BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Vlaar mist fanatisme bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 11 juli 2011 - 09:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Boze Vlaar mist fanatisme bij Feyenoord (FR12.nl)

MMM
 MMM - maandag 11 juli 2011 - 14:49   quote  deeplink  
+1 voor deze held. Eindelijk iemand die WEL z'n bek open doet in plaats van al dat slappe gelul.

VLAAR///HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door MMM --
erik
 erik - maandag 11 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Ik vind het echt goed dat hij er eindelijk iets van zegt alleen al ik dan lees dan hij mokotjo heel hard onderuit trapt op de training dan denk ik mwuah dat kan hij ook wel anders vertellen dan iemand bijna geblesseerd te trappen. Ik vind het goed dat hij meer fanatisme wil zien maar laat dat dan wel op een goede manier blijken.
nibali
 nibali - maandag 11 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Vroeger werd je als nieuwkomer per definitie voor je kloten getrapt (van Hanegem,Israel,Jansen). Misschien voor de huidige patatgeneratie niet eens een slecht idee. Go Vlaar
Quiroz
 Quiroz - maandag 11 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
RON
VLAAR
HELD
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xapter
 Xapter - maandag 11 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Misschien pept hij die druiloor van een Been ook wel een beetje op!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 11 juli 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 15:25 schreef erik het volgende:
Ik vind het echt goed dat hij er eindelijk iets van zegt alleen al ik dan lees dan hij mokotjo heel hard onderuit trapt op de training dan denk ik mwuah dat kan hij ook wel anders vertellen dan iemand bijna geblesseerd te trappen. Ik vind het goed dat hij meer fanatisme wil zien maar laat dat dan wel op een goede manier blijken.
Daden spreken meer dan woorden. Je kan alles wel lief uitleggen maar dan gaat de knop bij zo iemand nooit om! Come on Ron!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door ViezeFurr --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Vlaar doet dit goed!
Wel oppassen voor al teveel overkill anders komt ie in rare rol te zitten.
F-Roy
 F-Roy - maandag 11 juli 2011 - 16:35   quote  deeplink  
goed bezig vlaar pak ze maar stevig aan anders wordt er nooit wat bereikt!!!!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 12 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Een echte leider is opgestaan.
Hij heeft zijn nek uitgestoken door bij te tekenen (bij hem was het gezien zijn leeftijd waarschijnlijk nog het meest te billijken geweest als hij weg was gegaan, maar hij blijft) dus hij wil wel dat er gewerkt wordt.
Heel goed !
Go Vlaar !
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 12 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 15:25 schreef erik het volgende:
Ik vind het echt goed dat hij er eindelijk iets van zegt alleen al ik dan lees dan hij mokotjo heel hard onderuit trapt op de training dan denk ik mwuah dat kan hij ook wel anders vertellen dan iemand bijna geblesseerd te trappen. Ik vind het goed dat hij meer fanatisme wil zien maar laat dat dan wel op een goede manier blijken.
Het is en blijft voetbal, iemand die of nieuw is of niet scherp traint krijgt een koekie van één van de leiders in het team, standaard procedure, niets raars aan..Mokotjo loopt nog steeds toch?
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 12 juli 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Duidelijk maken op welke plek je staat. Prima hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 11:49 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Het is en blijft voetbal, iemand die of nieuw is of niet scherp traint krijgt een koekie van één van de leiders in het team, standaard procedure, niets raars aan..Mokotjo loopt nog steeds toch?
Zo is het,Mokotjo zal hem dankbaar zijn en heeft idd peper in z`n aars nodig...

Vlaar///Held!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 11:26 schreef de kromme2 het volgende:
Een echte leider is opgestaan.
Zo, dat zal Ron leuk vinden....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 juli 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Het enthousiasme straalde er ook vanaf bij Fer
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 11:26 schreef de kromme2 het volgende:
Een echte leider is opgestaan.

Kim+Il-sung.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 juli 2011 - 20:12   quote  deeplink  
hehehehehehe
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
VLAAR///HELD

Als been de boel niet op scherp kan krijgen, moet ik (Vlaar) het maar doen. Ook al gaat het ten koste van Been.

Eindelijk iemand die verantwoording neemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door GeenGelul --
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:39 schreef GeenGelul het volgende:
VLAAR///HELD

Als been de boel niet op scherp kan krijgen, moet ik (Vlaar) het maar doen. Ook al gaat het ten koste van Been.

Eindelijk iemand die verantwoording neemt.
Ik heb hem in de persconferentie niet zoveel verantwoording horen nemen. Jij wel?
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:49 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb hem in de persconferentie niet zoveel verantwoording horen nemen. Jij wel?
Ja, hij heeft duidelijk de verantwoording genomen (wetende dat het slecht kon aflopen) om het signaal vd spelersgroep bij van Geel neer te leggen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:06   quote  deeplink  
als ie kerel was geweest had hij het met Mario besproken.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Wat me stoort is dat de spelersgroep wel een duidelijke stemming hadden in de gehele kwestie, maar eigenlijk allemaal niet in staat zijn dit aan te kaarten lopende de voorbereiding
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:49 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb hem in de persconferentie niet zoveel verantwoording horen nemen. Jij wel?
Heel veel zelfs. heb je niet geluisterd?
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:39 schreef GeenGelul het volgende:
VLAAR///HELD

Als been de boel niet op scherp kan krijgen, moet ik (Vlaar) het maar doen. Ook al gaat het ten koste van Been.

Eindelijk iemand die verantwoording neemt.
Was niet sterk dat hij zelf niet wilde vertellen of hij voor of tegen gestemd heeft. Verder had hij m.i. zelf naar Been moeten gaan en een gesprek met de groep moeten arrangeren. Door dat niet te doen wekt hij in ieder geval sterk de schijn dat hij ook tegen was. Zeg dat dan ook gewoon op zo'n persconferentie: "de meerderheid van de selectie, waaronder ikzelf, heeft er geen vertrouwen in dat we met deze trainer beter/minder slecht zullen presteren komend seizoen. Daarover wilden we in gesprek met de trainer, maar die heeft in reactie hierop aangegeven daar geen heil meer in te zien". Dan neem je verantwoordelijkheid en creëer je duidelijkheid!
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:09 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Heel veel zelfs. heb je niet geluisterd?
Ik denk dat Els bedoeld hoe hij er Zelf over dacht
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Is niet belangrijk om te weten. Het gaat om de meerderheid.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:11 schreef GeenGelul het volgende:
Is niet belangrijk om te weten. Het gaat om de meerderheid.
eens.

De selectie berokkend de club hier veel schade mee, ze stellen hun eigen belang duidelijk boven dat van de club. Denk daar maar eens over na voor je weer tot held verheft.
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Er is al een keer geroepen door iemand op dit forum van. Willen Wijnaldum en Fer niet vertrekken om Been? Bruins heeft zelfs zijn ongenoegen al uitgesproken in de pers over Been.
Ik denk dat Vlaar heeft gezien dat het niet langer samen gaat. Dan is er maar 1 oplossing mogelijk. De trainer eruit.

Ik vind dus dat Vlaar zijn verantwoording neemt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door GeenGelul --
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:08 schreef craven het volgende:
Wat me stoort is dat de spelersgroep wel een duidelijke stemming hadden in de gehele kwestie, maar eigenlijk allemaal niet in staat zijn dit aan te kaarten lopende de voorbereiding
Dat vond ik ook het meest bizarre aan het hele verhaal!

Komen ze per ongeluk bij elkaar over regels en dan: "Hé, heb jij dat gevoel ook?!"
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:21 schreef GeenGelul het volgende:
Er is al een keer geroepen door iemand op dit forum van. Willen Wijnaldum en Fer niet vertrekken om Been? Bruins heeft zelfs zijn ongenoegen al uitgesproken in de pers over Been.
Ik denk dat Vlaar heeft gezien dat het niet langer samen gaat. Dan is er maar 1 oplossing mogelijk. De trainer eruit.

Ik vind dus dat Vlaar zijn verantwoording neemt
wijnaldum en fer wilden weg om wijnaldum en fer.
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:35 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat vond ik ook het meest bizarre aan het hele verhaal!

Komen ze per ongeluk bij elkaar over regels en dan: "Hé, heb jij dat gevoel ook?!"
Dit speelt al veel langer. maar eens knalt de bom
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:21 schreef GeenGelul het volgende:
Er is al een keer geroepen door iemand op dit forum van. Willen Wijnaldum en Fer niet vertrekken om Been? Bruins heeft zelfs zijn ongenoegen al uitgesproken in de pers over Been.
Ik denk dat Vlaar heeft gezien dat het niet langer samen gaat. Dan is er maar 1 oplossing mogelijk. De trainer eruit.

Ik vind dus dat Vlaar zijn verantwoording neemt
Ja je zag tijdens de persconferentie dat Van Geel de signalen over 'ontwikkelingsmogelijkheden' tijdens de conctractbesprekingen ook een beetje anders begon te interpreteren... Iedereen dacht dat het alleen maar ging over de samenstelling van de spelersgroep..
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:09 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Heel veel zelfs. heb je niet geluisterd?
Absoluut geen enkele verantwoording genomen. Ik heb alles geluisterd, jij blijkbaar niet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wijnaldum en fer wilden weg om wijnaldum en fer.
mee eens, die jongens hierbij halen vind ik niet kloppen. Hun Ego is groter dan wie ook ook dus kan me niet voorstellen dat ze zijn gegaan om been. En als dat wel zo is dan hadden ze dit veel eerder bespreekbaar moeten maken.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:21 schreef GeenGelul het volgende:
Er is al een keer geroepen door iemand op dit forum van. Willen Wijnaldum en Fer niet vertrekken om Been? Bruins heeft zelfs zijn ongenoegen al uitgesproken in de pers over Been.
Ik denk dat Vlaar heeft gezien dat het niet langer samen gaat. Dan is er maar 1 oplossing mogelijk. De trainer eruit.

Ik vind dus dat Vlaar zijn verantwoording neemt
Bruins is door jullie altijd afgemaakt, maar nu komen zijn uitspraken zeker wel goed van pas. Triest.
Vlaar had verantwoording genomen door met Been te gaan praten, door afgelopen jaar Been erop te wijzen dat een aantal zaken niet lekker liepen en door op de persconferentie aan te geven dat hij achter de beslissing staat. Nu geeft hij aan dat hij het niet had verwacht. Hij loopt dus weg voor zijn verantwoordelijkheid: don't shoot the messenger.....
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:37 schreef de flh het volgende:

[..]

Ja je zag tijdens de persconferentie dat Van Geel de signalen over 'ontwikkelingsmogelijkheden' tijdens de conctractbesprekingen ook een beetje anders begon te interpreteren... Iedereen dacht dat het alleen maar ging over de samenstelling van de spelersgroep..
Dus zelfs daar waren ze niet duidelijk. Met angsthazen win je nooit.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
los nog van het feit dat als er twee spelers altijd het voordeel van de twijfel hebben gekregen het fer en gini wel waren
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:43 schreef Els het volgende:

[..]

Dus zelfs daar waren ze niet duidelijk. Met angsthazen win je nooit.
Dat klopt.
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:42 schreef Els het volgende:

[..]

Vlaar had verantwoording genomen door met Been te gaan praten, door afgelopen jaar Been erop te wijzen dat een aantal zaken niet lekker liepen en door op de persconferentie aan te geven dat hij achter de beslissing staat. Nu geeft hij aan dat hij het niet had verwacht. Hij loopt dus weg voor zijn verantwoordelijkheid: don't shoot the messenger.....
Niemand had het verwacht, dus met die uitspraak ontloopt hij z'n verantwoordelijkheid niet.

Belangrijker: Vlaar wilde de groep bij elkaar halen om regels af te spreken... Op zich een goed initiatief. Gezien zijn eerdere uitspraken zal dat oa zijn gegaan over huisregels, inzet en taken.
Volgens mij was dat wel de eerste keer dat hij de groep zo bij elkaar haalde.. en heeft hij zich daarmee vertild, aangezien hij niet door had dat er nog een ander proces binnen de groep speelde in de vorm van de grote onvrede over Been.
Toen was eigenlijk de geest al uit de fles en heeft hij z'n verantwoordelijkheid genomen door contact te zoeken met Van Geel. Alleen hij had nooit moeten laten stemmen voordat hij contact had gezocht met Mario.

Het gaat dan wel te ver om Vlaar te verwijten dat hij geen verantwoordelijk heeft genomen, terwijl hij de enige is geweest binnen heel Feyenoord die juist verantwoordelijkheid heeft genomen. De overige spelers hebben namelijk geen enkele verantwoordelijkheid genomen en het bestuur al helemaal niet.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:13 schreef de flh het volgende:

[..]

Niemand had het verwacht, dus met die uitspraak ontloopt hij z'n verantwoordelijkheid niet.

Belangrijker: Vlaar wilde de groep bij elkaar halen om regels af te spreken... Op zich een goed initiatief. Gezien zijn eerdere uitspraken zal dat oa zijn gegaan over huisregels, inzet en taken.
Volgens mij was dat wel de eerste keer dat hij de groep zo bij elkaar haalde.. en heeft hij zich daarmee vertild, aangezien hij niet door had dat er nog een ander proces binnen de groep speelde in de vorm van de grote onvrede over Been.
Toen was eigenlijk de geest al uit de fles en heeft hij z'n verantwoordelijkheid genomen door contact te zoeken met Van Geel. Alleen hij had nooit moeten laten stemmen voordat hij contact had gezocht met Mario.

Het gaat dan wel te ver om Vlaar te verwijten dat hij geen verantwoordelijk heeft genomen, terwijl hij de enige is geweest binnen heel Feyenoord die juist verantwoordelijkheid heeft genomen. De overige spelers hebben namelijk geen enkele verantwoordelijkheid genomen en het bestuur al helemaal niet.
De groep bij elkaar halen, onderling afspraken maken etc een prima initiatief. Maar hij merkte tussen de regels door dat er irritatie was.....had het ook niet verwacht......
Er zijn een aantal opmerkingen die hij maakt, waardoor je ziet dat hij ongemakkelijk is in zijn rol als verantwoordelijk woordvoerder. Als je een gemeenschappleijk standpunt hebt, moet je dat te vuur en te zwaard kunnen verdedigen. Dat heb ik hem niet zien doen op de persconferentie. Hij pakt zijn verantwoording dus niet.
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Dan was beschadiging van Been onvermijdbaar geweest. Reden waarom hij de verwijten aan Been ook niet duidelijk wilde maken.

Hij heeft verantwoordelijkheden als aanvoerder binnen de club en verantwoordelijkheden als woordvoerder (namens de spelersgroep) bij een persconferentie. Als je die twee zaken van elkaar ontrafelt, dan heeft hij zich heel logisch opgesteld.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:39 schreef de flh het volgende:
Dan was beschadiging van Been onvermijdbaar geweest. Reden waarom hij de verwijten aan Been ook niet duidelijk wilde maken.

Hij heeft verantwoordelijkheden als aanvoerder binnen de club en verantwoordelijkheden als woordvoerder (namens de spelersgroep) bij een persconferentie. Als je die twee zaken van elkaar ontrafelt, dan heeft hij zich heel logisch opgesteld.
Je beschadigt Been echt niet door te zeggen dat je er als groep achter staat en jij onderdeel bent van de groep. Dat je inhoudelijk niet op de zaak in zult gaan, omdat je vindt dat dit een zaak is voor Feyenoord, Been en de spelers zou mijn respect gekregen hebben, maar ook dat zegt hij nogal onhandig.

We worden het niet eens. Ik vind dat Ron Vlaar onvoldoende zijn verantwoording heeft genomen, en ik vind dat er meer verzaakt hebben.
Jij vindt dat hij zich enorm verantwoordelijk heeft getoond. Laten we het daar bij houden.
Is mogelijk
 Is mogelijk - woensdag 13 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
VLAAR = HELD!!

VAN BRONCKHORST HOOFDTRAINER!!

BINNEN 2 JAAR KAMPIOEN!!

JA MET DEZE SELECTIE ;-)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:13 schreef de flh het volgende:

[..]

.....
Volgens mij was dat wel de eerste keer dat hij de groep zo bij elkaar haalde.. ....
dit is ook zoiets wat mij stoort aan het hele verhaal. Het was dus blijkbaar de eerste keer dat in de groep ter sprake kwam dat de spelersgroep het niet in Been zag zitten. Het lijkt mij normaal dat je dan met Mario om tafel gaat zitten en zegt; "hee, pik zo gaat het niet, we moeten een andere weg kiezen samen om de boel weer op de rails te zetten" maar nee de heertjes willen dat helemaal niet. Vuile hufters.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Gaan we..

1.2.3.

WERKEN VOOR JE GELD.

zo.
Royaal
 Royaal - woensdag 13 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Iedereen die vindt dat Vlaar geen verantwoording neemt moet maar even opnieuw kijken, hij heeft het denk 3/4 keer letterlijk genoemd.
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Het kaf is van het koren gescheiden
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dit is ook zoiets wat mij stoort aan het hele verhaal. Het was dus blijkbaar de eerste keer dat in de groep ter sprake kwam dat de spelersgroep het niet in Been zag zitten. Het lijkt mij normaal dat je dan met Mario om tafel gaat zitten en zegt; "hee, pik zo gaat het niet, we moeten een andere weg kiezen samen om de boel weer op de rails te zetten" maar nee de heertjes willen dat helemaal niet. Vuile hufters.
Daar gaat een proces aan vooraf, he. Het begint er met 1. Praat met de ander. Wordt wat breder. Dan...Vakantie. En eenmaal weer begonnen: zelfde ongenoegen komt boven en neemt snelle vlucht in de trant van: weer een heel seizoen deze trainer...?
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar gaat een proces aan vooraf, he. Het begint er met 1. Praat met de ander. Wordt wat breder. Dan...Vakantie. En eenmaal weer begonnen: zelfde ongenoegen komt boven en neemt snelle vlucht in de trant van: weer een heel seizoen deze trainer...?
+1 Henk
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Vlaar//HELD
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:25 schreef Royaal het volgende:
Iedereen die vindt dat Vlaar geen verantwoording neemt moet maar even opnieuw kijken, hij heeft het denk 3/4 keer letterlijk genoemd.
En als hij het zelf zegt dan is het zo? Hahahahahahaha. Hij heeft geen verantwoording genomen tijdens de persconferentie. Luister het nog maar eens af.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Vlaar mist fanatisme bij Feyenoord









0.0080299