BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een verwende gasten! zweep erover!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hee, ik ga uit van de versie die ik vanmiddag heb gehoord en daarin kwam duidelijk naar voren dat dit pas vanaf maandag speelt. Maar goed het enige waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat het goed mis is bij de club.
valt wel mee toch
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 21:20   quote  deeplink  
hee het forum moet gevoed worden he
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:
hee het forum moet gevoed worden he
oja
ik doe mee

en mario been moet weg als trainer, die kan niet trainen ook nie, wat vinden jullie?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
mmm dat gebeurt nooit, ze laten een echte Feyenoorder niet vallen. die jongens zien toch ook wel dat zijzelf in het veld schromelijk te kort komen mentaal gezien
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:
mmm dat gebeurt nooit, ze laten een echte Feyenoorder niet vallen. die jongens zien toch ook wel dat zijzelf in het veld schromelijk te kort komen mentaal gezien
maar ze rollen wel even horst op
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

maar ze rollen wel even horst op
dat dan weer wel...
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
en mooi geen 10-0
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

maar ze rollen wel even horst op
Nemen ze nu "eindelijk" hun verantwoordelijkheid?
of is het de eerste zwaluw
Emile
 Emile - woensdag 13 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
ik vind t wel erg dit,

als mario weg ging ga dan uit jezelf (niet op invloed van andere) of door de staff maar nu gaan de spelers idd denken dat ZIJ nu t beleid voeren.

Ik denk persoonlijk niet dat het aan de coach ligt vin t verschrikkelijk dit
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:41 schreef Emile het volgende:

Ik denk persoonlijk niet dat het aan de coach ligt vin t verschrikkelijk dit
hoe verschrikkelijk?
Emile
 Emile - woensdag 13 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

hoe verschrikkelijk?
nou ehh niet fijn dan ik overdreef een beetje maar ik bedoel als ik zeg dat me baas niet goed is en weg moet dan krijg ik toch ff op me lazer

en bij feyenoord loopt ie gewoon weg
rottie
 rottie - woensdag 13 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Normaal gesproken krijg je als technische staf signalen als er iets speelt. Dan zie je conflictjes op de training, merk je dat er wrijvingen zijn. Niemand van de staf heeft daar iets van gemerkt.

Daardoor vind ik de manier waarop gisteren alles is gegaan zeer bedroevend. Ik weet precies hoe het zit, zou nu een hele hoop uit de doeken kunnen doen. Maar dit is alles wat ik er op dit moment over wil zeggen.

Op de vraag of Vlemmings aan zal blijven, antwoordt de interim-coach: Nogmaals, ik ga nu niets zeggen dat de club of mijzelf schaadt.

Er komt nog meer gedonder!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:48 schreef rottie het volgende:
Normaal gesproken krijg je als technische staf signalen als er iets speelt. Dan zie je conflictjes op de training, merk je dat er wrijvingen zijn. Niemand van de staf heeft daar iets van gemerkt.

Daardoor vind ik de manier waarop gisteren alles is gegaan zeer bedroevend. Ik weet precies hoe het zit, zou nu een hele hoop uit de doeken kunnen doen. Maar dit is alles wat ik er op dit moment over wil zeggen.

Op de vraag of Vlemmings aan zal blijven, antwoordt de interim-coach: Nogmaals, ik ga nu niets zeggen dat de club of mijzelf schaadt.

Er komt nog meer gedonder!
ik word een beetje moe van iedereen die veel weet, iets post en vervolgens niets wil zeggen. bang dat de vg achter je aankomt of zo?
rottie
 rottie - woensdag 13 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Dit is gezegd door vlemmings direct na de wedstrijd tegen horst. Is dus geen tekst van mij, behalve de laatse zin.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:48 schreef rottie het volgende:
Normaal gesproken krijg je als technische staf signalen als er iets speelt. Dan zie je conflictjes op de training, merk je dat er wrijvingen zijn. Niemand van de staf heeft daar iets van gemerkt.

Daardoor vind ik de manier waarop gisteren alles is gegaan zeer bedroevend. Ik weet precies hoe het zit, zou nu een hele hoop uit de doeken kunnen doen. Maar dit is alles wat ik er op dit moment over wil zeggen.

Op de vraag of Vlemmings aan zal blijven, antwoordt de interim-coach: Nogmaals, ik ga nu niets zeggen dat de club of mijzelf schaadt.

Er komt nog meer gedonder!
Ik geloof je absoluut als je zegt dat er nog meer gedonder komt, maar wordt er zo langzamerhand wel een beetje flauw van dat steeds meer mensen zeggen, dat ze van alles en nog wat weten, maar het niet zeggen. Wees discreet of open, maar aub niet van alletwee een beetje.
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik word een beetje moe van iedereen die veel weet, iets post en vervolgens niets wil zeggen. bang dat de vg achter je aankomt of zo?
jij niet dan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:52 schreef rottie het volgende:
Dit is gezegd door vlemmings direct na de wedstrijd tegen horst. Is dus geen tekst van mij, behalve de laatse zin.
oh, doe dan ff een quote of zo.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:52 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij niet dan?
ontzettend, daarom: hulpvraag concretiseren in de zin van 2 slimme supporters zoeken bescherming tegen de vg groep of zo? of is dat weer ten nadele van de vg en hebben we dan een heleboel problemen? hahahaha
rottie
 rottie - woensdag 13 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
sorry.
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ontzettend, daarom: hulpvraag concretiseren in de zin van 2 slimme supporters zoeken bescherming tegen de vg groep of zo? of is dat weer ten nadele van de vg en hebben we dan een heleboel problemen? hahahaha
we zitten diep in de penarie kerel
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 13 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Wie A zegt, moet ook B zeggen..
Iemand weleens van gehoord??
Dus als je iets weet zeg je of niets of alles..ga alsjeblieft niet tof zitten doen hierzo!
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:58 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Wie A zegt, moet ook B zeggen..
Iemand weleens van gehoord??
Dus als je iets weet zeg je of niets of alles..ga alsjeblieft niet tof zitten doen hierzo!
B
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 13 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

B
ik lach me de tering
rimenno
 rimenno - woensdag 13 juli 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Hoe ziek kan een club zijn.

Achter baak van al die spellers die tegen de trainer waren,de hele staf wist hier niets van hebben ze geen gesprekjes meer waar een speller in kan klagen het zij tegen de trainer,asst trainer,fisio,masseur,TD is dus niet gebeurt ze hebben een mes in zijn rug gedrukt.
Dat noemt zich prof voetballer van FEYENOORD

Feyenoord fan
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 13 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
WAT EEN VERVELENDE GAST DIE SPORTDWAAS. ZWEEP EROVER!!! (EN EEN BAN)
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Ben het zelden eens met Eric van Dorp, maar nu heeft hij toch een mooie omschrijving van ons elftal: een kleuterklasje met een belachelijk grote mond.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Els de manier zoals het gegaan is verdient zeker geen schoonheidsprijs! Maar dit is zeker niet de ware toedracht, dat weet jij en dat weten meerdere.. dit was wel het ideale moment op trainingskamp om het op deze manier te doen en het over te laten aan Ron Vlaar. Wat heeft Ron Vlaar te verliezen??? Hij was toch de held van de afgelopen maanden samen met Stefan de Vrij bij de supporters? Niemand die hen iets kwalijk neemt op dit dit moment en over een maand is iedereen het alweer vergeten als de aftrap van de competitie begint met een jonge frisse selectie.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Ik hou gewoon absoluut niet van gekonkel en politieke spelletjes. Jammer genoeg schijnt mijn club er in uit te blinken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Ook hier...complottendag?

En als e.e.a. geënsceneerd is, zoals hierboven geschetst. Nou en?

Ik denk dat de club hier sterker uitkomt, sportief als financieel.
Vrees alleen een domino-effect naar het bestuur.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:09 schreef Els het volgende:
Ik hou gewoon absoluut niet van gekonkel en politieke spelletjes. Jammer genoeg schijnt mijn club er in uit te blinken.
Ja soms moet het gewoon, Ron en Stefan hebben zich opgeworpen hiervoor! Maar Mario kennende zal ie nog wel een klein boekje open doen over zijn vertrek en politieke spelletjes.. Zal wel te gast zijn bij Johan D. en zijn maatje van der gijp!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ook hier...complottendag?

En als e.e.a. geënsceneerd is, zoals hierboven geschetst. Nou en?

Ik denk dat de club hier sterker uitkomt, sportief als financieel.
Vrees alleen een domino-effect naar het bestuur.
Het rare hierin is eigenlijk dat Pim B. en Mario B. vier handen op 1 buik zijn! Maar in het voetbal geldt dat dus niet?!
danny010
 danny010 - woensdag 13 juli 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Als van Geel niets heeft gedaan tijdens het gesprek met de spelers over het vertrek van Mario,omdat hij vond dat hij nog te kort in dienst was van feyenoord.
Zijn het straks dan ook de spelers die ht beleid bepalen en een nieuwe trainer uitkiezen? of moegen zij die alleen maar wegsturen?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ook hier...complottendag?

En als e.e.a. geënsceneerd is, zoals hierboven geschetst. Nou en?

Ik denk dat de club hier sterker uitkomt, sportief als financieel.
Vrees alleen een domino-effect naar het bestuur.
Als, met de nadruk op als, het geënsceneerd is, dan vrees ik geen domino-effect naar het bestuur, maar kijk ik er naar uit.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:15 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Het rare hierin is eigenlijk dat Pim B. en Mario B. vier handen op 1 buik zijn! Maar in het voetbal geldt dat dus niet?!
Er wordt her en der aangenomen/gesuggereerd dat het opzeggen van vertrouwen door spelers en ontslag been, deel uitmaakt van een groter 'complot'.
Ik zie dat niet zo.

Overtuig mij maar eens van het tegendeel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:18 schreef Els het volgende:

[..]

Als, met de nadruk op als, het geënsceneerd is, dan vrees ik geen domino-effect naar het bestuur, maar kijk ik er naar uit.
Eens.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Er wordt her en der aangenomen/gesuggereerd dat het opzeggen van vertrouwen door spelers en ontslag been, deel uitmaakt van een groter 'complot'.
Ik zie dat niet zo.

Overtuig mij maar eens van het tegendeel.
haha "complot" is in ieder geval het geld om feyenoord gezond te maken! Been stagneerde de komst van potentiele investeerders, door een vader zoon band met Beenhakker en het tegenhouden van Willem van Hanegem. Verder kan en wil ik niets zeggen..... houd de komende 2 weken maar het nieuws wederom in de gaten!
Jopie 100
 Jopie 100 - woensdag 13 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Ik zal in de openingswedstrijd Excelsior naar de overwinning schreeuwen! Wat een eikels. Noemen zich spelers van Feyenoord. De KUIP zou de eerste thuiswedstrijd bij balbezit van Feyenoord (als dat al zou voorkomen?) massaal moeten fluiten; misschien worden de "spelers" dan eens wakker!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:26 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

haha "complot" is in ieder geval het geld om feyenoord gezond te maken! Been stagneerde de komst van potentiele investeerders, door een vader zoon band met Beenhakker en het tegenhouden van Willem van Hanegem. Verder kan en wil ik niets zeggen..... houd de komende 2 weken maar het nieuws wederom in de gaten!
You're teasing, man. Maar ik lees tussen jouw woorden dat de ontwikkeling van vandaag niet nadelig is.
In ieder geval, hoe verkeerd ook door spelers, hoe naar ook voor Been, ik denk dat het goed is dat het is gebeurd.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:26 schreef Jopie 100 het volgende:
Ik zal in de openingswedstrijd Excelsior naar de overwinning schreeuwen! Wat een eikels. Noemen zich spelers van Feyenoord. De KUIP zou de eerste thuiswedstrijd bij balbezit van Feyenoord (als dat al zou voorkomen?) massaal moeten fluiten; misschien worden de "spelers" dan eens wakker!
Dat doen ze in het pannenkoekenhuis langs de A2 in een andere stad!!!
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

You're teasing, man. Maar ik lees tussen jouw woorden dat de ontwikkeling van vandaag niet nadelig is.
In ieder geval, hoe verkeerd ook door spelers, hoe naar ook voor Been, ik denk dat het goed is dat het is gebeurd.
Ja en dit was zeker niet tegen te houden, door niemand niet! Ook het wederzijds opzeggen van het aflopend contract met ASR maakt hier allemaal onderdeel van uit!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Klinkt als de groei van een VvF-conglomeraat dat het bestuur gaat wegduwen.
Daar zit m.i. wél een mogelijk complot. Mogelijk met nadruk.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:
Klinkt als de groei van een VvF-conglomeraat dat het bestuur gaat wegduwen.
Daar zit m.i. wél een mogelijk complot. Mogelijk met nadruk.
Yep, met alle "vriendjes" er rondom heen gaat dat ook gebeuren denk ik! volgende slachtoffer zal Dhr. Koevermans worden... stapt ook "uit zichzelf" op!
Denk dat het trainingskamp van vorig jaar in oman nog wel eens heel vruchtbaar kan zijn!
Fr 1908
 Fr 1908 - woensdag 13 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Wat hebben die eikels vorig jaar nou gepresteerd helemaal niks en dan nog tegen been stemmen
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:38 schreef Fr 1908 het volgende:
Wat hebben die eikels vorig jaar nou gepresteerd helemaal niks en dan nog tegen been stemmen
Daarom zijn die gaste ook weg net als Been!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Ik denk dat het bestuur de laatste zijn die opstappen.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:42 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat het bestuur de laatste zijn die opstappen.
Ja dat zal niet zonder moddergooien voltrokken worden!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:42 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat het bestuur de laatste zijn die opstappen.
Denk ik ook, en dan nog vraag ik me af of dat een goede zaak is, gezien de volgende keuze:
- een bestuur dat zorgvuldig saneert en de club onafhankelijk en gezond maakt,
óf
- een machtsovername door investeerders (VvF) die veel geld in de club pompen en zich verrijken, eruit stappen en de club achterlaten in een faillisement.

Kies maar.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Denk ik ook, en dan nog vraag ik me af of dat een goede zaak is, gezien de volgende keuze:
- een bestuur dat zorgvuldig saneert en de club onafhankelijk en gezond maakt,
óf
- een machtsovername door investeerders (VvF) die veel geld in de club pompen en zich verrijken, eruit stappen en de club achterlaten in een faillisement.

Kies maar.
FR-Henk denk niet dat wij in de positie zitten om te kiezen! mijn gevoel zegt dat het tweede zal gaan gebeuren en ik hoop dat het samen zal gaan met het eerste.... Maar het risico met machtsovername is eigenlijk overal! Zie meerdere clubs in Engeland, Vitesse enz.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

You're teasing, man. Maar ik lees tussen jouw woorden dat de ontwikkeling van vandaag niet nadelig is.
In ieder geval, hoe verkeerd ook door spelers, hoe naar ook voor Been, ik denk dat het goed is dat het is gebeurd.
Volgens de geruchten ligt er nu 25 miljoen euro klaar. Voorwaarde was oa vertrek Been. Maar waarom het allemaal niet wat sympathieker en menselijker kan, is mij een raadsel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 07:41   quote  deeplink  
Beu

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een verwende gasten! zweep erover!









0.0075531