|
|
peer 2
|
|
|
Bron: AD
Levert een overgang ons nog geld op? (5% = 1,2 miljoen)
AS Roma wil Van Persie Dat AS Roma flink wil investeren, is wel duidelijk. De Italianen zouden ook Robin van Persie hoog op het verlanglijstje hebben staan. De Rotterdamse aanvaller vraagt zich af of er bij Arsenal met een naderend vertrek van Cesc Fàbregas (FC Barcelona) en Samir Nasri (Manchester City) wel perspectief is. Volgens Corriere dello Sport hebben de Romeinen zich al gemeld bij de Londenaren, die 24 miljoen euro vragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die wil niet eens naar Roma denk ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat soort transfers zitten we op te wachten! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij schijnt een vertrek bij Arsenal wel te overwegen. Hup Robin! |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
24 is weinig voor een speler van zijn kaliber wachten op inter/barca die 40 voor hem neer wil leggen
Edit: Wie belt Wenger?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Xapter -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hup Salomon! Hup Royston! |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 21:21 schreef Xapter het volgende:24 is weinig voor een speler van zijn kaliber wachten op inter/barca die 40 voor hem neer wil leggen Edit: Wie belt Wenger? Ryo??!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 21:21 schreef Xapter het volgende:24 is weinig voor een speler van zijn kaliber wachten op inter/barca die 40 voor hem neer wil leggen Edit: Wie belt Wenger? City. |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Krijgen wij nou wel of geen geld als hij gaat? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
hij wilt niet weg.. hij wilde nieuwe bergkamp worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die ging ook ff naar Italië. Gewoon doen, om ff onze kas te spekken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik hoorde dat Roma 120 miljoen over heeft voor Robin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En daar krijgen wij dan weer 45% procent over maal het aantal wedstrijden in het eerste plus de minuten in de Europese uitwedstrijden. Daar gaat dan uiteraard 19% btw vanaf. Even rekenen wat wij krijgen |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: voor dit soort vragen moet je bij de fan zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Fout Jumper, het is 27,65 geworden, gingen nog koffie met koek af! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hopelijk wordt het geen reflatie dan |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Real gaat bieden op Van Persie (Bron AD 16 juli) Real Madrid bereidt een bod voor op Robin van Persie. Trainer José Mourinho van de 'Koninlijke' is gecharmeerd van de Nederlandse aanvalsleider van Arsenal. Real wil profiteren van de onzekere situatie bij de Gunners, nu vedetten Samir Nasri en Cesc Fabregas de Londenaren de rug dreigen toe te keren. Van Persie zou zijn toekomst verbonden hebben aan die van Fabregas |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Real, smijt met het geld zal ik zeggen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Robin van Persie speelt ook volgend seizoen voor Arsenal. De spits werd de afgelopen dagen in Spanje veelvuldig gelinkt aan Real Madrid, maar ziet geen heil in een vertrek uit Londen.
José Mourinho zag in Van Persie de ideale aanvulling op zijn voorhoede, maar kan de komst van de Nederlander vergeten. De international wil eerst nog een belangrijke prijs winnen met Arsenal voordat hij gaat nadenken over een transfer naar een andere club, vertelt hij The Daily Star.
In de tweede seizoenshelft van vorig seizoen maakte ik achttien doelpunten, dus ik denk dat dit een erg goed jaar voor mij kan worden, aldus Van Persie. Ik wil prijzen winnen maar dat lukt natuurlijk niet zomaar. Deze zomer was er geen EK of WK dus we kunnen ons heel goed voorbereiden.
Door het afhaken van Van Persie komt Sergio Agüero weer serieus in beeld bij Real Madrid. De Argentijnse spits van Atlético Madrid lijkt echter op weg naar Manchester City. Ook Emmanuel Adebayor en Neymar zijn nog serieus in beeld bij De Koninklijke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet naar het 020 van Spanje (Real Madrid) gaan Robin, goed gedaan. |
|
|
|