|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Tranen |
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
20 van de 23 spelers hebben vertrouwen in hem opgezegd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ben benieuwd welke 3 niet. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
verrek het is waar,staat op rijmond nieuws. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onze held over het zeiken van wel of geen topics openen.. ;)
Maar eerlijk gezegd, ik heb geen flauw idee wie de klus zal moeten klaren. JPvG is te vroeg, en andere alternatieven..?! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat is meer stylzz zijn topic, hij kwam met het nieuws, of gerucht, effe afwachten. ik bedoel meer wie moet nu trainer worden dan? ik kan er niet effe een verzinnen... |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Nou idd een hoop mensen hun zin. Echter wie is geschikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:07 schreef obiku010 het volgende:even veronderstellend dat ie weg gaat. wie moet er dan komen als trainer van het eerste? er zal vast wel een topic over zwerven ergens. maar vind dit wel effe belangrijk. wie mag het klusje klaren? Goeie vraag voor de verandering.
Leon Vlemmings of JP van Gastel. Goedkoop. Voor JP wat snel, maar met Vlemmings interessant duo. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:09 schreef Bosifyable het volgende:Onze held over het zeiken van wel of geen topics openen.. ;) Maar eerlijk gezegd, ik heb geen flauw idee wie de klus zal moeten klaren. JPvG is te vroeg, en andere alternatieven..?! heb bewust al een tijdje niet meer lopen zeiken. het is leuker als we gewoon relaxt en normaal reageren op elkaars vragen, en standpunten. dan maar is een dubbel topic. ben dat forum strijdertje spelen een beetje zat. ik gaf daarom al aan er zal er vast ergens een zwerven. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
VAN HANEGEM !!! is de meest betaalbare |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:13 schreef obiku010 het volgende:[..] heb bewust al een tijdje niet meer lopen zeiken. het is leuker als we gewoon relaxt en normaal reageren op elkaars vragen, en standpunten. dan maar is een dubbel topic. ben dat forum strijdertje spelen een beetje zat. ik gaf daarom al aan er zal er vast ergens een zwerven. Was niet verkeerd bedoeld hè biek! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: weet ik toch maatje! |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: oprotten met die van hanemgem.
heeft op iedereen in zijn kranteberichtjes wat te zeiken. totaal geen zelf blaam.
leuk voor de brillen reclame, meer niet ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastisch nieuws, eindelijk zijn we van één van de slechtste trainers OOIT verlost.
Woensdag 13 juli 2011, geweldige dag!! nu al! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jan boskamp samen met vd gijp? |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Slijmbal !!!
Whahahahahaha. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Doen we hans kraay junior er ook bij, wordt dan een gezwellige boel !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehehe, Derksen op z'n leukst. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: rob is beetje jaloers. hij weet dat ik hem graag mag, maar dat de liefde nog niet zo diep zit als bij ons. hahahaha. ben wel blij man. steeds blijer... been weg.... met alle respect voor mario... |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: O ja snor erbij als mental coach, en VI als extra sponsor a 20 miljoen/pjr.
wordt ik zo weer lid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door rob010 -- |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:20 schreef obiku010 het volgende:[..] rob is beetje jaloers. hij weet dat ik hem graag mag, maar dat de liefde nog niet zo diep zit als bij ons. hahahaha. ben wel blij man. steeds blijer... been weg.... met alle respect voor mario... Ja shit man. maarja wat niet is kan nog komen.! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Las net ook op twitter van krabbedam dat Been weg zou zijn vanwege vertrouwensbreuk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
20 van de 23 spelers waren hem spuugzat, verbaasd me TOTAAL niet. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Van Hanegem met Vlemmings/JP van Gastel op het veld lijkt me de beste en goedkoopste op dit moment!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Varkenoordgroep/FRFC1908 had toch weer gelijk he gisteren.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Idd. heeft er in 3 jaar tijd nog niet voor kunnen zorgen dat onze spelers fatsoenlijk een balletje kunnen rondspelen, laat staan dat er met een bepaalde tactiek of visie het veld opgegaan wordt. Werkelijk niet 1 speler is beter gemaakt door onze Mario.
Martin van Geel goed bezig! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door moa -- |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Vlemmings das toch die oranje fan, en zit vaak bij te land,zee en nog wat? En o ja uiteraard zijn carnaval krakers ?
Kan die ook voor Trainert speluh dan ??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik krijg net bericht dat van veldhoven is gespot bij de kuip kan iemand dit bevestigen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
MMM en ik zijn altijd anti been geweest iedereen heeft ons afgezeken tot vandaag? dus iedereen snaveltjes dicht aub! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:17 schreef MMM het volgende:Fantastisch nieuws, eindelijk zijn we van één van de slechtste trainers OOIT verlost. Woensdag 13 juli 2011, geweldige dag!! nu al! Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
SGS
|
|
|
Thomasson voor de leeuwen dan maar hahaha |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:33 schreef Milo het volgende:ik krijg net bericht dat van veldhoven is gespot bij de kuip kan iemand dit bevestigen? Dat lijkt me in deze "not done" maar wie weet, in de voetballerij kan alles! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
jp van gastel met fraser dat hoop ik |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
ZOZO zelfs teletekst heeft al een bericht neergezet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:34 schreef Milo het volgende:MMM en ik zijn altijd anti been geweest iedereen heeft ons afgezeken tot vandaag? dus iedereen snaveltjes dicht aub! Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote: Vlaar? De vrij? Fernandez? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:33 schreef Milo het volgende:ik krijg net bericht dat van veldhoven is gespot bij de kuip kan iemand dit bevestigen? Dat mag ik toch niet hopen |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
EINDELIJK!!!!!
ps Mario het ga je goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:34 schreef Milo het volgende:MMM en ik zijn altijd anti been geweest iedereen heeft ons afgezeken tot vandaag? dus iedereen snaveltjes dicht aub! Prachtige dag!
Gefeliciteerd gozerT |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Wellicht een optie ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij ook v hanegem terug in de kuip?! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vlaar schijnt het initiatief genomen te hebben voor de stemming.
Nelom, Isoufi, Clasie misschien niet? |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Dennis, ik denk goed geraden. gefeliciteerd met het peper en zout stel wat je gewonnen hebt met deze prijsvraag. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Goeie mogelijkheid, Vlaar was vd week ook al pissig, wellicht een voorbode geweest? |
|
|
|