|
|
FR-Han
|
|
|
ik met mijn achtergrond, sta vandaag stil bij herman brood! deze held is vandaag 10 jaar geleden ons ontvallen. ik vraag om respect naar deze held! alles wat ie deed was mooi, leuk, onschuldig. zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. herman was een nooit uitgesproken feyenoorder. dit omdat deeldert een spartaan was. dat gaf ze reden tot discussie. en dat is leuk als je aan de pep zit, mixed met drank. herman! PROOST!! je word gemist!!
(dacht als twente een topic of 2 verdiend met die ellende, dan herman ook! ik mis hem en dat doet zeer!) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koop meteen een papagaai joh. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hoor deze god!!! dope sucks!!!! comin out of my nose....
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Herman was een vieze stelende junk, diecdaar mee wegkwam omdat hij "beroemd" was in Nederland. Wel een goeie muzikant natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 16:58 schreef hotjumper het volgende:Herman was een vieze stelende junk, diecdaar mee wegkwam omdat hij "beroemd" was in Nederland. Wel een goeie muzikant natuurlijk. ik ook alleen niet stelende, en het verschil dat ik mischien wat meer me best doen eraf te blijven. toch snap ik herman en zijn levens keuze. muziek geweldig. kunst grappig. echter meer niet door hem gemaakt op de markt dan wel. en als de glazen bij de xenos liggen dan snap je het wel. zijn muziek in de vroege jaren vooral was geweldig! herman....dope sucks... i know... en toch maar weer voor gaas.... herman koos zijn way.... ik zeg... my way!!!
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
overschatte zanger, slechte kunstenaar, wel een aparte snuiter met een klein hartje |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 17:05 schreef nibali het volgende:overschatte zanger, slechte kunstenaar, wel een aparte snuiter met een klein hartje klein hartje klopt... verder een held!! dit is het respect aan topic.... |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Obiku, Ik heb zeker respect voor dezxe flamboyante man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kurt Cobain was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder. Jim Morrison was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jimi Hendrix was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Zangeres Zonder Naam was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jeff Buckley was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder
Dus: nooit iets gezegd over Feyenoord.
Dan ben je GEEN Feyenoorder. Herman ook niet.
Dope topic. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:Kurt Cobain was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder. Jim Morrison was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jimi Hendrix was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Zangeres Zonder Naam was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jeff Buckley was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Dus: nooit iets gezegd over Feyenoord. Dan ben je GEEN Feyenoorder. Herman ook niet. Dope topic. Je vergeet ons aller Janis Joplin Henk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Janis hoort er ook bij, Suijl. Heeft ook nooit iets over Feyenoord gezegd. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Was ook een goeike, helaas gaan alleen de goeie onder ons, en zo'n klote F%$^%&*^&*$%er........een shithead! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 16:32 schreef obiku010 het volgende:ik met mijn achtergrond, sta vandaag stil bij herman brood! deze held is vandaag 10 jaar geleden ons ontvallen. ik vraag om respect naar deze held! alles wat ie deed was mooi, leuk, onschuldig. zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. herman was een nooit uitgesproken feyenoorder. dit omdat deeldert een spartaan was. dat gaf ze reden tot discussie. en dat is leuk als je aan de pep zit, mixed met drank. herman! PROOST!! je word gemist!! (dacht als twente een topic of 2 verdiend met die ellende, dan herman ook! ik mis hem en dat doet zeer!) Ontvallen? Ik dacht meer aan gevallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Herman was maar een pianist bij een echt grote band .......Juist cuby |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Idd, ken je klassiekerssss... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Cuby zal wel Fc Twente fan zijn |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat was me wel bekent. maar het gaat om zijn herdenking. en dan is zijn solo carriere toch bekender. leuk dat jullie ook redelijke muziek kennis hebben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denk je van Focus of de earings top bands echter of ze Feyenoord fan zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn versie van my way gaat me door merg en been. Voel ik tot op t bot. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Door merg en been gaat let wel Waylon met een lied van Goodm old Cash bij de wereld draat door te zien op you tube |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ook nog steeds lekker klinkt (hij leeft nog en treed nog op met de band) Jethro tull ik denk geen feyenoord fan |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik hef mijn glas nog eens... brood///nodig!!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:Kurt Cobain was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder. Jim Morrison was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jimi Hendrix was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Zangeres Zonder Naam was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Jeff Buckley was ook een nooit uitgesproken Feyenoorder Dus: nooit iets gezegd over Feyenoord. Dan ben je GEEN Feyenoorder. Herman ook niet. Dope topic. +1 |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Cuby? ja lekker.........Window of my eyes! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 16:32 schreef obiku010 het volgende:ik met mijn achtergrond, sta vandaag stil bij herman brood! deze held is vandaag 10 jaar geleden ons ontvallen. ik vraag om respect naar deze held! alles wat ie deed was mooi, leuk, onschuldig. zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. herman was een nooit uitgesproken feyenoorder. dit omdat deeldert een spartaan was. dat gaf ze reden tot discussie. en dat is leuk als je aan de pep zit, mixed met drank. herman! PROOST!! je word gemist!! (dacht als twente een topic of 2 verdiend met die ellende, dan herman ook! ik mis hem en dat doet zeer!) Jij hebt echt een kutleven |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak