|
|
Henny
|
|
|
Bij Genk onderhand ook. Op naar het volgende drama. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat ben ik klaar met deze arrogante klootzak. Feyenoord zou je niet eens terug willen ongelooflijke lul. Een tactisch onbenul, een lafaard en een waardeloze coach. Je zal Bruins wel missen in Genk nadat er geen geld was om hem vast te leggen
MARIO//LUL |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 10:17 schreef MMM het volgende:Fantastisch nieuws, eindelijk zijn we van één van de slechtste trainers OOIT verlost. Woensdag 13 juli 2011, geweldige dag!! nu al! Nooit vergeten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
+ 13.7.11
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 19:34 schreef MMM het volgende:Wat ben ik klaar met deze arrogante klootzak. Feyenoord zou je niet eens terug willen ongelooflijke lul. Een tactisch onbenul, een lafaard en een waardeloze coach. Je zal Bruins wel missen in Genk nadat er geen geld was om hem vast te leggen MARIO//LUL Heb hier niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Been solliciteert gewoon. En is gefrustreerd. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
liever van gaal of de boer trainer dan deze grote EIKEL! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario Been is zo nep als het maar kan, de man mag zich geen Feyenoorder noemen.
'In het belang van Feyenoord zou ik opstappen als dat nodig is', waren ooit zijn woorden. Maar nee hoor, meneer stak 8 ton in zijn zak. Erwin Koeman liet een miljoen lopen, maar onze geldwolf Mario Been niet.
Dat gelul van hem begint arrogant te worden, kan beter lekker in 020 gaan zitten.
MARIO///GELD///LUL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij blijft er al twee jaar over dooremmeren. Maak je geen vrienden mee. Grootheidswaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft werkelijk niets gepresteerd, vanwaar die grote bek?
Zal z'n holmaatje Bruins wel missen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Brengt de club in diskrediet, dus bewust schade toe. Persona non grata. |
|
|