BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer is fysiek bedreigd door fan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Fer bij zijn strot gegrepen....................
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 juli 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Net gelezen op nieuws site AD
Fer is bedreigd fysiek door fan
Kortom een heel begrijpelijk verhaal van zijn kant dat hij dit niet pikt.Ik ben het ook wel met hem eens
Maar hij begrijpt toch hopelijk wel dat als je een beruk wil gaan forceren om weg te gaan,dat je een ander soort reactie gaat krijgen dan,zal je naar een buitenlandse club gaat of je gewoon verkocht wordt
zou deze jongen dit nu niet begrijpen ?
Dat Feyenoord voor ons meer is dan voor hem (werkgever)
Mijn advies aan Fer is hou je mond en eindig niet met ik ben niet onder de indruk of ben niet bang voor deze fans.
Ga gewoon weg of blijf het seizoen maar ga niet al te bijdehand reageren.
Ik ben een felle tegenstander van fysiek geweld en bedreigingen.
Maar gooi geen olie op het vuur door stoere opmerkingen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 13 juli 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Dat Fer nu ook net die ene onnozele aanhaalt die nu nog wil dat hij blijft.....
De rest doet toch niets? Die ziet hem liever gaan na die judasstreek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door detrapstaandervanvak --
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Fijn, die voetballerij he..............!
Maar dit roept hij toch over zichzelf af?
Hoop er maar het beste van, er zijn er tenslotte voor minder omgelegd!!!
qwerto
 qwerto - woensdag 13 juli 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Fer is onhandig bezig geweest ! Als hij nou gezegt had :"Ik wil weg maar blijven is ook geen straf" dan was er niks aan de hand geweest ! Maar op het moment dat je zegt Ik wil weg koste wat het kost, en de tranfer ketst af dan ben je de sjaak ! Okal zou dat 1e gelogen zijn (over het blijven is geen straf) dan zou het nog steeds een rustigere situatie zijn en niet zo escaleren !
finsend
 finsend - woensdag 13 juli 2011 - 09:06   quote  deeplink  
fysiek bedreigen slaat nergens op. Je blijft met je poten van iema d af, ook al is het een judas
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Het wordt allemaal heel zorgvuldig opgebouwd. Hier is een arbitragezaak in de maak.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:11 schreef Els het volgende:
Het wordt allemaal heel zorgvuldig opgebouwd. Hier is een arbitragezaak in de maak.
Zou volgens Fer én zijn zaakwaarnemer niet gebeuren Els, maar als de zaak idd escaleerd.........???
el triste
 el triste - woensdag 13 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:11 schreef Els het volgende:
Het wordt allemaal heel zorgvuldig opgebouwd. Hier is een arbitragezaak in de maak.
juist, kunnen ze aangeven dat de "werksituatie" niet gezond is.......
Morpheus
 Morpheus - woensdag 13 juli 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:11 schreef Els het volgende:
Het wordt allemaal heel zorgvuldig opgebouwd. Hier is een arbitragezaak in de maak.
Prima toch? Ik hoop van harte dat Fer de zaak wint. Ik zie hem liever gisteren dan vandaag vertrekken. We krijgen nu nog een kleine transfersom voor hem en hij staat bij een vertrek de ontwikkeling van andere spelers niet in de weg.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Wat het ook wordt: laat het snel gebeuren. Blijft ons verdere negatieve p.r. bespaard.
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - woensdag 13 juli 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Iemand uitschelden is tot daar aan toe, maar om hem nou bij z'n donder te pakken is echt triest. En wat heeft het voor nut? Hij gaat echt niet bijtekenen omdat een of andere debiel hem beetpakt hoor... Af en toe twijfel ik echt aan het niveau van sommige medesupporters. Iets met plaatsvervangende schaamte....
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:
Wat het ook wordt: laat het snel gebeuren. Blijft ons verdere negatieve p.r. bespaard.
Da's een zekerheid Henk!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:17 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Zou volgens Fer én zijn zaakwaarnemer niet gebeuren Els, maar als de zaak idd escaleerd.........???
Er zijn wel meer zaken wel gebeurd, ik vertrouw spelers en makelaars niet meer zo als het om geld gaat.
Toen hij een paar weken geleden aangaf naar Twente te willen, had ik al een rotgevoel. Arbitrage lijkt de laatste jaren niet zo positief uit de bus te komen voor de speler, dus moet er iets anders uit de hoge hoed komen dan positieverbetering. Met verbale en fysieke bedreiging kunnen ze nu gaan aansturen op onwerkbare situatie.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:23 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Iemand uitschelden is tot daar aan toe, maar om hem nou bij z'n donder te pakken is echt triest. En wat heeft het voor nut? Hij gaat echt niet bijtekenen omdat een of andere debiel hem beetpakt hoor... Af en toe twijfel ik echt aan het niveau van sommige medesupporters. Iets met plaatsvervangende schaamte....
Ben ik wel met je eens, het heeft ook geen nut, maar heeft het dan wel nut, dat zo'n klojo de club aan het lijntje houdt??????
Laat hem dan optyphen, word het gelijk wat rustiger rond ons Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:25 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn wel meer zaken wel gebeurd, ik vertrouw spelers en makelaars niet meer zo als het om geld gaat.
Toen hij een paar weken geleden aangaf naar Twente te willen, had ik al een rotgevoel. Arbitrage lijkt de laatste jaren niet zo positief uit de bus te komen voor de speler, dus moet er iets anders uit de hoge hoed komen dan positieverbetering. Met verbale en fysieke bedreiging kunnen ze nu gaan aansturen op onwerkbare situatie.
Ja, en dat wist Munsterman ook wel.
Kortom: het hele Legioen moet Fer nu kadootjes gaan sturen, met lieve woordjes.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:25 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn wel meer zaken wel gebeurd, ik vertrouw spelers en makelaars niet meer zo als het om geld gaat.
Toen hij een paar weken geleden aangaf naar Twente te willen, had ik al een rotgevoel. Arbitrage lijkt de laatste jaren niet zo positief uit de bus te komen voor de speler, dus moet er iets anders uit de hoge hoed komen dan positieverbetering. Met verbale en fysieke bedreiging kunnen ze nu gaan aansturen op onwerkbare situatie.
...
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:23 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Iemand uitschelden is tot daar aan toe, maar om hem nou bij z'n donder te pakken is echt triest. En wat heeft het voor nut? Hij gaat echt niet bijtekenen omdat een of andere debiel hem beetpakt hoor... Af en toe twijfel ik echt aan het niveau van sommige medesupporters. Iets met plaatsvervangende schaamte....
Bij lichamelijke integriteit ligt sowieso de grens. Uitschelden, dan hangt het er vanaf wat de doelstelling is. Wil je je eigen frustratie kwijt, dan kan het nuttig zijn, maar als je de ander wil beïnvloeden, dan kan je dat schelden beter achterwege laten.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en dat wist Munsterman ook wel.
Kortom: het hele Legioen moet Fer nu kadootjes gaan sturen, met lieve woordjes.
Je kunt te ver gaan.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:30 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt te ver gaan.
Weet wel een mooi cadeautje voor dat jong, maar dat hou ik nog even voor mezelf, anders word ik direct gebanned!!!!
wazzaamahn
 wazzaamahn - woensdag 13 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Zien dat je er 3mil voor kan pakken en weg met dat nare mannetje.
salemi
 salemi - woensdag 13 juli 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Ik weet het niet of het tot een arbitrage komt. Feyenoord zegt niet dat Fer niet weg mag. Feyenoord heeft alleen een bodemprijs voor Fer afgegeven. Onder dat bedrag mag Fer inderdaad niet weg. Misschien juridisch gepraat, maar gaat arbitrage over de (on)redelijkheid van een vraagprijs. Volgens mij niet. Dat zou een mooie boel worden, als Feyenoord gedwongen wordt om via arbitrage Fer te laten gaan voor een rotkoopje. Ik denk dat Feyenoord met de vermoedelijke 5 miljoen die ze voor Fer vragen niet onredelijk is. De keerzijde van het verhaal is dat Fer in twee opzichten een "waardeloze" speler voor Feyenoord aan het worden is als hij nu niet getransfereerd wordt. 1)Fer loopt als hij blijft in 2012 gratis de deur uit. 2) Fer zal zich bij een gedwongen verblijf bij Feyenoord niet meer inzetten voor het elftal. Kortom: Fer moet gewoon weg. Twente speelt een vervelend spel door de situatie uit te buiten, proberen echt Fer voor weinig op te halen. Fer moet gewoon naar een bescheiden Engelse club. Die zeuren niet over vijf miljoen meer of minder.
Dus Rob Jansen, stop met dat vervelende gedoe en breng Fer gewoon in het buitenland onder. Iedereen tevreden. Behalve Twente, but who cares?
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Eigen schuld.
Milo
 Milo - woensdag 13 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
ik legde alleen mijn hand op zijn borst niet bij zijn nek!
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Ik verwachtte geen abitragezaak omdat Janssen ook Been zijn zaken behartigde, weet niet of dat nu anders ligt
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 10:48 schreef Milo het volgende:
ik legde alleen mijn hand op zijn borst niet bij zijn nek!
Viespeuk!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 10:16 schreef salemi het volgende:
Ik weet het niet of het tot een arbitrage komt. Feyenoord zegt niet dat Fer niet weg mag. Feyenoord heeft alleen een bodemprijs voor Fer afgegeven. Onder dat bedrag mag Fer inderdaad niet weg. Misschien juridisch gepraat, maar gaat arbitrage over de (on)redelijkheid van een vraagprijs. Volgens mij niet. Dat zou een mooie boel worden, als Feyenoord gedwongen wordt om via arbitrage Fer te laten gaan voor een rotkoopje. Ik denk dat Feyenoord met de vermoedelijke 5 miljoen die ze voor Fer vragen niet onredelijk is. De keerzijde van het verhaal is dat Fer in twee opzichten een "waardeloze" speler voor Feyenoord aan het worden is als hij nu niet getransfereerd wordt. 1)Fer loopt als hij blijft in 2012 gratis de deur uit. 2) Fer zal zich bij een gedwongen verblijf bij Feyenoord niet meer inzetten voor het elftal. Kortom: Fer moet gewoon weg. Twente speelt een vervelend spel door de situatie uit te buiten, proberen echt Fer voor weinig op te halen. Fer moet gewoon naar een bescheiden Engelse club. Die zeuren niet over vijf miljoen meer of minder.
Dus Rob Jansen, stop met dat vervelende gedoe en breng Fer gewoon in het buitenland onder. Iedereen tevreden. Behalve Twente, but who cares?
Fer heeft zelf aangegeven dat hij zich aan niemand kan optrekken, ergo hij is de beste van het team. Hij heeft dit gezegd toen Wijnaldum nog onderdeel was van de selectie. Wijnaldum is voor 5 miljoen getransfereerd, met de optie van een percentage bij doorverkoop. Fer zal dus meer moeten opbrengen, al is het maar 5,1 miljoen of een hoger percentage. Arbitrage gaat meestal over een positieverbetering van de speler, hier heft het prijskaartje dus wel degelijk mee te maken, maar gezien de uitspraken van Fer moet dit voor de advocaat een makkie zijn. De 'onwerkbare' situatie veroorzaakt door de agressie van de supporters maakt het weer wat amkkelijker voor de advocaat van Fer. Laten we hopen dat het met een sisser afloopt, en hij voor 6 miljoen naar Portugal gaat.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 13 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Kerel opsporen en tegen de muur zetten!!!
Als je er niet met woorden kan komen en dus je handjes gaat gebruiken tegen spelers verdien je niet minder dan een flink pak klappen in mijn ogen.
Lijkt mij tenminste heel normaal dat leroy fer weg wil uit die bende daar.
hoolie077
 hoolie077 - woensdag 13 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 10:16 schreef salemi het volgende:
Ik weet het niet of het tot een arbitrage komt. Feyenoord zegt niet dat Fer niet weg mag. Feyenoord heeft alleen een bodemprijs voor Fer afgegeven. Onder dat bedrag mag Fer inderdaad niet weg. Misschien juridisch gepraat, maar gaat arbitrage over de (on)redelijkheid van een vraagprijs. Volgens mij niet. Dat zou een mooie boel worden, als Feyenoord gedwongen wordt om via arbitrage Fer te laten gaan voor een rotkoopje. Ik denk dat Feyenoord met de vermoedelijke 5 miljoen die ze voor Fer vragen niet onredelijk is. De keerzijde van het verhaal is dat Fer in twee opzichten een "waardeloze" speler voor Feyenoord aan het worden is als hij nu niet getransfereerd wordt. 1)Fer loopt als hij blijft in 2012 gratis de deur uit. 2) Fer zal zich bij een gedwongen verblijf bij Feyenoord niet meer inzetten voor het elftal. Kortom: Fer moet gewoon weg. Twente speelt een vervelend spel door de situatie uit te buiten, proberen echt Fer voor weinig op te halen. Fer moet gewoon naar een bescheiden Engelse club. Die zeuren niet over vijf miljoen meer of minder.
Dus Rob Jansen, stop met dat vervelende gedoe en breng Fer gewoon in het buitenland onder. Iedereen tevreden. Behalve Twente, but who cares?
dan ma geen geld of bijtekenen en volgend jaar de transfer maken of gewoon de tribune op,
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Dit kan gewoon niet en helpt inderdaad echt niet in deze situatie. Verder moet Fer gewoon oprotten, zie hem liever niet meer in het Feyenoord shirt is hij niet waard.
Droef
 Droef - woensdag 13 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Moest ik al fluiten tegen Wijnaldum en Fer, moet het ook nog tegen een randdebiel die zijn handen niet kan thuishouden. Mag alvast wat conditie op gaan bouwen. Zou Been misschien wat tips hebben voor mij?
dege
 dege - woensdag 13 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 09:26 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, het heeft ook geen nut, maar heeft het dan wel nut, dat zo'n klojo de club aan het lijntje houdt??????
Laat hem dan optyphen, word het gelijk wat rustiger rond ons Feyenoord!
feyenoord kan beter die 2,5 miljoen accepteren van twente en fer laten vertrekken, want dit word toch geen goed huwelijk.
Wel onbegrijpelijk dat er supporters rond lopen die hun handen niet thuis kunnen houden, als zoiets al gaat gebeuren waar i het einde dan? zo iemand verpest het voor anderen en voor de club.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:07 schreef AFCA MARCO het volgende:
Kerel opsporen en tegen de muur zetten!!!
Als je er niet met woorden kan komen en dus je handjes gaat gebruiken tegen spelers verdien je niet minder dan een flink pak klappen in mijn ogen.
Lijkt mij tenminste heel normaal dat leroy fer weg wil uit die bende daar.
Absoluut helemaal met je eens Marco, van spelers blijf je af. Maar jullie waren de eersten hoor, die onze spelers fysiek bedreigden.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:07 schreef AFCA MARCO het volgende:
Kerel opsporen en tegen de muur zetten!!!
Als je er niet met woorden kan komen en dus je handjes gaat gebruiken tegen spelers verdien je niet minder dan een flink pak klappen in mijn ogen.
Lijkt mij tenminste heel normaal dat leroy fer weg wil uit die bende daar.
hahaha eerst zeg je dat fysiek geweld niet kan om het vervolgens zelf te uiten...
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Fysiek geweld, fysieke bedreiging.. Ik zou eerst wel eens willen weten wat daar gebeurd.. Zal toch een reden zijn dat ie geen aangifte wil doen.. kan me niet voorstellen dat dat angst is.

Volgens mij is ie gewoon een beetje vastgepakt.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:58 schreef de flh het volgende:
Fysiek geweld, fysieke bedreiging.. Ik zou eerst wel eens willen weten wat daar gebeurd.. Zal toch een reden zijn dat ie geen aangifte wil doen.. kan me niet voorstellen dat dat angst is.

Volgens mij is ie gewoon een beetje vastgepakt.
Je hoort een speler ook niet vast te pakken. Niets praat deze actie goed. Jammer is dat Fer het mogelijk goed kan gebruiken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:

[..]

Je hoort een speler ook niet vast te pakken. Niets praat deze actie goed. Jammer is dat Fer het mogelijk goed kan gebruiken.
+1
Milo
 Milo - woensdag 13 juli 2011 - 13:44   quote  deeplink  
fer had gewoon tegen de grond geslagen moeten worden!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:44 schreef Milo het volgende:
fer had gewoon tegen de grond geslagen moeten worden!
hoe kwam jij eigenlijk aan je sv? hahahaha
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:44 schreef Milo het volgende:
fer had gewoon tegen de grond geslagen moeten worden!
Dan was z'n contract ter plekke ontbonden geweest.
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:23 schreef Els het volgende:

[..]

Je hoort een speler ook niet vast te pakken. Niets praat deze actie goed. Jammer is dat Fer het mogelijk goed kan gebruiken.
Geen handige actie nee, maar wel iets te veel drama er om heen.
Gebruiken, hoe dan? Er komt geen arbitragezaak. Al was die er, dan nog..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Als de selectie niet oplet is Fer niet de laatste die aangeraakt wordt...
SGS
 SGS - woensdag 13 juli 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:44 schreef Milo het volgende:
fer had gewoon tegen de grond geslagen moeten worden!
+12
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Geen handige actie nee, maar wel iets te veel drama er om heen.
Gebruiken, hoe dan? Er komt geen arbitragezaak. Al was die er, dan nog..
Er was ook geen enkele andere club in Nederland waar ze wilden spelen, dus dat soort uitspraken zeggen mij niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Els --
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
topic: Fer is fysiek bedreigd door fan

Was het trouwens de.fan?
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:17 schreef JanM het volgende:
topic: Fer is fysiek bedreigd door fan

Was het trouwens de.fan?
nee zijn neefje...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:53 schreef Els het volgende:

[..]

Er was ook geen enkele andere club in Nederland waar ze wilden spelen, dus dat soort uitspraken zeggen mij niets.
zijn ook geen andere clubs die ze wilde hebben
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:17 schreef JanM het volgende:
topic: Fer is fysiek bedreigd door fan

Was het trouwens de.fan?
nee, lijdensweg...
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:19 schreef craven het volgende:

[..]

nee zijn neefje...
Antonio?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 13 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Gaat te ver dit.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Antonio?
whats in the name he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer is fysiek bedreigd door fan









0.0080389