|
|
piet de paler
|
|
|
Direct na het ontslag van Mario,viel iedereen over elkaar heen om maar een mening te hebben over Feyenoord.Terecht natuurlijk. Diverse wijze mannen hadden hun mening klaar Johan Derksen/de nitwits van RTV Rijnmond (smullen en je gram halen) maar ook Eric v Dorp. Tjonge wat vond hij het een schande ?????????????? Wie nu trainer de meest rare namen van mopsneusje V G (krijg die naam niet uit mn bekkie) en Van Hanegem enz v enzv. Maar als we toch een minder (of slecht) seizoen gaan draaien laat dan het Trio wat nu de training overneemt lekker zitten.Deze scheppen ook geen hoge verwachtingen bij het publiek. en hebben we eindelijk rust. Ik leg over 5 uur aan na een lange reis,maar wil eigenlijk direct weer weg en pas terugkomen als alle meningen en trainers alsmede aankoop ideeën voorbij zijn. En dan lekker weer op de tribune aan mijn broodje frikandel en een glaasje uilenzeik en roepen hup feyenoord de beuk erin |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:Direct na het ontslag van Mario,viel iedereen over elkaar heen om maar een mening te hebben over Feyenoord.Terecht natuurlijk. Diverse wijze mannen hadden hun mening klaar Johan Derksen/de nitwits van RTV Rijnmond (smullen en je gram halen) maar ook Eric v Dorp. Tjonge wat vond hij het een schande ?????????????? Wie nu trainer de meest rare namen van mopsneusje V G (krijg die naam niet uit mn bekkie) en Van Hanegem enz v enzv. Maar als we toch een minder (of slecht) seizoen gaan draaien laat dan het Trio wat nu de training overneemt lekker zitten.Deze scheppen ook geen hoge verwachtingen bij het publiek. en hebben we eindelijk rust. Ik leg over 5 uur aan na een lange reis,maar wil eigenlijk direct weer weg en pas terugkomen als alle meningen en trainers alsmede aankoop ideeën voorbij zijn. En dan lekker weer op de tribune aan mijn broodje frikandel en een glaasje uilenzeik en roepen hup feyenoord de beuk erin kom op je kunt het best
Van Gaal
nu jij
hup Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het wordt pas rustig als dit bestuur weg is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee niet de naam van hij die niet genoemd mag worden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: welnee het wordt nooit rustig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die sponsor komt wel heel vaak in beeld .zelfs al worden we 10e ze krijgen waar voor hun geld |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: precies, dan worden we net zo saai als PSV of Heerenveen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tuurlijk wel, gewoon van Gaal. En ik durf ook gewoon Ajax en Voldemort te zeggen. Kom op, nu jij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:22 schreef Els het volgende:[..] Tuurlijk wel, gewoon van Gaal. En ik durf ook gewoon Ajax en Voldemort te zeggen. Kom op, nu jij. charisteas! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga het proberen AAAAAAAAAAAAAA nee het gaat niet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wil Johan Boskamp en niet toen onze mop een mopsje was v Gaaaaaaaa |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
toen onze mop een mopsje was v Gaaaaaaaa
???????????????? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
aal
????????????
ga jij je medicijnen eens gauw innemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan me niet herinneren dat het OOIT rustig was rond Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Op een koude dag in december was er niemand en was het rustig |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Jaren geleden tegen MVV (beker?) was het lekker rustig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja oude tijden ik heb nog een leuke sponsor HCS of zo |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mijn Club?? lid van de VG :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:Diverse wijze mannen hadden hun mening klaar Johan Derksen/de nitwits van RTV Rijnmond (smullen en je gram halen) Heb me weer geïrriteerd aan die Jan Dirk Stouten, altijd verdedigd hij zijn schnabbelmaatje. Dus ook weer vandaag.. Absoluut niet objectief, de beste man..
Zolang Derksen niet over Feyenoord praat kan ik wel van 'm genieten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 22:44 schreef MMM het volgende:[..] Heb me weer geïrriteerd aan die Jan Dirk Stouten, altijd verdedigd hij zijn schnabbelmaatje. Dus ook weer vandaag.. Absoluut niet objectief, de beste man.. Zolang Derksen niet over Feyenoord praat kan ik wel van 'm genieten. Derksen zat ook maar wat te lullen, sneed absoluut geen hout van wat die kerel zei |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind de commentaren van beide heren wel van realiteitszin getuigen. |
|
|
|