BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een verwende gasten! zweep erover!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
phil the power
 phil the power - woensdag 13 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
ze hebben het voorm elkaar die verwende gasten,totaal niets gepresteerd en toch een grote mond met het vertrouwen opzeggen in deze rotterdamse trainer!
sommige spelers mogen uberhaupt blij zijn dat ze voor feyenoord mogen spelen!!
matige spelers als martins indi,leerdam,mulder,swerts,mokotjo,fer,fernandez enz ik kan nog wel een verder gaan met het noemen van namen,maarmzeg maar de hele selectie! zijn leuke spelers voor de breedte! niet om een club op een hoger niveau te tillen!
ik wil wel weten welke spelers er voor mario hebben gestemd! er zullen waarschijnlijk ook nieuwe jongens tegen mario hebben gestemd,hoe halen ze het in hun botte kop!!!!! niets gepresteerd en dan al zo een mening! wees blij dat je voor deze prachtige club mag spelen!
we hebben een keeper die niet of nauwelijks punten pakt,een matige spits enz kwaliteit is ver te zoeken!
mario begreep dat er geen geld was en probeerde er het beste van te maken, wat een geblaf van zulke matige spelers! presteer eens en werk voor je geld!
beste martin van geel laat de volgende trainer een trainer zijn die deze verwende arogante gasten eens aanpakt! jammer dat adriaanse al bij twente zit,van hanegem is een goede gast maar te lief,, nee laat van gaal maar komen,zn vrouw komt tenslotte uit rotterdam hahaha
laat die gasten het kralingse bos maar een paar keer rondlopen,gooi er wat strenge discipline in! louis lijkt mij daar uitermate geschikt voor!!!!!!
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Slotje.
phil the power
 phil the power - woensdag 13 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
wat voor gevoel hebben jullie hier nu bij? ik zal altijd naar wedstrijden blijven gaan uit als thuis maar door dit soort acties wordt het moeilijk om te kijken naar zulke arrogante verwende gasten! die totaal nog niets hebben gepresteerd!
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:08 schreef phil the power het volgende:
mario begreep dat er geen geld was en probeerde er het beste van te maken, wat een geblaf van zulke matige spelers! presteer eens en werk voor je geld!

Hij wilde er het beste van maken op de golfbaan.

De spelers wilden juist werken voor hun geld. Ze gaven o.a. aan dat er TE WEINIG getraind werd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door MMM --
Royaal
 Royaal - woensdag 13 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij wilde er het beste van maken op de golfbaan.

De spelers wilden juist werken voor hun geld. Ze gaven o.a. aan dat er TE WEINIG getraind werd
trainingsschema zal sowieso niet worden veranderd, gezien het advies dat is ingewonnen inzake eerdergenoemde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Royaal --
The Q
 The Q - woensdag 13 juli 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Ze hebben danoontje (phil the) Power nodig hehe
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 13 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Ze hebben toch een trainingschema van verheijen ofzo overgenomen.. dus dat heeft niets te maken met golfen..

alleen zou ik per dag afwisselen met krachttraining.. zou zoizo dan ook
samen tactisch inzicht proberen te krijgen met hoe je als spelersgroep het beste kan zijn.. samen met de trainer natuurlijk..
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:36 schreef MMM het volgende:

[..]

De spelers wilden juist werken voor hun geld. Ze gaven o.a. aan dat er TE WEINIG getraind werd
Oh ja? Dat hebben ze bijna elke wedstrijd dan goed kunnen verbloemen.
Anvee
 Anvee - woensdag 13 juli 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Tja om nou te zeggen dat Mario er zoveel uitgehaald heeft nee,maar nu ze hun zin hebben laat maar zien dan hoe jullie iedere wedstrijd het gras opvreten......
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 13 juli 2011 - 12:59   quote  deeplink  
De jeugd van tegenwoordig heeft een mentaliteit van kut..

enige wat ik been kan kwalijk nemen is slechte wissels en dat hij niet zo boos is geworden dat hij gewoon openlijk tegen zo'n kerel zei van waar ben jij in godsnaam mee bezig.. RENNEN voor je geld of anders pleur ik je op de bank !
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 13:17   quote  deeplink  
dapper ook dat ze zelf niet met Mario gingen praten maar het aan van Geel over lieten.
Laffe honden en dan denken dat hij nog met ze wil praten.

Stel je voor dat je zegt "laten we met zijn alle, Mario incluis, de schouders onder zetten en die club uit het slob trekken"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - woensdag 13 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 12:42 schreef Els het volgende:

[..]

Oh ja? Dat hebben ze bijna elke wedstrijd dan goed kunnen verbloemen.
heb er ook geruime tijd weinig of niks van gemerkt
phil the power
 phil the power - woensdag 13 juli 2011 - 13:29   quote  deeplink  
weet je wat het is eigenlijk,,de huidige spelers die ze nu hebben heeftmgewoon te weinig kwaliteit! al trainen ze 24 uur per dag betermworden ze niet,alleen er kan natuurlijk er wel wat discipline ingestamt worden,dan kunnen ze misschien strijden om de onderste plek in het linker rijtje!
en die kul dat been constant op de golfbaan is! als hij een keer in de zoveel tijd gaat golfen dan staat hij volgens sommige mensenm elke dag op de golfbaan!
probleem is gewoon teveel kwantiteit en totaal geen kwaliteit!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:17 schreef hotjumper het volgende:
dapper ook dat ze zelf niet met Mario gingen praten maar het aan van Geel over lieten.
Laffe honden en dan denken dat hij nog met ze wil praten.

Stel je voor dat je zegt "laten we met zijn alle, Mario incluis, de schouders onder zetten en die club uit het slob trekken"
Is idd heel apart. Als ik problemen heb met mijn baas, ga ik eerst met hem het gesprek aan. En als dat niets oplevert, dan samen met mijn baas naar zijn baas. Zegt genoeg dat ze die confrontatie niet aandurven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Els --
crnal
 crnal - woensdag 13 juli 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Hadden die spelers vorig jaar hun bekkie niet open kunnen trekken......
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:31 schreef Els het volgende:

[..]

Is idd heel apart. Als ik problemen heb met mij baas, ga ik eerst met hem het gesprek aan. En als dat niets oplevert, dan samen met mijn baas naar zijn baas. Zegt genoeg sat ze die confrontatie niet aandurven.
ach aan de andere kant leek er nog een gesprek te komen tussen spelers en trainer(dit was idd na het gesprek met van Geel) Ik denk wel dat van Geel juist gehandeld heeft...
Droef
 Droef - woensdag 13 juli 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Stel je nu eens voor dat Vlaar niet had bijgetekend. Dan had Fer de persconferentie als aanvoerder moeten doen.........
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:35 schreef Droef het volgende:
Stel je nu eens voor dat Vlaar niet had bijgetekend. Dan had Fer de persconferentie als aanvoerder moeten doen.........
puh Fer had alleen maar naar de grond gestaard, net zoals in het veld
sporter
 sporter - woensdag 13 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
wat een verwende te goed betaalde jongetjes,ze zullen nu ook zelf wel een trainer zoeken want zij hebben het voor het zeggen... dat kan als je zo goed betaald wordt. Mario bedankt hoor ik hoop dat het je goed gaat
Milo
 Milo - woensdag 13 juli 2011 - 13:42   quote  deeplink  
eindelijk nemen ze verantwoordelijkheden, dit nu door trekken het hele seizoen!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:33 schreef craven het volgende:

[..]

ach aan de andere kant leek er nog een gesprek te komen tussen spelers en trainer(dit was idd na het gesprek met van Geel) Ik denk wel dat van Geel juist gehandeld heeft...
Van Geel heeft correct gehandeld, maar op de actie van de spelers kun je wel kritiek hebben.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:43 schreef Els het volgende:

[..]

Van Geel heeft correct gehandeld, maar op de actie van de spelers kun je wel kritiek hebben.
Dit ben ik met je eens, ga dan idd eerst met Been praten...No guts no glory
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:35 schreef Droef het volgende:
Stel je nu eens voor dat Vlaar niet had bijgetekend. Dan had Fer de persconferentie als aanvoerder moeten doen.........
Niet waarschijnlijk.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:33 schreef craven het volgende:

[..]

ach aan de andere kant leek er nog een gesprek te komen tussen spelers en trainer(dit was idd na het gesprek met van Geel) Ik denk wel dat van Geel juist gehandeld heeft...
van Geel verwijt ik niks, gudde en co des te meer
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 13:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

van Geel verwijt ik niks, gudde en co des te meer
Verhaal van Gudde was wederom glashelder op de persconferentie dus hem valt m.i. weinig te verwijten in deze ...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:13 schreef JanM het volgende:

[..]

Verhaal van Gudde was wederom glashelder op de persconferentie dus hem valt m.i. weinig te verwijten in deze ...
het was glashelder dat hij dus geen idee heeft wat er speelt bij zijn selectie en de club. verder vind ik wel dat ze zich er er makkelijk bij neerleggen. Net als destijds bij Verbeek.
ketelbink
 ketelbink - woensdag 13 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Beste mensen, we zijn allemaal voor de gek gehouden door bestuur tijdens persconferentie...

Het bestuur heeft eerder wel degelijk signalen gehad dat er problemen waren, ze wilden al eerder van Mario af, maar dan hadden ze hem moeten ontslaan en volledig doorbetalen.
M.a.w. het bestuur heeft Mario bewust laten verzuipen en heeft de spelersgroep het vuile werk laten doen...Dus wel degelijk overeenkomsten met het vertrek van Verbeek...
Vlemmings en Lodewijks zijn woedend op Gudde en willen zijn vertrek, dat is niet voor niets. Dus na Mario ook Gudde wegwezen
JanM
 JanM - woensdag 13 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

het was glashelder dat hij dus geen idee heeft wat er speelt bij zijn selectie en de club. verder vind ik wel dat ze zich er er makkelijk bij neerleggen. Net als destijds bij Verbeek.
Wat er bij de selectie speelt is natuurlijk niet primair de verantwoordelijkheid van Gudde. De topman van een bedrijf moet ook van zijn topmanagement via het middlemanagement horen als er wat broeit. Daarnaast heeft Vlaar ook gezegd dat er geen duidelijke signalen zijn afgegeven, maar dat de staf het wel had moeten kunnen voelen. Blijkbaar zit daar dus het probleem: Mario heeft het niet gevoeld, de spelers hebben onvoldoende signalen afgegeven, nu wordt er 'ineens' gestemd en via de TD hoort de trainer dat het vertrouwen bij de meerderheid van de spelers weg is. Volgens Van Geel brak Mario vervolgens. Tja, dan is er weinig basis voor een lijmpoging en dan kun je maar beter tot een oplossing komen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat er bij de selectie speelt is natuurlijk niet primair de verantwoordelijkheid van Gudde. De topman van een bedrijf moet ook van zijn topmanagement via het middlemanagement horen als er wat broeit. Daarnaast heeft Vlaar ook gezegd dat er geen duidelijke signalen zijn afgegeven, maar dat de staf het wel had moeten kunnen voelen. Blijkbaar zit daar dus het probleem: Mario heeft het niet gevoeld, de spelers hebben onvoldoende signalen afgegeven, nu wordt er 'ineens' gestemd en via de TD hoort de trainer dat het vertrouwen bij de meerderheid van de spelers weg is. Volgens Van Geel brak Mario vervolgens. Tja, dan is er weinig basis voor een lijmpoging en dan kun je maar beter tot een oplossing komen.
een goeie manager is niet doof voor wat er op de werkvloer speelt, vooral ook als je zit dat ie met zijn poffertjeskop overal bij zit.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 13 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
we moeten deze spelers steunen anders presteren ze helemaal niks dit jaar. nu moeten ze zich wel verplicht voelen punten te pakken. maar eigenlijk kan dit echt niet spelers die nog niks hebben laten zien zorgen ervoor dat een echte feyenoorder de club verlaat
terwijl hun mischien wel naar twente gaan of naar spanje als ryo terugkomt.maar goed ze moeten het nu laten zien en ik was ook wel een beetje tegen mario maar op deze manier is het wel erg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

een goeie manager is niet doof voor wat er op de werkvloer speelt, vooral ook als je zit dat ie met zijn poffertjeskop overal bij zit.
Inderdaad, maar dan moeten je werknemers wel fair play spelen: dus de bek open trekken. Hebben de spelers niet echt gedaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan moeten je werknemers wel fair play spelen: dus de bek open trekken. Hebben de spelers niet echt gedaan.
Dan is het extra raar dat ze op basis daarvan een trainer laten vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan is het extra raar dat ze op basis daarvan een trainer laten vallen.
Maar daar kun je Gudde moeilijk verantwooredelijk voor laten zijn. Net zo min als van Geel.
En waarom treft Mario geen blaam? Heeft hij wel goed gekeken? Liet hij kritiek wel toe?
Sjaan
 Sjaan - woensdag 13 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
1. onmondige, kwalitatief matige selectie. bij ontevredenheid geeft dat ondergronds gemor, ipv recht voor de raap argumenten.
2. slappe trainer die zich laat krenken door dat stelletje nobodies, ipv nors aanhoren van de bezwaren, en dan de zweep erover.
The Q
 The Q - woensdag 13 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:56 schreef Sjaan het volgende:
1. onmondige, kwalitatief matige selectie. bij ontevredenheid geeft dat ondergronds gemor, ipv recht voor de raap argumenten.
2. slappe trainer die zich laat krenken door dat stelletje nobodies, ipv nors aanhoren van de bezwaren, en dan de zweep erover.
+1 sjaan, onder welke steen kom jij vandaan haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door The Q --
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan moeten je werknemers wel fair play spelen: dus de bek open trekken. Hebben de spelers niet echt gedaan.
Hier verwijt je het dus de spelers, en in een ander topic vermoed je dat Been 'ziende blind' is. Hoe moet ik dat nou lezen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Twee partijen: de spelers zijn niet eerlijk geweest, als individu zeker al niet. Maar goed, niet elk mens kan kennelijk het probleem eerlijk op tafel leggen.

Een trainer moet echter in staat zijn om die openheid, eerlijkheid te benaderen. Lukt dat niet, okee.
Zwijgt een speler, of beter: zwijgen meerdere spelers dan moet je dat op een of andere wijze voelen/zien. Kan niet anders.
Mogelijk, nogmaals, mogelijk heeft Been teveel vertrouwen gehouden en is daar blind op gaan varen, en blind gaan worden.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:
Twee partijen: de spelers zijn niet eerlijk geweest, als individu zeker al niet. Maar goed, niet elk mens kan kennelijk het probleem eerlijk op tafel leggen.

Een trainer moet echter in staat zijn om die openheid, eerlijkheid te benaderen. Lukt dat niet, okee.
Zwijgt een speler, of beter: zwijgen meerdere spelers dan moet je dat op een of andere wijze voelen/zien. Kan niet anders.
Mogelijk, nogmaals, mogelijk heeft Been teveel vertrouwen gehouden en is daar blind op gaan varen, en blind gaan worden.
Ik begrijp je redenering, maar begrijp ook dat het voor iedereen als een verrassing kwam. Ook voor de natuurijke vertrouwenspersonen als koffiejuffrouw, dokter en masseur. En dan ga je je toch afvragen of het niet een veel te emotionele beslissing is geweest?
aad 64
 aad 64 - woensdag 13 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
SCHANDE SCHANDE
plannetje
 plannetje - woensdag 13 juli 2011 - 18:58   quote  deeplink  
het word tijd dat hanegem en boskamp het gaan doen die spelers moeten door de schijt gehaalwn worden
Vic
 Vic - woensdag 13 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
sorry maar dat de spelers het voor het zeggen hebben gaat te ver! zeker na vorig seizoen! "Directie" is te slap om hier tegenin te gaan. Spelers moeten ook maar eens aan het belang van Feyenoord denken. Ik snap niet goed dat er mensen zijn die de spelers nog steunen...hier zouden we actie tegen moeten voeren..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
De Spot
 De Spot - woensdag 13 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Ik vind de rol van Gudde heel erg achterbaks in deze kwestie....ik denk dat hij ook maar eens moet gaan vertrekken....
henk v.z.
 henk v.z. - woensdag 13 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Misschien wel goed dit, nu moeten ze presteren en laten we eerlijk zijn Mario was tactisch ook niet altijd sterk.
kampioentje
 kampioentje - woensdag 13 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Nou hehe eindelijk de kogel door de kerk het heeft te lang geduurt Mario is een beste kerel maar kan dit ook niet aan ook kwaliteit te kort.
En wat betreft de spelers , als het gebeurd dan moet het maar en respect voor vlaar die daar zit namens spelers , misschien wou daarom wijnaldum wel weg voor gevoel misschien tekende daarom fer niet bij enz.
En praten met elkaar ? Kom op! dit is de club van geen woorden maar daden !!! en maakt niet uit waar presteren iedereen ! misschien werkt dit wel op een positieve manier.

En wat Leo betreft hij zat kotsend te kijken , godverdomme eikel jij hebt ook niks gebracht de tijd van schouderklopje aai over de bol is voorbij LEOOOO! ga mee met de tijd
Fr 1908
 Fr 1908 - woensdag 13 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Wat een eikels Mario echt een man van de club zeg paar gasten van 20 nog geen wedstrijd onder hem gespeeld we hebben geen vertrouwen in je nou dan gaan hun maar weg
MARIO <3
Fr 1908
 Fr 1908 - woensdag 13 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Wie moet het nu gaan doen dan van hanegem? Maar denk dat niet veel trainer van Feyenoord willen zijn
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar daar kun je Gudde moeilijk verantwooredelijk voor laten zijn. Net zo min als van Geel.
En waarom treft Mario geen blaam? Heeft hij wel goed gekeken? Liet hij kritiek wel toe?
Hee, ik ga uit van de versie die ik vanmiddag heb gehoord en daarin kwam duidelijk naar voren dat dit pas vanaf maandag speelt. Maar goed het enige waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat het goed mis is bij de club.
kampioentje
 kampioentje - woensdag 13 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
johan cruyff
kampioentje
 kampioentje - woensdag 13 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een verwende gasten! zweep erover!









0.0073568