BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Interview van Pim Blokland in het NRC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 13 juli 2011 - 16:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Interview van Pim Blokland in het NRC (FeyenoordNet.nl)

erik
 erik - woensdag 13 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
echt leveloos julie hahaha
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:53 schreef erik het volgende:
echt leveloos julie hahaha
wie precies zijn jullie in dit geval?
erik
 erik - woensdag 13 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Jij en FR-douwe maar op een goeie manier hoor :p
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:56 schreef erik het volgende:
Jij en FR-douwe maar op een goeie manier hoor :p
dank je kerel
jij bent ook de beste
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:53 schreef erik het volgende:
echt leveloos julie hahaha
Typo?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

wie precies zijn jullie in dit geval?
wij niet
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ok, maar nogmaals: mensen mogen best een andere mening hebben dan ik maar wat craven ook zegt: wederom erg kinderachtijg ingekleed. Daarnaast vraag ik me toch af wat ze willen bereiken. Been ook weg, op naar de volgende? Waarom vandaag? waarom op die toon? iedere keer hetzelfde liedje.
En natuurlijk gaat Blokland niet de grote filantroop spelen.
Over kinderachtig ingekleed gesproken. Been ook weg, op naar de volgende?
Is de VG inmiddels ook verantwoordelijk voor de stemming over een trainer door een spelersgroep? Misschien moet de VG groep dan maar eens vragen om wat overwinningen.
En waarom vandaag is makkelijk te beantwoorden. Het intervieuw met Blokland was gisteren.
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:03 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Over kinderachtig ingekleed gesproken. Been ook weg, op naar de volgende?
Is de VG inmiddels ook verantwoordelijk voor de stemming over een trainer door een spelersgroep? Misschien moet de VG groep dan maar eens vragen om wat overwinningen.
En waarom vandaag is makkelijk te beantwoorden. Het intervieuw met Blokland was gisteren.
ik meen mij te herinneren dat de vg niet echt heel blij meer was met been
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:03 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Over kinderachtig ingekleed gesproken. Been ook weg, op naar de volgende?
Is de VG inmiddels ook verantwoordelijk voor de stemming over een trainer door een spelersgroep? Misschien moet de VG groep dan maar eens vragen om wat overwinningen.
En waarom vandaag is makkelijk te beantwoorden. Het intervieuw met Blokland was gisteren.
klopt maar dit stuk is van vandaag en waarom dan op deze dag? en de vg was volgens mij ook geen groot voorstander van Been toch?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jammer dat ie maar 1.23 m groot is
18 cm maar erg gespierd
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik meen mij te herinneren dat de vg niet echt heel blij meer was met been
De VG wilde naast Been een adviseur, op dat moment van Hanegem die zich overigens zelf aanbood.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:09 schreef F.L.E het volgende:

[..]

De VG wilde naast Been een adviseur, op dat moment van Hanegem die zich overigens zelf aanbood.
dus?
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:09 schreef F.L.E het volgende:

[..]

De VG wilde naast Been een adviseur, op dat moment van Hanegem die zich overigens zelf aanbood.
---------------------Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.-------------------------------------------
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Nou niet echt een blijk van vertrouwen
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt maar dit stuk is van vandaag en waarom dan op deze dag? en de vg was volgens mij ook geen groot voorstander van Been toch?
Geen antwoord op mijn vraag, waar bazeer jij op dat de VG verantwoordelijk is voor het vertrek van been.
En wat er vandaag gebeurd is is in mijn ogen weer een prima staaltje van hoezeer de TD en het bestuur niet op de hoogte is van wat er in de spelersgroep leeft.
Voor de tweede keer in 3 jaar vliegt een trainer de laan uit door toedoen van de spelersgroep, in principe ondergeschikte werknemers.
Ik zie het al gebeuren , baas we hebben een stemming gehouden, we hebben geen vertrouwen meer of je ff op wil rotten.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:16 schreef Milo het volgende:
wat dachten jullie? ik geef gewoon miljoenen weg? blokland///held
Ik had wel gehoopt dat ie Feyenoord iets meer tijd zou geven, maar ook hij wil weer snel cashen.
En over dat terugtreden, dat zie ik niet zo gauw gebeuren.
De macht is hem veel te lekker
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:15 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Geen antwoord op mijn vraag, waar bazeer jij op dat de VG verantwoordelijk is voor het vertrek van been.
En wat er vandaag gebeurd is is in mijn ogen weer een prima staaltje van hoezeer de TD en het bestuur niet op de hoogte is van wat er in de spelersgroep leeft.
Voor de tweede keer in 3 jaar vliegt een trainer de laan uit door toedoen van de spelersgroep, in principe ondergeschikte werknemers.
Ik zie het al gebeuren , baas we hebben een stemming gehouden, we hebben geen vertrouwen meer of je ff op wil rotten.
ooh dat ben ik met je eens, maar doe nou niet net alsof de VG zo blij nog was met Been
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:16 schreef Rovert het volgende:

[..]

ooh dat ben ik met je eens, maar doe nou niet net alsof de VG zo blij nog was met Been
Ik denk dat het vooral de manier waarop het gegaan is ze tegenstaat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:15 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Geen antwoord op mijn vraag, waar bazeer jij op dat de VG verantwoordelijk is voor het vertrek van been.
En wat er vandaag gebeurd is is in mijn ogen weer een prima staaltje van hoezeer de TD en het bestuur niet op de hoogte is van wat er in de spelersgroep leeft.
Voor de tweede keer in 3 jaar vliegt een trainer de laan uit door toedoen van de spelersgroep, in principe ondergeschikte werknemers.
Ik zie het al gebeuren , baas we hebben een stemming gehouden, we hebben geen vertrouwen meer of je ff op wil rotten.
als je mijn post leest dan zie je dat ik niet zeg dat de vg voor het vertrek van Been heeft gezorgd. Maar dat ik me afvraag waarom deze timing. Met las opmerking been ook weg op naar de volgende in de zin van: waarom niet even stilte.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:18 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

als je mijn post leest dan zie je dat ik niet zeg dat de vg voor het vertrek van Been heeft gezorgd. Maar dat ik me afvraag waarom deze timing. Met las opmerking been ook weg op naar de volgende in de zin van: waarom niet even stilte.
Omdat zowel in het intervieuw en wat er vandaag weer gebeurd is er de indruk gewekt wordt dat alles onder controle is. En waarom stilte?
In wie zijn belang? De directie en RVC of meneer Blokland die zich voordoet als de gulle gever en redder maar inweze niets anders is dan een zakenman die zo snel mogelijk zijn geld terug wil?
En ik roep echt niet dat hij zijn centjes zomaar aan Feyenoord moet geven, maar met een echt Feyenoord hart durf je soms ook een risico te nemen. Maar de opmerking,ik betaal niks als hij zijn poot breekt ben ik mijn centen kwijt doet mij gewoon walgen.
Zo snel mogelijk zijn aandeeltjes terug betalen en opzouten met die nep messias.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:56 schreef erik het volgende:
Jij en FR-douwe maar op een goeie manier hoor :p
hoe groot en breed ben jij?
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 13 juli 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Zo... dat ruimt op
Hillegom fan sinds 6
 Hillegom fan sinds 6 - woensdag 13 juli 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Wat mij vooral opvalt is dat er in topics vooral personen afgebrand worden. Het lijkt net politiek waar Roemer en Kant en vooral Pechtolt tegen alles aanschoppen, maar niét voor het uiteindelijke doel gaan. Laten we er van uitgaan dat alle personen die nu met Feyenoord bezig zijn het met de beste bedoelingen doen. Steun Feyenoord, het móet geleid worden als een bedrijf en niét als een partijtje op het schoolplein. De beste stuurlui staan aan wal en daar zijn de meeste van jullie ontzettend goed in. Feyenoord is een wereldclub en positiviteit en steun toteamwerk, weet ik zeker dat we ongelooflijk veel plezier er aan gaan beleven. Kom op èchte fans.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:34 schreef Hillegom fan sinds 6 het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat er in topics vooral personen afgebrand worden. Het lijkt net politiek waar Roemer en Kant en vooral Pechtolt tegen alles aanschoppen, maar niét voor het uiteindelijke doel gaan. Laten we er van uitgaan dat alle personen die nu met Feyenoord bezig zijn het met de beste bedoelingen doen. Steun Feyenoord, het móet geleid worden als een bedrijf en niét als een partijtje op het schoolplein. De beste stuurlui staan aan wal en daar zijn de meeste van jullie ontzettend goed in. Feyenoord is een wereldclub en positiviteit en steun toteamwerk, weet ik zeker dat we ongelooflijk veel plezier er aan gaan beleven. Kom op èchte fans.
Wat wil je precies zeggen eigenlijk?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:39 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Wat wil je precies zeggen eigenlijk?
Dat er personen worden afgebrand. Hij ziet liever huizen in de fik.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:34 schreef Hillegom fan sinds 6 het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat er in topics vooral personen afgebrand worden. Het lijkt net politiek waar Roemer en Kant en vooral Pechtolt tegen alles aanschoppen, maar niét voor het uiteindelijke doel gaan. Laten we er van uitgaan dat alle personen die nu met Feyenoord bezig zijn het met de beste bedoelingen doen. Steun Feyenoord, het móet geleid worden als een bedrijf en niét als een partijtje op het schoolplein. De beste stuurlui staan aan wal en daar zijn de meeste van jullie ontzettend goed in. Feyenoord is een wereldclub en positiviteit en steun toteamwerk, weet ik zeker dat we ongelooflijk veel plezier er aan gaan beleven. Kom op èchte fans.
Goeie samenvatting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Interview van Pim Blokland in het NRC









0.0062320