BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HAHAHAHA

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - woensdag 13 juli 2011 - 16:45   quote  deeplink  
AZ biedt Rajiv van la Parra geen contract aan. De voormalig jeugdspeler van Feyenoord, die bij de Alkmaarders op proef was, heeft de clubleiding en trainer Gertjan Verbeek niet voldoende van zijn kwaliteiten kunnen overtuigen. Van la Parra staat momenteel onder contract bij het Franse SM Caen.

De twintigjarige vleugelaanvaller trainde sinds maandag 4 juli mee met de selectie van de Alkmaarse club en en kwam in deze periode tijdens vier oefenwedstrijden in actie, maar de stage heeft hem geen aanbieding opgeleverd. Dit heeft AZ woensdag op de officiële website bekendgemaakt.

De beleidsbepalers van de Alkmaarders zijn hierbij niet over één nacht ijs gegaan, want Van la Parra kreeg nog een aantal extra dagen om zich te bewijzen. Na zijn eerste week bij de selectie van Verbeek kreeg de buitenspeler tot woensdag om zijn kwaliteiten te tonen. AZ bleek echter niet overtuigd en ziet er uiteindelijk van af om met de aanvaller in zee te gaan.
___________________________________________________________

Ik kan me nog herinneren dat ie naar Caen ging! Zag niet voldoende perspectief bij Feyenoord, 1 week later kwamen Makaay, Gio etc.

Caen ipv Feyenoord ben je dan een debiel
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Mooi voorbeeld voor die andere jonge jochies...
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi voorbeeld voor die andere jonge jochies...
sterski010
 sterski010 - woensdag 13 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Vietstas? Gaat ieder mislukt talent heen...
plannetje
 plannetje - woensdag 13 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 16:45 schreef Quiroz het volgende:
AZ biedt Rajiv van la Parra geen contract aan. De voormalig jeugdspeler van Feyenoord, die bij de Alkmaarders op proef was, heeft de clubleiding en trainer Gertjan Verbeek niet voldoende van zijn kwaliteiten kunnen overtuigen. Van la Parra staat momenteel onder contract bij het Franse SM Caen.

De twintigjarige vleugelaanvaller trainde sinds maandag 4 juli mee met de selectie van de Alkmaarse club en en kwam in deze periode tijdens vier oefenwedstrijden in actie, maar de stage heeft hem geen aanbieding opgeleverd. Dit heeft AZ woensdag op de officiële website bekendgemaakt.

De beleidsbepalers van de Alkmaarders zijn hierbij niet over één nacht ijs gegaan, want Van la Parra kreeg nog een aantal extra dagen om zich te bewijzen. Na zijn eerste week bij de selectie van Verbeek kreeg de buitenspeler tot woensdag om zijn kwaliteiten te tonen. AZ bleek echter niet overtuigd en ziet er uiteindelijk van af om met de aanvaller in zee te gaan.
___________________________________________________________

Ik kan me nog herinneren dat ie naar Caen ging! Zag niet voldoende perspectief bij Feyenoord, 1 week later kwamen Makaay, Gio etc.

Caen ipv Feyenoord ben je dan een debiel
toevallig ken ik rajiv goed en vind het jammer dat je zo een topic o erover opent ik zeg slot!!!
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:04 schreef plannetje het volgende:

[..]

toevallig ken ik rajiv goed en vind het jammer dat je zo een topic o erover opent ik zeg slot!!!
Dan had je hem een paar jaar geleden moeten zeggen dat 'ie moest blijven.
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Ik zeg gemiste kans voor meneer la parra. Als je caen prefereert boven Feyenoord dan zie je t verkeerd!
Xapter
 Xapter - woensdag 13 juli 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:04 schreef plannetje het volgende:

[..]

toevallig ken ik rajiv goed en vind het jammer dat je zo een topic o erover opent ik zeg slot!!!
ik ken me buurman heel goed.. net zo ongetalenteerd
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Zonde dat zo'n talent kapot gaat door verkeerde keuzes
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Jammer dat hij geen familie of vrienden heeft die hem op het rechte pad houden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HAHAHAHA









0.0047571