BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De beste van Feyenoord is El Ahmadi....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
De beste van Feyenoord is El Ahmadi, alles gaat zo makkelijk bij hem
Zondag, 10 juli 2011 om 21:11Guyon Fernandez, de nummer negen van Feyenoord, kijkt met veel vertrouwen uit naar komend seizoen. Deze club moet sowieso Europees voetbal halen, verzekert de ex-aanvaller van stadsgenoot Excelsior in gesprek met Voetbal International. Klinkt gek voor een speler die hier net komt kijken, maar als ik zie wat voor talent hier rond loopt. Ja, dan vind ik dit een reële doelstelling.

Als je toch Karim El Ahmadi hebt rondlopen op het middenveld. Ik kende hem niet, maar nu ik samen met hem op een veld sta, zie je pas hoe goed hij is. Vrienden van mij, benieuwd naar alles natuurlijk, vroegen aan mij wie ik nu de beste vond van Feyenoord. Nou, de beste is El Ahmadi. Alles gaat zo makkelijk bij hem, zo soepel. Laatst deden we twintig minuten positiespelletjes en hij heeft in die tijd maar twee keer in het midden gestaan. Kwaliteit, zoals hier meer goede spelers rondlopen.

Als ADO Den Haag zich nou kan plaatsen voor Europees voetbal, dan moet dat, met alle respect, voor Feyenoord toch mogelijk zijn. Roda JC Kerkrade, Heracles Almelo, FC Groningen: allemaal hoger geëindigd dan Feyenoord. Maar die clubs zijn er niet beter op geworden, hebben een aantal belangrijke spelers zien vertrekken, dus ik zie het gat kleiner worden", aldus Fernandez.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 10 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
als hij het nou ook eens liet zien op het veld tijdens de competitie (iets vaker dan 1 wedstrijd) hoef je Wijnaldum en Fer niets eens te vervangen maar ja....
craven
 craven - zondag 10 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
ach misschien komt t dit jaar er wel uit...
qwerto
 qwerto - zondag 10 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
hij heeft eerlijk gezegt nog gelijk ook aleen het probleem van karim is dat als hij de afspeelmogenlijkheid naar voren niet heeft hij postbopde gaat lopen spelen !
kijk spelers die terugleggen op de defensie hebben geen enkel probleem !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 22:18 schreef qwerto het volgende:
hij heeft eerlijk gezegt nog gelijk ook aleen het probleem van karim is dat als hij de afspeelmogenlijkheid naar voren niet heeft hij postbopde gaat lopen spelen !
kijk spelers die terugleggen op de defensie hebben geen enkel probleem !
misschien hebben medespelers zich nooit zo goed aangeboden om
de pass in intvangst te nemen..???
Ik weet het ook niet maar hij heeft toch iets...

En je weet het ,IETS is beter dan NIKS of ....?
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 10 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Is het stuk hierboven serieus of zelf geschreven? Vind het niet echt een politiek correct antwoord als je zegt dat El Ahmadi de beste is, ook al is het zo.. Maar goed, kan zijn :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
We hebben nu 2 lopende spelers. Dus
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Zonder.bal
craven
 craven - zondag 10 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
oke.stop
Quiroz
 Quiroz - zondag 10 juli 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Bij Feyenoord begrijpen ze hem gewoon niet..... El Ahmadi denkt twee stappen vooruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Quiroz --
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 23:08 schreef Quiroz het volgende:
Bij Feyenoord begrijpen ze hem gewoon niet..... El Ahmadi denkt twee stappen vooruit.
Idd positiespel om hem heen was slecht, geldt ook in mindere mate voor Bruins overigens
Quiroz
 Quiroz - zondag 10 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Wat dat betreft begrijp ik Wijnaldum wel, het spel van Feyenoord is gebaseerd op niks, ik weet niet met wat voor plan Mario de wedstrijden ingaat? 2 jaar lang is Mario nu al bezig en ik zie nog steeds geen vaste lijn in het spel van Feyenoord. Wel is Mario druk bezig met de conditie, doormiddel van Toine van Goolberg en nu de arbeid-rust verhouding van Verheijen, maar wij willen voetbal zien!
Felbm
 Felbm - zondag 10 juli 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Ja, ik denk dat El Ahmadi nog een kans verdient. Hij heeft eerder laten zien dat hij kwalitatief 1 van de betere middenvelders kan zijn. Alleen heeft hij ook nog niet echt in een elftal kunnen spelen (bij Feyenoord) waarin hij zijn kwaliteiten kon laten zien. Maar ik denk echt, als ze het voor elkaar kunnen krijgen om meer voetbal te laten zien, dat hij ook absoluut van meerwaarde wordt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Felbm --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 juli 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Ben het wel met Guyon eens. Technisch gezien is Karim met afstand de beste. Alleen wordt hij afgeremd door zijn ploeggenoten en heb ik het idee dat hij af en toe meer getriggered moet worden om het beste uit zichzelf te halen. Telkens als hij terug komt of zichzelf moet bewijzen speelt hij goed, om na een paar wedstrijden terug te vallen.
Rovert
 Rovert - maandag 11 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 23:08 schreef Quiroz het volgende:
Bij Feyenoord begrijpen ze hem gewoon niet..... El Ahmadi denkt twee stappen vooruit.
Dat heb ik nou op dit forum
Felbm
 Felbm - maandag 11 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 00:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dat heb ik nou op dit forum
jij begrijpt het forum niet?
fredje
 fredje - maandag 11 juli 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 23:08 schreef Quiroz het volgende:
Bij Feyenoord begrijpen ze hem gewoon niet..... El Ahmadi denkt twee stappen vooruit.
twee stappen opzij
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 00:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dat heb ik nou op dit forum
Daarom post je ook zo weinig...
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 11 juli 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Kampioen van de training el ahmadi.
Emile
 Emile - maandag 11 juli 2011 - 00:41   quote  deeplink  
gewoon hier laten we hebben al genoeg laten gaan
polly
 polly - maandag 11 juli 2011 - 01:16   quote  deeplink  
Het is te bizar voor woorden dat een elftal dat op papier best talentvol en hier en daar ervaren is zo laag is geeindigd. Ik denk dat als Karim dit jaar laat zien wat hij kan en anderen er op anticiperen er best nog wel wat te genieten valt. Het is hopen dat Mario dit ook snapt en dit jaar geen vreemde wissels toepast. Ik geloof ook wel dat Feyenoord kan verrassen, maar mogen we het verrassend noemen als je bij de eerste vijf clubs zit...?
de flh
 de flh - maandag 11 juli 2011 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 23:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Idd positiespel om hem heen was slecht, geldt ook in mindere mate voor Bruins overigens
Klopt, was ook geen toeval dat die spelers elkaar goed konden vinden.
Biernaldum
 Biernaldum - maandag 11 juli 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Het ligt niet aan hem maar aan de rest van de groep! Met zulke spelers om je heen kan je niet presteren!
jo3h
 jo3h - maandag 11 juli 2011 - 09:23   quote  deeplink  
als ze el ahmadi wat beter behandelen en niet afkraken wat het publiek doet komt het best goed maar dat voetballers slecht zijn komt ook door dat zeik publiek dat maar afkraakt het is de schuld van de supporter zelf
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 juli 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Hoe je het wend of keert Karim blijft een hele goede voetballer.Alleen het systeem van Feyenoord nu.Is niet geschikt voor zo een klasbak.
Of je moet het team een beetje op hem heen bouwen
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 01:16 schreef polly het volgende:
Het is te bizar voor woorden dat een elftal dat op papier best talentvol en hier en daar ervaren is zo laag is geeindigd. Ik denk dat als Karim dit jaar laat zien wat hij kan en anderen er op anticiperen er best nog wel wat te genieten valt. Het is hopen dat Mario dit ook snapt en dit jaar geen vreemde wissels toepast. Ik geloof ook wel dat Feyenoord kan verrassen, maar mogen we het verrassend noemen als je bij de eerste vijf clubs zit...?
Als zijn selectie fit is hoeft ie geen vreemde wissels te doen
JanM
 JanM - maandag 11 juli 2011 - 10:08   quote  deeplink  
El Ahmadi met Mokotjo als defensieve middenvelders met een goeie #10 ervoor (misschien Clasie, anders Hadouir of Schöne?) en daarvoor de snelheid van Cissé/Cabral op links en Biseswar/Schaken op rechts en Fernandez in de spits en je maakt vrijwel alle tegenstanders gek!
el triste
 el triste - maandag 11 juli 2011 - 10:15   quote  deeplink  
El Ahmadi is idd verreweg de bete speler in de huidige selectie. Roep ik al twee jaar. Hij heeft vertrouwen nodig om te functioneren en laten we daar nou net de verkeerde trainer voor hebben!! Maak deze jongen belangrijk en we Haanstra veel plezier van m hebben !!!
MrChriz
 MrChriz - maandag 11 juli 2011 - 10:31   quote  deeplink  
El Ahmadi en Mokotjo samen op het middenveld zou wel eens heel goed uit kunnen pakken. Snap dat ze qua salaris en tot nu toe geleverde prestatie van Ahmadi afwillen, ik vond het zelf ook niet vaak wat zal ik eerlijk toegeven. Maar hij is een vd weinigen met echt aardig ervaring en als we hem ook nog eens kwijtraken houden we wel heel weinig over. Ik zou zeggen dat hij tot aan de winterstop zeker een kans moet krijgen om zich alsnog onbesproken in de basis te spelen :)
rcrd
 rcrd - maandag 11 juli 2011 - 10:43   quote  deeplink  
1-0 tegen vvv was een leuke aanval daarin kan je zien dat het wel kan.
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - maandag 11 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
El Ahmadi is absoluut de beste speler bij Feyenoord, samen met Vlaar trouwens. Met Vlaar en Ahmadi heb je een ervaren en sterke as. Geef hem vertrouwen en laat hem een paar wedstrijden staan en hij staat vanzelf op. Vorig seizoen liep hij teveel met de bal maar dat komt ook door het tactische onvermogen van Been. De poppetjes stonden niet goed en je zag dat ze elkaar telkens moesten zoeken. Dat is absoluut trainbaar, alleen niet met een trainer als Been helaas. Hij is tactisch geen wonder en zijn trainingen blinken niet uit in positiespel. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat er nu wel een lijn in het spel zal zitten, dan is Ahmadi zeker een toegevoegde waarde op het middenveld.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 11 juli 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Voor het salaris van Karim kan Feyenoord 4x Jordy Clasie betalen... Maar mocht die niet verkocht worden, word het voor hem zelf toch ook eens tijd wat te laten zien. Anders kan die misschien wel naar het buitenland, maar niet in de hoogste competitie. En ik neem toch aan dat Karim liever bij Newcastle gaat spelen dan bij Leeds.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De beste van Feyenoord is El Ahmadi....









0.0062458