BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente: Fer geen prioriteit meer!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronneke
 Ronneke - woensdag 13 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Denk dat dit een Munsterman truucje is. Wellicht wil van Geel nu echt van hem af en de aanbieding die Fer heeft gehad lekker zijn reet mee af vegen. Ik hoop dat hij weg gaat en dat Twente nu bluft om hem daarna alsnog los te weken.
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 00:04 schreef Ronneke het volgende:
Denk dat dit een Munsterman truucje is. Wellicht wil van Geel nu echt van hem af en de aanbieding die Fer heeft gehad lekker zijn reet mee af vegen. Ik hoop dat hij weg gaat en dat Twente nu bluft om hem daarna alsnog los te weken.
Twente moet ook gewoon lekker misgrijpen. Situatie van Ferrader bij Feyenoord is nu onwerkbaar geworden. Twente is afgehaakt. Van Geel gaat die klojo nu gewoon slijten bij een buitenlandse club en Ferrader dan voor de keuze stellen: transfer naar die club of jaar op de tribune / in het tweede / naar Excelsior. We laten toch gvd niet met ons sollen door zo'n puber met hoogmoedswaanzin!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 13 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 00:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Twente moet ook gewoon lekker misgrijpen. Situatie van Ferrader bij Feyenoord is nu onwerkbaar geworden. Twente is afgehaakt. Van Geel gaat die klojo nu gewoon slijten bij een buitenlandse club en Ferrader dan voor de keuze stellen: transfer naar die club of jaar op de tribune / in het tweede / naar Excelsior. We laten toch gvd niet met ons sollen door zo'n puber met hoogmoedswaanzin!
JanM, daar heb je wel gelijk in. Ik wil gewoon dat ie oprot, maar ja, hem straffen door hem op de tribune te zetten heeft ook wel wat. Kan hij met z'n Ferrekijker op de hoogste ring gaan zitten..........
ljl
 ljl - woensdag 13 juli 2011 - 03:50   quote  deeplink  
Het mooiste van alles, over een paar weken doet hij dit hele verhaal af als onzin tekend hij voor 2 jaar bij en iedereen gelooft hem weer....... om volgend seizoen met hetzelfde gezeik te zitten
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 13 juli 2011 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 - 11:03 schreef goalgetter het volgende:
Dit is allemaal het vraag en aanbod spelletje. Feyenoord vraagt. Twente bied de helft. Feyenoord zegt, we houden er mee op. Fer zegt ik wil niet meer bij Feyenoord. Twente zegt; geen trek meer in die jongen en Feyenoord zit nu met een speler die vermoord wordt als hij het veld op komt en dus verkocht moet worden, maar er is geen club die zich buiten Twente heeft gemeld.
Fer komt voor 2,5 a 3 milj naar Twente let maar op. En al dat gelul over een stadionramp. puin ruimen, stoeltjes op de tribune en elke supporter die daar zijn plaatsje zou krijgen begrijpt dat hij even geen dak boven zijn hoofd heeft.
Wat een voorspelbaar geleuter is die transfermarkt.
Van Geel zet Fer op marktplaats!
Zoiets denk ik ook.
Er wordt nu onderzocht wie aansprakelijk is voor de stadionramp. Twente staat hierbuiten. De veroorzaker is uiteraard verzekerd en krijgt de schadeclaim aan zijn broek. Twente wordt dan door de verzekeringsmij schadeloos gesteld. Het is dus gelul van Munsterman dat Twente door de ramp veel minder geld te besteden heeft. Die schadepost is tijdelijk.
Tegen het einde van de transFer periode komt het vast tot een deal en gaat Fer voor een miljoentje of 3 / 3,5 naar Twente.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Dat het een transferspel is, duidelijk.
Vervelender is alleen dat deze doorlopende toestand veroorzaakt dat Fer er nog zal zijn als de competitie start en zelfs pas verkocht kan worden eind augustus. Meerdere onzekerheden derhalve.

En waarom blijft het verder rond Dost, Hadouir en ook Schöne zo stil? Er is ook geen enkele andere club die aan hen trekt...Ligt er al een mondelinge toezegging/voorcontract klaar in Rotterdam?
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:
Dat het een transferspel is, duidelijk.
Vervelender is alleen dat deze doorlopende toestand veroorzaakt dat Fer er nog zal zijn als de competitie start en zelfs pas verkocht kan worden eind augustus. Meerdere onzekerheden derhalve.

En waarom blijft het verder rond Dost, Hadouir en ook Schöne zo stil? Er is ook geen enkele andere club die aan hen trekt...Ligt er al een mondelinge toezegging/voorcontract klaar in Rotterdam?
Heel goed Henk!
Dit soort dingen vraag ik me ook af, wellicht die Fer als bliksemafleider???
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 08:56 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Heel goed Henk!
Dit soort dingen vraag ik me ook af, wellicht die Fer als bliksemafleider???
Zou kunnen, Suijl. Van Geel is slim, media-slim. Niets is ondenkbaar.
Feyenoord's verzoek om vervroegd te kunnen inkopen is ook niet op lucht gebaseerd.
Zal knvb weliswaar niet toestaan, maar het is een signaal.

Er gaat derhalve extern geld komen. En een aantal aan te trekken spelers staan in de wachtkamer.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou kunnen, Suijl. Van Geel is slim, media-slim. Niets is ondenkbaar.
Feyenoord's verzoek om vervroegd te kunnen inkopen is ook niet op lucht gebaseerd.
Zal knvb weliswaar niet toestaan, maar het is een signaal.

Er gaat derhalve extern geld komen. En een aantal aan te trekken spelers staan in de wachtkamer.
Transferperiode is altijd een kutperiode geweest (wel altijd spannend!), maar gezien de laatste gegevens, wordt het eigenlijk ondragelijk, is ook niet menselijk dit hoor!
De 1 kan alles, de ander echt helemaal niets!
En die lui in Zeist? pffffffff, allemaal neuzen gvd!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Been weg, neem Fer mee.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:
Been weg, neem Fer mee.
Naar HELmond sport hahaha!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente: Fer geen prioriteit meer!









0.0066080