|
|
joepje3
|
|
|
Ondanks de berichten van vandaag, over naar de wedstrijden. Weet iemand of, en zoja waar het te volgen is (evt. via Twitter)? Gezien de omstandigheden zullen er wel veel filmploegen zijn. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
idd. waar kan je de stand volgen? |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Hoorde gerucht dat Fer NIET speelt i.v.m. veiligheidsredenen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Of is hij niet opgesteld omdat hij vorige week zo door de mand is gevallen en we bang zijn dat Twente misschien oplet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mijnheer Fer kan m'n geen fuck schelen, die zie ik het liefst helemaal niet meer in een Feyenoord shirt. Verder verwacht ik gewoon minstens 0-8. Het zal nog wel ff duren voor ik deze selectie een mindere prestatie vergeef. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Henk Timmer heeft een leuke, open wedstrijd beloofd. Dus alles onder de dubbele cijfers is een collectief falen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder, Leerdam, Vlaar, Ramsteijn, Nelom, Clasie, v. Haaren, Isoufi, Mokotjo, Biseswar Cabral. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 18:10 schreef MMM het volgende:Mulder, Leerdam, Vlaar, Ramsteijn, Nelom, Clasie, v. Haaren, Isoufi, Mokotjo, Biseswar Cabral. HE-LE-MAAL NIKS !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Man, je krijgt toch maagkrampen van zo'n opstelling... |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het Vlemmings effect begint te werken!!
Hehe |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ideaal : Lamprou-Fernandez-Vrij-Vlaar-Nelom-Leerdam-El Ahmadi-Mokotjo-Biseswar-Fernandez-Cisse |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Het is maar wat je ideaal noemt... Dit is pure armoede. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: best of a bad situation |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 18:16 schreef qwerto het volgende:Ideaal : Lamprou-Fernandez-Vrij-Vlaar-Nelom-Leerdam-El Ahmadi-Mokotjo-Biseswar-Fernandez-Cisse niks mis mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lamprou vind ik te klein..
Dan Mulder maar gewoon laten staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
'niks mis mee'
Lamprou: Te klein Fernandez: De vraag of hij goed terugkomt Nelom: Redelijk, maar meer voor niveau VVV-De Graafschap-NEC Leerdam: Acceptabel, niet meer dan dat Cisse: De vraag of hij ooit goed terugkomt Fernandez: Te licht voor de top als spits
De rest is prima, oftewel 5 spelers van de 11. Das niet genoeg. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Overigens is 1 van de 2 commentatoren van Veluwe FM echt een complete idioot. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 18:22 schreef joepje3 het volgende:'niks mis mee' Lamprou: Te klein- maar wel een talent, dus kans geven in voorbereiding Fernandez: De vraag of hij goed terugkomt- Kan je alleen achterkomen als hij speelt Nelom: Redelijk, maar meer voor niveau VVV-De Graafschap-NEC-Dat weet je nu al? Leerdam: Acceptabel, niet meer dan dat- Prima gedaan in een slecht draaiend elftal Cisse: De vraag of hij ooit goed terugkomt-Eens, maar je moet het toch maar afwachten Fernandez: Te licht voor de top als spits- Want? De rest is prima, oftewel 5 spelers van de 11. Das niet genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door craven -- |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
petertje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
leuke verslaggevers die boeren! Als ik er wat van kan verstaan moet ik wel vaak lachen. |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
mooi trucje ook van die boeren :) bezoekers gratis hun auto laten parkeren op hun stuk grond. En na de wedstrijd ze voor 10 euro per stuk eruit trekken omdat ze vast staan in de blubber... gouwe business :D |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
petertje
|
|
|
haha, die verslaggever zei nog 0-3 Cabral.. idd 0-2 nog maar |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
die commentator zegt ze kunnen warme chocolade vla nemen |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hij zei ook net dat alle feyenoord spelers op elkaar leken... |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
petertje
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
haha of het licht al uitgevonden is xd anders doen we het met kaarsjes :P |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
als ik zo'n doelkans gehad had was ik nooit getrouwd geweest xd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha mafketels van die radio daarzo |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
ze praten over de tachtig jarige oorlog XD |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Crap, de verbinding ligt eruit hier. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
FC Horst..is dat het Limburgse Horst??? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
het hapert bij mij soms een beetje maar voor de rest wel grappig XD |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: inderdaad haha. Ligt er een op de grond zegt die beste man Het is wel nat en koud maar warme chocolade vla in de rust doet wonderen haha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Een goudgele rakker aan je snuffert! |
|
|
|