|
|
el-loco
|
|
|
Ik moet van jou kokhalzen leo, blijf je nou bezig om Feyenoord en alles wat daar mee te maken heeft te naaien? Vent zet je erover heen dat je niets meer kom toevoegen aan het huidige Feyenoord! Wat jullie? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij is bevriend met Been. Waarom zou hij het niet voor hem op mogen nemen. Lijkt me logisch. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Dat had ik ook altijd als ik Leo zag of hoorde. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is een lul maar hij heeft in deze waarschijnlijk wel gelijk. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
nou ik vind het niet zo gelijk, wat is zijn doel met constant alles wat er momenteel met Feyenoord gebeurt afzeiken. Ik moet zeggen dat ik over van Geel weinig tot niets te klagen heb! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan die vreselijke vent z'n mond niet gewoon houden.. Je vriendje verdedigen doe je maar op de golfbaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 19:26 schreef el-loco het volgende:nou ik vind het niet zo gelijk, wat is zijn doel met constant alles wat er momenteel met Feyenoord gebeurt afzeiken. Ik moet zeggen dat ik over van Geel weinig tot niets te klagen heb! Hij doet iets wat ik zelf ook zou doen, opkomen voor een vriend die het moeilijk heeft, loyaliteit vind ik altijd prachtig. Ik deel zijn mening niet, daar waar hij een complot vermoedt van de directie, maar kan het erg waarderen dat hij de vriendschap in ere houdt. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Het is toch geen geluid van vandaag of gisteren dat het niet echt boterde tussen een gedeelte van de selectie en Mario. Dat ze daar in het dwaasgebouw niets van wisten en dit als een donderslag bij heldere hemel kwam zegt genoeg. Of ze liegen er vrolijk op los en is het, zoals Leo aangeeft, een vooropgezet plan. Ik weet niet wat ik erger moet vinden.. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ach joh al die supporters kunnen wel blijven zeiken op het bestuur. Je kan pas rust creeren als je op het veld presteert. Wat nou gvd als mark koevermans heeft geinvesteerd in de talentpool. Dan geeft dat oa aan dat hij in Feyenoord wil investeren. Ik zie de problemen niet zo! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 19:32 schreef el-loco het volgende:Ach joh al die supporters kunnen wel blijven zeiken op het bestuur. Je kan pas rust creeren als je op het veld presteert. Wat nou gvd als mark koevermans heeft geinvesteerd in de talentpool. Dan geeft dat oa aan dat hij in Feyenoord wil investeren. Ik zie de problemen niet zo! Dus dan laat je dat gedeelte dat niet presteert op het veld de dienst maar uitmaken. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Nee hoor ik heb in een voorgaande post aangeven dat je pas rust kan creeren als je presteert op het veld! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 19:45 schreef el-loco het volgende:Nee hoor ik heb in een voorgaande post aangeven dat je pas rust kan creeren als je presteert op het veld! Daar reageerde ik ook op....ze presteerde toch niks. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Nee, weet je wat het probleem is dat Feyenoord gewoon in voorgaande jaren "heeft gegokt en heeft verloren". Ik kan die jonge gassies niets kwalijk nemen! |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Hoeveel is het geworden tegen fc horst ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Dit is voor Beenhakker een toetje na de maaltijd om dan zo iets te roepen en te zeggen dat hij dit allemaal al wist. Ach, nog een beetje frustratie van een aantal maanden geleden. Keur het ook niet goed, maar beetje zielig is het wel............. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Els