BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moeten we nu nog geloven na alle toestanden?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
crnal
 crnal - woensdag 13 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Dat het al jaren onrustig is bij Feyenoord is een feit, daar kan deze roerige voorbereiding nog wel bij.

Maar wanneer stopt dit eens?
Wat merk je als gewone supporter van al gebeurtenissen?
Kort en krachtig het wordt alleen maar slechter, sportief een drama - dure prijzen - afgelaste oefenwedstrijden - geen aankopen - geen prijzen de eerste jaren - verdeelt legioen - geen eensgezinheid binnen de selectie - vertrekkende spelers - concurrentie clubs worden alleen maar sterker.

Wie moet je nu nog geloven?
- Pim Blokand werd gezien als redder, echter lees je nu toch tegenstrijdige berichten "hij vindt de wijn en bitterballen belangrijker dan de gewone supporter.
- Mario en Leo voelen zich bedrogen.
- De afvaardiging van supporters die contact hebben met het bestuur en iedere week demonsteren dmv spandoeken en oproepen tot kalmte ..... kalmte?
- Van Geel en Gudde die de verantwoordelijkheid bij de spelersgroep leggen
- Spelers die Feyenoord verraden door te vertrekken, of hebben ze toch gelijk?
- Nieuwe investeerders die niet komen?

Feyenoord is Feyenoord niet meer, denk dat menige het hier eens mee zijn. Maar wat wil je met verdeeldheid binnen het legioen - selectie - en bestuur.
Je zou bijna denken dat een nieuwe start nodig is om ons cluppie te redden....maar ja we blijven maar gaan....want Feyenoord supporter ben je niet voor je LOL.
crnal
 crnal - woensdag 13 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Verdeelheid ben je gek?
Kijk naar de poll wie moet de nieuwe trainer worden : de twee met de meeste stemmen : Van Hanegem en Van Gaal....moet niet gekker worden
De Spot
 De Spot - woensdag 13 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Niks aan toe tevoegen...maar dit jaar moeten we doorkomen en hopen dat Louis de nieuwe trainer wordt.
charissa
 charissa - woensdag 13 juli 2011 - 20:24   quote  deeplink  
onze willem met jp van gastel
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 20:24 schreef charissa het volgende:
onze willem met jp van gastel
Willem en Louis
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:46 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Willem en Louis
willen en louis en huub en jan en theo moeten de kar nu maar gaan trekken
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 13 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
niemand geloven...gewoon opdoeken de hele handel
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:48 schreef Jhon de Beuk het volgende:
niemand geloven...gewoon opdoeken de hele handel
wat ?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 13 juli 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

wat ?
dit topic..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Je moet mij geloven.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 10:50   quote  deeplink  
ik geloof dr niks van
Suijltje
 Suijltje - donderdag 14 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Ik geloof....
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 20:11 schreef crnal het volgende:
Dat het al jaren onrustig is bij Feyenoord is een feit, daar kan deze roerige voorbereiding nog wel bij.

Maar wanneer stopt dit eens?
Wat merk je als gewone supporter van al gebeurtenissen?
Kort en krachtig het wordt alleen maar slechter, sportief een drama - dure prijzen - afgelaste oefenwedstrijden - geen aankopen - geen prijzen de eerste jaren - verdeelt legioen - geen eensgezinheid binnen de selectie - vertrekkende spelers - concurrentie clubs worden alleen maar sterker.

Wie moet je nu nog geloven?
- Pim Blokand werd gezien als redder, echter lees je nu toch tegenstrijdige berichten "hij vindt de wijn en bitterballen belangrijker dan de gewone supporter.
- Mario en Leo voelen zich bedrogen.
- De afvaardiging van supporters die contact hebben met het bestuur en iedere week demonsteren dmv spandoeken en oproepen tot kalmte ..... kalmte?
- Van Geel en Gudde die de verantwoordelijkheid bij de spelersgroep leggen
- Spelers die Feyenoord verraden door te vertrekken, of hebben ze toch gelijk?
- Nieuwe investeerders die niet komen?

Feyenoord is Feyenoord niet meer, denk dat menige het hier eens mee zijn. Maar wat wil je met verdeeldheid binnen het legioen - selectie - en bestuur.
Je zou bijna denken dat een nieuwe start nodig is om ons cluppie te redden....maar ja we blijven maar gaan....want Feyenoord supporter ben je niet voor je LOL.
Het gezeik is begonnen toen er vanuit de knvb werd besloten in te grijpen in de schulden afaire's. Vind het raar dat clubs zoals pisvee en 020 met een hoop poeha van alles kunnen doen en de rest niet.
Knvb beinvloed de hele gang van zaken iets te veel naar mijn zin. Ik denk dat als de aan banden gelegde uitgaven niet zo streng waren geweest, Feyenoord een stuk beter had gepresteerd. Ze hadden dan beter materiaal kunnen hebben. (niet dat wat we hebben slecht is, het luisterd gewoon niet zo goed als bij andere clubs)Als de berichten van een kleinerende Mario Been kloppen, ligt daar ook een deel van de schuld. Bij de spelers natuurlijk ook, die moeten ook eens laten zien wat ze waard zijn.
Dus, het is een samenloop van omstandigheden die een hoop mensen in de hand hadden kunnen hebben, maar er geen grip op hadden...
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:47 schreef Rovert het volgende:

[..]

willen en louis en huub en jan en theo moeten de kar nu maar gaan trekken
Ja en Ed en Willem bever als terein knechten...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 14 juli 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 20:11 schreef crnal het volgende:
.

Wie moet je nu nog geloven?
-

Geloof in jezelf
Rovert
 Rovert - vrijdag 15 juli 2011 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:11 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Het gezeik is begonnen toen er vanuit de knvb werd besloten in te grijpen in de schulden afaire's. Vind het raar dat clubs zoals pisvee en 020 met een hoop poeha van alles kunnen doen en de rest niet.
Knvb beinvloed de hele gang van zaken iets te veel naar mijn zin. Ik denk dat als de aan banden gelegde uitgaven niet zo streng waren geweest, Feyenoord een stuk beter had gepresteerd. Ze hadden dan beter materiaal kunnen hebben. (niet dat wat we hebben slecht is, het luisterd gewoon niet zo goed als bij andere clubs)Als de berichten van een kleinerende Mario Been kloppen, ligt daar ook een deel van de schuld. Bij de spelers natuurlijk ook, die moeten ook eens laten zien wat ze waard zijn.
Dus, het is een samenloop van omstandigheden die een hoop mensen in de hand hadden kunnen hebben, maar er geen grip op hadden...
Dit is natuurlijk onzin, het is dikke poep om de financiele situaties van de clubs met elkaar te vergelijken en de knvb de schuld te geven van onze financiele shit.
bollebeer
 bollebeer - vrijdag 15 juli 2011 - 07:50   quote  deeplink  
huub stevens
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 07:48 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin, het is dikke poep om de financiele situaties van de clubs met elkaar te vergelijken en de knvb de schuld te geven van onze financiele shit.
Natuurlijk niet, zonder Feyenoord heeft het Nederlands voetbal geen bestaanrecht. Ik snap niet dat de regelementen niet beginnen met:
1. De Eredivisie bestaat uit 18 clubs waarvan Feyenoord altijd nummer 1 is.
cc-tje
 cc-tje - zondag 17 juli 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Laten we even wacgten met geloven (ook al is het zondag...) Martin v Geel zegt tussen de zinnen door dat hij nog hoop heeft op een goede afloop bij de knvb (daar geloof ik dan weer in als ik hem zo hoor...)
Ruimte in een transfer vrije man is er, Bahia is weg, de Cler etc, dus er is ruimte op dat vlak.
Ik denk dus dat ik even wacht en dan pas gaat geloven...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moeten we nu nog geloven na alle toestanden?









0.0104849