BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:49 schreef ted het volgende:
Het is lastig .want vandaag ben ik voor het eerst op de hoogte gebracht dat Gudde al in dec. wist dat Wijnaldum nooit goedkoop de kuip zou verlaten ,Ik vind het ook jammer dat hij weg gaat .Maar wat ik nu weer lees over Fer dat hou je toch niet voor mogelijk .M.A.W. wat is nou waar ,wees toch eens eerlijk .
Zomaar uit nieuwsgierigheid hoor, maar waarom ben jij van mening dat je eerder dan vandaag had moeten weten dat Gudde in december al wist dat Wijnaldum niet gratis de deur uit zou lopen?
ted
 ted - maandag 11 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Nou lijkt me handiger els .zoals het er nu gaat uit zien word het een onwerkzame situatie . En ik hoef het niet perse te weten maar voor de beeldvorming ,m.a.w.
Wijnaldum is toch niet z,on rat zoals tie door sommige van ons is uitgemaakt .
FeyenoordWageningen
 FeyenoordWageningen - maandag 11 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Vuil spel van deze teringhond. Hoop dat ie z'n beide benen breekt.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:59 schreef ted het volgende:
Nou lijkt me handiger els .zoals het er nu gaat uit zien word het een onwerkzame situatie . En ik hoef het niet perse te weten maar voor de beeldvorming ,m.a.w.
Wijnaldum is toch niet z,on rat zoals tie door sommige van ons is uitgemaakt .
Maar het is een onderdeel van de contractbesprekingen. Dat hoort niet op straat. Ik vind het onvoorstelbaar wat supporters momenteel aan openheid van Feyenoord eisen. We slaan met z'n allen een beetje door.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:17 schreef hotjumper het volgende:
Andere optie is natuurlijk verkopen voor 2 miljoen en dan 50% van toekomstige transfer.
interessant optie. Munsterman wil kennelijk geen bedrag rond de 5miljoen overmaken. Dan is een dergelijke constructie een acceptabel alternatief.
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - maandag 11 juli 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Niet verlengen, niet verkopen. Verhuren aan excelsior en afspreken dat ie daar nooit aan spelen toekomt
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 19:18 schreef goalgetter het volgende:
Fer speelt voorronde CL zo niet Europa League bij Twente. Speelt in een goed geolied team met grote spelers. Dat hij geen zin heeft in nog een jaar degradatievoetbal kan ik wel begrijpen. Hij moet wel zijn eigen carriere uitstippelen. Als jullie een andere baan kunnen krijgen en je beter in de kijker kunt spelen doe je dat ook. Het is jammer dat hij Feyenoord wil verlaten, maar ligt dat niet meer aan die klojo bestuurders zelf? Ik vind die doodsverwensingen zielig en dat heeft hij niet verdiend.
Dat hij bij Feyenoord niet Europees speelt is voor een deel aan hem te danken. Maar wellicht is hij voor die kut tukkers Europees net zo'n succes als voor ons....
ted
 ted - maandag 11 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Ja daar ben ik weer Els (der moest er eentje in bad) het is inderdaad een wereldje van List&bedrog .En wanneer je dan leest over de problemen met Fer weet je niet meer wat je moet geloven .Laten we maar weer snel gaan voetballen .
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 18:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou hem het veld niet op laten gaan, zeker niet in de voorbereiding. Dan geef je hem alleen maar meer kans bij een eventuele arbitrage. Juist omdat het anders aan het langste eind trekt, zou ik voor die anderhalf miljoen een hele dure les willen geven.
is ook wel een aardige optie, laat hem iig niet met de selectie meetrainen, laat staan meespelen. las ook ergens iets over een goed percentage bedingen bij een evt. doorverkoop, is ook niet zo'n verkeerd idee, maar denk zelf dat het gaat uitdraaien op arbitrage en dan maar 't beste ervan hopen.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
en voordat we 't weten istie fertrokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door sevillana --
Martijn
 Martijn - maandag 11 juli 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 17:35 schreef De Trainer het volgende:
Gewoon hele seizoen op de bank zetten. Dan raakt ie vanzelf wel uit vorm.
Dan naai je jezelf 2x

En je geld kwijt en je team wordt zwakker.
Felbm
 Felbm - maandag 11 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:43 schreef Martijn het volgende:

[..]

Dan naai je jezelf 2x

En je geld kwijt en je team wordt zwakker.
Niet mee eens, Hard lopen gaat ie bij ons toch niet meer en gratis weglopen doet ie zowiezo. Kun je hem beter terugnaaien, en zorgen dat niemand hem meer wil.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:45 schreef Felbm het volgende:

[..]

Niet mee eens, Hard lopen gaat ie bij ons toch niet meer en gratis weglopen doet ie zowiezo. Kun je hem beter terugnaaien, en zorgen dat niemand hem meer wil.
Je kunt hem beter aan z'n contract houden. Niet om hem een loer te draaien, maar om jezelf een dienst te bewijzen. Dat maakt het duidelijk dat koopjesjagers niets te zoeken hebben bij Feyenoord.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:48 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt hem beter aan z'n contract houden. Niet om hem een loer te draaien, maar om jezelf een dienst te bewijzen. Dat maakt het duidelijk dat koopjesjagers niets te zoeken hebben bij Feyenoord.
gaat 't niet worden vrees ik, zal wel een tripje naar zeist gaan worden
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

gaat 't niet worden vrees ik, zal wel een tripje naar zeist gaan worden
Suares en Dost hebben daar ook verloren.....
Droef
 Droef - maandag 11 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Feit blijft dat dit soort lieden alleen maar "op gevoel" beslissingen nemen. Voor Feyenoord zal, ongeacht de uitkomst, gewerkt moeten worden met eigen talenten omdat de betere of topspelers niet op dit niveau zitten te wacht. Een Dost of Schöne kunne de middelmaat beter maken zodat we weer een subtopper kunnen worden. Vanuit die positie is er weer meer nodig. Laten we onze zegeningen tellen en blij zijn dat Vlaar en de Vrij hebben bijgetekend. Het wordt pas echt droevig als we na weer een slecht jaar met daarin toch een uitblinkende de Vrij of Vlaar we deze twee ook nog kwijt raken. Ik zie dat een doemscenario ala Hertha BSC of Schalke destijds op de loer liggen.

Maar over dit onderwerp: 3,5 Miljoen voor Fer en wegwezen en dan hopen dat dit bedrag opnieuw geinvesteerd mag worden
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Al met al wordt het nu heel interessant hoe van Geel met dit dilemma omgaat. Fer heeft -namens Twente- de druk opgevoerd.
Lul1 speelt het spel in de media dus mee.
Dát deed Lul2 nog net niet. En bracht 5 miljoen op.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:14 schreef FR-Henk het volgende:
Al met al wordt het nu heel interessant hoe van Geel met dit dilemma omgaat. Fer heeft -namens Twente- de druk opgevoerd.
Lul1 speelt het spel in de media dus mee.
Dát deed Lul2 nog net niet. En bracht 5 miljoen op.
Lul1 bracht 5 miljoen op want toen hij dat deed was er nog geen sprake van dat lul2 uberhaupt een lul was... ;-)
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:17 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Lul1 bracht 5 miljoen op want toen hij dat deed was er nog geen sprake van dat lul2 uberhaupt een lul was... ;-)
Iedereen had toch wel het vermoeden.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:21 schreef Els het volgende:

[..]

Iedereen had toch wel het vermoeden.
dat ie er 1 had.. :-)

In mijn ogen heeft Wijnaldum Fer mede gek gemaakt, en had Fer nog niet zolang geleden de intentie om gewoon te verlengen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:24 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

dat ie er 1 had.. :-)

In mijn ogen heeft Wijnaldum Fer mede gek gemaakt, en had Fer nog niet zolang geleden de intentie om gewoon te verlengen.
Mwah, Fer is altijd zelf verantwoordelijk.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:24 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

dat ie er 1 had.. :-)

In mijn ogen heeft Wijnaldum Fer mede gek gemaakt, en had Fer nog niet zolang geleden de intentie om gewoon te verlengen.
Dat idee heb ik eigenlijk niet meer gehad sinds maart.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Dat idee heb ik eigenlijk niet meer gehad sinds maart.
alleen Gyan010 volgens mij hahahahaha
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - maandag 11 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
JUUUUUUDAS FER
JUUUUUDAS FEEER
VIEZE VUILE VERADER
In het tweede laten spelen de rest van het seizoen.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 20:55 schreef Els het volgende:

[..]

Suares en Dost hebben daar ook verloren.....
heb je gelijk in, maar de 1e is toch voor een redelijk mooi bedrag alsnog wel vertrokken
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Fer verkopen aan een buitenlandse clug voor 150 euro
en wel FC Robin Hood uit Suriname of een ploeg in Libie leert hij het echte leven kennen.
meneer Derksen heeft gelijk het is een Blaag.
En zeggen dat het hem allemaal niets doet die verwensingen,maar hij durft niet in Rotterdam uit te gaan
Fer wakker worden en hou je mond dicht en ga niet zeggen ik wil niet bijtekenen.Soms is het beter je bijdehante mondje dicht te houden
Niet iedereen wil een grote mond of opmerkingen horen uit de mond van daar komt hij weer een BLAAG
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 17:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

strak plan, . . komt dus neer op gehele jaar salaris betalen en aan 't einde van 't seizoen gratis wegwandelen, . . . nog meer van dit soort ideeën?
Het is geen slecht idee! Als je hem nu voor 2 miljoen laat gaan staat volgend seizoen de volgende lichting klaar om voor een habbekrats de deur uit te lopen
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:33 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Het is geen slecht idee! Als je hem nu voor 2 miljoen laat gaan staat volgend seizoen de volgende lichting klaar om voor een habbekrats de deur uit te lopen
zo had ik het niet gezien,dit is correct en teven juist gememoreerd
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:33 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Het is geen slecht idee! Als je hem nu voor 2 miljoen laat gaan staat volgend seizoen de volgende lichting klaar om voor een habbekrats de deur uit te lopen
Feyenoord verkeert helaas niet in de positie dat ze zich dit soort dingen kunnen veroorloven.
Als de club er financieel beter voor had gestaan had je mijn steun gekregen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

Feyenoord verkeert helaas niet in de positie dat ze zich dit soort dingen kunnen veroorloven.
Als de club er financieel beter voor had gestaan had je mijn steun gekregen.
Fer zit volgens mij in een talent pool. Dus laat m maar verrekken op de tribune
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

Feyenoord verkeert helaas niet in de positie dat ze zich dit soort dingen kunnen veroorloven.
Als de club er financieel beter voor had gestaan had je mijn steun gekregen.
Klopt, maar als je je oren laat hangen naar een paar jochies van 20 die hun eigen transfersom gaan bepalen gooi je als club je eigen ruiten in ben ik bang.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
"modern times" ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Leroy Fer met korting oooh oe oooh oe oooh
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/33369-arbitragezaak-tussen-fer-en-feyenoord-is-uitgesloten/

dit zegt me al weer voldoende . . . . .
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Als Fer naar Twente wil is er toch niets wat hem of zijn zaakwaarnemer tegenhoudt het verschil in vraagprijs en bod van Twente bij te passen? Het ging toch om z'n ontwikkeling? Iederéén moet voor zijn opleiding betalen toch....
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Leroy Fer met korting oooh oe oooh oe oooh
Ondanks het feit dat het wrange grafhumor is, toch de leukste opmerking van vandaag.
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:
Als Fer naar Twente wil is er toch niets wat hem of zijn zaakwaarnemer tegenhoudt het verschil in vraagprijs en bod van Twente bij te passen? Het ging toch om z'n ontwikkeling? Iederéén moet voor zijn opleiding betalen toch....
en dit misschien wel de meest verstandige
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:54 schreef Els het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat het wrange grafhumor is, toch de leukste opmerking van vandaag.
En t erge is. T blijft hangen
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:
Als Fer naar Twente wil is er toch niets wat hem of zijn zaakwaarnemer tegenhoudt het verschil in vraagprijs en bod van Twente bij te passen? Het ging toch om z'n ontwikkeling? Iederéén moet voor zijn opleiding betalen toch....
hahahaha, geweldig! ben benieuwd of zijn ontwikkeling dan nog zo belangrijk is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
wat zegt het je dan?
sevillana
 sevillana - maandag 11 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 21:58 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wat zegt het je dan?
list en bedrog?
melrdam010
 melrdam010 - maandag 11 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Fer is een vieze nsb'er die lekker gemaakt wordt door onze andere grote vriend wijnaldum.. alle 2 opkkre van feyenoord en nooit meer terugkomen
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 11 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
een vieze nsb'er die lekker gemaakt wordt

Dat dan dan weer wel..
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:04 schreef Jhon de Beuk het volgende:
een vieze nsb'er die lekker gemaakt wordt

Dat dan dan weer wel..
Ok een nsb-er zonder ruggegraat dus.
MMM
 MMM - maandag 11 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Van Geel: Leroy Fer vertrekt absoluut niet naar FC Twente

Volgens Martin van Geel vertrekt Leroy Fer absoluut niet naar FC Twente, maar de middenvelder van Feyenoord legt zich niet neer bij het standpunt van zijn werkgever. Daardoor dreigt Fer te botsen met de club waar hij zijn carrière begon.

Er is helemaal niks afgeketst want er was nog geen deal, zegt Rob Jansen, zakelijk begeleider van Fer tegen Voetbal International. Maar als Feyenoord het standpunt huldigt dat Leroy niet naar FC Twente gaat, is dat voor hun rekening, want dat is zeker niet het standpunt van Leroy.

FC Twente meldde zich onlangs in De Kuip met een officieel bod van zon tweeënhalf miljoen euro, maar dat vond Feyenoord technisch directeur Martin van Geel nog net geen belediging. Feyenoord vraagt voor Fer ongeveer net zon bedrag dat de club eerder ontving voor Georginio Wijnaldum: vijf miljoen euro.

Ik heb contact gehad met Aldo van der Laan (commissaris bij FC Twente, red.), zegt Van Geel. Samen zijn we tot de conclusie gekomen dat dit het niet gaat worden, met respect voor elkaars argumenten. Zij kunnen niet, wij willen niet, of tenminste: dan moet er echt een substantieel bedrag tegenover staan. Nou, als het dan niet kan, zeg ik: streep erdoor.

Leroy Fer wil zelf nog steeds naar Enschede, maar wel op een fatsoenlijke manier. Fer overweegt volgens Jansen niet een vertrek te forceren via een gang naar de arbitragecommissie van de KNVB. Absoluut niet, zegt de makelaar. Leroy gaat pas als beide clubs een akkoord hebben bereikt. En daarop hebben wij overigens nog steeds goede hoop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
nog een paar ton en hij is pleite
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
hij tieft maar op. ben er zo ontzettend klaar mee!
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Goed standpunt van Van Geel.
MMM
 MMM - maandag 11 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Houden is ook geen optie eigenlijk..

Lastig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:25 schreef MMM het volgende:
Houden is ook geen optie eigenlijk..

Lastig.
Nee hij word de eerste wedstrijd dood gegooit met mobieltjes..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen









0.0071840