BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been klaar bij Feyenoord!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 juli 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

you're sick in your head, mate!
Why? Because i am happy that Mario is is leaving the kuip! Than i am sick from happiness.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Laten we wel wezen dat ik het erg vind dat Been het veld moet ruimen, maar als de spelers het niet meer zien zitten in 'm houdt het gewoon op. De vraag is hoe het kan dat deze situatie is ontstaan..allereerst is de eerste barst gekomen nadat Been de vloer aanveegde met de Cler. Dat heeft 'm zeker geen goed gedaan..hij verspeelde daarmee krediet. Vervolgens het vele wisselen in zijn elftal..spelers hebben behoefte aan duidelijkheid, maar omdat Mario het niet meer wist, ging ie dwalen, iets wat ie bij Nec niet heeft gedaan.

Ik vond het onbegrijpelijk dat Feyenoord na de winst op Psv, zo'n belachelijke vertoning liet zien in Venlo, waardoor het kansloos werd voor een plek in de play-off. Het heeft toen al niet goed gezeten tussen mekaar, want anders had Feyenoord in Venlo met gemak gewonnen. Na de nederlaag in Venlo is er iets geknapt bij Mario, iets wat al meermalen was gebeurd en hij telkens liet merken aan zijn spelers. Ik vind het nooit slim om als trainer de hand niet in eigen boezem te steken. Ook al ligt het niet aan je, je moet het wel zo laten overkomen. Dat geeft je een ruggesteun, maar telkens een sneer naar je groep, brokkelt je status af.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nu kom ik met nog meer plezier naar de kuip!
oh Lijdensweg, ik zit nu in dubio: had me voorgenomen als je weer langs kwam normaal tegen je te doen maar zit me nu af te vragen of ik je niet weer in 3 minuten over de jank moet gaan helpen.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Er zijn vanaf dat Verbeek trainer werd van Feyenoord alleen maar goede mensen gesneuveld, maar de grootste boosdoener blijft telkens zitten en dat is Gudde. Hoe je het ook went of keert, is en blijft Gudde verantwoordelijk voor deze janboel, want hij is de algemeen directeur. Het word nu echt tijd dat de supporters dat gaan inzien, want ook de volgende trainer gaat sneuvelen onder zijn beleid.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:38 schreef alibabba het volgende:
Laten we wel wezen dat ik het erg vind dat Been het veld moet ruimen, maar als de spelers het niet meer zien zitten in 'm houdt het gewoon op. De vraag is hoe het kan dat deze situatie is ontstaan..allereerst is de eerste barst gekomen nadat Been de vloer aanveegde met de Cler. Dat heeft 'm zeker geen goed gedaan..hij verspeelde daarmee krediet. Vervolgens het vele wisselen in zijn elftal..spelers hebben behoefte aan duidelijkheid, maar omdat Mario het niet meer wist, ging ie dwalen, iets wat ie bij Nec niet heeft gedaan.

Ik vond het onbegrijpelijk dat Feyenoord na de winst op Psv, zo'n belachelijke vertoning liet zien in Venlo, waardoor het kansloos werd voor een plek in de play-off. Het heeft toen al niet goed gezeten tussen mekaar, want anders had Feyenoord in Venlo met gemak gewonnen. Na de nederlaag in Venlo is er iets geknapt bij Mario, iets wat al meermalen was gebeurd en hij telkens liet merken aan zijn spelers. Ik vind het nooit slim om als trainer de hand niet in eigen boezem te steken. Ook al ligt het niet aan je, je moet het wel zo laten overkomen. Dat geeft je een ruggesteun, maar telkens een sneer naar je groep, brokkelt je status af.
Been heeft op het persoonlijke vlak zeker fouten gemaakt, ook fouten die hem aan te wrijven zijn. En de opstelling wisselde vaak, soms noodgedwongen, maar ook hierbij zitten fouten van Mario. Maar dan nog verdient deze manier geen schoonheidsprijs. Als je intensief met elkaar samenwerkt, in een moeilijke situatie, dan moet je minimaal het respect voor elkaar opbrengen om kritiek persoonlijk af te leveren. De spelersgroep heeft er voor gekozen om dit niet te doen, maar het via Martin van Geel te spelen. Dat is in mijn ogen laf, zo zou ik het zelf nooit aanpakken. Feyenoord wordt, of laat zich, wederom gijzelen door een aantal zeer jeugdige spelers. Zou jij toch ook niet willen dat Ajax op die manier door zijn trainers heenraakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Els --
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:42 schreef alibabba het volgende:
Er zijn vanaf dat Verbeek trainer werd van Feyenoord alleen maar goede mensen gesneuveld, maar de grootste boosdoener blijft telkens zitten en dat is Gudde. Hoe je het ook went of keert, is en blijft Gudde verantwoordelijk voor deze janboel, want hij is de algemeen directeur. Het word nu echt tijd dat de supporters dat gaan inzien, want ook de volgende trainer gaat sneuvelen onder zijn beleid.
Mee eens, maar we durven niet ivm een dreigend failissement.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier nog een anti Been man! Ook al maanden.
jaja, de.fan, dat jij anti-Been bent waren we echt niet vergeten. Dat was tot vervelens toe duidelijk geworden.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:46 schreef Els het volgende:

[..]

Been heeft op het persoonlijke vlak zeker fouten gemaakt, ook fouten die hem aan te wrijven zijn. En de opstelling wisselde vaak, soms noodgedwongen, maar ook hierbij zitten fouten van Mario. Maar dan nog verdient deze manier geen schoonheidsprijs. Als je intensief met elkaar samenwerkt, in een moeilijke situatie, dan moet je minimaal het respect voor elkaar opbrengen om kritiek persoonlijk af te leveren. De spelersgroep heeft er voor gekozen om dit niet te doen, maar het via Martin van Geel te spelen. Dat is in mijn ogen laf, zo zou ik het zelf nooit aanpakken. Feyenoord wordt, of laat zich, wederom gijzelen door een anatal zeer jeugdige spelers. Zou jij toch ook niet willen dat Ajax op die manier door zijn trainers heenraakt.
Ik ben het helemaal met je eens, maar dat je zegt dat Feyenoord zich laat gijzelen door een aantal zeer jeugdige spelers begrijp ik niet. Zijn die er dan voor verantwoordelijk dat Been vertrokken is? Ik vond het overigens ook niet slim van Mario om analyses te doen van CL-wedstrijden. Dat komt een beetje betweterig over bij de spelers en ik zou dat als trainer altijd willen vermijden. De spelers moeten centraal staan en niet de trainer!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:46 schreef Els het volgende:

[..]

Mee eens, maar we durven niet ivm een dreigend failissement.
Wat kost Feyenoord het vertrek van Been? Ik hoorde net bij het Sportjournaal dat Feyenoord een afkoopsom moet betalen...hoeveel?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, maar dat je zegt dat Feyenoord zich laat gijzelen door een aantal zeer jeugdige spelers begrijp ik niet. Zijn die er dan voor verantwoordelijk dat Been vertrokken is? Ik vond het overigens ook niet slim van Mario om analyses te doen van CL-wedstrijden. Dat komt een beetje betweterig over bij de spelers en ik zou dat als trainer altijd willen vermijden. De spelers moeten centraal staan en niet de trainer!!!
Ja, als 13 van de 18 aan jouw baas melden dat ze geen vertrouwen in je hebben, dan is dat zo'n enorme motie van wantrouwen dat je hem niet naast je neer kunt leggen. Dat kan alleen de directie voor je doen. Ook de spelers die (willen) vertrekken, doen dat op een dermate respectloze wijze, dat het minimaal onbeschaamd is. Als je dan ook nog de financiële positie in ogenschouw neemt, dan kun je wel spreken van gijzelen.
Ik vind het geen probleem dat Been analyses doet op tv, totdat het een discussie wordt in de media of intern. Dan moet je stoppen. Dat heeft hij niet gedaan en dat is waarschijnlijk een inschattingsfout.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat kost Feyenoord het vertrek van Been? Ik hoorde net bij het Sportjournaal dat Feyenoord een afkoopsom moet betalen...hoeveel?
Niet veel. Hij had nog een contract voor dit seizoen, dus in principe een jaarsalaris. Maar ze zijn er snel uitgekomen (paar uur) en volgens Gudde had Been zich uiterst coulant opgesteld en een groot gebaar richting Feyenoord gemaakt. Maar de mededeling dat hij zelf is opgestapt, lijkt dus een leugentje om bestwil. Tenzij het als clausule in zijn contract stond.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 13 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat kost Feyenoord het vertrek van Been? Ik hoorde net bij het Sportjournaal dat Feyenoord een afkoopsom moet betalen...hoeveel?
Zal nooit veel zijn, want van een kale kip valt niet te plukken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:46 schreef Els het volgende:

[..]

Been heeft op het persoonlijke vlak zeker fouten gemaakt, ook fouten die hem aan te wrijven zijn. En de opstelling wisselde vaak, soms noodgedwongen, maar ook hierbij zitten fouten van Mario. Maar dan nog verdient deze manier geen schoonheidsprijs. Als je intensief met elkaar samenwerkt, in een moeilijke situatie, dan moet je minimaal het respect voor elkaar opbrengen om kritiek persoonlijk af te leveren. De spelersgroep heeft er voor gekozen om dit niet te doen, maar het via Martin van Geel te spelen. Dat is in mijn ogen laf, zo zou ik het zelf nooit aanpakken. Feyenoord wordt, of laat zich, wederom gijzelen door een anatal zeer jeugdige spelers. Zou jij toch ook niet willen dat Ajax op die manier door zijn trainers heenraakt.
Bij Ajax hebben ze Cruijff die de club om zeep helpt....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:40 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

oh Lijdensweg, ik zit nu in dubio: had me voorgenomen als je weer langs kwam normaal tegen je te doen maar zit me nu af te vragen of ik je niet weer in 3 minuten over de jank moet gaan helpen.
Haha altijd lachen met jou!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Why? Because i am happy that Mario is is leaving the kuip! Than i am sick from happiness.
Ik denk echt dat je moeder je vaak heeft laten vallen als baby. Been heeft meer voor Feyenoord betekend dan deze hele selectie bij elkaar ooit zal doen. Over zijn kwaliteiten valt te twisten daar worden we het nooit over eens, geeft ook niet, maar je moet toch toegeven dat dit op een zeer onkiese manier gebeurt is....
mithell13
 mithell13 - woensdag 13 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
ik wouw ook dat been op een gegeven moment weg moest gaan maar dan zo nee dat verdient die man niet. hij is misschien tegegevallen als trainer maar kom op een nieuw seizoen het begint lkkr en dan een stelleje koters die het niet naar hun zin hebbe of niet spelen dan maar meteen zegge rot maar op been nee dan moeten jullie oprotten. been heeft meer feyenoord in zijn kleine teen dan jullie in jullie hele lichaam. erg jmmr dat het zo moet gaan tot ziens been ik wens je het beste
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Bron: De Telegraaf

Been onderschatte sluimerende problemen Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Op de achtergrond van het vertrek van Mario Been als trainer bij Feyenoord spelen de botsingen tussen de coach en een aantal voetballers een grotere rol dan het publiek en hijzelf misschien vermoedden.

Diego Biseswar voelde zich in het eerste jaar van Been maandenlang vernederd, Tim de Cler kreeg te horen dat Been hem nooit meer wilde zien, Karim El Ahmadi werd naar het tweede elftal verbannen, Leroy Fer werd na de winterstop op de bank gezet (omdat Been koos voor Kelvin Leerdam), Georginio Wijnaldum moest tegen zijn zin in op de rechterflank spelen, de Zuid-Afrikaan Mokotjo voelde zich niet serieus genomen door zijn trainer en het aantrekken van Jhon van Beukering vond de hele selectie een blunder van het duo Been en Beenhakker.

De uitspraak deze week van een van de spelers (er zijn dingen gebeurd, die ik nooit zal vergeten) was in dat opzicht al veelzeggend. Tegelijkertijd was er in de spelersgroep zelfs begrip voor Wijnaldum en Fer, omdat bij Twente en PSV de trainers Adriaanse en Rutten spelers beter kunnen maken (El Ahmadi in VI). Ook dat was dodelijk voor een hoofdtrainer van Feyenoord.

Het gros van die problemen was wel degelijk bekend bij de leiding in De Kuip. Maar de nieuwe technisch directeur Martin van Geel dacht Been meer steun te kunnen geven door naast hem dicht op het elftal te kruipen. Van Geel stapte maandag met een aktetas de spelersbus in en wilde deze week gebruiken om de selectie beter te leren kennen. Aanleiding om te denken dat er in Ermelo een explosie zou plaats hebben had hij niet, want drie dagen voor het vertrek had de hele spelersgroep nog een uitje waarbij de homogeniteit van de groep juist werd geprezen. Hoe anders pakte het uit.
salemi
 salemi - donderdag 14 juli 2011 - 08:30   quote  deeplink  
Referte aan bovenstaande post van Els.
Blijkt maar weer dat een droommsituatie ook een valkuil kan zijn. Welke club wil er niet een oud speler en die ook nog eens een supporter van de club is als hoofdtrainer? Dat zou een droomscenario moeten zijn. Maar het blokkeert ook de benodigde kritische beoordeling van zijn functioneren. je bent geneigd te denken dat zo'n man ook het beste is voor de club. Dat is meteen de valkuil. Je moet constateren dat Mario het helaas niet goed heeft gedaan. Dat is begonnen met het op de bank zetten van de vier dure aankopen, tot aan de nederlaag tegen VVV uit. En alles wat daartussendoor mis is gegaan. Helaas. Pijnlijk voor Mario die ongetwijfeld ook zijn droom uit elkaar ziet spatten. Laten we waardig afscheid van hem nemen en bedanken voor de inspanningen.
KKL
 KKL - donderdag 14 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Wie volgt Been?

Het publieke geheim dat Georginio Wijnaldum en Leroy Fer niet zouden bijtekenen zolang Mario Been hoofdtrainer van Feyenoord zou zijn, bleek dus onbekend bij de directie van Feyenoord, de Vrienden van Feyenoord, de commissarissen van Feyenoord en de staf rond het eerste elftal van Feyenoord. Bij elkaar zon vijftien mensen die bivakkeren in het hart van de Rotterdamse club. Geen flauw benul hadden ze over de houdbaarheid van Been bij de spelersgroep.

Deze bedenkelijke constatering mag de leiding van Feyenoord zich aanrekenen. Ernstige twijfel over de competentie van de leiding om een voetbalbedrijf te runnen, is op zn plaats. Alarmbellen gingen zelfs niet rinkelen na de 10-0 nederlaag bij PSV en tiende plaats in de eindrangschikking. De nieuwe technisch directeur Martin van Geel valt weinig kwalijk te nemen, hoewel hij tot dusver veel naïviteit tentoonspreidde. Mario Been was de beste man voor de job bij Feyenoord, volgens alle beleidsbepalers.

De gebeurtenissen afgelopen dagen bewijzen dat de clubleiding in een gevaarlijke tunnelvisie verkeert bij het afbouwen van de schuldpositie. De techniek, de basis van een voetbalclub, is de ver-van-ons-bedshow gebleken voor de saneerders. Vandaar dat iedere vertrouwensband tussen spelers en clubleiding ontbreekt. Tot januari strandden signalen uit de spelersgroep wellicht bij Beens maatje, technisch directeur Leo Beenhakker. Na diens vertrek wisten de spelers de weg naar de clubleiding evenmin te vinden. Dat geeft voor beide partijen te denken.

Het resultaat is dat de spelers Mario Been hebben ontslagen. Met een mes in de rug. Zij waren zo laf om Been niet persoonlijk zelfs niet op bijltjesdag de waarheid te vertellen. Been is een faire kans op eerherstel ontnomen, hoewel de botsingen tussen de trainer en spelers achter de kleedkamerdeur legio waren. Bewust of onbewust sloot Been daar zn ogen voor en toonde zelfs na het desastreuze seizoen geen greintje zelfkritiek. Toen de clubleiding wederom niet anticipeerde, zagen de spelers geen andere uitweg dan het vertrouwen in Been op te zeggen.

Met deze onomkeerbare daad heeft de jonge, labiele spelersgroep zn nek in een strop gehangen. Zij moeten op het veld hun gelijk bewijzen. Op zich een gezonde situatie, maar niet bij zon grote club als Feyenoord, met zn explosieve aanhang.

Door de jaren heen zijn in De Kuip veel spelers bezweken onder de enorme druk. Nu moet een onervaren spelersgroep zich hiertegen wapenen en valt te vrezen voor het ergste. Helemaal omdat Feyenoord met Wijnaldum en Ryo Miyaichi twee spelers is kwijtgeraakt die het verschil kunnen maken, Fer geen toekomst in De Kuip ziet en Van Geel met handen en voeten is gebonden om Feyenoord op de transfermarkt substantieel te versterken.

Dit Feyenoord begint op 5 augustus op Woudestein niet op nul, maar op -10. En zit het vervolgens even tegen, dan zal het legioen eerst om bloed, zweet en tranen schreeuwen en vervolgens de pijlen richten op de al onder vuur liggende directeur Eric Gudde en president-commissaris Dick van Well. Het knappe beleid om te komen tot financiële gezondmaking van Feyenoord zal ondersneeuwen bij het verwijtbare gedrag van de clubleiding betreffende het technisch beleid.

Mario Been is het eerste, maar ongetwijfeld niet het laatste slachtoffer van de spelersactie.

Geen speld tussen te krijgen....
Milo
 Milo - donderdag 14 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 15:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, zelf kan je der ook wat van Milo! maar goed, gefeliciteerd dat je gelijk hebt gekregen. Wel ironisch dat je gelijk komt van uitgerekend de spelersgroep, die ook jij meer dan eens hebt aangepakt. Of om je eigen woorden te gebruiken: 'afgezeken'.

'De vijand van mijn vijand is mijn vriend' zullen we maar zeggen.
kijk het is niet chique, dit is de 2de keer dat dit gebeurt, vorige keer was verbeek de lul! dit zegd alles over de directie van onze club! no balls!
Maar ze moeten wat laten zien dit seizoen, anders gaan er nog rare dingen gebeuren!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 09:50 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk het is niet chique, dit is de 2de keer dat dit gebeurt, vorige keer was verbeek de lul! dit zegd alles over de directie van onze club! no balls!
Maar ze moeten wat laten zien dit seizoen, anders gaan er nog rare dingen gebeuren!
rare dingen? je groeit tot je 1.50 bent?
MMM
 MMM - donderdag 14 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Tranen

Tranen van geluk
PieterBos
 PieterBos - donderdag 14 juli 2011 - 13:33   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/65147/cartoon-mario-been
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nu kom ik met nog meer plezier naar de kuip!
Vogelkop-1.jpg
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:20 schreef cc-tje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahahahahaha. das duidelijk lijdensweg! met zijn rooie feyenoord tooi. lol
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Ik ben blij dat wij verlost zijn van Mario been.
Ik weet dat de meningen zeer verdeelt zijn, maar dat is niet erg.
Iedereen mag zijn mening hebben.
Ik ben ook egt van mening dat dit de beste manier is met hoe het is gegaan.
Mario is zelf als zwakkeling weggelope. ( Helaas )
Vlaar hoorde van de jongens dat ze niet met hem verder wouden.
Martin wou dus een gesprek met Mario en Ron een gesprek.
zeer logisch!
Mjaaa Mario die loopt als een laffe vent weg.
Pakt zijn spullen, en gaat rechtdoor naar Spanje.
Ik ben het helemaal met de mannen eens.
Want leg mij is ff uit voor de mensen die het er niet mee eens zijn.
How the fuck wil je Mario serieus nemen als speler van Feyenoord?
Hij heeft veel te veel fouten gemaakt.
Hij wou de Cler nooit meer zien.
En waarom? Hij zij dat De Cler het eigen belang boven dat van Feyenoord stelde.
Terwijl Mario hier de enige is die dat doet!
Mario was de PERSOON die noterbenen al vast op vakantie ging op de allerlaatste training, terwijl de spelers gewoon nog moesten trainen.
Roy makaay heeft hij meer op de bank gehad, als dat hij in het veld stond.
Terwijl dat de duurste speler was van het elftal.
En op da moment ook 100% de beste spits van Feyenoord.
Nou dan ben je serieus nietwijs hoor, als je zown duren envooral gode vedette op de bank zet.
Elahmadi gewoon verneukt door hem noodgedwongen weg te sturen naar Verweggiestan waar ze niet eens weten wat voetbal is?
Wijnalbum heeft een hele tijd op de rechterflank gezet, terwijl hij daar helemaal niet hoorde.
De Vrij idemdito, halfseizoen verkeerd gebruikt op de verkeerde positie!
Waarom denk je dat Fer weg wilt?
Omdat Mario been zown top trainer is zkr?
Waarom ging Wijnalbum weg?
Omdat hij van Rutten wat kan leren, bij Mario was hij uitgeleerd.
Weten jullie zelfs oook nog eens hoe Wijnalbum aan de nmmr 10 komt?
Van de Zoon van Mario, die wou graag dat hij nmmr 10 krijg:S
Dat is toch gvd van de zotte ofniet?
En iedereen die zegt dat Mario been een Feyenoord hart heeft, moet egt goed gaan nadenken.
Want als hij egt zown Feyenoord hart had, dan had hij onze Willem niet zomaar weggestuurd.
Of minimaal iets va hem aangenomen.
Mjaaa Mario is eigenwijs, denkt dat hij alles is.
Maar blijkt nu wel weer van niet.
Want hij rent jankent naar Spanje toe als een klein kinje.
En nee dit is niet de schuld van de spelers, want Vlaar & Martin van Geel wouden met hem praten, maar zoals ik al zij liep hij als een kindje weg.

Nu snel een goeie trainer zoeken.
Zolang als het maar geen Ronald Koeman is, wantdat is net zown pussy als Mario.

Een type van Gaal is het beste, maarja dat gaat he niet worden, want als hij binnen 1 seizoen 1 nieuwe club heeft krijg hij zijn loon niet meer. Is mij verteld.
En aangezien wij dat never nooit kenne betalen ken je hem afschrijven.
Huub stevens wil niet meer naar Nederland ivm het acqufietje met Psv.
Gertjan verbeek is hier een goeie voor. Maarja die zit bij Az en lijkt mij niet dat hij zich nog maals laat vernederen hiero.

Ik zou gewoon lef tonen.
Pak jp van Gastel als hooftrainer ik heb vertrouwen in hem. Als hij de juiste steun krijgt komt dat helemaal goed. Dan doe je John de wolf En kees van Wonderen of Paul Bosveld en of Alfred schreuder van Twente Als Assistenten.
En dan Willempie van Hanegum erbij, en laat die maar een beetje aankloten en heen doen.

Ik heb er de volste vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
blijf aub niet thuis zoals velen wel doen omdat het slecht gaat.
Dat noem je suc6 suporters!
Blijf Steunen voor de mooiste club van Nederland.
Want Feyenoorder ben je niet voor even.
Feyenoorder ben je heel je leven!!!!

FEYENOORD FOR LIVEE!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Beempjerotterdam --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Demagogie.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 14 juli 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Het grote probleem is een bestuur zonder echt Feijenoord hart. Natuurlijk moet die schuld worden weggewerkt, maar c'est le tone qui fait la musique. Inderdaad, de tunnelvisie van Gudde, die alleen maar wil saneren en geen oog heeft voor het technisch gedeelte en een geweldige minachting voor de supporters ten toon spreidt, heeft als een splijtzwam in het hart van Feijenoord gewoekerd. Natuurlijk moeten de schulden worden weggewerkt, maar met een elftal dat 10e wordt in de competitie verdien je geen geld, dat kost geld. Nog zo'n rampjaar en het aantal verkochte seizoenkaarten zal met de helft dalen. Je gaat als supporter naar de Kuip om een goed Feijenoord te zien, maar dat interesseert Gudde totaal niet.
Natuurlijk kun je ook Mario veel kwalijk nemen. Maar hoeveel daadwerkelijke steun kreeg hij van dit bestuur? O ja, lovende woordjes, we staan achter je, maar dat was alles. Ik ben er van overtuigd dat Mario allang wist dat er een moment kwam waarop dit ging gebeuren. Bij hem was iedere bezieling weg, er kon niets en er mocht niets en die frustratie heeft hij herhaaldelijk op zijn spelers botgevierd. Blijft echter staan dat de manier waarop het nu is gegaan bepaald niet de schoonheidsprijs verdient en koren op de molen is van Feijenoord-hater Johan Derksen. Zou iedereen nu zijn lesje geleerd hebben? Ik ben er bang voor. Het is alleen te hopen dat de toch jonge en onervaren ploeg de veerklracht toont en op het veld gaat bewijzen dat ze de juiste beslissing genomen hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Demagogie 2
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Jij mag dat vinden.
Zoals ik al zij iedereen mag zen eigen meningen hebben.
Maar mijn argumenten kloppen weldegelijk!
De manier waarop Mario is weggegaan is niet goed.
Maar het was nodig! 100%
Want er zijn zat trainers die veel meer uit dit team kunnen halen.
Dan Mario die wegloopt

En de Argumenten die ik heb geformuleerd.
Zijn stuk voor stuk de waarheid! ;)
infamous psv
 infamous psv - donderdag 14 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Het is zowel voor fans als voor Been zonde dat hij op deze manier weg moest gaan..nota bene door selectie die niet eens europees gehaald hebben.Want wie je ook voor deze groep zet als ze niet beter kunnen/willen houdt het op. Dat er om de naam VGaal geroepen is op zich al n nederlaag en t wrange van dit alles is dat als er club met interesse voorbij komt voor wie dan ook dan gaan ze gewoon weg..zelf zitten ze dan gebakken en laten club met ellende achter.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je moeder je vaak heeft laten vallen als baby. Been heeft meer voor Feyenoord betekend dan deze hele selectie bij elkaar ooit zal doen. Over zijn kwaliteiten valt te twisten daar worden we het nooit over eens, geeft ook niet, maar je moet toch toegeven dat dit op een zeer onkiese manier gebeurt is....
Daar ben ik het met je eens, dat het op een zeer onkiese manier gebeurt! Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet minder blij om ben dat Mario Been is opgedonderd
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar ben ik het met je eens, dat het op een zeer onkiese manier gebeurt! Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet minder blij om ben dat Mario Been is opgedonderd
Ben niet blij over de manier waarop, maar voor Mario zal dit zelf ook een bevrijding zijn.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik ben blij dat wij verlost zijn van Mario been.
Ik weet dat de meningen zeer verdeelt zijn, maar dat is niet erg.
Iedereen mag zijn mening hebben.
Ik ben ook egt van mening dat dit de beste manier is met hoe het is gegaan.
Mario is zelf als zwakkeling weggelope. ( Helaas )
Vlaar hoorde van de jongens dat ze niet met hem verder wouden.
Martin wou dus een gesprek met Mario en Ron een gesprek.
zeer logisch!
Mjaaa Mario die loopt als een laffe vent weg.
Pakt zijn spullen, en gaat rechtdoor naar Spanje.
Ik ben het helemaal met de mannen eens.
Want leg mij is ff uit voor de mensen die het er niet mee eens zijn.
How the fuck wil je Mario serieus nemen als speler van Feyenoord?
Hij heeft veel te veel fouten gemaakt.
Hij wou de Cler nooit meer zien.
En waarom? Hij zij dat De Cler het eigen belang boven dat van Feyenoord stelde.
Terwijl Mario hier de enige is die dat doet!
Mario was de PERSOON die noterbenen al vast op vakantie ging op de allerlaatste training, terwijl de spelers gewoon nog moesten trainen.
Roy makaay heeft hij meer op de bank gehad, als dat hij in het veld stond.
Terwijl dat de duurste speler was van het elftal.
En op da moment ook 100% de beste spits van Feyenoord.
Nou dan ben je serieus nietwijs hoor, als je zown duren envooral gode vedette op de bank zet.
Elahmadi gewoon verneukt door hem noodgedwongen weg te sturen naar Verweggiestan waar ze niet eens weten wat voetbal is?
Wijnalbum heeft een hele tijd op de rechterflank gezet, terwijl hij daar helemaal niet hoorde.
De Vrij idemdito, halfseizoen verkeerd gebruikt op de verkeerde positie!
Waarom denk je dat Fer weg wilt?
Omdat Mario been zown top trainer is zkr?
Waarom ging Wijnalbum weg?
Omdat hij van Rutten wat kan leren, bij Mario was hij uitgeleerd.
Weten jullie zelfs oook nog eens hoe Wijnalbum aan de nmmr 10 komt?
Van de Zoon van Mario, die wou graag dat hij nmmr 10 krijg:S
Dat is toch gvd van de zotte ofniet?
En iedereen die zegt dat Mario been een Feyenoord hart heeft, moet egt goed gaan nadenken.
Want als hij egt zown Feyenoord hart had, dan had hij onze Willem niet zomaar weggestuurd.
Of minimaal iets va hem aangenomen.
Mjaaa Mario is eigenwijs, denkt dat hij alles is.
Maar blijkt nu wel weer van niet.
Want hij rent jankent naar Spanje toe als een klein kinje.
En nee dit is niet de schuld van de spelers, want Vlaar & Martin van Geel wouden met hem praten, maar zoals ik al zij liep hij als een kindje weg.

Nu snel een goeie trainer zoeken.
Zolang als het maar geen Ronald Koeman is, wantdat is net zown pussy als Mario.

Een type van Gaal is het beste, maarja dat gaat he niet worden, want als hij binnen 1 seizoen 1 nieuwe club heeft krijg hij zijn loon niet meer. Is mij verteld.
En aangezien wij dat never nooit kenne betalen ken je hem afschrijven.
Huub stevens wil niet meer naar Nederland ivm het acqufietje met Psv.
Gertjan verbeek is hier een goeie voor. Maarja die zit bij Az en lijkt mij niet dat hij zich nog maals laat vernederen hiero.

Ik zou gewoon lef tonen.
Pak jp van Gastel als hooftrainer ik heb vertrouwen in hem. Als hij de juiste steun krijgt komt dat helemaal goed. Dan doe je John de wolf En kees van Wonderen of Paul Bosveld en of Alfred schreuder van Twente Als Assistenten.
En dan Willempie van Hanegum erbij, en laat die maar een beetje aankloten en heen doen.

Ik heb er de volste vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
blijf aub niet thuis zoals velen wel doen omdat het slecht gaat.
Dat noem je suc6 suporters!
Blijf Steunen voor de mooiste club van Nederland.
Want Feyenoorder ben je niet voor even.
Feyenoorder ben je heel je leven!!!!

FEYENOORD FOR LIVEE!!!!!!
Als Been zelf was opgestapt, had hij net als Erwin Koeman geen stuiver meegekregen. De eerste fout staat dus al in de 5e regel. Dat maakt de rest van je betoog overbodig.
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 18:36   quote  deeplink  
De manier waarop verdient zeker geen "schoonheidsprijs" ...... echter zelfs mario is niet groter dan FEYENOORD !!! Het werkte gewoon niet. De gifbeker moet helemaal leeg, de bodem komt in zicht...lijkt mij ?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
trieste zaak
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 15 juli 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:12 schreef Els het volgende:

[..]

Als Been zelf was opgestapt, had hij net als Erwin Koeman geen stuiver meegekregen. De eerste fout staat dus al in de 5e regel. Dat maakt de rest van je betoog overbodig.
Ik vind van wel.
Wie wou hier dan geen gesprek met Van Geel en Vlaar?
Wie zat binnen een paar uur in Spanje?
En Gudde zij zelf dat alles met Mario netjes financieel is afgehandeld.
En dat is omdat Mario zich schijnbaar netjes tegenover de club heeft opgesteld.
Dus zoveel geld zal hij niet mee hebben gehad;).
Want als hij een echte trainer was, dan ging hij minimaal met ze ingesprek.
MMM
 MMM - vrijdag 15 juli 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
De waarheid rond het vertrek van Mario Been

Een kleine duizend keer knipperen deed Eric Gudde met zijn ogen toen hij beweerde dat hij afgelopen dinsdag voor het eerst hoorde dat de spelersgroep klaar was met Mario Been. Voor de tweede keer in zijn carrière bij Feyenoord verklaarde hij totaal niet op de hoogte te zijn van wat zich afspeelde binnen zijn club. Bizar. Martin van Geel was de volgende die verklaarde dat hij van helemaal niks wist, ook voegde hij eraan toe slechts 14 dagen bij de club te werken en dus van niks te weten.

Uiteraard zoals jullie allemaal al verwachten hangt deze verklaring weer van leugens aan elkaar. Vorig jaar zomer vertrok Kevin Hofland bij Feyenoord. Kevin zag geen topsportklimaat bij de club, maar erger: hij zag de wil (!) in de organisatie niet om hier verandering in aan te brengen. Dat was de hoofdreden dat hij een aantal supporters betrok bij de ontwikkeling van het VvF-plan. Kevin was niet de enige die er klaar mee was. Karim El Ahmadi liet vandaag voor het eerst weten dat zijn laatste jaar bij Feyenoord een hel was. Van boven (lees: Been en Beenhakker) lieten hem continu weten niet meer welkom te zijn bij de club. Er werd hem zelfs verteld dat de supporters hem niet moeten en dus maar beter kon vertrekken. Elk functioneringsgesprek kreeg hij continu te horen dat ze hem liever kwijt dan rijk waren. Feyenoords grootste investering van de afgelopen jaren werd letterlijk weggepest. Na de wedstrijd tegen De Graafschap roerde Karim openlijk zijn mond over het topsportbeleid bij Feyenoord. Het gevolg was dat hij een knallende ruzie kreeg met Been en Beenhakker, waarna hij zwaar gefrustreerd de Kuip verliet en terloops hiervoor aangehouden werd door de politie.

Het onsmakelijke vertrek van El Ahmadi had zijn weerslag op de gehele spelersgroep. Gudde en Blokland verlengde in samenwerking met Joris van Benthum het contract van Luc Castaignos. Alleen was er één probleem: dat mocht niet. Luc Castaignos vertrok eigenlijk transfervrij naar Inter Milan, maar Luc stelde zelf een gedeelte van zijn tekengeld beschikbaar als gebaar richting Feyenoord. Deze transfer viel niet goed bij Mario Been die het niet kon laten elke keer als Castaignos voorbij liep treiterend te zeggen: inter-inter-inter. Ondanks veelvuldig aandringen van Luc om hiermee te stoppen, werd dit pas realiteit toen de ouders van Luc hun ongenoegen hierover hadden geuit.

Door diverse ontwikkelingen nam de spelersgroep Mario Been aan het einde van het seizoen niet meer serieus. In ruil had Been geen zin meer om aanwezig te zijn op de club. Het werd zelfs zo erg dat er vanaf januari slechts 4,5 uur in de week werd getraind. Dit tot groot ongenoegen van diverse spelers die in het geheim privé trainers in gingen huren om hun conditie op peil te houden, en op deze manier zelf te werken aan hun eigen topsportniveau. Het toppunt was wel dat de selectie nog een paar trainingen af ging werken terwijl Mario Been al op vakantie was.

Het meest onverwachte probleem was de humor van Mario Been. Natuurlijk kunnen we er allemaal smadelijk om lachen, maar het is in een groep een zeer irritante eigenschap als je altijd de grappigste probeert te zijn. Mario Been vertrok als speler bij Feyenoord omdat hij van trainer Rinus Israël de vraag kreeg of hij nog dozen om zijn schoenen had toen Mario op open doel miste. Het probleem van Mario Been is dat hij continu kritiek uit op alles en iedereen, het liefst cynisch, maar als Tim de Cler dan een grappig weerwoord heeft ontbrand Been in de kleedkamer direct tot een enorme vuurbal. Zelfkritiek is hem wars, en in plaats van als een echte Rotterdammer het motto Sterker door Strijd te hanteren en de schouders eronder zetten kiest Mario Been nu andermaal het hazenpad. Een bevestiging naar de selectie over de werkwijze van Been.

Al deze frustraties en voorgaande verhalen zijn verwoord en duidelijk gemaakt in de contractonderhandelingen van Wijnaldum, Fer, De Vrij, Vlaar en Castaignos. Deze contractonderhandelingen zijn de afgelopen maanden gevoerd waarin Eric Gudde, na het vertrek van Beenhakker, zelf een prominente rol heeft gespeeld. Of het waar is dat Eric Gudde andermaal niet op de hoogte was van de onvrede die er leefde binnen de selectie laten we aan u om te beoordelen. Dat de algemeen directeur andermaal keihard door het ijs zakt staat vast. Immers hoort een algemeen directeur op de hoogte te zijn van wat er speelt in de selectie. Om juist dát wat nu al twee keer compleet is misgegaan in een vroegtijdig stadium te voorkomen. Hoe dan ook heeft de directie én de RvC bewust de situatie ongeroerd gelaten tot het zo ver is gekomen dat de spelersgroep zelf door de porseleinen-kast is gegaan. Om de spelersgroep daarna nog eens openlijk af te vallen ook. Om eigen onkunde te verbloemen.

De schandalige laatste paar dagen laten andermaal zien dat deze directie én de Raad van Commissarissen sinds het vertrek van Gertjan Verbeek drie jaar geleden helemaal niks wijzer is geworden. Dat alleen al is een trieste constatering van de vooruitgang die men continu claimt te boeken. Vanwege het voorgaande verhaal is het alleen al onbegrijpelijk dat zowel de Technisch Manager als de Algemeen Directeur de schuld in de schoenen van de selectie schuift. Iedereen verschuift de schuld naar een ander, niemand wil de eer aan zichzelf houden. Je zou inmiddels denken dat men weet dat de waarheid kort achter de leugen zit.
Wat een trainer die Been..
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 15 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Keur de manier waarop zeker niet goed, maar bovenstaand verhaal geeft toch enige vorm van waarheid weer denk ik. Been kan niet tegen kritiek en duld geen advies van buitenaf. Daarbij camoufleert hij zijn tekortkomingen met flauwe grapjes. Toen hij al de dure jongens op de bank had gezet vanwege slechte prestaties gaf hij ook een signaal af. Don't fuck with Mario en zo is het precies. Nu wordt hij bekritiseert en vertrekt emotioneel en durft de confrontatie niet aan. Daar bovenop vliegt pappa Beenhakker naar hem toe om hem te troosten en de koppen bij elkaar te steken om daarna hard te spugen naar Feyenoord, let maar op....!!! Nogmaals het hoort niet zo te gaan en ik vind dat spelers niet bepalend moeten zijn voor vertrek van de trainer. Hoop dat als ze een nieuwe trainer zoeken, nu een man pakken die boven de groep staat en respect verdiend vanwege zijn status. Geen JP van Gastel of andere beginnede trainers dus.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een trainer die Been..
Tsja, maar het vertrek van Been is gewoon een opzetje geweest.
Volledig geënsceneerd.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 15 juli 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Dat gevoel heb ik helaas ook...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:09 schreef Ronneke het volgende:
Keur de manier waarop zeker niet goed, maar bovenstaand verhaal geeft toch enige vorm van waarheid weer denk ik. Been kan niet tegen kritiek en duld geen advies van buitenaf. Daarbij camoufleert hij zijn tekortkomingen met flauwe grapjes. Toen hij al de dure jongens op de bank had gezet vanwege slechte prestaties gaf hij ook een signaal af. Don't fuck with Mario en zo is het precies. Nu wordt hij bekritiseert en vertrekt emotioneel en durft de confrontatie niet aan. Daar bovenop vliegt pappa Beenhakker naar hem toe om hem te troosten en de koppen bij elkaar te steken om daarna hard te spugen naar Feyenoord, let maar op....!!! Nogmaals het hoort niet zo te gaan en ik vind dat spelers niet bepalend moeten zijn voor vertrek van de trainer. Hoop dat als ze een nieuwe trainer zoeken, nu een man pakken die boven de groep staat en respect verdiend vanwege zijn status. Geen JP van Gastel of andere beginnede trainers dus.
Als het allemaal zo openlijk fout zat is het helemaal raar dat het bestuur van niks wist. Gudde is 4 maanden inval td geweest, is hij nooit op de training geweest? Van Geel idem......
MMM
 MMM - zondag 17 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  


Wat een geweldige reportage weer van deze fantastische zender! 1 soort supporter aan het woord laten, klote zender.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door MMM --
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Idd, mooie reportage.
MMM
 MMM - zondag 17 juli 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Begin steeds meer te snappen waarom Feyenoord ervan af wilde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:02 schreef MMM het volgende:
[ filmpje ]

Wat een geweldige reportage weer van deze fantastische zender! 1 soort supporter aan het woord laten, klote zender.
op 1.34 zie je achter die man iemand met een hoedje staan..
Die had minimaal ook wat mogen zeggen idd :)
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Beetje jammer dit.. Dat achtergronddeuntje ook, gewoon stemming maken weer.. Misselijke reportage
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

op 1.34 zie je achter die man iemand met een hoedje staan..
Die had minimaal ook wat mogen zeggen idd :)
hehehehehe.............die moet niks zeggen, die moet andere dingen doen
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:10 schreef Let it Snoo het volgende:
Beetje jammer dit.. Dat achtergronddeuntje ook, gewoon stemming maken weer.. Misselijke reportage
inderdaad zeer weerzinwekkend alsof de spelers allemaal bedreigd zijn. Volgens mij vielen de reacties ook wel mee want de toon van de reportage in acht nemend hadden ze het zeker niet na gelaten vijandelijke spreekkoren in de reportage op te nemen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
nix met mario te maken.. ff herplaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been klaar bij Feyenoord!!!









0.0109410