|
|
Leon FR1908
|
|
|
er niks bij omdat Feyenoord geen toestemming krijgt van de knvb.. Het word dan nog erger als vorig jaar... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar zei Derksen dat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik ga er ook vanuit dat er geen toestemming komt. De regel is met een reden ingesteld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bij dat tour programma op rtl 7 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Thanks! Straks ff stukje terugkijken dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:13 schreef Els het volgende:Ik ga er ook vanuit dat er geen toestemming komt. De regel is met een reden ingesteld. ergens wel goed want dan ben je bijna schulden vrij komen er weer van die paniek aankopen. alleen we zijn dan nu echt degradatiekandidaat nr1 |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
(volgens snor komt) munsterman klaar bij de uitverkoop van media markt... (of moest ik de zin niet af maken...?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ergens wel goed want dan ben je bijna schulden vrij komen er weer van die paniek aankopen. alleen we zijn dan nu echt degradatiekandidaat nr1 god vent, nare dag gehad? komt wel goed! We gaan niet voor de 1e 7 plaatsen spelen maar degraderen doen we niet. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ergens wel goed want dan ben je bijna schulden vrij komen er weer van die paniek aankopen. alleen we zijn dan nu echt degradatiekandidaat nr1 jupiler is ook geen slecht biertje... Maar, hou even je mond joh... je maakt me bang man! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ergens wel goed want dan ben je bijna schulden vrij komen er weer van die paniek aankopen. alleen we zijn dan nu echt degradatiekandidaat nr1 Welnee. Er zijn echt wel een aantal teams slechter. Maar middenmoot zijn we wel. En het zal een enorme uitschieter zijn als we play-offs voor europees halen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ergens wel goed want dan ben je bijna schulden vrij komen er weer van die paniek aankopen. alleen we zijn dan nu echt degradatiekandidaat nr1 maar ben het wel met je eens over die paniekaankopen, bijna uit de schuld en dan weer gekke dingen doen? maar toch heeft v Geel het in het verleden wel laten zien volgens mij met aankopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nee is echt zo jongens het gaat klote worden,vooral omdat we nog niet zeker zijn van Cissè en DaniF |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:nee is echt zo jongens het gaat klote worden,vooral omdat we nog niet zeker zijn van Cissè en DaniF Cissé is al weer blessurevrij. En geen enkel team is er zeker van dat een speler heel blijft. Misschien krijgt Fer wel een depressie als 'ie te ver is van de PC Hooft en hebben ze niets aan hem bij Twente. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:20 schreef Els het volgende:[..] Cissé is al weer blessurevrij. En geen enkel team is er zeker van dat een speler heel blijft. Misschien krijgt Fer wel een depressie als 'ie te ver is van de PC Hooft en hebben ze niets aan hem bij Twente. Fer gaat uiteraard naar Twente,nog een x aantal munten en we zijn hem godzijdank kwijt... Volgendjaar schuldenvrij(verplicht)en met een goeie en nieuwe sponsor bouwen aan iets nieuws...Nacompetitie proberen te vermijden want het is dichter bij dan je denkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Effe serieus, we gaan gewoon tegen degradatie vechten dit jaar hoor.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Vind het lullig voor Vlaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het knap van Vlaar,en hij word ZO belangerijk voor Feyenoord.. We dachten dat de gifbeker al leeg was maar het ergste gaat dit seizoen komen.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind het knap van Vlaar,en hij word ZO belangerijk voor Feyenoord.. We dachten dat de gifbeker al leeg was maar het ergste gaat dit seizoen komen.. nou lekker dan, heb ik voor het eerst in jaren weer een seizoenkaart en dan krijg je dit... zal er nog steeds vol achter gaan staan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik begin me steeds meer af te vragen of het ooit nog goed gaat komen, zucht.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:26 schreef FR-Douwe het volgende:[..] nou lekker dan, heb ik voor het eerst in jaren weer een seizoenkaart en dan krijg je dit... zal er nog steeds vol achter gaan staan! word achteraf het mooiste jaar man,slechtste seizoen ever maar jij was er Douwe!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een goeie vervanger voor ASR word nog belangerijker als ooit tevoren |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] word achteraf het mooiste jaar man,slechtste seizoen ever maar jij was er Douwe!!! indeed, seizoen kan voor mij al bijna niet meer stuk, nu nog ff niet degraderen. |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
Wedden dat de VvF gaat ingrijpen en de portemonnee trekt voor versterkingen? Hun investeringen/aandelen zijn stukken minder waard en zonde van de moeite met een feyenoord dat nacompetitie of zelfs degradatie moet vrezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:31 schreef wazzaamahn het volgende:Wedden dat de VvF gaat ingrijpen en de portemonnee trekt voor versterkingen? Hun investeringen/aandelen zijn stukken minder waard en zonde van de moeite met een feyenoord dat nacompetitie of zelfs degradatie moet vrezen. Dat kan alleen als Feyenoord schuldenvrij is en de nieuw te investeerde gelden direct omgezet worden in aandelen..Gaat niet snel gebeuren dus... Tenzij Feyenoord inmiddels schuldenvrij is? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat kan alleen als Feyenoord schuldenvrij is en de nieuw te investeerde gelden direct omgezet worden in aandelen..Gaat niet snel gebeuren dus... Tenzij Feyenoord inmiddels schuldenvrij is? misschien is dat hetgene wat iedereen weet terwijl wij NIETS of NIKS weten? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Jullie gaan echt niet degraderen hoor.. topcentrum met Vlaar en Devrij..middenvelders zoals El ahmadi , Mokotjo en Clasie..en voorin fernandez dat is zeker niet slechter dan de nr 5 t/8. Mr jullie coach is net als die van ons en gaat altijd zichzelf indekken en ipv dat hij die jongens vertrouwen geeft , zegt hij in interviews dat t zwaar gaat worden en dat jongens te licht zijn. Mr hij moet ze vertrouwen inpraten en op handen dragen want ze zijn net zo goed verantwoordelijk voor toekomst van Feyenoord als die van hem. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Eeey jo mafkeze! Does normaal jo hahahahah. Beetje optimistiser mag wel hoor! Wij zijn Feyenoord..... Overal de baassssss!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat kan alleen als Feyenoord schuldenvrij is en de nieuw te investeerde gelden direct omgezet worden in aandelen..Gaat niet snel gebeuren dus... Tenzij Feyenoord inmiddels schuldenvrij is? De VvF mogen wel spelers voor ons kopen. Feyenoord zelf mag dat niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:35 schreef infamous psv het volgende:Jullie gaan echt niet degraderen hoor.. topcentrum met Vlaar en Devrij..middenvelders zoals El ahmadi , Mokotjo en Clasie..en voorin fernandez dat is zeker niet slechter dan de nr 5 t/8. Mr jullie coach is net als die van ons en gaat altijd zichzelf indekken en ipv dat hij die jongens vertrouwen geeft , zegt hij in interviews dat t zwaar gaat worden en dat jongens te licht zijn. Mr hij moet ze vertrouwen inpraten en op handen dragen want ze zijn net zo goed verantwoordelijk voor toekomst van Feyenoord als die van hem. Ik kan je geen ongelijk geven op 1 punt,Been.. Misschien heeft hij geleerd van vorig seizoen,ik neem aan dat hij ook wel eens op internet leest? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Volgens de snor..............pffffff, we laten ons niet gek maken door zo'n randdebiel! Feyenoord krijgt het komend seizoen erg zwaar, okee, maar........de rotte appels zijn Godzijdank straks uit de mand, dus: 1 JAARTJE VOLHOUDEN JONGENS(EN MEIDEN!)EN WE STAAN WEER JAREN BIJ DE 1E 3!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus dan heb je straks een elftal wat niet van Feyenoord is? Waar brengt dat de club dan op langer termijn? |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus dan heb je straks een elftal wat niet van Feyenoord is? Waar brengt dat de club dan op langer termijn? Dat is cisse toch ook? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:43 schreef Suijltje het volgende:Volgens de snor..............pffffff, we laten ons niet gek maken door zo'n randdebiel! Feyenoord krijgt het komend seizoen erg zwaar, okee, maar........de rotte appels zijn Godzijdank straks uit de mand, dus: 1 JAARTJE VOLHOUDEN JONGENS(EN MEIDEN!)EN WE STAAN WEER JAREN BIJ DE 1E 3!!!! Ik zal gaan tot het bittere eind maar hou op met dat altijd eeuwige positisme gebasseerd op voorlopig niks!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus dan heb je straks een elftal wat niet van Feyenoord is? Waar brengt dat de club dan op langer termijn? Verder dan zonder deze 1 of 2 spelers. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan je geen ongelijk geven op 1 punt,Been.. Misschien heeft hij geleerd van vorig seizoen,ik neem aan dat hij ook wel eens op internet leest? Hoop het zowel voor jullie als voor ons! Anders zitten we allebei in Januari met interimcoach. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:45 schreef infamous psv het volgende:[..] Hoop het zowel voor jullie als voor ons! Anders zitten we allebei in Januari met interimcoach. Psv(appels)Feyenoord(peren)gebakken |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: klopt en fernandez ook. Alleen allemaal wel via een bepaalde instructie waarbij Feyenoord wel meebetaalt aan het salaris na het eerste contract jaar en ook meedeeld in een evt. doorverkoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: allebij net zofer,bijna nergens |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:47 schreef Gyan010 het volgende:[..] klopt en fernandez ook. Alleen allemaal wel via een bepaalde instructie waarbij Feyenoord wel meebetaalt aan het salaris na het eerste contract jaar en ook meedeeld in een evt. doorverkoop. Reken maar dat dit weer gaat gebeuren met evt dost of schone, als ze komen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:48 schreef wazzaamahn het volgende:[..] Reken maar dat dit weer gaat gebeuren met evt dost of schone, als ze komen... ik reken al een tijdje maar eigenlijk nergens op.. |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote: Onno jacobs is/gaat weg, ze laten de club vast niet verekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik hoop het man,echt waar |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Miyahichi of hoe ik zen naam ook typ nog een jaartje erbij. Zorgt altijd voor spectakel |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:nee is echt zo jongens het gaat klote worden,vooral omdat we nog niet zeker zijn van Cissè en DaniF Jij bent echt een lekkere positivo!!! Hou nou eens je smoel met al je negatieve gelul. We gaan gewoon weer met 45.000 man op zondag naar de Kuip en we gaan weer lekker zingen en schreeuwen. En we gaan niet lopen schelden tegen de spelers, want dat levert niks op..... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:Miyahichi of hoe ik zen naam ook typ nog een jaartje erbij. Zorgt altijd voor spectakel Is verassing ook vanaf.. beter goed blok op middenveld in 4-4-2 formatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen aankopen. Ook niet VIA investeerders is slim. Maar een transfervrije speler is een goed idee...... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:55 schreef michelvakkie v het volgende:[..] Jij bent echt een lekkere positivo!!! Hou nou eens je smoel met al je negatieve gelul. We gaan gewoon weer met 45.000 man op zondag naar de Kuip en we gaan weer lekker zingen en schreeuwen. En we gaan niet lopen schelden tegen de spelers, want dat levert niks op..... misschien wel een beetje realistisch ipv negatief gelul? verder akkoord met je reactie. ik neem aan dat je tenminste de spelers bedoelt die graag bij Feyenoord willen blijven. de rest kan wel wat verwachten natuurlijk. Daarnaast een smoel houden komt nogal agressief over en zoals je wellicht weet is dit een vredelievend forum waar men elkaar respecteert. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:55 schreef michelvakkie v het volgende:[..] Jij bent echt een lekkere positivo!!! Hou nou eens je smoel met al je negatieve gelul. We gaan gewoon weer met 45.000 man op zondag naar de Kuip en we gaan weer lekker zingen en schreeuwen. En we gaan niet lopen schelden tegen de spelers, want dat levert niks op..... Als je gewoon aan iemand vraagt of hij wat minder negatief wil zijn, komt dat beter over dan dat gescheld wat je nu op het forum knalt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als snor het zegt(en t mocht zo zijn)dan is er weer een lek bij de knvb... |
|
|
|