BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 15:54 schreef obiku010 het volgende:

[..]

weet je wat de pest is henk? iedere keer als je erheen rijd om te tanken, ben je meer kwijt aan de reis. flessen drank zijn goedkoper idd. maar om nou iedere keer daarheen te rijden kost ook klauwe benzine. vind niet dat je dit slim inziet...
Heb wél slimme suggestie bedacht onderweg naar huis: België en Frankrijk opheffen.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 20 augustus 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb wél slimme suggestie bedacht onderweg naar huis: België en Frankrijk opheffen.
een soort brug over die 2 kutlanden heen.... heb ik als vrachtwagen chauffeurt vaak op gehoopt
en een brug erover scheeld ook brandstof. dus das altijd goed. dan is het wel te doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2011 door FR-Han --
STS
 STS - zondag 21 augustus 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2011 - 14:30 schreef hotjumper het volgende:
Hetog-Jan, Amstel, Heineken, Jupiler, Djogo, Best Bier, Bavaria
Palm, doe mij maar een Palm.
STS
 STS - zondag 21 augustus 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 09:10 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hij heeft beloofd om na zijn vakantie niet meer aanwezig te zijn...
Wegens omstandigheden van sociale aard wordt zijn verlof dan bij deze ingetrokken (hoop ik)
Alexi
 Alexi - zondag 21 augustus 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Zo kun je niet voor of achteruit.
En dat is nu precies waar Fer en zijn zaakwaarnemer op aansturen,alsof dit een vooropgezet plan is.
Alleen vergeet Fer geloof ik wel dat deze situatie zijn verdere carriere,of dat nu bij Feyenoord,of bij een andere club zal zijn, kan schaden.
Hij moet gewoon zijn stinkende best blijven doen voor de club die hem al zover heeft gebracht,dat betekent een andere instelling dan deze voor de dag leggen lijkt mij!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 augustus 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 09:10 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hij heeft beloofd om na zijn vakantie niet meer aanwezig te zijn...
Weekend en een uitwedstrijd dus............zee van tijd. Hahahahah, dus pech voor jou dan?
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Cloaca
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Ik verbaas me over de hele soap rondom Fer en ik begrijp Fer niet. Wat is er op tegen om te verlengen? Je helpt Feyenoord en zelf word je bij goed spelen toch wel getransfereerd naar een club waar je heen wil. Dit seizoen maakt hij op mij echt een goeie indruk en wanneer hij dit seizoen zo doorgaat, staan volgend jaar de topploegen voor hem in de rij. Waarom altijd dat eigenbelang? Ben GVD mens en help de club die je de kans heeft gegeven om het mooiste beroep uit te oefenen!!!
larsson1409
 larsson1409 - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Juiste woorden..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:10 schreef larsson1409 het volgende:
Juiste woorden..
Tegen dovemansoren....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:04 schreef alibabba het volgende:
Ik verbaas me over de hele soap rondom Fer en ik begrijp Fer niet. Wat is er op tegen om te verlengen? Je helpt Feyenoord en zelf word je bij goed spelen toch wel getransfereerd naar een club waar je heen wil. Dit seizoen maakt hij op mij echt een goeie indruk en wanneer hij dit seizoen zo doorgaat, staan volgend jaar de topploegen voor hem in de rij. Waarom altijd dat eigenbelang? Ben GVD mens en help de club die je de kans heeft gegeven om het mooiste beroep uit te oefenen!!!
Ik verbaas me om het feit wat jij hier komt doen???? Ga lekker naar dat neuzen forum van je!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:39 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik verbaas me om het feit wat jij hier komt doen???? Ga lekker naar dat neuzen forum van je!
Slaat werkelijk nergens op.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:04 schreef alibabba het volgende:
Ik verbaas me over de hele soap rondom Fer en ik begrijp Fer niet. Wat is er op tegen om te verlengen? Je helpt Feyenoord en zelf word je bij goed spelen toch wel getransfereerd naar een club waar je heen wil. Dit seizoen maakt hij op mij echt een goeie indruk en wanneer hij dit seizoen zo doorgaat, staan volgend jaar de topploegen voor hem in de rij. Waarom altijd dat eigenbelang? Ben GVD mens en help de club die je de kans heeft gegeven om het mooiste beroep uit te oefenen!!!
eens, nu moet hij het nog snappen....
giacomo
 giacomo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
waarom gunt men die jongen die transfer niet gewoon twente is gewoon een betere ploeg op dit moment toegegeven dit doet ook mij pijn maar is wel de realiteit en beter voor zijn ontwikkeling feyenoord pak gewoon die paar miljoen nu het nog kan !
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:04 schreef alibabba het volgende:
Ik verbaas me over de hele soap rondom Fer en ik begrijp Fer niet. Wat is er op tegen om te verlengen? Je helpt Feyenoord en zelf word je bij goed spelen toch wel getransfereerd naar een club waar je heen wil. Dit seizoen maakt hij op mij echt een goeie indruk en wanneer hij dit seizoen zo doorgaat, staan volgend jaar de topploegen voor hem in de rij. Waarom altijd dat eigenbelang? Ben GVD mens en help de club die je de kans heeft gegeven om het mooiste beroep uit te oefenen!!!
Fer ziet niet meer dat hij blij mag zijn met de financiële malaise van Feyenoord en dat alleen dat feit zijn carriere een enorme boost heeft gegeven, maar is gaan geloven in zijn eigen grootheid. Zijn zaakwaarnemer zal hem niet met beide beentjes op de grond zetten, want die beseft dat hij nu even lekker kan cashen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:08 schreef giacomo het volgende:
waarom gunt men die jongen die transfer niet gewoon twente is gewoon een betere ploeg op dit moment toegegeven dit doet ook mij pijn maar is wel de realiteit en beter voor zijn ontwikkeling feyenoord pak gewoon die paar miljoen nu het nog kan !
omdat dat juist kortzichtig is.
feyelinde
 feyelinde - zaterdag 27 augustus 2011 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:08 schreef giacomo het volgende:
waarom gunt men die jongen die transfer niet gewoon twente is gewoon een betere ploeg op dit moment toegegeven dit doet ook mij pijn maar is wel de realiteit en beter voor zijn ontwikkeling feyenoord pak gewoon die paar miljoen nu het nog kan !
als het dan gaat om een transfer gunnen dan hoop ik echt dat de geruchten waar zijn over het feit dat ac milan belangstelling heeft
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 augustus 2011 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 07:48 schreef feyelinde het volgende:

[..]

als het dan gaat om een transfer gunnen dan hoop ik echt dat de geruchten waar zijn over het feit dat ac milan belangstelling heeft
gaat me dan niet om het gunnen maar zie hem idd liever naar het buitenland vertrekken dan naar Twente
feyelinde
 feyelinde - zaterdag 27 augustus 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 07:59 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gaat me dan niet om het gunnen maar zie hem idd liever naar het buitenland vertrekken dan naar Twente
was ook meer richting feyenoord en de supporters ...het gunnen van ..
kbfey
 kbfey - zondag 30 oktober 2011 - 17:50   quote  deeplink  
goed plan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer weigert te verlengen









0.0108938