|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik ben het 100% helemaal met je eens man. Dit is wel de grens waar hij op balanceert. Laat zien dat je trots bent om voor Ajax te spelen. Niet meer en niet minder. En hou al het andere lekker voor jezelf en ga niet in de pers van dit soort dingen roepen! jep... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:31 schreef verbrande harry het volgende:[..] clubliefde hoeft hij niet te hebben spelers zijn tenslotte passanten maar je mag wel trots zijn op dit ajaxshirt of zie ik het nou fout? Een shirt doet hem gewoon niet zoveel, waarschijnlijk ook die van Vitesse of Twente niet, hij wilt gewoon bij de beste club spelen. Veel Ajax-fans zijn ook niet meer zo trots op ons shirt met die Adidas strepen en een veel te grote rode baan. Moet hij dan dat door ons verafschuwde logo zoenen om een beetje gewaardeerd te worden. Ik begrijp de meeste mensen hier best wel hoor. Maar als je van Theo verlangt dat ie nu gaat zeggen dat hij het Ajax-shirt het mooiste shirt vindt terwijl we allemaal weten dat ie dat zegt uit of beleefdheid of omdat hij nu eenmaal bij Ajax speelt, dan zijn we nogal naief bezig. Ik heb ook het liefst dat hij zegt dat onze club zijn droomclub is, dat ie de ArenA een bruisend motiverend stadion vindt en dat ie altijd al in het mooiste shirt van NL heeft willen spelen. Toch zijn dit allemaal zaken die er niet toedoen als hij voetballend niet presteert, sterker nog dan mag hij van iedereen oprotten. Dus Theo laat je voeten spreken zorg voor mooie momenten, dan gaan wij jou en jij ons shirt vanzelf meer waarderen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ach het is ook een beetje de "oosterse nuchterheid" wat hiermee te maken heeft. Je moet er niet teveel achterzoeken, iets wat de pers blijkbaar wel doet.
Je moet je beseffen dat Theo slechts voor een club een plekje in zijn hart heeft zitten, en dat is en blijft Vitesse. Al is het alleen al omdat hij Arnhemmer is.
Wat hij (denk ik) wilt zeggen is, dat hem het niet uitmaakt in welk shirt hij speelt, hij zal altijd het onderste uit de kan willen halen. Of dat nu in een rood, zwart-geel, of wit-rood-wit shirt gebeurt, maakt hem niet uit.
Zijn dit soort opmerkingen tekenend voor Theo Janssen zijn houding tegenover alles en iedereen? Jazeker
Is het slim om als nieuwe speler bij de club dit soort dingen te roepen? Nee misschien niet.
Maar laten wij (supporters) er dan voor zorgen dat hij WEL waardering krijgt voor het magische shirt, wat inherent is aan de historie van de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 09:41 schreef Booya4Afca het volgende:Ach het is ook een beetje de "oosterse nuchterheid" wat hiermee te maken heeft. Je moet er niet teveel achterzoeken, iets wat de pers blijkbaar wel doet. Je moet je beseffen dat Theo slechts voor een club een plekje in zijn hart heeft zitten, en dat is en blijft Vitesse. Al is het alleen al omdat hij Arnhemmer is. Wat hij (denk ik) wilt zeggen is, dat hem het niet uitmaakt in welk shirt hij speelt, hij zal altijd het onderste uit de kan willen halen. Of dat nu in een rood, zwart-geel, of wit-rood-wit shirt gebeurt, maakt hem niet uit. Zijn dit soort opmerkingen tekenend voor Theo Janssen zijn houding tegenover alles en iedereen? Jazeker Is het slim om als nieuwe speler bij de club dit soort dingen te roepen? Nee misschien niet. Maar laten wij (supporters) er dan voor zorgen dat hij WEL waardering krijgt voor het magische shirt, wat inherent is aan de historie van de club. goed verwoord man. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat een gezeik allemaal. Het boeit me helemaal niets of een speler nu wel of niet het logo gaat kussen, zolang hij maar presteert. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zolang die goed voetbalt , kan ik er wel mee leven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 13:20 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat een gezeik allemaal. Het boeit me helemaal niets of een speler nu wel of niet het logo gaat kussen, zolang hij maar presteert. Ook mee eens, |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het is gewoon de nieuwe voetbalwereld man!Ik ben daar ook geen voorstander van maar je det er geen kutje aan man....en bij 010 is het nog erger....je zal maar 010 suporter zijn man...hahahah |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
mensen zijk is niet zo op jansen nu hebben wu hebben wu 5 spellers met un supper mooi je trap en wat boeit het als die maar veel doelpunten maakt en als het maar un goede lijder is samen met vertonge |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:36 schreef amsterdam123 het volgende:mensen zijk is niet zo op jansen nu hebben wu hebben wu 5 spellers met un supper mooi je trap en wat boeit het als die maar veel doelpunten maakt en als het maar un goede lijder is samen met vertonge Ow, dus Janssen is een emo en doet mee aan een spelwedstrijd? Duidelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 23:36 schreef amsterdam123 het volgende:mensen zijk is niet zo op jansen nu hebben wu hebben wu 5 spellers met un supper mooi je trap en wat boeit het als die maar veel doelpunten maakt en als het maar un goede lijder is samen met vertonge Ik wil echt niet overkomen als een pietje precies wat spelling betreft, maar zou jij iets beter je best willen doen om het in ieder geval duidelijk te typen? Je posts zijn vrijwel onleesbaar en moeilijk te begrijpen voor anderen, misschien is het namelijk wel leuk om de didscussie met je aan te gaan, maar dat doen de meesten niet als jij post zoals jij dat nu doet. Af en toe een hoofletter of een punt achter een zin is niet verkeerd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik wil echt niet overkomen als een pietje precies wat spelling betreft, maar zou jij iets beter je best willen doen om het in ieder geval duidelijk te typen? Je posts zijn vrijwel onleesbaar en moeilijk te begrijpen voor anderen, misschien is het namelijk wel leuk om de didscussie met je aan te gaan, maar dat doen de meesten niet als jij post zoals jij dat nu doet. Af en toe een hoofletter of een punt achter een zin is niet verkeerd. Hou maar op Remco.. :P Is al 1000x gezegd tegen hem, maar hij luistert niet.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Voor de mensen die tegen janssen zijn en lopen te zeiken van dat het hem niet boeit welk shirt die aan heeft,, Moeten straks ook niet gaan juichen als die scoort,, Of als hij dadelijk heel belangrijk voor ons aller mooiste ajax word. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:56 schreef lereeeen het volgende:Voor de mensen die tegen janssen zijn en lopen te zeiken van dat het hem niet boeit welk shirt die aan heeft,, Moeten straks ook niet gaan juichen als die scoort,, Of als hij dadelijk heel belangrijk voor ons aller mooiste ajax word. Zo he, is dat even een goede inhoudelijke reactie van je zeg... Daar heb je wel even over na moeten denken of niet??!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Zo he, is dat even een goede inhoudelijke reactie van je zeg... Daar heb je wel even over na moeten denken of niet??!! Ik dacht ook al zoiets.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Zo he, is dat even een goede inhoudelijke reactie van je zeg... Daar heb je wel even over na moeten denken of niet??!! Ik heb best wel lang moeten nadenken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:56 schreef lereeeen het volgende:Voor de mensen die tegen janssen zijn en lopen te zeiken van dat het hem niet boeit welk shirt die aan heeft,, Moeten straks ook niet gaan juichen als die scoort,, Of als hij dadelijk heel belangrijk voor ons aller mooiste ajax word. Boeiend.....NOT,mot die gozer niet en daar kan jij niks aan veranderen,is geen Ajacied en zal nooit een Ajacied worden,hebben er nog een rondlopen.......die klote marokaan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 17:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boeiend..... NOT,mot die gozer niet en daar kan jij niks aan veranderen,is geen Ajacied en zal nooit een Ajacied worden,hebben er nog een rondlopen.......die klote marokaan En alsie scoort, juich je voor Ajax en niet voor Janssen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Scherp,maatje......jij snapt het |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 17:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boeiend..... NOT,mot die gozer niet en daar kan jij niks aan veranderen,is geen Ajacied en zal nooit een Ajacied worden,hebben er nog een rondlopen.......die klote marokaan als ie een winnende doelpunt maakt tegen psv twente of feyenoord ben je wel blij met hem en sta je wel te juigen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 18:11 schreef Versace1 het volgende:[..] als ie een winnende doelpunt maakt tegen psv twente of feyenoord ben je wel blij met hem en sta je wel te juigen Lees de posts daarna.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 18:11 schreef Versace1 het volgende:[..] als ie een winnende doelpunt maakt tegen psv twente of feyenoord ben je wel blij met hem en sta je wel te juigen Niet dus,mot hem niet |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
ik vind het vreselijk als er spelers zijn die scoren en dan een kus op het logo geven en zegge dat ze van de club houden en zodra er een andere club komt zijn ze snel vervlogen. jansen zegt het gewoon al van te voren en klaar weet je wat je aan hem heb |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 13:43 schreef verbrande harry het volgende:en wat moeten we hier mee....als voetballer heb ik janssen hoog zitten maar als je dit soort dingen uitkramt rot hij maar lekker terug naar fc twente. ''het is een eer om dit shirt te mogen dragen meneer janssen'' lul niet zo stom als ie maar goed speelt en scoort hij is gewoon eerlijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie lult hier nou stom......Harry heeft gelijk godverdomme.+1000,ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Janssen is een stoorzender,gaat het niet maken bij zijn medespelers........Ajax had Janssen nooit moeten kopen..............is een dissident |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:Janssen is een stoorzender,gaat het niet maken bij zijn medespelers........Ajax had Janssen nooit moeten kopen..............is een dissident aan het eind van het seizoen denk je er anders over let maar op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee,heb mijn mening over die krulslof ook niet bijgesteld,gaat dus niet gebeuren.......moet die gozer niet. Eind van het seizoen ga jij mijn veters strikken pik |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Wat een gezeur allemaal, of zoals Amsterdam123 het zou schrijven... hut makt me niet uut wot hij ziegt, als ie mar prestiert. Hij weet ook niet tegen wie hij aanstande sondag speelt. Indepe...diente ofzo? club uit arguntinieje. Nog nuet van gehurt.
Ach als hij maar goed gaat presteren in dat shirt, dan vind ik het prima. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Janssen is een goede aankoop geweest, of niet!
Simpel, maar waar......eerst kijken of hij Ajax beter maakt, dan oordelen!
Ik geloof er wel in, denk dat hij een leider wordt voor dit team en bovendien zal Vertonghen wel ingrijpen als er onenigheid ontstaat!
Don't worry.........'s gonna be allright! ;) |
|
|
|