|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Wat vind je de ideale opstelling voor Vitesse, met de spelers die nu onder contract staan ? |
|
|
|
|
hendriksie
|
|
|
Meerits Yasuda-Kashia-van diermen-Drost v. Ginkel-Propper-Buttner Ibarra-Bony-Chanturia |
|
|
|
|
tomte
|
|
|
knap dat je meerits nu al boven room verkiest maar goed ieder zijn keuze.
room yasuda-kashia-drost-buttner ibarra-pröpper-hofs-jenner bony-pedersen
maar als pedersen net zo veel gebleseerd is als normaal zullen we veel van ginkel en gio zien |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:03 schreef tomte het volgende:knap dat je meerits nu al boven room verkiest maar goed ieder zijn keuze. room yasuda-kashia-drost-buttner ibarra-pröpper-hofs-jenner bony-pedersen maar als pedersen net zo veel gebleseerd is als normaal zullen we veel van ginkel en gio zien Hofs staat nog niet onder contract ;-) |
|
|
|
|
tomte
|
|
|
quote: klopt maar neem aan dat ze slim genoeg zijn om hem er voor de breete bij te nemen.want anders hebben we nog geen ervaring daar |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Room Vd Struijk-Kashia-v.Diermen-Yasuda Ibarra - Propper - Buttner Chantura Bony - Pedersen
I.p.v Van Diermen zie ik graag Rajkovic, en Kashia vervangen door derijck en dan Kashia i.p.v vd Struijk. Op de plek van Buttner zie ik Petrovic het liefst... |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:24 schreef tomte het volgende:[..] klopt maar neem aan dat ze slim genoeg zijn om hem er voor de breete bij te nemen.want anders hebben we nog geen ervaring daar Ja, dat ben ik helemaal met je eens, ervaring, Arnhemse jongen en een jongen van de club.. |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:24 schreef ForzaVitesse het volgende:Room Vd Struijk-Kashia-v.Diermen-Yasuda Ibarra - Propper - Buttner Chantura Bony - Pedersen I.p.v Van Diermen zie ik graag Rajkovic, en Kashia vervangen door derijck en dan Kashia i.p.v vd Struijk. Op de plek van Buttner zie ik Petrovic het liefst... Bank met: Meerits, Daniels, v. Ginkel, Jenner en Tighadouini |
|
|
|
|
ROBB
|
|
|
meerits yasuda-kashia-vdiermen-buttner ibarra-propper-jenner chanturia bony pedersen |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Even wat anders... Weet iemand of er oefenpotjes van Vitesse ergens (live) worden uitgezonden ?? B.v morgen tegen Augsburg ? |
|
|
|
|
tomte
|
|
|
ik woon niet meer in arnhem. dus weet niet of jullie regionale duitse zenders ontvangen. anders misschien via you tube googlen voor een stream |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
niet op eredivisie live?? |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Nee, dar zou Vitesse - Chelsea wel uitgezonde worden maar meer niet van Vitesse... |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
dan zul je denk ik moeten wachten op vitesse tv denk ik |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
|
|
|
hendriksie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 19:24 schreef ForzaVitesse het volgende:Room Vd Struijk-Kashia-v.Diermen-Yasuda Ibarra - Propper - Buttner Chantura Bony - Pedersen I.p.v Van Diermen zie ik graag Rajkovic, en Kashia vervangen door derijck en dan Kashia i.p.v vd Struijk. Op de plek van Buttner zie ik Petrovic het liefst... dat heb ik liever ook, maar er werd gevraagd naar de spelers die we nu hebben |
|
|
|
|
026
|
|
|
Meerits.
Bouhlarouze, Daniëls, Yasuda.
Dereijk
Ibarra, Petrovice
Pröpper.
Chanturia, Bony, Campbell.
Ik zou deze opstelling niet verkeerd vinden... |
|
|
|
|
tomte
|
|
|
ik vind boulahrouz wel heel on geloof waardig... |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Vitesse wint met 0 - 1 van FC Augsburg.. Doelpunt: Bony ! |
|
|
|
|
Vitesse..Fan
|
|
|
Velthuizen yasuda- kashia- rajkovic- butner Petrovic Ibarra- Propper- Gio Pedersen- Bony |
|
|
|