BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volgens Dersen komt er niemand bij Feyenoord door de KNVB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 11 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:23 schreef Quiroz het volgende:
Vind het lullig voor Vlaar.
vind het nog erger voor mijzelf
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 11 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Snor is homoo jo, schij is uit met die pipo.
Hij jankt altijd over ons, dus lkkr late zwetse.
Vorigjaar zij hij dat ook over Ado whahaha.
En waar eindigde die???
Dus, laat nou ma lulle die tering snorrie
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:06 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Snor is homoo jo, schij is uit met die pipo.
Hij jankt altijd over ons, dus lkkr late zwetse.
Vorigjaar zij hij dat ook over Ado whahaha.
En waar eindigde die???
Dus, laat nou ma lulle die tering snorrie
Is een normale discussie nog mogelijk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:12 schreef Els het volgende:

[..]

Is een normale discussie nog mogelijk?
Als ie dat met volle verstand plaatst?

Weinig kans.
Els
 Els - maandag 11 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als ie dat met volle verstand plaatst?

Weinig kans.
Ik denk dat je gelijk hebt. Jammer.
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 11 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Genoeg andere mensen om op een normale manier mee te discussiëren.
craven
 craven - maandag 11 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
nou????????????????????
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 11 juli 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Achter de schermen/aan de zijlijn gebeurd momenteel zoveel, dat Johan Snor Derksen nog geen weet heeft! De organisatie van Feyenoord staat momenteel met de rug tegen de muur en zullen alleen nog maar uitdienen.
binnenkort (begin augustus) gaat het echt gebeuren binnen Feyenoord... en zullen de VvF het heft in eigen handen nemen en Feyenoord op de rails zetten! Ben ik van overtuigd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:35 schreef El Jardinero het volgende:
Achter de schermen/aan de zijlijn gebeurd momenteel zoveel, dat Johan Snor Derksen nog geen weet heeft! De organisatie van Feyenoord staat momenteel met de rug tegen de muur en zullen alleen nog maar uitdienen.
binnenkort (begin augustus) gaat het echt gebeuren binnen Feyenoord... en zullen de VvF het heft in eigen handen nemen en Feyenoord op de rails zetten! Ben ik van overtuigd.
Heb je gedegen bronnen?
En begin jij nou ook al zo geheimzinnig te doen? Wat is de reden hiervoor? Want je zegt nogal wat.
Marsco
 Marsco - dinsdag 12 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Jongens, jongens... waar komt al die paniek vandaan?
Waar hebben we het nou over? Er zijn 3 spelers weg. Castaignos, Wijnaldum en Fer (hoogswaarschijnlijk).
Castaignos... leuk, maar slechts sporadisch beslissend geweest met zijn 15 doelpunten. Hij heeft er zat niet ingeschoten op dé beslissende momenten. Fernandez voor terug, die bij Excelsior wel degelijk beslissend is geweest op momenten.

Wijnaldum. Een drama seizoen met één grote uitschieter tegen pisvee. Voor de rest vele, vele wedstrijden gespeeld zonder hem gezien te hebben. Heeft tie op zijn positie op 10 ook maar éénmaal iemand vrij gespeeld? Ik kan het me niet herinneren. Alleen maar gepingen in de ruimte, zonder overzicht en waarde voor het elftal. Clasie voor terug gekomen op 10. Een ontzettend leuke, frisse voetballer met een uitstekende pass in de benen. Weet dus wél andere vrij te spelen. De essentie van een nummer 10.

Fer... eigenlijk veelal zelfde verhaal als Wijnaldum. Wel beslissend geweest daarentegen. Maar dan in het voordeel van de tegenstander op zéér beslissende momenten. Voor hem hebben we Mokotje achter de hand. Een middenvelder annex stofzuiger met grote potentie. Met vertrouwen kan hij een hele grote worden. Niets, maar dan ook niets minder dan de Fer van vorig seizoen. Ook Leerdam heeft het trouwens prima gedaan voor Fer afgelopen seizoen.

Dan komen (hopelijk) Cissé en Dani Fernandez er weer bij.

Persoonlijk vind ik vertrek van de Cler wel jammer, want die heeft naar behoren gedaan. Maar Nelom is, zo heb ik het idee maar tijd zal het moeten leren, een waardig vervanger die ook alleen maar beter kan worden.

Nou besef ik best, dat ik het hier door een rood witte bril bekijk. Maar als je het allemaal op een rij zet... Hoeft het écht geen degradatie voetbal te worden.

Geen paniek jongens. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Voor zelfde geldt, loopt het als een trein vanaf begin en gaan we nog leuke dingen zien.
Els
 Els - dinsdag 12 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:35 schreef El Jardinero het volgende:
Achter de schermen/aan de zijlijn gebeurd momenteel zoveel, dat Johan Snor Derksen nog geen weet heeft! De organisatie van Feyenoord staat momenteel met de rug tegen de muur en zullen alleen nog maar uitdienen.
binnenkort (begin augustus) gaat het echt gebeuren binnen Feyenoord... en zullen de VvF het heft in eigen handen nemen en Feyenoord op de rails zetten! Ben ik van overtuigd.
'Ben ik van overtuigd' of 'weet ik'?
de flh
 de flh - dinsdag 12 juli 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft 3 wedstrijden gewonnen voor Feyenoord en 4 verloren.
Fer heeft een groot deel van het seizoen niet gespeeld en voorbij gestreefd door Leerdam.
Alleen vertrek Castaignos is een probleem, maar gezien de mogelijkheden is Fernandes een uitstekende vervanger.

We zien wel wat er verder gebeurd..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 00:51   quote  deeplink  
Positief blijven denken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Beempjerotterdam --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 23:12 schreef Els het volgende:

[..]

Is een normale discussie nog mogelijk?
Dat is zkr mogelijk.
Maar ik wordt gewoon helemaal lijp van die vent jo.
Hij praat en praat en praat maar, terwijl de helft van wat hij zegt gewoon botweg kolder is.
Precies het zelfde als het voorbeeld wat ik noemde over Adoo.
Maar ik zal het voortaan netter Formuleren.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 00:55   quote  deeplink  
Positief denken mensen!
Wij gaan iedereen verbazen
rcrd
 rcrd - dinsdag 12 juli 2011 - 02:58   quote  deeplink  
dat jullie nog twijfelen over degradatie, hoe kan ik erover discussieren als het totaal niet aan de orde is, hebben jullie 2de seizoenshelft met devrij/vlaar wel gezien in de verdediging, dit jaar top3 mark my words, Fer en Wijnaldum hebben weinig progressie geboekt clasie word een grotere, wat vorig jaar gebeurd is met zoveel pech in de eerste seizoenshelft gebeurd de eerst komende 20jaar niet meer!
We zijn gevallen maar zullen weer opstaan, je hebt diepe dalen en hoge pieken als speler en supporter(en als mens), maar Feyenoord degraderen, ik denk er niet eens aan. Feyenoord mag dan schulden hebben maar is gelukkig dalijk in de toekomst ook weer de eerste zijn die helemaal financieel gezond is, terwijl anderen nog zitten te saneren!

Hand in Hand door dik en dun Broeders
Hand in Hand!
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 12 juli 2011 - 04:10   quote  deeplink  
Top 3 is iets te positief vrees ik maar zie niet in waarom we de playoffs niet zouden kunnen halen.. We zijn toch nog niet zover afgegleden met zijn allen dat we daar al niet meer op rekenen?

Tuurlijk veel jonkies maar een gedegen centrum met talentvolle backs (en hopelijk snel Fernandes weer), op het middenveld El Ahmadi die echt wel aardig kan ballen. Met Leerdam, die zeker niet onder deed voor Fer dit seizoen, of Mokotjo die door velen als een wereldtalent wordt gezien. Clasie, Biseswar, Cabral, Fernandez, Cisse.. Scorend/aanvallend vermogen zou het probleem kunnen gaan worden maar snelheid en creativiteit is er genoeg.

Met wat zelfvertrouwen en wij die ze vooruit bleren is dat linkerrijtje echt wel goed haalbaar :)
Els
 Els - dinsdag 12 juli 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Dat is zkr mogelijk.
Maar ik wordt gewoon helemaal lijp van die vent jo.
Hij praat en praat en praat maar, terwijl de helft van wat hij zegt gewoon botweg kolder is.
Precies het zelfde als het voorbeeld wat ik noemde over Adoo.
Maar ik zal het voortaan netter Formuleren.
Tx. Op deze manier is het helemaal goed.
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hij praat en praat en praat maar, terwijl de helft van wat hij zegt gewoon botweg kolder is.

:-)
Dat is nou precies wat ik ook bij jou dacht
salemi
 salemi - dinsdag 12 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:01 schreef Marsco het volgende:

Jongens, jongens... waar komt al die paniek vandaan?
Waar hebben we het nou over? Er zijn 3 spelers weg. Castaignos, Wijnaldum en Fer (hoogswaarschijnlijk).
Castaignos... leuk, maar slechts sporadisch beslissend geweest met zijn 15 doelpunten. Hij heeft er zat niet ingeschoten op dé beslissende momenten. Fernandez voor terug, die bij Excelsior wel degelijk beslissend is geweest op momenten.

Wijnaldum. Een drama seizoen met één grote uitschieter tegen pisvee. Voor de rest vele, vele wedstrijden gespeeld zonder hem gezien te hebben. Heeft tie op zijn positie op 10 ook maar éénmaal iemand vrij gespeeld? Ik kan het me niet herinneren. Alleen maar gepingen in de ruimte, zonder overzicht en waarde voor het elftal. Clasie voor terug gekomen op 10. Een ontzettend leuke, frisse voetballer met een uitstekende pass in de benen. Weet dus wél andere vrij te spelen. De essentie van een nummer 10.

Fer... eigenlijk veelal zelfde verhaal als Wijnaldum. Wel beslissend geweest daarentegen. Maar dan in het voordeel van de tegenstander op zéér beslissende momenten. Voor hem hebben we Mokotje achter de hand. Een middenvelder annex stofzuiger met grote potentie. Met vertrouwen kan hij een hele grote worden. Niets, maar dan ook niets minder dan de Fer van vorig seizoen. Ook Leerdam heeft het trouwens prima gedaan voor Fer afgelopen seizoen.

Dan komen (hopelijk) Cissé en Dani Fernandez er weer bij.

Persoonlijk vind ik vertrek van de Cler wel jammer, want die heeft naar behoren gedaan. Maar Nelom is, zo heb ik het idee maar tijd zal het moeten leren, een waardig vervanger die ook alleen maar beter kan worden.

Nou besef ik best, dat ik het hier door een rood witte bril bekijk. Maar als je het allemaal op een rij zet... Hoeft het écht geen degradatie voetbal te worden.

Geen paniek jongens. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Voor zelfde geldt, loopt het als een trein vanaf begin en gaan we nog leuke dingen zien.
+1 Groot gelijk. Vreselijk overschatte spelers. Wijnaldum zit alleen bij Oranje vanwege van Marwijk. Hij heeft hem ooit eens bij het eerste gehaald. Fer heeft wel potentie, maar zeker geen karakter. Castaignos vind ik wel jammer, die had ik graag nog een of twee seizoen willen zien.
salemi
 salemi - dinsdag 12 juli 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Er zijn altijd constructies mogelijk als Feyenoord geen spelers aan mag trekken. Een sponsor kan een speler in "dienst" nemen en hem bij Feyenoord stallen. Dan wordt het salaris gewoon door de sponsor betaald. De sponsor kan zelfs de afkoopsom betalen. Dan komt er neits bij Feyenoord in de boeken. Niet de meest ideale oplossing natuurlijk, maar wel een mogelijkheid om je te versterken.
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 12 juli 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Het is godverdomme toch erg als je er over nadenkt!
Wij hebben het gat bijna gedicht, en clubs als Real madrid hebben 100erden miljoenen schuld en blijven kopen!
Knvb zou eens wat gunstiger moeten zijn tegen ons clubje...
Maar, aan de andere kant, geen schuld is ook goed, alleen onder in voetballen is kut en klote!
Marsco
 Marsco - dinsdag 12 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:45 schreef salemi het volgende:

[..]

+1 Groot gelijk. Vreselijk overschatte spelers. Wijnaldum zit alleen bij Oranje vanwege van Marwijk. Hij heeft hem ooit eens bij het eerste gehaald. Fer heeft wel potentie, maar zeker geen karakter. Castaignos vind ik wel jammer, die had ik graag nog een of twee seizoen willen zien.
Ja, ik had ze op zich met normaal hart voor de club allemaal nog wel langer gezien. Maar als mensen zich zorgen maken over niveau van deze selectie t.o.v. die van vorig jaar, dan moet je kijken naar het niveau van de vertrekkende spelers die ze vorig seizoen hadden. Niet naar de potentie die ze hebben voor komend seizoen.

De selectie is er netto echt niet zo op achteruit gegaan...
kuipje
 kuipje - dinsdag 12 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Vorig jaar speelden was dit toch de ideale opstelling volgens been?

----------mulder------------ -----------Mulder-----------
leerdam--vlaar-devrij---De cler-- Fernandez--Vlaar-Devrij---Nelom
-----Meeuwsen--fer----- ----Mokotjo--El Ahmadi----
---- wijnaldum--- - - - - - -- - -- - - - -Classie
Biseswar--Castagnios--Miaychi-- - - --- - Biseswar---Fernandez---Cisse

ik vind dit echt niet zoveel slechter.. sterker, zonder al dat gezeik over verlengen of niet, speelt niet meer, dus er zal een stuk meer rust in de ploeg zijn.

Ik heb er alle vertrouwen in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door kuipje --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 09:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

:-)
Dat is nou precies wat ik ook bij jou dacht
Beetje jammer weer hahahah
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 12:45 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Beetje jammer weer hahahah
ach, als de helft van jou kolder is, dan valt het nog mee, de meeste hier halen een hoger gemiddelde
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 12 juli 2011 - 13:16   quote  deeplink  
FF serieus
Wat een gezeik.
Play offs kan je echt wel halen.
Ga eens spelers tegenover elkaar zetten. We hebben alleen een probleem op 10 en in de spits.
De rest van het elftal is velen malen sterker geworden dan vorig jaar.
De Cler is weg, met Nelom zijn we daar sterke geworden. We spelen vanaf het begin met Vlaar en de Vrij in het centrum en op rechts hebben we Dani Fernandez terug en is Swerts ernstig geblesseerd.
Middenveld is El Ahmadi weer terug, Clasie erbij gekregen en de rest is allemaal weer een jaartje ouder en wijzer.
Cisse en Schaken zijn terug. Geeft je meer mogelijkheden en concurrentie. Is nooit verkeerd.
Zonde dat we Wijnaldum, Castaignos en Miyaichi niet hebben.. Maar dat weegt wel tegen elkaar op denk ik.
En ALS je je op het laatste moment nog kan versterken met Miyaichi en/of Dost/Schone kan je gewoon derde of vierde worden.
En als we geen spits of 10 kunnen krijgen zou ik Achabar en Trindade de Vilhena overhevelen vanuit de jeugd.. Kunnen ze er alvast aan ruiken, want dat worden klasbakken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Kampioenen!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:55 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Jij bent echt een lekkere positivo!!! Hou nou eens je smoel met al je negatieve gelul. We gaan gewoon weer met 45.000 man op zondag naar de Kuip en we gaan weer lekker zingen en schreeuwen. En we gaan niet lopen schelden tegen de spelers, want dat levert niks op.....
hahahahaha ja ga jij de polenaise maar lopen gast ...
En vergeet je feestneus niet....

En wat steunen betreft hoef jij mij niks te leren en
Fer die kan een appel op z`n schedel verwachten oke!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha ja ga jij de polenaise maar lopen gast ...
En vergeet je feestneus niet....

En wat steunen betreft hoef jij mij niks te leren en
Fer die kan een appel op z`n schedel verwachten oke!!
Zeg je gewoon dat dat Milo het gedaan heeft, jullie zijn toch even groot en hij heeft toch al een naam....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Mooi toch! Eerst maar eens de schulden weg werken!
Dan kunnen we gaan oogsten en dan als eerste maatregel Mario Been eruit flikkeren.
Nog 1 seizoen lief en leed heb ik er wel voor over.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 13:16 schreef scarface1979 het volgende:
FF serieus
Wat een gezeik.
Play offs kan je echt wel halen.
Ga eens spelers tegenover elkaar zetten. We hebben alleen een probleem op 10 en in de spits.
De rest van het elftal is velen malen sterker geworden dan vorig jaar.
De Cler is weg, met Nelom zijn we daar sterke geworden. We spelen vanaf het begin met Vlaar en de Vrij in het centrum en op rechts hebben we Dani Fernandez terug en is Swerts ernstig geblesseerd.
Middenveld is El Ahmadi weer terug, Clasie erbij gekregen en de rest is allemaal weer een jaartje ouder en wijzer.
Cisse en Schaken zijn terug. Geeft je meer mogelijkheden en concurrentie. Is nooit verkeerd.
Zonde dat we Wijnaldum, Castaignos en Miyaichi niet hebben.. Maar dat weegt wel tegen elkaar op denk ik.
En ALS je je op het laatste moment nog kan versterken met Miyaichi en/of Dost/Schone kan je gewoon derde of vierde worden.
En als we geen spits of 10 kunnen krijgen zou ik Achabar en Trindade de Vilhena overhevelen vanuit de jeugd.. Kunnen ze er alvast aan ruiken, want dat worden klasbakken.
Miyachi kan altijd nog komen heb ik begrepen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:49 schreef lijdensweg het volgende:
Mooi toch! Eerst maar eens de schulden weg werken!
Dan kunnen we gaan oogsten en dan als eerste maatregel Mario Been eruit flikkeren.
Nog 1 seizoen lief en leed heb ik er wel voor over.
Wijnaldumsweg was ook wel een goede Nick voor je geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zeg je gewoon dat dat Milo het gedaan heeft, jullie zijn toch even groot en hij heeft toch al een naam....
Ja dat lijkt mij een goed plan Jumper hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2011 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fer gaat uiteraard naar Twente,nog een x aantal munten en we zijn hem godzijdank kwijt...
Volgendjaar schuldenvrij(verplicht)en met een goeie en nieuwe sponsor bouwen aan iets nieuws...Nacompetitie proberen te vermijden want het is dichter bij dan je denkt.
Sponsor schijnt de goeie kant op te gaan
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:49 schreef lijdensweg het volgende:
Mooi toch! Eerst maar eens de schulden weg werken!
Dan kunnen we gaan oogsten en dan als eerste maatregel Mario Been eruit flikkeren.
Nog 1 seizoen lief en leed heb ik er wel voor over.
Verdomd, hij is er nog
Wie heb ik dan geraakt vanmiddag?
The Q
 The Q - dinsdag 12 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sponsor schijnt de goeie kant op te gaan
Gaat de.fan sponsoren dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
verkeerde, volgende keer beter
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

Verdomd, hij is er nog
Wie heb ik dan geraakt vanmiddag?
Alweer een wielrenner.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:09 schreef The Q het volgende:

[..]

Gaat de.fan sponsoren dan?
Ik zou het niet weten , moet je hem even vragen!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 juli 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wijnaldumsweg was ook wel een goede Nick voor je geweest.
En voor jou: Hotstumper?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En voor jou: Hotstumper?
humor.gif
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 juli 2011 - 20:43   quote  deeplink  
ja ja, da's lachen met(om) die lijdensweg hè? . . toch? . . niet dan?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Nou!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten , moet je hem even vragen!
leuk dat jullie er weer zijn! heb jullie gemist, altijd die goed inhoudelijke discussies, het openstaan voor andere meningen e.d. en het je nooit laten gaan in emotie!
Nogmaals fijn dat je er weer bent!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 12 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
mèh..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:01 schreef Let it Snoo het volgende:
mèh..
Kebab vandaag? ;)
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 12 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Hehe, nee vandaag niet. Expressie van desinteresse in dit geval ;)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

leuk dat jullie er weer zijn! heb jullie gemist, altijd die goed inhoudelijke discussies, het openstaan voor andere meningen e.d. en het je nooit laten gaan in emotie!
Nogmaals fijn dat je er weer bent!
Boerenkool met azijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Boerenkool met azijn.
lekker he!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volgens Dersen komt er niemand bij Feyenoord door de KNVB









0.0076501