BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Moest kokhalzen tijdens persconferentie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Ik moet van jou kokhalzen leo, blijf je nou bezig om Feyenoord en alles wat daar mee te maken heeft te naaien? Vent zet je erover heen dat je niets meer kom toevoegen aan het huidige Feyenoord! Wat jullie?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Hij is bevriend met Been. Waarom zou hij het niet voor hem op mogen nemen. Lijkt me logisch.
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 13 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Dat had ik ook altijd als ik Leo zag of hoorde.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Het is een lul maar hij heeft in deze waarschijnlijk wel gelijk.
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
nou ik vind het niet zo gelijk, wat is zijn doel met constant alles wat er momenteel met Feyenoord gebeurt afzeiken. Ik moet zeggen dat ik over van Geel weinig tot niets te klagen heb!
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Kan die vreselijke vent z'n mond niet gewoon houden.. Je vriendje verdedigen doe je maar op de golfbaan
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:26 schreef el-loco het volgende:
nou ik vind het niet zo gelijk, wat is zijn doel met constant alles wat er momenteel met Feyenoord gebeurt afzeiken. Ik moet zeggen dat ik over van Geel weinig tot niets te klagen heb!
Hij doet iets wat ik zelf ook zou doen, opkomen voor een vriend die het moeilijk heeft, loyaliteit vind ik altijd prachtig. Ik deel zijn mening niet, daar waar hij een complot vermoedt van de directie, maar kan het erg waarderen dat hij de vriendschap in ere houdt.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Het is toch geen geluid van vandaag of gisteren dat het niet echt boterde tussen een gedeelte van de selectie en Mario. Dat ze daar in het dwaasgebouw niets van wisten en dit als een donderslag bij heldere hemel kwam zegt genoeg.
Of ze liegen er vrolijk op los en is het, zoals Leo aangeeft, een vooropgezet plan.
Ik weet niet wat ik erger moet vinden..
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Ach joh al die supporters kunnen wel blijven zeiken op het bestuur. Je kan pas rust creeren als je op het veld presteert. Wat nou gvd als mark koevermans heeft geinvesteerd in de talentpool. Dan geeft dat oa aan dat hij in Feyenoord wil investeren. Ik zie de problemen niet zo!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:32 schreef el-loco het volgende:
Ach joh al die supporters kunnen wel blijven zeiken op het bestuur. Je kan pas rust creeren als je op het veld presteert. Wat nou gvd als mark koevermans heeft geinvesteerd in de talentpool. Dan geeft dat oa aan dat hij in Feyenoord wil investeren. Ik zie de problemen niet zo!
Dus dan laat je dat gedeelte dat niet presteert op het veld de dienst maar uitmaken.
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Nee hoor ik heb in een voorgaande post aangeven dat je pas rust kan creeren als je presteert op het veld!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:45 schreef el-loco het volgende:
Nee hoor ik heb in een voorgaande post aangeven dat je pas rust kan creeren als je presteert op het veld!
Daar reageerde ik ook op....ze presteerde toch niks.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Wie is beenhakker?
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Nee, weet je wat het probleem is dat Feyenoord gewoon in voorgaande jaren "heeft gegokt en heeft verloren". Ik kan die jonge gassies niets kwalijk nemen!
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - woensdag 13 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Hoeveel is het geworden tegen fc horst ?
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Tot nu toe 0-10
el-loco
 el-loco - woensdag 13 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
staat nu 0-10
Ronneke
 Ronneke - woensdag 13 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Dit is voor Beenhakker een toetje na de maaltijd om dan zo iets te roepen en te zeggen dat hij dit allemaal al wist. Ach, nog een beetje frustratie van een aantal maanden geleden. Keur het ook niet goed, maar beetje zielig is het wel.............
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 19:50 schreef Els het volgende:
Tot nu toe 0-10
stomme uitslag
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:47 schreef Rovert het volgende:

[..]

stomme uitslag
tja. 0-11 beter?
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

tja. 0-11 beter?
stuk beter
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Beenhakker zegt maar wat. Volgende!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Moest kokhalzen tijdens persconferentie









0.0060479