [ filmpje ] Dit is een van de mooiste compilaties die er bestaat van welke voetballer dan ook. De stiftjes en het inzicht van Bergkamp, PRACHTIG! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:Oja, hij zou zo mee kunnen met het eerste, dit doet hij in de voorbereiding op het komende seizoen als hij even meetraint. [ filmpje ] Bergkamp voor wissel? In de spits dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bergkamp als wissel??? ben je niet helemaal goed bij je hoofd?? Ik vind het nu al raar om hem op de bank te zien zitten...:-)
Alibabba, over van Basten raak je niet uitgepraat, ik denk dat we er maar geen woorden voor moeten gebruiken, en gewoon moeten genieten van een van de beste spelers ooit op deze planeet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:33 schreef remco k het volgende:Bergkamp als wissel??? ben je niet helemaal goed bij je hoofd?? Ik vind het nu al raar om hem op de bank te zien zitten...:-) Alibabba, over van Basten raak je niet uitgepraat, ik denk dat we er maar geen woorden voor moeten gebruiken, en gewoon moeten genieten van een van de beste spelers ooit op deze planeet. Haha nou hij moet toch zien wat er gebeurt.. Op het veld:P Maar als wissel haha:P |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Bij het zien van dit soort oude beelden krijg ik weer HET gevoel.
Het gevoel wat Ajax zo bijzonder maakt. Het gevoel waardoor je een dag voor een belangrijke pot niet in slaap kan komen, of dat je zo zenuwachtig wordt dat je geen hap naar binnen krijgt.
Het gevoel wat ik helaas te vaak heb gemist de afgelopen jaren.
Het gevoel dat ik had op 15 mei, 14:25 bij de opkomst van de spelers. Het gevoel dat ik had toen Siem ons op een 3-1 voorsprong had gezet. Het gevoel als je sterren als Bergkamp, van Basten, Cruijff, Sneijder en van der Vaart ziet schitteren. Het gevoel als je F de Boer een analyse hoort geven.
Het gevoel van een bommetje vol Museumplein..
Het gevoel als je Witsche tijdens Ajax - Feijenoord een bal 8x zit hoog houden....
Maar was is dat gevoel eigenlijk? Hoe kan je dat het beste omschrijven?
Ik zou het niet weten. Je hebt het of je hebt het niet.
Een gevoel, zegt meer dan 1000 woorden, maar is zo ontzettend in woorden te omschrijven.
Ik had graag wat foto's toegevoegd, maar zit op dit moment op mn werk waar 3/4 van de voetbal gerelateerde sites zijn geblokkeerd. Ik zal vanavond dan ook opzoek gaan naar foto's die bij het "Ajax gevoel" horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 16:19 schreef Booya4Afca het volgende:Bij het zien van dit soort oude beelden krijg ik weer HET gevoel. Het gevoel wat Ajax zo bijzonder maakt. Het gevoel waardoor je een dag voor een belangrijke pot niet in slaap kan komen, of dat je zo zenuwachtig wordt dat je geen hap naar binnen krijgt. Het gevoel wat ik helaas te vaak heb gemist de afgelopen jaren. Het gevoel dat ik had op 15 mei, 14:25 bij de opkomst van de spelers. Het gevoel dat ik had toen Siem ons op een 3-1 voorsprong had gezet. Het gevoel als je sterren als Bergkamp, van Basten, Cruijff, Sneijder en van der Vaart ziet schitteren. Het gevoel als je F de Boer een analyse hoort geven. Het gevoel van een bommetje vol Museumplein.. Het gevoel als je Witsche tijdens Ajax - Feijenoord een bal 8x zit hoog houden.... Maar was is dat gevoel eigenlijk? Hoe kan je dat het beste omschrijven? Ik zou het niet weten. Je hebt het of je hebt het niet. Een gevoel, zegt meer dan 1000 woorden, maar is zo ontzettend in woorden te omschrijven. Ik had graag wat foto's toegevoegd, maar zit op dit moment op mn werk waar 3/4 van de voetbal gerelateerde sites zijn geblokkeerd. Ik zal vanavond dan ook opzoek gaan naar foto's die bij het "Ajax gevoel" horen. Eens kijken of ik je kan helpen.
Bobby mag natuurlijk niet ontbreken.
een plaatje of twee van onze verlosser
Natuurlijk hebben we ook wel het een en ander gewonnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar goed, zonder supporters en een mooie thuishaven, was deze historie er nooit geweest.
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke hier krijg je credits voor ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yes, eindelijk de credits...Whahahahahha, nee man, praten over Ajax en die oude beelden terugzien is gewoon erg mooi.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:[..] Yes, eindelijk de credits...Whahahahahha, nee man, praten over Ajax en die oude beelden terugzien is gewoon erg mooi.. vandaar de crsdits pik,ik hou van je.................is welis waar oud nieuws,maar toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach we kennen mekaar vriend................kunnen ZE nog een hoop van leren,,,,,,schatje |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Ik had het niet beter kunnen doen.
Cheers Remco! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach we kennen mekaar vriend................kunnen ZE nog een hoop van leren,,,,,,schatje Dat zeker.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zou je helpen, dat betekend niet dat jij geen mooie foto's hoeft te plaatsen, integendeel zelfs, ik verwacht eigenlijk dat je me een beetje overtreft....:-) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou je helpen, dat betekend niet dat jij geen mooie foto's hoeft te plaatsen, integendeel zelfs, ik verwacht eigenlijk dat je me een beetje overtreft....:-) Haha deal. Ik zal eens in mijn archief duiken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
FANTASTISCH mensen..FANTASTISCH!!!!!!! |
|
|
|