BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben dan ook egt reeel!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - dinsdag 12 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Mensen blijven maar zeggen dat Feyenoord degradatie kandidaat is. Maar rot tog ff een end op met die debiele uitspraken. Reeel is dat feyenoord het dit seizoen heel slecht heeft gedaan en tog 10de is geworden. Oke er zijn wat spelers weg. Maar castaignos heeft niet beter gespeelds als fernandez bij excelsior(Ookal is castaignos dan wel beter). En cisse en clasie slechter als wijnalbum dit seizoen? Wijnalbum heeft 3 goede wedstrijden gespeeld. Er gaan misschien goede spelers weg. Maar afgelopen seizoen zijn dit wel de spelers die het niet hebben laten zien!

De kans dat het beter gaat met feyenoord dit seizoen is dus alleen maar groter. Bovendien zijn alleen psv en 020 beter geworden. De rest, vooral de clubs in de middenmoot, zijn slechter geworden. Playoffs is dus makkelijk haalbaar met deze spelersgroep. Is fc utrecht zonder hun beste spelers beter als feyenoord? Of heracles beter als feyenoord? Of excelsior? Of rkc? Of vvv venlo? Of de graafschap? Of nec? Of nac breda? Nee feyenoord kan van al deze clubs makkelijk winnen met de spelers die ze nu hebben. Dus een playoff plek is zo raar nog niet!

Wat kan er nou allemaal misgaaaaan;)
The Q
 The Q - dinsdag 12 juli 2011 - 00:09   quote  deeplink  
haha go Bram
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 12 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ben het wel met je eens eigenlijk... Als Ryo komt hebben we met Ryo - Fernandez - Biseswar eigenlijk nog een geweldige aanval. Een fantastisch centrum en Mokotjo is ook niet mis... Verder hoop ik dat dit dan eindelijk het jaar word voor El Ahmadi en Cissé... Er kunnen nog gekke dingen gebeuren!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 12 juli 2011 - 00:13   quote  deeplink  
zo is dat !
Marsco
 Marsco - dinsdag 12 juli 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Ik ook. Al die paniek om een stelletje deuzen die vertrokken zijn. We doen allemaal net alsof het wereldvoetballers waren. Maar straks zit Zwijnaldum te verpieteren op bank bij pisvee en gaat Fer het verval van Twente inzetten de komende 2/3 jaar (eventueel nadat hij komend seizoen eerst de bank heeft warm gehouden bij Feyenoord als Monsterman niet over brug komt).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Marsco --
MMM
 MMM - dinsdag 12 juli 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:10 schreef Quiroz het volgende:
Ben het wel met je eens eigenlijk... Als Ryo komt hebben we met Ryo - Fernandez - Biseswar eigenlijk nog een geweldige aanval. Een fantastisch centrum en Mokotjo is ook niet mis... Verder hoop ik dat dit dan eindelijk het jaar word voor El Ahmadi en Cissé... Er kunnen nog gekke dingen gebeuren!
Ryo is niet perse nodig.
FR
 FR - dinsdag 12 juli 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Ryo is niet perse nodig.
Nee inderdaad. Zonder Ryo gaat het ook zeker lukken. Ondanks dat hij wel een fantastische voetballer is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door FR --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 juli 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Idd!
Gewoon niet zijke gvd!
Iedereen moet er gewoon weer zijn aankomend seizoen.
En wij gaan iedereen verbazen!
En met Ryo erbij zou altijd leuk zijn.
Schijt aan Cabral, hij leert maar te vechten voor zijn plekkie.
Voor niks gaat de zon op.
Desnood een verhuur aan Excelsior.
Want Cabral is egt niet btr dan Ryo.
En idd Ryo staat hem dan wel in de weg.
Maar ik vind gewoon hij ervoor moet werken.
Meeste clubs hebben de postities dubbel bezet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 juli 2011 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:10 schreef Quiroz het volgende:
Ben het wel met je eens eigenlijk... Als Ryo komt hebben we met Ryo - Fernandez - Biseswar eigenlijk nog een geweldige aanval. Een fantastisch centrum en Mokotjo is ook niet mis... Verder hoop ik dat dit dan eindelijk het jaar word voor El Ahmadi en Cissé... Er kunnen nog gekke dingen gebeuren!
jij weet ook niet wat je wil. in een ander topic loop je nog te verkondigen dat we degradatiekandidaat zijn.

ben het wel met je eens trouwens Bram. Toch jammer van die associatie met die andere bram. Of antoniorijen of lijdensweg of de.fan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door T-FeYeN00rD --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 12 juli 2011 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 00:10 schreef Quiroz het volgende:
Ben het wel met je eens eigenlijk... Als Ryo komt hebben we met Ryo - Fernandez - Biseswar eigenlijk nog een geweldige aanval. Een fantastisch centrum en Mokotjo is ook niet mis... Verder hoop ik dat dit dan eindelijk het jaar word voor El Ahmadi en Ciss�... Er kunnen nog gekke dingen gebeuren!
Maar als je hoopt op Ryo, en stel dat 'ie komt; waar komt Cissé dan voor in jouw aanval? ;)
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 12 juli 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Als ik een speler was zou ik ook dit soort berichten willen lezen ipv het word niks..

gewoon aangeven dat als de jongens naar betonnen ron luisteren en wat agressie in het spel gooien.. wat strijd.. dan kunnen ze nog beter presteren dan dat ze zelf verwachten..

ook al vind ik dat Been geen passie en vuur in het spel kan brengen.. iets wat nog veel belangrijker is dan "tactiek"
JohndeWolf4-ever
 JohndeWolf4-ever - dinsdag 12 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Hoop ook dat Ryo weer terug komt. Wat een voetballer is dat! Maar ja, dan ben je Cabral wel kwijt. Las gisteren een berichtje dat Jerson Cabral naar FC Utrecht gaat wellicht:

http://www.transferboulevard.nl/voetbal-transfer-gerucht/eredivisie/jerson-cabral-belangstelling-van-fc-utrecht

Klinkt betrouwbaar. Er staat ook van alles op het FC Utrecht forum over. Ook wel logisch, op de plek van Mertens.

Ga je toch lekker bij FC Utrecht spelen Cabral!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door JohndeWolf4-ever --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Kampioenen!
Els
 Els - dinsdag 12 juli 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:41 schreef JohndeWolf4-ever het volgende:
Hoop ook dat Ryo weer terug komt. Wat een voetballer is dat! Maar ja, dan ben je Cabral wel kwijt. Las gisteren een berichtje dat Jerson Cabral naar FC Utrecht gaat wellicht:

http://www.transferboulevard.nl/voetbal-transfer-gerucht/eredivisie/jerson-cabral-belangstelling-van-fc-utrecht

Klinkt betrouwbaar. Er staat ook van alles op het FC Utrecht forum over. Ook wel logisch, op de plek van Mertens.

Ga je toch lekker bij FC Utrecht spelen Cabral!!
Ok, rat-in-de-dop, dus.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Hebben we (een) kabel in de kuip?
Els
 Els - dinsdag 12 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Aan de buitenkant een kabeltrui.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:01 schreef Els het volgende:
Aan de buitenkant een kabeltrui.
Zit net een bruine trui te breien....
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 12 juli 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zit net een bruine trui te breien....
Wijnaldum op de boot aan 't zetten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
hahahahaha
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:19 schreef Els het volgende:

[..]

Ok, rat-in-de-dop, dus.
transferboulevard.nl??

????
JohndeWolf4-ever
 JohndeWolf4-ever - dinsdag 12 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Voor de mensen die hier in een vage geheim taal proberen aan te geven dat ik een of ander louche type ben: check de feiten even. Booy heeft het op Utrecht TV letterlijk over Cabral...Ook op de fora van Utrecht gonst het van de geruchten.

Wat moeten we nou met een ventje van 20 die zich al aangeeft te willen vertrekken bij Feyenoord als zijn concurrent terug komt? Ik zeg wegwezen. Je speelt graag voor ons of niet...
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:42 schreef JohndeWolf4-ever het volgende:
Voor de mensen die hier in een vage geheim taal proberen aan te geven dat ik een of ander louche type ben: check de feiten even. Booy heeft het op Utrecht TV letterlijk over Cabral...Ook op de fora van Utrecht gonst het van de geruchten.

Wat moeten we nou met een ventje van 20 die zich al aangeeft te willen vertrekken bij Feyenoord als zijn concurrent terug komt? Ik zeg wegwezen. Je speelt graag voor ons of niet...
ook voor 5 miljoen?

plus fer voor 5 miljoen naar Terek Grozny

= 15 miljoen voor 3 lutsers
JohndeWolf4-ever
 JohndeWolf4-ever - dinsdag 12 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Voor een 20 jarige jeugd international mag je best geld vragen vind ik. Utrecht geld zat na al die transfers en hun suikeroompje. Uitkleden die handel.

Begrijp trouwens niet waarom we zo negatief zijn over onze kansen voor dit seizoen! NEC, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht en NAC zijn allemaal zwakker geworden..Zie het probleem niet zo.
rcrd
 rcrd - dinsdag 12 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
nogmaals dat jullie nog twijfelen over degradatie, hoe kan ik erover discussieren als het totaal niet aan de orde is, hebben jullie 2de seizoenshelft met devrij/vlaar wel gezien in de verdediging, dit jaar top3 mark my words, Fer en Wijnaldum hebben weinig progressie geboekt clasie word een grotere, wat vorig jaar gebeurd is met zoveel pech in de eerste seizoenshelft gebeurd de eerst komende 20jaar niet meer!
We zijn gevallen maar zullen weer opstaan, je hebt diepe dalen en hoge pieken als speler en supporter(en als mens), maar Feyenoord degraderen, ik denk er niet eens aan. Feyenoord mag dan schulden hebben maar is gelukkig dalijk in de toekomst ook weer de eerste zijn die helemaal financieel gezond is, terwijl anderen nog zitten te saneren!

Hand in Hand door dik en dun Broeders
Hand in Hand!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:00 schreef JohndeWolf4-ever het volgende:
Voor een 20 jarige jeugd international mag je best geld vragen vind ik. Utrecht geld zat na al die transfers en hun suikeroompje. Uitkleden die handel.

Begrijp trouwens niet waarom we zo negatief zijn over onze kansen voor dit seizoen! NEC, AZ, Heerenveen, Groningen, Roda, Utrecht en NAC zijn allemaal zwakker geworden..Zie het probleem niet zo.
Ik wel maar ik ben dan ook meestal pas positief als ik het daadwerkelijk ziet...
Ik begin nu wat negatief dan kan het alleen maar meevallen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:02 schreef rcrd het volgende:
nogmaals dat jullie nog twijfelen over degradatie, hoe kan ik erover discussieren als het totaal niet aan de orde is, hebben jullie 2de seizoenshelft met devrij/vlaar wel gezien in de verdediging, dit jaar top3 mark my words, Fer en Wijnaldum hebben weinig progressie geboekt clasie word een grotere, wat vorig jaar gebeurd is met zoveel pech in de eerste seizoenshelft gebeurd de eerst komende 20jaar niet meer!
We zijn gevallen maar zullen weer opstaan, je hebt diepe dalen en hoge pieken als speler en supporter(en als mens), maar Feyenoord degraderen, ik denk er niet eens aan. Feyenoord mag dan schulden hebben maar is gelukkig dalijk in de toekomst ook weer de eerste zijn die helemaal financieel gezond is, terwijl anderen nog zitten te saneren!

Hand in Hand door dik en dun Broeders
Hand in Hand!
altijd fijn als iemand positief is! wel een beetje rare versie van hand in hand...
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
ik vind dat deze versie toch minder lekker loopt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:02 schreef rcrd het volgende:
nogmaals dat jullie nog twijfelen over degradatie, hoe kan ik erover discussieren als het totaal niet aan de orde is, hebben jullie 2de seizoenshelft met devrij/vlaar wel gezien in de verdediging, dit jaar top3 mark my words, Fer en Wijnaldum hebben weinig progressie geboekt clasie word een grotere, wat vorig jaar gebeurd is met zoveel pech in de eerste seizoenshelft gebeurd de eerst komende 20jaar niet meer!
We zijn gevallen maar zullen weer opstaan, je hebt diepe dalen en hoge pieken als speler en supporter(en als mens), maar Feyenoord degraderen, ik denk er niet eens aan. Feyenoord mag dan schulden hebben maar is gelukkig dalijk in de toekomst ook weer de eerste zijn die helemaal financieel gezond is, terwijl anderen nog zitten te saneren!

Hand in Hand door dik en dun Broeders
Hand in Hand!
Jullie is Jodenvolk,volgens mij ben ik de enige twijfelaar hierzo/of
gewoon niet zo positief.Zoals ik al zei dan kan het straks alleen maar
meevallen en hoef ik niet gefrustreerd te zijn als het toch negatief is.
Feyerob
 Feyerob - dinsdag 12 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Het valt me op dat de jeugd steeds meer kapsones krijgt , dat hebben ze toch alleen in 020 ?
Cabral mag van mij ook ergens anders gaan mislukken , toen Ryo erbij kwam liet hij de overlopers beter spelen .Van Cabral kan je dat niet zeggen.Liever Ryo nog een jaar , die misschien nu voorspelbaar speelt maar scoort en een ander laat scoren .Dan de huilende slappe hap van afgelopen seizoen!
JohndeWolf4-ever
 JohndeWolf4-ever - dinsdag 12 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
100% mee eens. Cisse kan ook prima op links. Als Ryo terug komt laat dan die Cabral maar lekker opzouten naar Utrecht. Ryo en Cisse op links. Geen enkele eredivisie club heeft zoveel kwaliteit op links!

Ben die kapsones van die jochies ook zat. Eerst Fer en nu weer Cabral. Snotneuzen van 20! Mijn vader had me kapot geslagen als ik met zo'n houding thuis kwam. Alles hebben ze te danken aan ons en dan krijg je dit...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jullie is Jodenvolk,volgens mij ben ik de enige twijfelaar hierzo/of
gewoon niet zo positief.Zoals ik al zei dan kan het straks alleen maar
meevallen en hoef ik niet gefrustreerd te zijn als het toch negatief is.
Vorig jaar was je toch positief? Dus ala jouw voorspellende gaven constant zijn krijgen we een top seizoen....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig jaar was je toch positief? Dus ala jouw voorspellende gaven constant zijn krijgen we een top seizoen....
Oja dus het word niks ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben dan ook egt reeel!









0.0054178