BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer of El Ahmadi

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR
 FR - maandag 11 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Liever Fer of El Ahmadi die blijft bij Feyenoord?

El Ahmadi zijn salaris drukt op de kosten maar kan aardig voetballen. (Volgens sommigen, wat ik niet heel vaak heb gezien nog, maar ik heb er dit jaar zeker vertrouwen in.)

Fer die zo dolgraag weg wil bij Feyenoord, hij zal er alleen nog over na willen denken als er versterking komt. Naar mijn mening zal het met hem niks worden dit jaar als hij zo'n instelling heeft.

Wie hebben jullie liever?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door FR --
donr
 donr - maandag 11 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
El Ahmadi. Fer moet lekker opzoutuh. Naar zijn vriendje wijnaldum ofso.
vancouver10
 vancouver10 - maandag 11 juli 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Ik heb liever El Ahmadi een geweldige voetballer
nibali
 nibali - maandag 11 juli 2011 - 12:53   quote  deeplink  
El Ahmadi. Waarom? Betere voetballer. Zijn salaris zal echt niet hoger liggen dan de aanbieding die van Geel aan Fer heeft gedaan. Deze aanbieding wil meneer niet eens inkijken. Dus maak El Ahmadi de belangrijkste speler en het wordt een verrassend jaar. (een mens mag dromen toch?)
FR
 FR - maandag 11 juli 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 12:53 schreef nibali het volgende:
El Ahmadi. Waarom? Betere voetballer. Zijn salaris zal echt niet hoger liggen dan de aanbieding die van Geel aan Fer heeft gedaan. Deze aanbieding wil meneer niet eens inkijken. Dus maak El Ahmadi de belangrijkste speler en het wordt een verrassend jaar. (een mens mag dromen toch?)
Ja een mens mag dromen en in dit geval droom ik met je mee en als we positief denken laten we het uitkomen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
gelukkig weer eens een vernieuwende topic! eindelijk een die niet onder de 1001 andere topics over transfers/mogelijke versterkingen/contract niet verlengers gaat... top!!! echt bedankt
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Fer moet gewoon eeen jaar op de tribune zitten.
Is mooi man.
Gewoon verneuken die gast!
Wijnalbum probeerde met zen kontmaatjes De Guzman, Bruma ons club te slopen & te zegge dat iedereen in de jeugd weg moet bij Feyenoord dus.
Gewoon lkkr verneuke die Fer want die hoort daar ook bij!
nibali
 nibali - maandag 11 juli 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Als hij moet concureren met El A dan zit hij zoiezo op de bank.
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 11 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 13:18 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Fer moet gewoon eeen jaar op de tribune zitten.
Is mooi man.
Gewoon verneuken die gast!
Wijnalbum probeerde met zen kontmaatjes De Guzman, Bruma ons club te slopen & te zegge dat iedereen in de jeugd weg moet bij Feyenoord dus.
Gewoon lkkr verneuke die Fer want die hoort daar ook bij!
Je moet niet alles geloven wat er in de media geroepen word.....of geloof jij ook nog in sinterklaas?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door GeenGelul --
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 13:59 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat er in de media geroepen word.....of geloof jij ook nog in sinterklaas?
Wat is er met Sinterklaas dan?
MMM
 MMM - maandag 11 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
El Ahmadi.
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Makkelijke vraag dit: EL AHMADI!!!!!!!!!
Wtje
 Wtje - maandag 11 juli 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Is El Ahmadi nu een keer wel goed genoeg?????????
Roy15
 Roy15 - maandag 11 juli 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Fer verkopen voor 3 miljoen, vieze vuile tering lijer dat ie is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:20 schreef Wtje het volgende:
Is El Ahmadi nu een keer wel goed genoeg?????????
Zelfs iemand zonder benen is nu goed genoeg vergeleken met Fer.
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:20 schreef Wtje het volgende:
Is El Ahmadi nu een keer wel goed genoeg?????????
NOOIT iets tegen hem gehad, hij kan wel beter, maar ja.........ook niet alleen dus!
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zelfs iemand zonder benen is nu goed genoeg vergeleken met Fer.
Hahahahaa..
FR
 FR - maandag 11 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:20 schreef Roy15 het volgende:
Fer verkopen voor 3 miljoen, vieze vuile tering lijer dat ie is.
Hij is nu eigenlijk niks meer waard als het om zijn gevoel gaat.
Maar als we over zijn egoistische gedrag gaan praten moet hij minimaal 10 miljoen opleveren!
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Hij is één spandoekje waard. Fer nog bedankt voor je missers tegen AA Gent en Roda JC. We zullen je nooit vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Els --
fer1971
 fer1971 - maandag 11 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
geef el ahmadi een kans been
Hij kan van grote waarde wezen voor dit team
FBA
 FBA - maandag 11 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
El Ahmadi is in potentie een absolute topspeler zeker voor Nederlandse begrippen. Het enige wat iemand heb wijs zou moeten maken is dat hij direct leert spelen en niet oneindig maar blijft lopen met die bal. Geef hem een aantal dvd's van Barca en laat hem kijken dat one-touchvoetbal veel meer rendement heeft. Maar aan de andere kant, ben ik nou de enige die dat vind? Voor Mario moet dat toch ook duidelijk zijn en nog makkelijker om hem te trainen daarin?!

Dus een surplus aan voetbalkwaliteiten tov Fer en laten we het over mentaliteit maar niet hebben.
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 11 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
ik kan als supp, niet verdragen dat er zo veel nare en misselijke woorden, naar fer word geroepen. ben er ook niet mee eens dat fer ook wil vertreken. maar eerst was fer hoezanna en nu is het kruist hem. dat mijn feyenoord dat nog plaats. dat snap ik niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef j bruijnes het volgende:
ik kan als supp, niet verdragen dat er zo veel nare en misselijke woorden, naar fer word geroepen. ben er ook niet mee eens dat fer ook wil vertreken. maar eerst was fer hoezanna en nu is het kruist hem. dat mijn feyenoord dat nog plaats. dat snap ik niet.
Inderdaad. Zr zijn nog veel te goed voor m die ondankbare Kudt hond.
Felbm
 Felbm - maandag 11 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:21 schreef FBA het volgende:
El Ahmadi is in potentie een absolute topspeler zeker voor Nederlandse begrippen. Het enige wat iemand heb wijs zou moeten maken is dat hij direct leert spelen en niet oneindig maar blijft lopen met die bal. Geef hem een aantal dvd's van Barca en laat hem kijken dat one-touchvoetbal veel meer rendement heeft. Maar aan de andere kant, ben ik nou de enige die dat vind? Voor Mario moet dat toch ook duidelijk zijn en nog makkelijker om hem te trainen daarin?!

Dus een surplus aan voetbalkwaliteiten tov Fer en laten we het over mentaliteit maar niet hebben.
Het probleem is denk ik dat de spelers van barca de bal ook met "one touch" weer kwijt kunnen omdat er minimal 3 man aanspeelbaar is. In veel gevallen is dat bij feyenoord niet zo. Als ze daar eens meer op trainde dan zou dat ook voor el ahmadi heeeel veel schelen denk ik.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef j bruijnes het volgende:
ik kan als supp, niet verdragen dat er zo veel nare en misselijke woorden, naar fer word geroepen. ben er ook niet mee eens dat fer ook wil vertreken. maar eerst was fer hoezanna en nu is het kruist hem. dat mijn feyenoord dat nog plaats. dat snap ik niet.
Ben het helemaal met je eens. Er moet veel meer geschreeuwd worden.
qwerto
 qwerto - maandag 11 juli 2011 - 20:10   quote  deeplink  
als Fer vertrek moet je el ahmadi zoiezo behouden ! als je ze beide kwijt raakt kunnen we net zo goed allemaal al vrij gaan vragen voor de vrijdag avond !
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:16 schreef Els het volgende:

[..]

Wat is er met Sinterklaas dan?
die is ook namaak Els, . . . net als Fer
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:23 schreef j bruijnes het volgende:
ik kan als supp, niet verdragen dat er zo veel nare en misselijke woorden, naar fer word geroepen. ben er ook niet mee eens dat fer ook wil vertreken. maar eerst was fer hoezanna en nu is het kruist hem. dat mijn feyenoord dat nog plaats. dat snap ik niet.
hoezanna? . . wanneer? . . . . . tijdje terug inmiddels denk ik?
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:49 schreef Els het volgende:
Hij is één spandoekje waard. Fer nog bedankt voor je missers tegen AA Gent en Roda JC. We zullen je nooit vergeten.
bedankt Els! ik was die missers nu wel zo'n beetje vergeten hè?
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

die is ook namaak Els, . . . net als Fer
WAT!
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

die is ook namaak Els, . . . net als Fer
Neeeeee! En de Paashaas dan?
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

bedankt Els! ik was die missers nu wel zo'n beetje vergeten hè?
You're welcome.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:21 schreef Els het volgende:

[..]

Neeeeee! En de Paashaas dan?
dat blijkt een konijn te zijn!
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat blijkt een konijn te zijn!
Niet te Fertrouwen
Nick4F
 Nick4F - maandag 11 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
NEE, NIET LATEN GAAN DIE GOZER!
Het moet afgelopen zijn dat spelers bij ons de dienst uitmaken! En die Munsterman is helemaal krankzinnig geworden, met zn uitlating: De bal is bij Feyenoord of ze pakken onze centen, of er loopt volgend jaar gewoon een speler gratis de Kuip uit.
Alsof Twente de enige ploeg is waar onze al even krankzinnige hypocriet aan verkocht kan worden. Fer kan kiezen of delen: Vertrekken in Nederland voor een prijs waar wij gelukkig mee zijn, of gewoon lekker in R´dam blijven - maar dan wel als 13e of 14e man. En dan zullen we wel eens zien hoe hij hier volgend jaar de Kuip verlaat. Kapitaalvernietiging? DIe heeft soswieso al plaats als we in zee gaan met die Munsterman. Met 2 miljoen schieten wij namelijk geen ene reet op! Ik doe echt een oproep aan Martin van Geel: NU moet je de ballen tonen die we nodig hebben om weer serieus te worden genomen, en weer baas in eigen huis te zijn. Ik weet overigens dat Van Geel die ballen ook heeft! Ik denk dat Groningen, Utrecht en zeker Vitesse best in staat zijn om meer te bieden dan die megalomane selfkicker in Enschede. Neemt niet weg dat ik het vreselijk vind wat er in Enschede is gebeurd. Moet er echt niet aan denken dat zoiets bij ons ...
Misschien voelt Heerenveen wel iets voor een deal met Drost.
Alles uit de kast Martin! (Is El Hamdaoui echt niet haalbaar?)
Ik ben overigens helemaal niet pessimistisch over volgend jaar. We hebben echt een heel behoorlijk elftal, met veel mogelijkheden. En misschien komt er wel een veel beter team (in de zin van opofferingsgezindheid voor elkaar) op het veld te staan dan vorig jaar. Dat is dus de taak van Been. Persoonlijk heb ik het al heel vaak geroepen, maar ik roep het met alle liefde nog eens: In mijn ogen is Karim El Ahmadi één van de allerbeste controlerende middenvelders in de ere divisie. Bekijk die jongen nou eens met objectieve ogen: Er zijn nauwelijks spelers te vinden die zoveel intercepties hebben als Karim. Bovendien kan hij in de omschakeling heel erg accelereren en ook penetreren door zijn techniek, inzicht en combinatievermogen.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is: Ik ben een groot El Ahmadifan!
Nu nog wat prettig nieuws van de Vrienden, en dan kan het nog wel eens heel leuk worden.
Hoe dan ook: Met onze prachtige club komt het helemaal goed!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Grotendeels eens met je verhaal Nick, maar ik weet niet of ze bij Feyenoord nou echt blij moeten worden van El Hamdaoui. Dost zet ik ook mijn vraagtekens bij.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Mooi geschreven.
Niet geheel eens met de inhoud, maar je schrijft geen onzin. Een beter team dan afgelopen seizoen is zeker niet ondenkbaar. Met Bruins en Wijnaldum zijn enkele ego's verdwenen. Slecht voor een team.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:57 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi geschreven.
Niet geheel eens met de inhoud, maar je schrijft geen onzin. Een beter team dan afgelopen seizoen is zeker niet ondenkbaar. Met Bruins en Wijnaldum zijn enkele ego's verdwenen. Slecht voor een team.
En prutser nr 1 lijkt ook het hazenpad te kiezen....
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Met Fer moet Feyenoord een daad stellen, liever niets als een schamele 2 miljoen.
Gewoon deze jongen aan zijn contract houden en alleen opstellen in absolute noodgevallen, laat jongens als Mokotjo, Clasie, Leerdam en El Ahmadi het middennveld maar gaan vormen. Vanaf nu alleen nog maar jongens die graag voor de club uitkomen!!
FR
 FR - maandag 11 juli 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Ferweg en Ferboden uit Rotterdam! Dat krijg je ervan als je Ferraat pleegt!
Leroy Fer, Ferdwijn uit de ogen van de club. Er is als genoeg #Ferbaal geweld. Dat je dit ons Feyenoord aandoet. Ferschrikkelijk! Zoek je Fertier maar ergens anders. Volg je eigen Ferre weg maar. En straks mag je Ferbaast zijn hoe goed Feyenoord het dit jaar gaat schoppen. Dan mag je misschien een beetje Ferdrietig zijn. ;-)
cc-tje
 cc-tje - maandag 11 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:12 schreef FR het volgende:
Ferweg en Ferboden uit Rotterdam! Dat krijg je ervan als je Ferraat pleegt!
Leroy Fer, Ferdwijn uit de ogen van de club. Er is als genoeg #Ferbaal geweld. Dat je dit ons Feyenoord aandoet. Ferschrikkelijk! Zoek je Fertier maar ergens anders. Volg je eigen Ferre weg maar. En straks mag je Ferbaast zijn hoe goed Feyenoord het dit jaar gaat schoppen. Dan mag je misschien een beetje Ferdrietig zijn. ;-)
hehehehe
cc-tje
 cc-tje - maandag 11 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
fer of el ahmadi... ik zeg Coentje!
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 11 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Dit is niet eens een keuze meer..
FR
 FR - maandag 11 juli 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:14 schreef Let it Snoo het volgende:
Dit is niet eens een keuze meer..
Je hebt gelijk.
Maar ik zeg dus El Ahmadi Blijven!

Fer ga maar weg!
rdm
 rdm - maandag 11 juli 2011 - 23:50   quote  deeplink  
oprotten met die fer, die hoor niet bij deze mooie club hier horen spelers die liefde hebben voor de club, fer hoor niet bij feyenoord fer hoor bij de josti band wat een mongool zeg
Marsco
 Marsco - dinsdag 12 juli 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:36 schreef Nick4F het volgende:
NEE, NIET LATEN GAAN DIE GOZER!
Het moet afgelopen zijn dat spelers bij ons de dienst uitmaken! En die Munsterman is helemaal krankzinnig geworden, met zn uitlating: De bal is bij Feyenoord of ze pakken onze centen, of er loopt volgend jaar gewoon een speler gratis de Kuip uit.
Alsof Twente de enige ploeg is waar onze al even krankzinnige hypocriet aan verkocht kan worden. Fer kan kiezen of delen: Vertrekken in Nederland voor een prijs waar wij gelukkig mee zijn, of gewoon lekker in R´dam blijven - maar dan wel als 13e of 14e man. En dan zullen we wel eens zien hoe hij hier volgend jaar de Kuip verlaat. Kapitaalvernietiging? DIe heeft soswieso al plaats als we in zee gaan met die Munsterman. Met 2 miljoen schieten wij namelijk geen ene reet op! Ik doe echt een oproep aan Martin van Geel: NU moet je de ballen tonen die we nodig hebben om weer serieus te worden genomen, en weer baas in eigen huis te zijn. Ik weet overigens dat Van Geel die ballen ook heeft! Ik denk dat Groningen, Utrecht en zeker Vitesse best in staat zijn om meer te bieden dan die megalomane selfkicker in Enschede. Neemt niet weg dat ik het vreselijk vind wat er in Enschede is gebeurd. Moet er echt niet aan denken dat zoiets bij ons ...
Misschien voelt Heerenveen wel iets voor een deal met Drost.
Alles uit de kast Martin! (Is El Hamdaoui echt niet haalbaar?)
Ik ben overigens helemaal niet pessimistisch over volgend jaar. We hebben echt een heel behoorlijk elftal, met veel mogelijkheden. En misschien komt er wel een veel beter team (in de zin van opofferingsgezindheid voor elkaar) op het veld te staan dan vorig jaar. Dat is dus de taak van Been. Persoonlijk heb ik het al heel vaak geroepen, maar ik roep het met alle liefde nog eens: In mijn ogen is Karim El Ahmadi één van de allerbeste controlerende middenvelders in de ere divisie. Bekijk die jongen nou eens met objectieve ogen: Er zijn nauwelijks spelers te vinden die zoveel intercepties hebben als Karim. Bovendien kan hij in de omschakeling heel erg accelereren en ook penetreren door zijn techniek, inzicht en combinatievermogen.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is: Ik ben een groot El Ahmadifan!
Nu nog wat prettig nieuws van de Vrienden, en dan kan het nog wel eens heel leuk worden.
Hoe dan ook: Met onze prachtige club komt het helemaal goed!!
Jij moet wel een kloon van mij zijn. Of ik een kloon van jou :). Hoe dan ook, ik ben het volledig met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Marsco --
Brian
 Brian - dinsdag 12 juli 2011 - 00:51   quote  deeplink  
Hoop dat Been nu eens kiest voor een 4-4-2 opstelling
Zodat de snelle Cisse en Fernandez juist tegelijk naast elkaar staan
En we alle talentvolle middenvelders eens gaan benutten.

Nu we de As van verdediging weer rond hebben met
Ons gouden duo Vlaar & de Vrij zou ik de as op met midden veld in een 4-4-2 situatie beginnen met El Ahmadi & Mokotjo.
Gezien er dan meer bal vastigheid onstaat
En betere passing naar de 2 spitsen ontstaat in mijn ogen.

Ik ben van mening dat bij voetbal dat de slag gewonnen moet worden juist op het middenveld !

Je kan dan afhankelijk van de tegenstander verdedigend spelen
Met vleugels als Leerdam & Classie/Van Haaren of snel aanvallend schakelen
Met Vleugels als Cabral & Biseswar/Schaken.

De vleugels in de verdediging worden net als het middenveld bepaald door
De gezonde concurentie strijd die dan los bart zoals een gezond topsportklimaat deze hoor te hebben. Mijn voorkeur zou zijn links Nelom en rechts Schenkeveld.

Ik zou het seizoen persoonlijk zo ongeveer beginnen.

Cisse-Fernandez
Leerdam-El Ahmadi-Mokotje-Biseswar
Nelom-Vlaar-de Vrij-Scenkeveld
Mulder

Maar ja wie ben ik ?
Maar terug koment op je stelling.
Ja ik zou El Ahmadi de verloren zoon
Zeker opstellen. En gebruiken
Zeker nu verwacht ik de echte El Ahmadi te gaan zien.

Fer komt niet voor in mijn plannen
Hij kan vechten om zijn plaats of plaats nemen op de bank.
En steun van Geel zeker als hij Fer aan zijn contract houd !
2,5 mil weggegooid ? nee 2,5 geïnverteerd om te laten zien dat Feyenoord niet een uitverkoop winkel is. Feyenoord heeft schulden, maar is niet daarmee mallepietje geworden of het lulletje van de competitie !
en nog altijd die Topclub. goed en duidelijk signaal. helder,duidelijk en klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Brian --
Brian
 Brian - dinsdag 12 juli 2011 - 00:54   quote  deeplink  
En ja verwacht zeker dat Feyenoord dan mee doet om een plek bij de eerste 8 plaatsen.
FR
 FR - dinsdag 12 juli 2011 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:51 schreef Brian het volgende:
Hoop dat Been nu eens kiest voor een 4-4-2 opstelling
Zodat de snelle Cisse en Fernandez juist tegelijk naast elkaar staan
En we alle talentvolle middenvelders eens gaan benutten.

Nu we de As van verdediging weer rond hebben met
Ons gouden duo Vlaar & de Vrij zou ik de as op met midden veld in een 4-4-2 situatie beginnen met El Ahmadi & Mokotjo.
Gezien er dan meer bal vastigheid onstaat
En betere passing naar de 2 spitsen ontstaat in mijn ogen.

Ik ben van mening dat bij voetbal dat de slag gewonnen moet worden juist op het middenveld !

Je kan dan afhankelijk van de tegenstander verdedigend spelen
Met vleugels als Leerdam & Classie/Van Haaren of snel aanvallend schakelen
Met Vleugels als Cabral & Biseswar/Schaken.

De vleugels in de verdediging worden net als het middenveld bepaald door
De gezonde concurentie strijd die dan los bart zoals een gezond topsportklimaat deze hoor te hebben. Mijn voorkeur zou zijn links Nelom en rechts Schenkeveld.

Ik zou het seizoen persoonlijk zo ongeveer beginnen.

Cisse-Fernandez
Leerdam-El Ahmadi-Mokotje-Biseswar
Nelom-Vlaar-de Vrij-Scenkeveld
Mulder

Maar ja wie ben ik ?
Maar terug koment op je stelling.
Ja ik zou El Ahmadi de verloren zoon
Zeker opstellen. En gebruiken
Zeker nu verwacht ik de echte El Ahmadi te gaan zien.

Fer komt niet voor in mijn plannen
Hij kan vechten om zijn plaats of plaats nemen op de bank.
En steun van Geel zeker als hij Fer aan zijn contract houd !
2,5 mil weggegooid ? nee 2,5 geïnverteerd om te laten zien dat Feyenoord niet een uitverkoop winkel is. Feyenoord heeft schulden, maar is niet daarmee mallepietje geworden of het lulletje van de competitie !
en nog altijd die Topclub. goed en duidelijk signaal. helder,duidelijk en klaar.
Ik geef je groot gelijk!
De opstelling moeten we nog even zien wat de beste combinatie zal worden.
Maar verder heb je gelijk.
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - dinsdag 12 juli 2011 - 02:04   quote  deeplink  
FER LOOP NAAR HEL
VIEZE VUILE TERING JUDAS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer of El Ahmadi









0.0098109