BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 17:35 schreef De Trainer het volgende:
Gewoon hele seizoen op de bank zetten. Dan raakt ie vanzelf wel uit vorm.
Had ie vorm dan?
BertFeyenoordFan
 BertFeyenoordFan - maandag 11 juli 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Sorry maar ik heb Fer nooit een goede voetballer gevonden. Ik vind hem een lange slungel niet vast aan de bal en weinig inzicht. Ik zeg voor 3,5 weg ermee we hebben 5 gehad voor Winaldum omdat die PSV heeft gezegd. Als jullie er niet met Feyenoord een goede prijs overeen komen teken ik bij. Ik loop niet gratis de deur uit dat verdiend de club niet die mij groot heeft gemaakt.
Fer is daar harder en gemener in misselijk voor een voetballer die vorig jaar groot deel uit vorm is geweest en geblesseeerd. Toen heeft Feyenoord ook niert gezegd we betalen je niet je salaris
Ik zeg strik erom en een goede in de Jeugd zoeken daarbij laat ik hem nual buiten de basis 11.
Snel
 Snel - maandag 11 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Jammer dat Fer een transfer voor maar 2miljoen euro wil forceren, ik hoop dat Martin van Geel een voorbeeld zal stellen naar de toekomst en hem, deze egoïst desnoods de w.c laat schoonmaken.
Donoss
 Donoss - maandag 11 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Ferdomme jonge rot toch op
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 17:39 schreef Donoss het volgende:
Ferdomme jonge rot toch op
Word je nu Ferdrietig?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
Nee, voel me Ferraden.

Verder mag dit strontjong echt het zuur genieten van me, wat een arrogantie. Stik, sterf en bederf Fer.
jo3h
 jo3h - maandag 11 juli 2011 - 17:51   quote  deeplink  
zet hem lekker in het tweede kijken of twente hem dan nog wil die rotte vuile huilebak( het hele seizoen in het tweede bedoel ik he)
jo3h
 jo3h - maandag 11 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
ik gun deze achterbakse klootzak helemaal niks ik zou hem nu al zijn auto laten inleveren .dan gaat hij maandag maar op de fiets naar het tweede
troy91
 troy91 - maandag 11 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
wat een meeloper ook die fer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door troy91 --
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 16:53 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ben bang dat die kut been dan alsnog die paardenlul als eerste op het wedstrijd formulier zet
Prijs de dag niet voordat het avond is......
peer 2
 peer 2 - maandag 11 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Verkopen aan de hoogste bieder uit het buitenland!
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 17:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

strak plan, . . komt dus neer op gehele jaar salaris betalen en aan 't einde van 't seizoen gratis wegwandelen, . . . nog meer van dit soort ideeën?
Andere optie is je laten chanteren door Fer, z'n zaakwaarnemer en Twente. Ik vind dat een verkeerd signaal. Zou als ik Feyenoord was toch m'n trots hebben en hem, indien de transfersom geen reëele prorties aanneemt, aan z'n contract houden.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:01 schreef peer 2 het volgende:
Verkopen aan de hoogste bieder uit het buitenland!
Kan niet, slavenhandel is al enige tijd afgeschaft.
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:01 schreef Els het volgende:

[..]

Andere optie is je laten chanteren door Fer, z'n zaakwaarnemer en Twente. Ik vind dat een verkeerd signaal. Zou als ik Feyenoord was toch m'n trots hebben en hem, indien de transfersom geen reëele prorties aanneemt, aan z'n contract houden.
Ja, leuk Elsje, maar wat zou jij doen, als je dan tóch het veld op moet en je wordt voor alles uitgemaakt?
Hij heeft geen leven dan, maar wij ook niet, worden we weer gestraft etc.
Het lijkt er dan helaas op, dat hij aan 't langste eind trekt!
cato
 cato - maandag 11 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
2 miljoen is te weinig! maar met fer schiet je ook niks meer op! hele kuip kotst m uit dus dat gaat dan ook tegen de rest van t team die wel willen, werken, dus v geel sleep er nog maar wat extra's uit en dan oprotten met die lamlul
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:02 schreef Els het volgende:

[..]

Kan niet, slavenhandel is al enige tijd afgeschaft.
1863? WillemIII?
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:07 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja, leuk Elsje, maar wat zou jij doen, als je dan tóch het veld op moet en je wordt voor alles uitgemaakt?
Hij heeft geen leven dan, maar wij ook niet, worden we weer gestraft etc.
Het lijkt er dan helaas op, dat hij aan 't langste eind trekt!
Ik zou hem het veld niet op laten gaan, zeker niet in de voorbereiding. Dan geef je hem alleen maar meer kans bij een eventuele arbitrage. Juist omdat het anders aan het langste eind trekt, zou ik voor die anderhalf miljoen een hele dure les willen geven.
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 11 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
op gesodetyft de vuile hond
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Heeft iemand nog ergens rattengif liggen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:02 schreef Els het volgende:

[..]

Kan niet, slavenhandel is al enige tijd afgeschaft.
Zou je niet zeggen als je de voetbalwereld ziet.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 juli 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Kwik-chloride. Is langzaam en pijnlijk.
Suijltje
 Suijltje - maandag 11 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:12 schreef Els het volgende:
Heeft iemand nog ergens rattengif liggen?
Ik heb een zending naar Eindhoven geannuleerd!
Verwacht ik 1 dezer dagen retour.......
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Andere optie is natuurlijk verkopen voor 2 miljoen en dan 50% van toekomstige transfer.
Wtje
 Wtje - maandag 11 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Ferziekt kut jong dat het is. Heel vlug op rotte en nooit meer terugkomen.
Quiroz
 Quiroz - maandag 11 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Doei Fer! Niemand is groter dan de club!

Ik hoop eigenlijk dat Mario hem een heel seizoen met het tweede mee laat doen, dan zou die zn verdiende loon krijgen!

Bedankt nog voor de gemiste pingel tegen Roda waardoor we geen inkomsten hadden voor de beker en voor je misser tegen Gent
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:17 schreef hotjumper het volgende:
Andere optie is natuurlijk verkopen voor 2 miljoen en dan 50% van toekomstige transfer.
Dat is een idee, maar bij 2 miljoen (=opbrengst Feyenoord 1,5) zou ik duidelijk maken dat Feyenoord geen vloerkleedje is.
Rotterdam010010
 Rotterdam010010 - maandag 11 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Gewoon oppleure die fer, was einde van dit seizoen al paar wedstrijden ze basisplaats kwijt. We moete door met spelers die wel trots zijn voor Feyenoord te spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
FERrot lekker kutjong,iedere euro is mee genomen voor die altijdtelaatbijdebalpaardelul..
ZVR
 ZVR - maandag 11 juli 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Nog zo'n wegloper...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Joden lopen altijd weg hè.
Roel
 Roel - maandag 11 juli 2011 - 18:45   quote  deeplink  
FERrader is FERledentijd
FERlaat ons Feyenoord nu.

Afgelopen seizoen heb je ons europees avontuur (Gent uit) en ons bekeravontuur FERpest.

Dit door in beide westrijden 1000% kansen te FERpesten.

19 juli in Dord word je aanwezigheid ruw FERstoord!!
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 11 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Waar haalt iedereen het bedrag van 2 miljoen euro vandaan? Bron?

Feyenoord/van Geel probeert volgens mij het uiterste eruit te halen. Men weet allang dat hij niet bij wil tekenen. Het is een spelletje en die word hard gespeeld. Ik hoop dat Feyenoord er nog een goed bedrag uit kan persen.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
Geen idee. Komt ws omdat Fer praat over miljoenen. Maar ik heb al een veel lager bedrag voorbij zien vliegen.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 11 juli 2011 - 19:01   quote  deeplink  
weer een grootverdiener weg.... bas(dost/roorda) kom er maar in.
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Ruilen met Vormer..of Roorda

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door infamous psv --
fer1971
 fer1971 - maandag 11 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
wat een looser maar ja dit komt mede door het wanbeleid
Er komen geen versterkingen dus wat doen ze dan nog bij Feyenoord

Haal Roorda Tyton Dost en Schone. En laat die zogenaamde Fer met zijn Feyenoord hart oprotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door fer1971 --
craven
 craven - maandag 11 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Krijg de kolere kut Fer!
jarjar78
 jarjar78 - maandag 11 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
misschien ruilen.. 2 miljoen en Ruiz?
rikkierik
 rikkierik - maandag 11 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Een fucking ferrader en een fagget !!!!.
Is ie in neuzendorp geboren ofzo.
Quiroz
 Quiroz - maandag 11 juli 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Zouden Gini en Leroy elkaar nu niet missen bij het douchen?
goalgetter
 goalgetter - maandag 11 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Fer speelt voorronde CL zo niet Europa League bij Twente. Speelt in een goed geolied team met grote spelers. Dat hij geen zin heeft in nog een jaar degradatievoetbal kan ik wel begrijpen. Hij moet wel zijn eigen carriere uitstippelen. Als jullie een andere baan kunnen krijgen en je beter in de kijker kunt spelen doe je dat ook. Het is jammer dat hij Feyenoord wil verlaten, maar ligt dat niet meer aan die klojo bestuurders zelf? Ik vind die doodsverwensingen zielig en dat heeft hij niet verdiend.
Rovert
 Rovert - maandag 11 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:18 schreef goalgetter het volgende:
Fer speelt voorronde CL zo niet Europa League bij Twente. Speelt in een goed geolied team met grote spelers. Dat hij geen zin heeft in nog een jaar degradatievoetbal kan ik wel begrijpen. Hij moet wel zijn eigen carriere uitstippelen. Als jullie een andere baan kunnen krijgen en je beter in de kijker kunt spelen doe je dat ook. Het is jammer dat hij Feyenoord wil verlaten, maar ligt dat niet meer aan die klojo bestuurders zelf? Ik vind die doodsverwensingen zielig en dat heeft hij niet verdiend.
Hij kan ook bijtekenen en dan voor een leuke som weggaan.

Zie dsuzsdszzsak bij PSV en kuyt ooit bij ons
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Sterft Kudt hond.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:07 schreef fer1971 het volgende:

Haal Roorda Tyton Dost en Schone. En laat die zogenaamde Fer met zijn Feyenoord hart oprotten.
Je roept dit al een tijdje, maar het is je nog steeds niet duidelijk of wel?

Rare nickname heb je trouwens, wie is dat, die Fer?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:21 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hij kan ook bijtekenen en dan voor een leuke som weggaan.

Zie dsuzsdszzsak bij PSV en kuyt ooit bij ons
precies. Dat hij wil vertrekken naar een NL'se ploeg vind ik pijnlijk, maar niet heel raar. Kijk de overstap van Wijnaldum heeft ook veel stof doen opwaaien en ligt heel gevoelig maar die heeft het buiten dat netjes gespeeld. Niets geforceerd. En heeft een automatische verlenging laten opnemen in zijn contract wanneer de clubs er niet uit zouden komen.

Fer daarentegen wil naar verluidt dat Feyenoord een jodenfooi als vergoeding voor hem accepteert en dreigt bovendien met transfervrij vertrekken. En dat als vice-aanvoerder, nadat hij persoonlijk geen goed seizoen heeft gedraait, notabene Feyenoord tot 2x toe op een beslissend moment niet geholpen in de bekertoernooien.

Bij Wijnaldum was het vooral pijnlijk, maar dit is gewoonweg een regelrechte dolksteek. Wijnaldum kan zich wat mij betreft met goed fatsoen vertonen in Rotterdam, maar Fer.... ik kan er niet bij dat hij dit roept.

En hij bleef tijdens het seizoen maar zeggen dat hij alleen zou vertrekken wanneer dat zowel goed zou zijn voor Feyenoord als voor hem. Zijn woord blijkt niets waard. Dit in tegenstelling tot Wijnaldum die zijn woorden wel is nagekomen.
rottie
 rottie - maandag 11 juli 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Gewoon verkopen voor drie milj. Meer wordt hij met zijn mentaliteit/kwaliteit toch niet waard. Hopelijk krijgt Mokotjo dan de kans die hij verdient.
Felbm
 Felbm - maandag 11 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Ja, maar als hij een jaar op de tribune zit speelt hij dus niet, en niemand wil een speler die een jaar op de tribune heeft gezeten. Anders ga je hem klaarstomen om volgend jaar bij de concurent te presteren. Dus op de tribune ermee, gratis weglopen gaat ie toch.
ted
 ted - maandag 11 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Het is lastig .want vandaag ben ik voor het eerst op de hoogte gebracht dat Gudde al in dec. wist dat Wijnaldum nooit goedkoop de kuip zou verlaten ,Ik vind het ook jammer dat hij weg gaat .Maar wat ik nu weer lees over Fer dat hou je toch niet voor mogelijk .M.A.W. wat is nou waar ,wees toch eens eerlijk .
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 11 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Gewoon 2 miljoen pakken. Geen slaapmomentjes meer
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:18 schreef goalgetter het volgende:
Fer speelt voorronde CL zo niet Europa League bij Twente. Speelt in een goed geolied team met grote spelers. Dat hij geen zin heeft in nog een jaar degradatievoetbal kan ik wel begrijpen. Hij moet wel zijn eigen carriere uitstippelen. Als jullie een andere baan kunnen krijgen en je beter in de kijker kunt spelen doe je dat ook. Het is jammer dat hij Feyenoord wil verlaten, maar ligt dat niet meer aan die klojo bestuurders zelf? Ik vind die doodsverwensingen zielig en dat heeft hij niet verdiend.
Ooit van loyaliteit gehoord? Of van ethiek? Of van verantwoordelijkheidsgevoel?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen









0.0068299