|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax-fans hoeven niet te verwachten dat Theo Janssen op korte termijn het logo van Ajax gaat kussen. De middenvelder vindt Ajax een mooie club, maar openlijk zijn liefde betuigen zit er niet in.
"Het interesseert me niets welk shirt ik aan heb", zegt Janssen in gesprek met NUsport. "Vorig seizoen speelde ik in het rood, nu in het rood-wit. Ik zie niet zoveel verschil. Moet ik dan anders gaan doen? Ik houd niet van mensen die anders gaan doen."
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17841 |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
en wat moeten we hier mee....als voetballer heb ik janssen hoog zitten maar als je dit soort dingen uitkramt rot hij maar lekker terug naar fc twente.
''het is een eer om dit shirt te mogen dragen meneer janssen''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik begrijp hem anders best wel hoor.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ach stel je niet zo aan man! Wees blij dat die gast gewoon eerlijk is! Ik heb een hekel aan voetballers die net doen alsof ze zo'n liefde voor hun club hebben. Lopen het logo te kussen en een week later maken ze een transfer en lopen ze te verkondigen hoeveel ze van hun nieuwe club houden en lopen dat logo ook meteen te kussen. Geef mij maar eerlijke spelers en van mij mag Jansen niks met het Ajax shirt hebben. Als ie maar zn best doet in het veld voor Ajax! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb er ook geen enkele moeite mee. Wat moet hij anders zeggen? Indien hij wel het tegenovergestelde zegt, stoot hij alleen maar FC Twente-fans en Vitesse-fans tegen het hoofd en komt hij daarmee erg ongeloofwaardig over. Laat hij maar gewoon lekker voetballen voor Ajax en zijn benen laten spreken. Je moet er gewoon niks achter zoeken. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Zolang hij de ballen er maar in schiet, of bij iemand op zn stropdas legt.. Daar gaat het uiteindelijk toch om?? Janssen zal maar van een club houden, en dat is Vitesse. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 14:05 schreef Booya4Afca het volgende:Zolang hij de ballen er maar in schiet, of bij iemand op zn stropdas legt.. Daar gaat het uiteindelijk toch om?? Janssen zal maar van een club houden, en dat is Vitesse. Precies! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Inderdaad, Utopisch is het woord dat te vaak in me opkomt op dit forum... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind het eigenlijk wel een hele nuchtere, eerlijke en prettige reactie van Theo. Laten we eerlijk zijn, hij komt uit het Oosten van het land (Arnhem uit m'n hoofd), heeft daar altijd gespeeld en dan kan hij wel huichelachtig gaan roepen dat hij enorm van Ajax houdt, maar laten we eerlijk zijn.... dat is niet zo. Hij komt naar Ajax voor de uitdaging van het spelen bij Ajax en de CL, en hoogstwaarschijnlijk voor de centjes.
En dat is prima wat mij betreft. Ik hoef zijn liefde voor mijn club niet, ik wil alleen dat hij z'n stinkende best doet op het veld. De Zeeuw kwam ook voor het opstapje, en zo zijn er talloze spelers geweest die echt niet zijn gekomen omdat ze Ajax nou echt zo fantastisch vinden.
Dus waar hebben we het over? Zitten we echt een beetje te mauwen omdat er nu een is die eerlijk op het lompe af is? In Amsterdam zijn we toch altijd trots dat we zeggen waar het op staat?
Nee hoor, niets mis mee, eerlijke reactie, en prima ook, zolang hij maar presteert op het veld. En dan is het aan ons als fans om te laten zien wat Ajax nou zo bijzonder maakt.... en dan zien we volgend jaar wel weer wat hij dan zegt. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 14:23 schreef Eide het volgende:Ik vind het eigenlijk wel een hele nuchtere, eerlijke en prettige reactie van Theo. Laten we eerlijk zijn, hij komt uit het Oosten van het land (Arnhem uit m'n hoofd), heeft daar altijd gespeeld en dan kan hij wel huichelachtig gaan roepen dat hij enorm van Ajax houdt, maar laten we eerlijk zijn.... dat is niet zo. Hij komt naar Ajax voor de uitdaging van het spelen bij Ajax en de CL, en hoogstwaarschijnlijk voor de centjes. En dat is prima wat mij betreft. Ik hoef zijn liefde voor mijn club niet, ik wil alleen dat hij z'n stinkende best doet op het veld. De Zeeuw kwam ook voor het opstapje, en zo zijn er talloze spelers geweest die echt niet zijn gekomen omdat ze Ajax nou echt zo fantastisch vinden. Dus waar hebben we het over? Zitten we echt een beetje te mauwen omdat er nu een is die eerlijk op het lompe af is? In Amsterdam zijn we toch altijd trots dat we zeggen waar het op staat? Nee hoor, niets mis mee, eerlijke reactie, en prima ook, zolang hij maar presteert op het veld. En dan is het aan ons als fans om te laten zien wat Ajax nou zo bijzonder maakt.... en dan zien we volgend jaar wel weer wat hij dan zegt. Je hebt natuurlijk gelijk, maar het zou wel beter voelen als hij als kind al een Ajax fan was. De Zeeuw was dit wel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Clubliefde is iets voor de fans. voor spelers zijn clubs gewoon werkgevers, ze zullen alles geven zolang ze er spelen. Maar ze willen ook de hoogste top bereiken, sportief en vooral financieel, Dat laatste daar kan niemand het mee oneens zijn. Als ik voor hezelfde werk bij een andere werkgever het dubbele kan verdienen,wist ik wel. Tuurlijk telt spelvreugde (werkomgeving) ook mee, maar zolang je goed genoeg bent en je spel(functioneren) wordt als meerwaarde erkend, dan is het hoge salaris een pluspunt voor betreffende speler (werknemer). Ik vind Theo hierin niet alleen eerlijk maar ook zeer realistisch. Hoe vaak heeft een speler niet gezegt:"Ooit kom ik terug" of "Ik zal mijn hele leven Ajax in mijn hart dragen". Maar als ze voor een andere club het winnende doelpunt tegen 'hun' Ajax kunnen maken zullen ze dat echt niet laten. Dat is hoe de profsport inelkaar steekt en wees daar maar blij mee. Er gaat teveel geld met dit spelletje gemoeid, dat een speler heus niet ingetogener gaat spelen tegen zijn oude liefde waar hij zoveel aan te danken heeft. Andersom is dat meestal wel een goede drijfveer. Zie maar hoeveel ex-ajaxieden die niet goed genoeg voor Ajax bevonden werden tegen 'hun' voormalig Ajax de sterren van de hemel spelen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:07 schreef Boilesen het volgende:[..] Je hebt natuurlijk gelijk, maar het zou wel beter voelen als hij als kind al een Ajax fan was. De Zeeuw was dit wel. Ik heb liever dat een ajax-speler mooie herinneringen als speler bij Ajax heeft, dan de mooie herinneringen van wat ie in zijn jeugd van Ajax heeft gezien. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:37 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb liever dat een ajax-speler mooie herinneringen als speler bij Ajax heeft, dan de mooie herinneringen van wat ie in zijn jeugd van Ajax heeft gezien. Dat zeker, maar ik had het over het moment van aankopen. Vind het ook geen probleem dat Janssen dit zegt, hij is tenminste eerlijk. Als hij maar wel alles voor deze club geeft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
speelt alleen voor de eurootje bij ons.....maar dat wisten we al,we zeiden al heel lang dat het nooit een echte jood zou worden....dus blijkbaar is dat wederzijds toch man.......hij speelt bij ons en hij kan allejekus goed ballen man,maar hij wordt nooit mijn held!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:31 schreef baco74 het volgende:Clubliefde is iets voor de fans. voor spelers zijn clubs gewoon werkgevers, ze zullen alles geven zolang ze er spelen. Maar ze willen ook de hoogste top bereiken, sportief en vooral financieel, Dat laatste daar kan niemand het mee oneens zijn. Als ik voor hezelfde werk bij een andere werkgever het dubbele kan verdienen,wist ik wel. Tuurlijk telt spelvreugde (werkomgeving) ook mee, maar zolang je goed genoeg bent en je spel(functioneren) wordt als meerwaarde erkend, dan is het hoge salaris een pluspunt voor betreffende speler (werknemer). Ik vind Theo hierin niet alleen eerlijk maar ook zeer realistisch. Hoe vaak heeft een speler niet gezegt:"Ooit kom ik terug" of "Ik zal mijn hele leven Ajax in mijn hart dragen". Maar als ze voor een andere club het winnende doelpunt tegen 'hun' Ajax kunnen maken zullen ze dat echt niet laten. Dat is hoe de profsport inelkaar steekt en wees daar maar blij mee. Er gaat teveel geld met dit spelletje gemoeid, dat een speler heus niet ingetogener gaat spelen tegen zijn oude liefde waar hij zoveel aan te danken heeft. Andersom is dat meestal wel een goede drijfveer. Zie maar hoeveel ex-ajaxieden die niet goed genoeg voor Ajax bevonden werden tegen 'hun' voormalig Ajax de sterren van de hemel spelen. Je hebt helemaal gelijk, baco74. Spelers zijn passanten. Niks meer en niks minder. Zij gaan naar hun werkgever net als jij en ik. Clubliefde bestaat niet meer. Alles draait om geld. Clubliefde bestaat alleen bij supporters. Zelfs bij clubbobo's bestaat geen clubliefde (meer). Kijk naar Martin van Geel, ooit onze technisch directeur en draait nu vrolijk mee bij Feyenoord. Zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Ik denk niet dat wij ons rijker moeten rekenen dan we zijn: Theo Janssen speelt het komende seizoen voor Ajax, echter, zonder enige clubliefde. En dat zegt hij dan ook eerlijk. Ik heb daar helemaal geen moeite mee, mits hij zijn stinkende best voor Ajax gaat doen. Net als andere spelers zal hij moeten werken voor zijn geld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:54 schreef Pietje het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, baco74. Spelers zijn passanten. Niks meer en niks minder. Zij gaan naar hun werkgever net als jij en ik. Clubliefde bestaat niet meer. Alles draait om geld. Clubliefde bestaat alleen bij supporters. Zelfs bij clubbobo's bestaat geen clubliefde (meer). Kijk naar Martin van Geel, ooit onze technisch directeur en draait nu vrolijk mee bij Feyenoord. Zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Ik denk niet dat wij ons rijker moeten rekenen dan we zijn: Theo Janssen speelt het komende seizoen voor Ajax, echter, zonder enige clubliefde. En dat zegt hij dan ook eerlijk. Ik heb daar helemaal geen moeite mee, mits hij zijn stinkende best voor Ajax gaat doen. Net als andere spelers zal hij moeten werken voor zijn geld. Precies Piet, als ie maar (zijn stinkende best) doet waar die voor betaald word. Komt ook wel goed met hem denk ik, hij is gewoon een voetbaldier en zal altijd alles geven ongeacht waar hij speelt. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben het niet helemaal met jullie eens jongens.....ik wil trots zijn op een ajaxspeler omdat hij ajacied is.......broodspelers zag ik altijd bij pisvee spelen.................... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:06 schreef joduh het volgende:ben het niet helemaal met jullie eens jongens.....ik wil trots zijn op een ajaxspeler omdat hij ajacied is.......broodspelers zag ik altijd bij pisvee spelen.................... Ik geef je gelijk Joduh maar ik wil allereerst trots zijn op een Ajax-speler omdat hij fantastisch speelt bij ons. Tuurlijk is dan ook een groot Ajax-hart mooi meegenomen als dat kon. Maar zulke spelers worden schaars en dat neemt alleen maar toe. Ze nu nog jonger weg dan vroeger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:06 schreef joduh het volgende:ben het niet helemaal met jullie eens jongens.....ik wil trots zijn op een ajaxspeler omdat hij ajacied is.......broodspelers zag ik altijd bij pisvee spelen.................... Dat zou het mooiste zijn dat er is, joduh. Maar die bestaan bijna niet meer. Ook niet bij Ajax. Alles draait om poen! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:06 schreef joduh het volgende:ben het niet helemaal met jullie eens jongens.....ik wil trots zijn op een ajaxspeler omdat hij ajacied is.......broodspelers zag ik altijd bij pisvee spelen.................... Ben het hier mee eens. Vind het jammer dat hij er zo bot over is. Hij hoeft geen logo te kussen of liefde te verklaren, maar gewoon zeggen dat je het een mooie club vind en dat je hard zal werken voor de club. Hij is eerlijk en zo erg is het allemaal niet, maar vind een beetje trots ook wel gepast. Hij speelt wel voor de grootste club van Nederland en nu komt hij over als een vedette, maar internationaal heeft hij nog niet veel laten zien, hij mag best een beetje trots tonen. Zelfs als ik bij mijn bijbaantje zeg: 'pfff, ik vind het leuk werk, maar het bedrijf waar ik voor werk interesseert me niets' wordt ik wel even op het matje geroepen en hij zegt het in een interview... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kijk....hoeveel jochies van 10 jaar lopen in een ajax shirt??????theo liep vroeger in een 010 shirt..........sliep in een 010 pyama op een 010 kussen man....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:18 schreef ktotheb het volgende:[..] Ben het hier mee eens. Vind het jammer dat hij er zo bot over is. Hij hoeft geen logo te kussen of liefde te verklaren, maar gewoon zeggen dat je het een mooie club vind en dat je hard zal werken voor de club. Hij is eerlijk en zo erg is het allemaal niet, maar vind een beetje trots ook wel gepast. Hij speelt wel voor de grootste club van Nederland en nu komt hij over als een vedette, maar internationaal heeft hij nog niet veel laten zien, hij mag best een beetje trots tonen. Zelfs als ik bij mijn bijbaantje zeg: 'pfff, ik vind het leuk werk, maar het bedrijf waar ik voor werk interesseert me niets' wordt ik wel even op het matje geroepen en hij zegt het in een interview... precies katoede bee |
|
|
|
|
kaatoedebee
|
|
|
quote: Fijn dat we het eens zijn Joduh! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dit is echt de grens voor mij met theo man........precies wat er hier al gezegt werd:hij moet godverdomme stronttrots zijn om in het meest bekende en unieke ajaxshirt te mogen spelen man....een beetje meer respect van zijn kant uit had allemaal wel gemakkelijker gemaakt voor hem..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: meestal wel man.katoedebee!!!hahaahha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah kut man,zie nu net pas dat je je nick hebt verandert....hahahah |
|
|
|
|
kaatoedebee
|
|
|
quote: Ja het werd wel tijd, nu snapt iedereen mijn naam tenminste :P |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een nuchtere opmerking van Janssen dat typeerd hem, hij is in ieder geval geen huichelaar. Logisch na nog niet een wedstrijd dat hij al van de club houd!
Na een seizoen Ajax zal als nog het logo kussen wanneer we kampioen worden, let maar op. Ram ze er straks maar in Theo! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Theo is niet te betrappen op dat hij niet eerlijk is..in mijn ogen is het gewoon niet slim om zo'n uitlatingen te doen. Wat heb je eraan? Het kan kwaad bloed zetten bij de supporters en dat moet ie gewoon vermijden..
Hij hoeft dadelijk maar 3 slechte potjes te voetballen en hij is aan de beurt..hij moet niet vergeten dat ie nu op een punt zit dat het EK er straks aankomt en dat ie tegenslag niet kan gebruiken. Wanneer het mislukt bij Ajax, kan ie het EK ook vergeten..GEEN SLIMME UITSPRAKEN Theo!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:51 schreef joduh het volgende:speelt alleen voor de eurootje bij ons.....maar dat wisten we al,we zeiden al heel lang dat het nooit een echte jood zou worden....dus blijkbaar is dat wederzijds toch man.......hij speelt bij ons en hij kan allejekus goed ballen man,maar hij wordt nooit mijn held!!!!!! Onzin... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:kijk....hoeveel jochies van 10 jaar lopen in een ajax shirt??????theo liep vroeger in een 010 shirt..........sliep in een 010 pyama op een 010 kussen man....... Pffffff... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:dit is echt de grens voor mij met theo man........precies wat er hier al gezegt werd:hij moet godverdomme stronttrots zijn om in het meest bekende en unieke ajaxshirt te mogen spelen man....een beetje meer respect van zijn kant uit had allemaal wel gemakkelijker gemaakt voor hem..... Ik ben het 100% helemaal met je eens man. Dit is wel de grens waar hij op balanceert. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te spelen. Niet meer en niet minder. En hou al het andere lekker voor jezelf en ga niet in de pers van dit soort dingen roepen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:dit is echt de grens voor mij met theo man........precies wat er hier al gezegt werd:hij moet godverdomme stronttrots zijn om in het meest bekende en unieke ajaxshirt te mogen spelen man....een beetje meer respect van zijn kant uit had allemaal wel gemakkelijker gemaakt voor hem..... Moest hem niet en nu al helemaal niet meer,opstinaat ventje is het,kan wel goed ballen Vindt het als persoon helemaal niks die vent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Moest hem niet en nu al helemaal niet meer,opstinaat ventje is het,kan wel goed ballen Vindt het als persoon helemaal niks die vent Ken je hem persoonlijk dan? Ik ken hem alleen als voetballer en als hij gewoon laat zien waar ie voor gehaald is komt het best goed. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:18 schreef ktotheb het volgende:[..] Ben het hier mee eens. Vind het jammer dat hij er zo bot over is. Hij hoeft geen logo te kussen of liefde te verklaren, maar gewoon zeggen dat je het een mooie club vind en dat je hard zal werken voor de club. Hij is eerlijk en zo erg is het allemaal niet, maar vind een beetje trots ook wel gepast. Hij speelt wel voor de grootste club van Nederland en nu komt hij over als een vedette, maar internationaal heeft hij nog niet veel laten zien, hij mag best een beetje trots tonen. Zelfs als ik bij mijn bijbaantje zeg: 'pfff, ik vind het leuk werk, maar het bedrijf waar ik voor werk interesseert me niets' wordt ik wel even op het matje geroepen en hij zegt het in een interview... Hier heb je helemaal gelijk in, liegen hoeft niet, maar zeg dan niets. Tuurlijk zijn alle voetballers gewoon werknemers van de club, maar een beetje trots mag besst. Ik weet ook zeker dat veel jongens die nu in het eerste spelen zeker wel een echte band hebben met club en trots zijn ze er spelen, ook al gaan ook zij weg zodra er een club uit grotere competitie meer geld biedt. We hoeven van niemand te verwachten dat ie t logo kust, maar uitspreken dat je niets interesseert in welk shirt je speelt is wel een tikkeltje arrogant en respectloos. |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
Trots is hij heus wel, anders had hij nooit naar ajax gekomen. Maar hij mag toch wel ze eigen mening hebben. maar als hij gewoon ze werk doet, zullen er ieder geval weer normale corners en vrijetrappen genomen worden die is en keer goed komen.
Dus theo laat zien wat je waard ben. laat de supporters achter je staan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:51 schreef joduh het volgende:speelt alleen voor de eurootje bij ons.....maar dat wisten we al,we zeiden al heel lang dat het nooit een echte jood zou worden....dus blijkbaar is dat wederzijds toch man.......hij speelt bij ons en hij kan allejekus goed ballen man,maar hij wordt nooit mijn held!!!!!! Helemaal mee eens, al waardeer ik het wel dat hij als 1 van de weinigen hier ook gewoon voor uitkomt en niet scheinheilig een of ander voor hem nikszeggend logo gaat zoenen bij een doelpunt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:06 schreef joduh het volgende:ben het niet helemaal met jullie eens jongens.....ik wil trots zijn op een ajaxspeler omdat hij ajacied is.......broodspelers zag ik altijd bij pisvee spelen.................... Helemaal mee eens... Liever een Heitinga of een Suarez in de ploeg dan zo'n op geld beluste Tevez bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:18 schreef joduh het volgende:kijk....hoeveel jochies van 10 jaar lopen in een ajax shirt??????theo liep vroeger in een 010 shirt..........sliep in een 010 pyama op een 010 kussen man....... Dus had hij daar horen te voetballen. |
|
|
|
|
afca_4life
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Of ons door de champions league voorrondes te knallen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: We spelen geen CL voorrondes. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: sorry ik niet hij kiest toch met ze volle bewust zijn voor ajax of waren de euro's belangrijker,dan mag hij voor mijn part meteen vertrekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kut sorry.. Verkeerd op geschreven.. Champions league groepsfase xD |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 13:56 schreef Ajax_fan het volgende:Ach stel je niet zo aan man! Wees blij dat die gast gewoon eerlijk is! Ik heb een hekel aan voetballers die net doen alsof ze zo'n liefde voor hun club hebben. Lopen het logo te kussen en een week later maken ze een transfer en lopen ze te verkondigen hoeveel ze van hun nieuwe club houden en lopen dat logo ook meteen te kussen. Geef mij maar eerlijke spelers en van mij mag Jansen niks met het Ajax shirt hebben. Als ie maar zn best doet in het veld voor Ajax! eerlijkheid is ook niet erg maar dit uitkramen gaat echt te ver dan ben je in mijn ogen ajax onwaardig. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 14:00 schreef Pietje het volgende:Ik heb er ook geen enkele moeite mee. Wat moet hij anders zeggen? Indien hij wel het tegenovergestelde zegt, stoot hij alleen maar FC Twente-fans en Vitesse-fans tegen het hoofd en komt hij daarmee erg ongeloofwaardig over. Laat hij maar gewoon lekker voetballen voor Ajax en zijn benen laten spreken. Je moet er gewoon niks achter zoeken. wat moet hij anders zeggen????zeggen dat hij met trots dit shirt draagt dat moet hij zeggen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:31 schreef baco74 het volgende:Clubliefde is iets voor de fans. voor spelers zijn clubs gewoon werkgevers, ze zullen alles geven zolang ze er spelen. Maar ze willen ook de hoogste top bereiken, sportief en vooral financieel, Dat laatste daar kan niemand het mee oneens zijn. Als ik voor hezelfde werk bij een andere werkgever het dubbele kan verdienen,wist ik wel. Tuurlijk telt spelvreugde (werkomgeving) ook mee, maar zolang je goed genoeg bent en je spel(functioneren) wordt als meerwaarde erkend, dan is het hoge salaris een pluspunt voor betreffende speler (werknemer). Ik vind Theo hierin niet alleen eerlijk maar ook zeer realistisch. Hoe vaak heeft een speler niet gezegt:"Ooit kom ik terug" of "Ik zal mijn hele leven Ajax in mijn hart dragen". Maar als ze voor een andere club het winnende doelpunt tegen 'hun' Ajax kunnen maken zullen ze dat echt niet laten. Dat is hoe de profsport inelkaar steekt en wees daar maar blij mee. Er gaat teveel geld met dit spelletje gemoeid, dat een speler heus niet ingetogener gaat spelen tegen zijn oude liefde waar hij zoveel aan te danken heeft. Andersom is dat meestal wel een goede drijfveer. Zie maar hoeveel ex-ajaxieden die niet goed genoeg voor Ajax bevonden werden tegen 'hun' voormalig Ajax de sterren van de hemel spelen. clubliefde hoeft hij niet te hebben spelers zijn tenslotte passanten maar je mag wel trots zijn op dit ajaxshirt of zie ik het nou fout? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 16:51 schreef joduh het volgende:speelt alleen voor de eurootje bij ons.....maar dat wisten we al,we zeiden al heel lang dat het nooit een echte jood zou worden....dus blijkbaar is dat wederzijds toch man.......hij speelt bij ons en hij kan allejekus goed ballen man,maar hij wordt nooit mijn held!!!!!! als theo dit uitkraamt als speler dan krijg ik dit gevoel zeker. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:dit is echt de grens voor mij met theo man........precies wat er hier al gezegt werd:hij moet godverdomme stronttrots zijn om in het meest bekende en unieke ajaxshirt te mogen spelen man....een beetje meer respect van zijn kant uit had allemaal wel gemakkelijker gemaakt voor hem..... precies joduuuh dat bedoel ik... |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 17:28 schreef joduh het volgende:dit is echt de grens voor mij met theo man........precies wat er hier al gezegt werd:hij moet godverdomme stronttrots zijn om in het meest bekende en unieke ajaxshirt te mogen spelen man....een beetje meer respect van zijn kant uit had allemaal wel gemakkelijker gemaakt voor hem..... helemaal mee eens |
|
|
|