BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda valt op heethoofden!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 31 januari 2008 - 14:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda valt op heethoofden!

Amanda wordt geïnterviewd door Chantal van Party. Chantal gaat in op haar emoties en haar vriendjes. "De eerste week hier, liep ik rond en was ik snel overstuur. Ik kan nu beter met mijn emoties omgaan", vertelt Amanda. "Ja, boos worden kan ik nog steeds, dat zal niet overgaan. Ik ben niet iemand die lang met iets rondloopt. Ik maal niet, als ik ergens mee zit, praat ik het snel uit", legt de 20-jarige wijs uit. Chantal vraagt ook door over de relatie met Brian. In een ruzie maakte Brian namelijk de opmerking "Anders stik je maar in die k*trelatie!' "Het is beter om frustratie eruit te gooien. Hij moet zijn frustratie ook kwijt. Je moet wel respect voor elkaar bewaren. Allebei hebben we veel temperament", verklaart Amanda. "Allebei de tropische inslag...", merkt Chantal op. "Ik val op heethoofden, op de foute mannen. Als je dat bij mij niet bent, dan loop ik over hem heen. Als het saai is, loop ik weg!", vertelt de jonge Miljonair. Wat passen Brian en jij toch goed bij elkaar, Amanda!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda valt op heethoofden!

0.0060131