BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde eruit en beginnen bij het begin?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juli 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

op het web wel idd..
Daar buiten ook hoor.
De meesten zijn t gewoon zat
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid,Blokland zat al in talentpool 1 en 2 voordat Gudde kwam...
Mario Been heeft vervolgens zijn vriend Pim Blokland benaderd voor eventuele aankopen
en die zijn gekomen dankzij die 2...
Als de Heer Blokland zijn de investeringen van de Vvf niet had omgezet in aandelen
waardoor de schuld is gehalveerd dan was de kans heel groot dat ze hun geld en de club
kwijt zouden raken...Ik zie niks van saneren...
Het enige dat ik mij kan herrineren van Gudde is dat hij 2 jaar met een stadionplan is
bezig geweest die zo de vuilbak in kon en dat hij vergat deGuzman voor 14 miljoen
naar Man City te brengen.En oja hij ging akkoord met een bekerfinale in 2 wedstrijden...
Tuurlijk had Blokland een belang, net als Gudde. Dus kwam dat mooi samen. Ik zie Gudde als een tussenpaus. Hij heeft de opdracht de club naat zwarte cijfers te brengen. Dat is zijn missie. Dat doet ie kleurloos, maar hij doet het.
Als zijn missie 2012 geslaagd is (of niet) mag ie weg. Mits...Er voordien een waardige opvolger klaar staat.
En dat zou wel eens kunnen gebeuren ook, afkomstig uit de VvF gelederen.

Eens zullen we het niet worden hierover, Leon. Maar dat is ook wel weer eens geinig.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Gudde is naar mijn mening tot nog toe puur bezig geweest met snijden/bezuinigen, dat was 'm ook wel toevertrouwd dankzij z'n ervaringen bij de gemeente Rotterdam. ik denk dat als het moment daar is dat Feyenoord weer redelijk financieel gezond is hij ook kan gaan wieberen. dan is het moment aangebroken om weer echt te gaan bouwen aan een goede club met een goede organisatie.
craven
 craven - zaterdag 16 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 00:09 schreef sevillana het volgende:
Gudde is naar mijn mening tot nog toe puur bezig geweest met snijden/bezuinigen, dat was 'm ook wel toevertrouwd dankzij z'n ervaringen bij de gemeente Rotterdam. ik denk dat als het moment daar is dat Feyenoord weer redelijk financieel gezond is hij ook kan gaan wieberen. dan is het moment aangebroken om weer echt te gaan bouwen aan een goede club met een goede organisatie.
dat denk ik ook....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 00:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk had Blokland een belang, net als Gudde. Dus kwam dat mooi samen. Ik zie Gudde als een tussenpaus. Hij heeft de opdracht de club naat zwarte cijfers te brengen. Dat is zijn missie. Dat doet ie kleurloos, maar hij doet het.
Als zijn missie 2012 geslaagd is (of niet) mag ie weg. Mits...Er voordien een waardige opvolger klaar staat.
En dat zou wel eens kunnen gebeuren ook, afkomstig uit de VvF gelederen.

Eens zullen we het niet worden hierover, Leon. Maar dat is ook wel weer eens geinig.
Cisse zat in het feyenoord investeringsfonds. Daar in werd gegarandeerd dat de investeerders hun geld terug zouden krijgen + 5%. Mocht Cissé verkocht worden zou er dus 3150000 euri naar de investeerders gaan en de rest naar Feyenoord. Nu weten we alemaal dat de kans dat Cissé met dikke winst verkocht wordt vrijwel nihil is momenteel. Dus hij dient gewoon zijn contract uit en vertrekt. Dan moest Feyenoord nog steeds 3150000 euri aan de investeerders betalen.... Op papier zijn we 2012 dan uit de schulden om in 2013 meteen weer de buitencategorie bij de KNVB in te schieten.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit een goed plan is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door hotjumper --
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid,Blokland zat al in talentpool 1 en 2 voordat Gudde kwam...
Mario Been heeft vervolgens zijn vriend Pim Blokland benaderd voor eventuele aankopen
en die zijn gekomen dankzij die 2...
Als de Heer Blokland zijn de investeringen van de Vvf niet had omgezet in aandelen
waardoor de schuld is gehalveerd dan was de kans heel groot dat ze hun geld en de club
kwijt zouden raken...Ik zie niks van saneren...
Het enige dat ik mij kan herrineren van Gudde is dat hij 2 jaar met een stadionplan is
bezig geweest die zo de vuilbak in kon en dat hij vergat deGuzman voor 14 miljoen
naar Man City te brengen.En oja hij ging akkoord met een bekerfinale in 2 wedstrijden...
Er is in het personeelsbestand gesneden, daar is Gudde wel verantwoordelijk voor. Verder zie ik idd niet zo heel veel verdiensten, maar is het zoals jij het zegt.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 00:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Cisse zat in het feyenoord investeringsfonds. Daar in werd gegarandeerd dat de investeerders hun geld terug zouden krijgen + 5%. Mocht Cissé verkocht worden zou er dus 3150000 euri naar de investeerders gaan en de rest naar Feyenoord. Nu weten we alemaal dat de kans dat Cissé met dikke winst verkocht wordt vrijwel nihil is momenteel. Dus hij dient gewoon zijn contract uit en vertrekt. Dan moest Feyenoord nog steeds 3150000 euri aan de investeerders betalen.... Op papier zijn we 2012 dan uit de schulden om in 2013 meteen weer de buitencategorie bij de KNVB in te schieten.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit een goed plan is?
Ik kan het je met de beste wil van de wereld niet uitleggen.
salemi
 salemi - zaterdag 16 juli 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Voortdurend lopen de zaken door elkaar als het gaat om de functies die een aantal hoofdrolspelers bij de huidige Feyenoord tragedie spelen. Gudde is algemeen directeur. Dat houdt in dat hij zich met heel zaken binnen de club bezig moet houden, behalve met het technisch beleid. Hij heeft wel Beenhakker een paar maanden vervangen na zijn vertrek. Hij heeft de interne organisatie gereorganiseerd, ik ken geen details hoe hij dat gedaan heeft. Voorts heeft hij een rol in de externe betrekkingen van de club. Overleg met KNVB, politie, etc. Voorts speelt hij een rol in het overleg van het hoogste management bij Feyenoord. Hij neemt niet alleen deel aan het overleg, maar ik denk dat hij het ook agendeert (weet ik niet zeker). Ook is hij verantwoordelijk voor het voortdurende overleg met de sportclub over de samenwerking met de professionele tak. Het is te makkelijk om Gudde van zaken de schuld te geven waar hij totaal niet verantwoordelijk voor is.
En uiteindelijk gaat het maar om een ding. Zolang er op het veld niet gepresteerd wordt blijft het rommelen in de marge en blijft het rustig in de club. Ik weet zeker dat als Feyenoord zich voor een aantal jaren voor de CL had geplaatst (daar het geld had opgestreken), lekker bovenin had meegedraaid in de vaderlandse competitie, dan had je van alles waar we nu met elkaar over aan het rollebollen zijn, niets gehoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 10:09 schreef salemi het volgende:
Voortdurend lopen de zaken door elkaar als het gaat om de functies die een aantal hoofdrolspelers bij de huidige Feyenoord tragedie spelen. Gudde is algemeen directeur. Dat houdt in dat hij zich met heel zaken binnen de club bezig moet houden, behalve met het technisch beleid. Hij heeft wel Beenhakker een paar maanden vervangen na zijn vertrek. Hij heeft de interne organisatie gereorganiseerd, ik ken geen details hoe hij dat gedaan heeft. Voorts heeft hij een rol in de externe betrekkingen van de club. Overleg met KNVB, politie, etc. Voorts speelt hij een rol in het overleg van het hoogste management bij Feyenoord. Hij neemt niet alleen deel aan het overleg, maar ik denk dat hij het ook agendeert (weet ik niet zeker). Ook is hij verantwoordelijk voor het voortdurende overleg met de sportclub over de samenwerking met de professionele tak. Het is te makkelijk om Gudde van zaken de schuld te geven waar hij totaal niet verantwoordelijk voor is.
En uiteindelijk gaat het maar om een ding. Zolang er op het veld niet gepresteerd wordt blijft het rommelen in de marge en blijft het rustig in de club. Ik weet zeker dat als Feyenoord zich voor een aantal jaren voor de CL had geplaatst (daar het geld had opgestreken), lekker bovenin had meegedraaid in de vaderlandse competitie, dan had je van alles waar we nu met elkaar over aan het rollebollen zijn, niets gehoord.
dat klopt en roept om verantwoording.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Word het nu dan eens eindelijk duidelijk dat Gudde er niets van bakt? Hij kan dan wel met mooie verhalen en betere vooruitzichten komen, maar ik kijk puur naar het resultaat op het veld, waar alles om draait lijkt mij..Sinds Gudde algemeen directeur is, zijn Verbeek, Beenhakker en Been gesneuveld..uiterst capabele mensen, die het allerbeste met Feyenoord voorhebben. Wie komt er nu voor de groep? Geloof je nu echt dat het vanaf nu beter zal gaan met een andere trainer en dat v.Geel de reddende engel zal worden?

Martin v.Geel is geen verkeerde man voor Feyenoord, maar hoe het nu gegaan is met Been, vind ik toch opmerkelijk. Dat een spelersgroep de macht heeft boven de technische leiding, mag nooit gebeuren. Ik weet nog dat de spelersgroep van Heerenveen destijds wilde dat Foppe de Haan moest vertrekken. Riemer vd.Velde vertelde een dag daarna tijdens een persconferentie dat het contract van de Haan werd verlengd. Hij wilde daarmee aangeven wie de baas was en dat de spelersgroep de touwtjes nooit in handen mogen krijgen.

Ik begrijp zowiezo zoveel mensen op een kluit niet. Je hebt een algemeen directeur, een technisch directeur en weet ik allemaal wat daar omheen hangt. Gewoon één juiste man voor de lange termijn, die verstand van zaken heeft. De lijnen moeten korter, zodat je, wanneer het fout gaat, gelijk ziet waar het fout gaat. Ik zou nu Gudde eruit flikkeren, v.Geel de leiding geven aan alles en v.Hanegem samen met v.Gastel aanstellen voor het 1e elftal. Met v.Hanegem krijg je de rust en humor terug en v.Gastel leert de kneepjes van het vak, zodat hij het op de lange termijn gaat overnemen van Willem. Willem heeft het volste vertrouwen in deze spelersgroep en die samenwerking kan niet fout!!!
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 14:47 schreef Els het volgende:

[..]

Welke club heeft nou 8 trainers in nog geen 8 jaar? Behalve Sparta?
020 !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde eruit en beginnen bij het begin?









0.0094981