|
|
Quiroz
|
|
|
Die wisten maandag al te melden dat de spelersgroep het vertrouwen had opgezegd. Dacht eerst dat het om een foute grap ging, maar het blijkt dus echt zo te zijn... Doet goed aan de betrouwbaarheid van deze site! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Betekent ook dat er wordt gelekt vanuit de spelersgroep ... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: precies, zegt niet zoveel over de FRFC1908 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jawel, het is natuurlijk fout dat er gelekt word maar ik zal berichten van FRFC1908 eerder aannemen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ff gekeken maar behoorlijke stemmingsmakerij daarzo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dus nog vreemder dat Gudde van niks wist |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Conclusie:
Tyfus spelersgroep, hebben het aan iedereen doorgeluld behalve aan Mario zelf, stoere boys! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Hoop dat ze nu de lijst van ballers bekend maken die het vertrouwen hebben opgezegt... Ik houd er niet zo van als er een "persconferentie" gehouden wordt en er veel gelult wordt en weinig gezegt... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Vraag me af of ie nu eigenlijk wel iets weet, soms het idee dat er ie ook maar wat op los lult |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 15:18 schreef Quiroz het volgende:Die wisten maandag al te melden dat de spelersgroep het vertrouwen had opgezegd. Dacht eerst dat het om een foute grap ging, maar het blijkt dus echt zo te zijn... Doet goed aan de betrouwbaarheid van deze site! Debiele topic. Betrouwbaarheid van de site? Gewoon fokking roddel site. Draagt niets bij aan deze ontwikkelingen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 16:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Debiele topic. Betrouwbaarheid van de site? Gewoon fokking roddel site. Draagt niets bij aan deze ontwikkelingen. Zij wisten het maandag al! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar wat schiet je daar nou mee op? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Moet ik als 13 jarige dat nou gaan uitleggen... |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
ze gaan toch langzaam het lijstje van de supporters af?? geen willem van hanegem dan mario non actief stond er.maar dat kunnen ze niet zeggen natuurlijk |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ga je gang. Hoort bij groter worden. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Denk dat onze 13 jarige nu de avondkrant aan het bezorgen is :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb al maanden geroepen dat de spelers geen vertrouwen meer in Mario Been hadden. Waarom denken jullie dat Georginio Wijnaldum is vertrokken? Niet alleen vanwege de bossen hoor. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:Ik heb al maanden geroepen dat de spelers geen vertrouwen meer in Mario Been hadden. Waarom denken jullie dat Georginio Wijnaldum is vertrokken? Niet alleen vanwege de bossen hoor. Nee, vanwege de centen. Wat dacht je dan. |
|
|
|