BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been klaar bij Feyenoord!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een onzin weer..
Overbodige reactie weer, jammer! Ik weet hoe jij erin staat, heb je zelfs gefeliciteerd. Lijkt me genoeg toch? Jij jouw mening, ik de mijne!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Ik heb hier zwaar de balen van. had Been nog het voordeel van de twijfel gegunt, vooral omdat hij door het jaren aanhoudende wanbeleid nooit een eerlijke kans gehad heeft. Zoals het er nu uit ziet lijkt het dat de spelers dus bepalen of een trainer blijft of niet. Onder Verbeek moesten ze te hard trainen, nu te weinig, die hufters moeten gewoon werken voor hun geld. Als Mario inderdaad zelf weggaat en dus afziet van een afkoopsom is hij een grotere Held dan die 22 kutventjes van de selectie. Mario bedankt! En succes in je verdere carrière.

(wel een goed tijdstip overigens, beter nu dan halvewege het seizoen).

Nu van Well, Gudde en die vetklep van een van Noordwijk ook maar oprotten. Haal nu maar eens wat echte Feyenoorders voor op de bank en in het bestuur.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Been wordt verlost van zijn lijden. Zo kun je het ook zien. Verdient groots afscheid.
Gudde doet niks verkeerd.
bjorn
 bjorn - woensdag 13 juli 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb hier zwaar de balen van. had Been nog het voordeel van de twijfel gegunt, vooral omdat hij door het jaren aanhoudende wanbeleid nooit een eerlijke kans gehad heeft. Zoals het er nu uit ziet lijkt het dat de spelers dus bepalen of een trainer blijft of niet. Onder Verbeek moesten ze te hard trainen, nu te weinig, die hufters moeten gewoon werken voor hun geld. Als Mario inderdaad zelf weggaat en dus afziet van een afkoopsom is hij een grotere Held dan die 22 kutventjes van de selectie. Mario bedankt! En succes in je verdere carrière.

(wel een goed tijdstip overigens, beter nu dan halvewege het seizoen).

Nu van Well, Gudde en die vetklep van een van Noordwijk ook maar oprotten. Haal nu maar eens wat echte Feyenoorders voor op de bank en in het bestuur.
helemaal eens, this altijd de schuld van de trainer maar die spelers laten het niet zien.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Chemie tussen Been en spelers raakte/is uitgewerkt. Niks geks aan, niemand schuld. Normaal proces.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 11:44   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario Been per direct weg bij Feyenoord

quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Ze klaagde juist omdat er TE WEINIG getraind werd!!!!!!!!!!
vorige keer was het teveel, wat let je op als professional zelf aan je ontwikkeling te werken, is in het echte leven ook normaal. het zijn een stel zeikwijven. Echt ze hebben nu echt geen excuus meer voor een slap gespeelde wedstrijd.
hoolie077
 hoolie077 - woensdag 13 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
blij dat ie weg is vind het alleen een verdomd slechte timing weer .hadde ze ook eerder mogen doen ...suggestie van gastel/ van hanegem misschien ?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:32 schreef The Q het volgende:

[..]

Igor Korneev of Jozsef Kiprich
Zie niet echt een hoofdtrainer in één van beide. Jij wel?
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Hij is NIET zelf opgestapt, is ie ook niet van plan. Echte Feyenoorder die Been!
salemi
 salemi - woensdag 13 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Ongelofelijk al die zogenaamde blije reacties. We roepen zomaar iets (dat is dan ook wel weer de "charme" van zo'n forum. Bottomline is het triest dat een trainer van Feyenoord voortijdig opstapt. Nog triester is het dat kennelijk de splersgroep de dienst uitmaakt. En de nieuwe trainer? Waarvan we allemaal nu zo overtuigd van zijn dat die het beter zal gaan doen. Je hoort gewoon in korte tijd een tiental namen voorbij komen. Zelfs van mensen die nooit bij Feyenoord zullen komen (van Basten). Laat me niet lachen. Feyenoord is en blijft een zieke patient.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 13 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario Been per direct weg bij Feyenoord

quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

2 van de 3 trainers worden weggestuurd door de spelersgroep, het lapzwansen bestuur laat dit zo maar gebeuren. echt te belachelijk voor woorden. Ik verwacht nu overigens wel het kampioenschap van deze spelers...
Haal Willem, hij heeft wel wat op die gasten over te brengen.
Hoeft geen toren hoor salaris en is asl "voetbal opa" (respectvol bedoeld) een leuke toevoeging voor de jonge jongens.
Biernaldum
 Biernaldum - woensdag 13 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Leon Vlemmings!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:48 schreef salemi het volgende:
Ongelofelijk al die zogenaamde blije reacties. We roepen zomaar iets (dat is dan ook wel weer de "charme" van zo'n forum. Bottomline is het triest dat een trainer van Feyenoord voortijdig opstapt. Nog triester is het dat kennelijk de splersgroep de dienst uitmaakt. En de nieuwe trainer? Waarvan we allemaal nu zo overtuigd van zijn dat die het beter zal gaan doen. Je hoort gewoon in korte tijd een tiental namen voorbij komen. Zelfs van mensen die nooit bij Feyenoord zullen komen (van Basten). Laat me niet lachen. Feyenoord is en blijft een zieke patient.
Helemaal met je eens. Ik hoop ook echt dat de geruchten waar zijn en dat er heel veel geld klaarligt, maar mij bekruipt toch zo'n gevoel dat dit het begin van het einde is.
The Q
 The Q - woensdag 13 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:48 schreef Els het volgende:

[..]

Zie niet echt een hoofdtrainer in één van beide. Jij wel?
Ja en nee Igor misschien overal waar die gewerkt heeft lopen de spelers met hem weg.
En Jozsef moet je dat niet aan doen denk ik.
De wens van de gedachte echt reel is het niet nee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door The Q --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:48 schreef cc-tje het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mario Been per direct weg bij Feyenoord

[..]

Haal Willem, hij heeft wel wat op die gasten over te brengen.
Hoeft geen toren hoor salaris en is asl "voetbal opa" (respectvol bedoeld) een leuke toevoeging voor de jonge jongens.
willem had wel een baantje nodig, maar het was natuurlijk niet de bedoeling dat ie het er te druk mee zou krijgen, laat staan de verantwoordelijkheid dragen... ik zie het niet gebeuren.
hoolie077
 hoolie077 - woensdag 13 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Ik hoop ook echt dat de geruchten waar zijn en dat er heel veel geld klaarligt, maar mij bekruipt toch zo'n gevoel dat dit het begin van het einde is.
ben dr ook bang voor alhoewel in het verleden wel is vaker op het randje gebungelt heeft zek ik nu ook weer alles komt goed
aaa
 aaa - woensdag 13 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 11:35 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb hier zwaar de balen van. had Been nog het voordeel van de twijfel gegunt, vooral omdat hij door het jaren aanhoudende wanbeleid nooit een eerlijke kans gehad heeft. Zoals het er nu uit ziet lijkt het dat de spelers dus bepalen of een trainer blijft of niet. Onder Verbeek moesten ze te hard trainen, nu te weinig, die hufters moeten gewoon werken voor hun geld. Als Mario inderdaad zelf weggaat en dus afziet van een afkoopsom is hij een grotere Held dan die 22 kutventjes van de selectie. Mario bedankt! En succes in je verdere carri�re.

(wel een goed tijdstip overigens, beter nu dan halvewege het seizoen).

Nu van Well, Gudde en die vetklep van een van Noordwijk ook maar oprotten. Haal nu maar eens wat echte Feyenoorders voor op de bank en in het bestuur.
Ben het hier helemaal mee eens. Laten die ventjes eens gaan werken voor hun geld
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 13 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Voor degene die meteen gaan roepen dat Mario Been er niks van kan!!
DE GROOTSTE BULLSHIT!

Ik ben dan wel een ajax supporter maar wat er bij jullie gebeurt raakt me serieus.
Daarbij is dit niet de schuld van Mario maar van jullie waardeloos bestuur, die alle beste spelers laat vertrekken en een paar van die wannabees aantrekt.
Het was te verwachten dat Been niet zou presteren met een dergelijk zwakke selectie, door de slechte resultaten verliezen spelers vertrouwen in de trainer ( wat normaal is ).

Het is gewoon van cruciaal belang dat jullie nu een trainer vinden met een echt feijenoord hart en dat deze niet word afgerekent om slechte of matige resultaten.
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - woensdag 13 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Selectie Feyenoord bespaart Bestuur 7 ton door Been te amputeren!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 10:10 schreef obiku010 het volgende:
dat is meer stylzz zijn topic, hij kwam met het nieuws, of gerucht, effe afwachten. ik bedoel meer wie moet nu trainer worden dan? ik kan er niet effe een verzinnen...
Dit is 1 van de dingen die ik ongeveer gehoord had.
Spelers waren al aan t morren.
Nu hebben ze dus officieel bij elkaar gezeten en gestemd.

Schijnt dat het nu een sneeuwbal effect gaat worden van technisch bestaf die het vertrouwen gaat opzeggen in het bestuur, waarin van Geel dus onderdeel is van de technische staf.

To be continued zeg maar...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 juli 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:01 schreef FR12-4EVER het volgende:
Selectie Feyenoord bespaart Bestuur 7 ton door Been te amputeren!
Das jammer, Been heeft schijnbaar geen ontslag genomen.. Dus besparen zal t niet worden.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit is 1 van de dingen die ik ongeveer gehoord had.
Spelers waren al aan t morren.
Nu hebben ze dus officieel bij elkaar gezeten en gestemd.

Schijnt dat het nu een sneeuwbal effect gaat worden van technisch bestaf die het vertrouwen gaat opzeggen in het bestuur, waarin van Geel dus onderdeel is van de technische staf.

To be continued zeg maar...
Nieuwe bezems vegen schoon, zullen we dan maar zeggen. Maar lijkt mij nu wel het moment om echt schoon schip te maken.
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Das jammer, Been heeft schijnbaar geen ontslag genomen.. Dus besparen zal t niet worden.
'In het belang van Feyenoord zou ik opstappen als dat nodig is'

KUCH KUCH
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 13 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaa!! Eindelijk weg die waardeloze trainer.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaa!! Eindelijk weg die waardeloze trainer.
Laat ze dr dan maar voor betalen ook
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 13 juli 2011 - 13:00   quote  deeplink  
http://nos.nl/sport/livestream/stream/148/
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 13:14   quote  deeplink  
toch plaats ik wel mijn vraagtekens bij onze spelersgroep, de ene keer word er te weing getraind, dan teveel. Ik geloof ook niet dat been heet beste materiaal had in de afgelopen 10 jaar bij onze club. Neemt niet weg dat als er geen samenwerking mogelijk is dat dit de beste stap is maar ben benieuwd wat er mis is met de volgende trainer volgens de spelersgroep.
sevillana
 sevillana - woensdag 13 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:14 schreef FR-Douwe het volgende:
toch plaats ik wel mijn vraagtekens bij onze spelersgroep, de ene keer word er te weing getraind, dan teveel. Ik geloof ook niet dat been heet beste materiaal had in de afgelopen 10 jaar bij onze club. Neemt niet weg dat als er geen samenwerking mogelijk is dat dit de beste stap is maar ben benieuwd wat er mis is met de volgende trainer volgens de spelersgroep.
geschiedenis blijft zich herhalen . . . . . . . :)
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Opvallend dat Van Geel de verantwoording zo duidelijk van zich afwerpt en ook een speler op de persconferentie het woord laat doen. Ben bang dat het een hele slechte ontwikkeling voor de club is.
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 13:29   quote  deeplink  
13 van de 18 waren 'm dus zat, 5 (maakt 23 man) wilden niet stemmen omdat ze pas net bij de club waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door MMM --
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:28 schreef Els het volgende:
Opvallend dat Van Geel de verantwoording zo duidelijk van zich afwerpt en ook een speler op de persconferentie het woord laat doen. Ben bang dat het een hele slechte ontwikkeling voor de club is.
Van Geel kon er dan ook niet veel aan doen..
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:28 schreef Els het volgende:
Opvallend dat Van Geel de verantwoording zo duidelijk van zich afwerpt en ook een speler op de persconferentie het woord laat doen. Ben bang dat het een hele slechte ontwikkeling voor de club is.
Klopt!
Als Vlaar nu gelijk had toegegeven, dat hij 1 van de velen was, die tegen Mario stemden,
had verhaal toch wat duiodelijker geweest!
Nu blijft men speculeren en de schuld zoeken bij.........???
Erg onsamenhangend allemaal, ik hoop oprecht, dat dit de juiste keuze is geweest, maar heb persoonlijk mijn twijfels!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 13 juli 2011 - 13:38   quote  deeplink  
N.b.: Been was niet mijn favoriete trainer, maar met alleen een Feynoord-hart kom je er niet!
Is nu gebleken.
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:28 schreef Els het volgende:
Opvallend dat Van Geel de verantwoording zo duidelijk van zich afwerpt en ook een speler op de persconferentie het woord laat doen. Ben bang dat het een hele slechte ontwikkeling voor de club is.
Opvallend idd, maar wel erg logisch. Geen ontwikkeling, maar een incident omdat van Geel er net is en niemand van de directie bij die gesprekken van de spelersgroep aanwezig waren.

De negatieve ontwikkeling is vooral dat een zeer jonge spelersgroep weet hoe ze een trainer moeten wippen.. Goed afgekeken iig van de oudere garde..
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:17 schreef MMM het volgende:

[..]

'In het belang van Feyenoord zou ik opstappen als dat nodig is'

KUCH KUCH
Je bent niet echt in vorm vandaag, heh? Hij is gewoon netjes een regeling overeengekomen.. heeft Feyenoord geen poot uitgedraaid, anders waren ze er niet zo snel uitgekomen.(hoop ik)
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
Acht maanden na zijn eigen vertrek zag Leo Beenhakker zijn protégé Mario Been sneuvelen als trainer van Feyenoord. De val van de man die twee jaar geleden nog werd binnengehaald als een verlosser, verraste Beenhakker niet.

Dit zaakje stinkt aan alle kanten, zegt de voorzitter van de CBV (Coaches Betaald voetbal). Iedereen kan zien dat dit een vooropgezet plan is.

Beenhakker zelf kreeg in januari zijn congé als technisch directeur van Feyenoord. En daarna hebben ze dit in gang gezet, aldus de ex-toptrainer. Ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd en wist dat dit eraan zat te komen. Triest, vooral de manier waarop weer. Dit is Feyenoord-onwaardig, een schande weer.

Overigens kan Beenhakker in zijn hoedanigheid als CBV-voorman de positie van hoofdtrainer van Feyenoord besmet verklaren. Die mogelijkheid bestaat als de afwikkeling van het contract van de scheidend trainer niet naar tevredenheid verloopt. Zo ver is het nog niet, maar dat het vertrek van Mario geënsceneerd is, lijkt mij heel duidelijk, aldus Beenhakker.

(Martijn Krabbendam)

Complottheorie van Leo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door craven --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:28 schreef Els het volgende:
Opvallend dat Van Geel de verantwoording zo duidelijk van zich afwerpt en ook een speler op de persconferentie het woord laat doen. Ben bang dat het een hele slechte ontwikkeling voor de club is.
van van Geel snap ik het nog wel omdat hij er net zit, maar dat Gudde, het voor de zoveelste keer weer niet aan zag komen is beangstigend. Je ziet hem met zn gepenkop over al bij zitten maar hij heeft er dus duidelijk geen idee van wat er speelt.
dennie
 dennie - woensdag 13 juli 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Ze hadden eerder moeten handelen, dan hadden ze Pastuur kunnen halen als opvolger, nu hebben ze hem opgeleid voro nec.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 13 juli 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Wat ik juist het opvallende vind is dat been gisteravond weg is gegaan uit emotie..

en het bestuur geeft er nog geeneens een gooi aan om deze 2 partijen bij elkaar te krijgen..

Als ik weg loop hier dan zeggen ze van kom aub terug wanneer je rustig bent.. dan gaan we samen zitten en praten of een ontslag wel het beste is..

mss doe ik m'n werk dan ook beter dan Been.. maar vind dit ongehoord..
dus vind het een luchtje hebben dit verhaal..

Gudde zij ook duidelijk in het interview dat hij al een goede financiële regeling met de zaakwaarnemer van been had getroffen voor beide partijen..
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:02 schreef craven het volgende:
Acht maanden na zijn eigen vertrek zag Leo Beenhakker zijn protégé Mario Been sneuvelen als trainer van Feyenoord. De val van de man die twee jaar geleden nog werd binnengehaald als een verlosser, verraste Beenhakker niet.

Dit zaakje stinkt aan alle kanten, zegt de voorzitter van de CBV (Coaches Betaald voetbal). Iedereen kan zien dat dit een vooropgezet plan is.

Beenhakker zelf kreeg in januari zijn congé als technisch directeur van Feyenoord. En daarna hebben ze dit in gang gezet, aldus de ex-toptrainer. Ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd en wist dat dit eraan zat te komen. Triest, vooral de manier waarop weer. Dit is Feyenoord-onwaardig, een schande weer.

Overigens kan Beenhakker in zijn hoedanigheid als CBV-voorman de positie van hoofdtrainer van Feyenoord besmet verklaren. Die mogelijkheid bestaat als de afwikkeling van het contract van de scheidend trainer niet naar tevredenheid verloopt. Zo ver is het nog niet, maar dat het vertrek van Mario geënsceneerd is, lijkt mij heel duidelijk, aldus Beenhakker.

(Martijn Krabbendam)

Complottheorie van Leo
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:01 schreef de flh het volgende:

[..]

Je bent niet echt in vorm vandaag, heh? Hij is gewoon netjes een regeling overeengekomen.. heeft Feyenoord geen poot uitgedraaid, anders waren ze er niet zo snel uitgekomen.(hoop ik)
Hij is verkouden denk ik. Gudde heeft duidelijk gesproken: het is al geregeld en Mario heeft zich netjes opgesteld richting Feyenoord. Dat verdient een groot compliment: zijn Feyenoord-hart bloed nog hevig want de dolk die erin gestoken is is er nog maar net uitgetrokken en toch handelt hij dit al netjes af met zijn geliefde Feyenoord.

Been///HELD!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij is verkouden denk ik. Gudde heeft duidelijk gesproken: het is al geregeld en Mario heeft zich netjes opgesteld richting Feyenoord. Dat verdient een groot compliment: zijn Feyenoord-hart bloed nog hevig want de dolk die erin gestoken is is er nog maar net uitgetrokken en toch handelt hij dit al netjes af met zijn geliefde Feyenoord.

Been///HELD!
+1
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:59 schreef de flh het volgende:

[..]

Opvallend idd, maar wel erg logisch. Geen ontwikkeling, maar een incident omdat van Geel er net is en niemand van de directie bij die gesprekken van de spelersgroep aanwezig waren.

De negatieve ontwikkeling is vooral dat een zeer jonge spelersgroep weet hoe ze een trainer moeten wippen.. Goed afgekeken iig van de oudere garde..
Absoluut logisch. Het laat duidelijk zien dat dit niet de beslissing is van het bestuur, maar dat ze door de onervaren en onvolwassen spelersgroep voor een voldongen feit zijn geplaatst. Bij Verbeek hadden ze in elk geval nog het fatsoen om er met hem zelf over te praten. Bij Been is dat niet gebeurd, spijtig en onvolwassen. En het argument van Vlaar dat het geen mondige groep is, is dan wel een heel karig excuus.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
als je niet mondig bent dan moet je je muil ook maar houden.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:01 schreef de flh het volgende:

[..]

Je bent niet echt in vorm vandaag, heh? Hij is gewoon netjes een regeling overeengekomen.. heeft Feyenoord geen poot uitgedraaid, anders waren ze er niet zo snel uitgekomen.(hoop ik)
Gudde geeft ook aan dat Been in de afhandeling van het contract heel vriendelijk voor Feyenoord is geweest. De snelheid is ook gunstig voor Feyenoord, dus Been heeft Feyenoord heel netjes behandeld. Of dat andersom ook de conclusie zal worden?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:03 schreef dennie het volgende:
Ze hadden eerder moeten handelen, dan hadden ze Pastuur kunnen halen als opvolger, nu hebben ze hem opgeleid voro nec.
Dat hadden ze met Been ook.
Kitty
 Kitty - woensdag 13 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Nou ik moet zeggen heel stom dit.......

En wie gaat het nu doen en ik wil erbij zeggen dat ik al 40 jaar suppporter ben en ja ga maar vindertje wijzen, ik denk dat de selectie eerst naar zichzelf moeten kijken.
Uhm wat hebben die afgelopen seizoen gepresteerd..... Niets, Noppes Nada.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:08 schreef Zw' 28 het volgende:
Wat ik juist het opvallende vind is dat been gisteravond weg is gegaan uit emotie..

en het bestuur geeft er nog geeneens een gooi aan om deze 2 partijen bij elkaar te krijgen..

Als ik weg loop hier dan zeggen ze van kom aub terug wanneer je rustig bent.. dan gaan we samen zitten en praten of een ontslag wel het beste is..

mss doe ik m'n werk dan ook beter dan Been.. maar vind dit ongehoord..
dus vind het een luchtje hebben dit verhaal..

Gudde zij ook duidelijk in het interview dat hij al een goede financiële regeling met de zaakwaarnemer van been had getroffen voor beide partijen..
Als Been bereid was heel veel water in de wijn te doen, dan heb je over de afhandeling van een contract niet veel tijd nodig.
de flh
 de flh - woensdag 13 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:28 schreef Els het volgende:

[..]

Gudde geeft ook aan dat Been in de afhandeling van het contract heel vriendelijk voor Feyenoord is geweest. De snelheid is ook gunstig voor Feyenoord, dus Been heeft Feyenoord heel netjes behandeld. Of dat andersom ook de conclusie zal worden?
Tja dat zal nog moeten blijken. Al lijkt het ook wel een beetje een ongelukkige samneloop van omstandigheden.. Op het gebrek aan bemiddeling na dan..
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:28 schreef Els het volgende:

[..]

Gudde geeft ook aan dat Been in de afhandeling van het contract heel vriendelijk voor Feyenoord is geweest. De snelheid is ook gunstig voor Feyenoord, dus Been heeft Feyenoord heel netjes behandeld. Of dat andersom ook de conclusie zal worden?
Dit is een aktie van de spelersgroep, dus als Feyenoord en Been er samen netjes uitgekomen zijn is het antwoord op jouw (retorische?) vraag JA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been klaar bij Feyenoord!!!









0.0084540