BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verliezen we nog meer voetballers aan Nederlandse clubs?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 13 juli 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Naast Wijnaldum (vertrokken naar PSV) en Fer (creëert onwerkbare situatie zodat hij naar Twente kan, misselijk mannetje) lijkt ook El Ahmadi zijn zinnen te hebben gezet op een Nederlandse club.

Ik ben nog steeds van mening dat hij een jaartje mag blijven, maar hij drukt met zijn salaris zwaar op de begroting van de club...

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171876/El_Ahmadi_wijst_Forest_af_en_wil_Nederlandse_club.html
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:34 schreef Let it Snoo het volgende:
Naast Wijnaldum (vertrokken naar PSV) en Fer (creëert onwerkbare situatie zodat hij naar Twente kan, misselijk mannetje) lijkt ook El Ahmadi zijn zinnen te hebben gezet op een Nederlandse club.

Ik ben nog steeds van mening dat hij een jaartje mag blijven, maar hij drukt met zijn salaris zwaar op de begroting van de club...

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171876/El_Ahmadi_wijst_Forest_af_en_wil_Nederlandse_club.html
welke club dan? welke club kan zijn salaris betalen?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Bij FC Horst
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 13 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Geeft alleen aan dat hij naar een Nederlandse club wil en niet naar buitenland wil.. Dus mocht hij vertrekken, naar een NL club..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 juli 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:36 schreef Let it Snoo het volgende:
Geeft alleen aan dat hij naar een Nederlandse club wil en niet naar buitenland wil.. Dus mocht hij vertrekken, naar een NL club..
dus toch FC Horst
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
bij hem vind ik het toch anders, heeft niet veel goede kansen gekregen waarin zijn kwaliteiten tot zn recht komen en daarnaast wil Feyenoord van hem af.
craven
 craven - woensdag 13 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:39 schreef FR-Douwe het volgende:
bij hem vind ik het toch anders, heeft niet veel goede kansen gekregen waarin zijn kwaliteiten tot zn recht komen en daarnaast wil Feyenoord van hem af.
eens, maar ik vindt dat hij wederom van mij mag blijven
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:40 schreef craven het volgende:

[..]

eens, maar ik vindt dat hij wederom van mij mag blijven
mee eens!
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 13 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Laat 'm zichzelf dit seizoen maar bewijzen :)
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:41 schreef Let it Snoo het volgende:
Laat 'm zichzelf dit seizoen maar bewijzen :)
+ 1
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:41 schreef Let it Snoo het volgende:
Laat 'm zichzelf dit seizoen maar bewijzen :)
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
El ahmadi zal gewoon blijven!! mits er natuurlijk een goed bod van een paar miljoen gedaan wordt. Maar normaal gesproken moet hij samen met vlaar, de vrij en Fernandez het hart worden van het "nieuwe" Feyenoord aangevuld met een aantal versterkingen!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juli 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:55 schreef El Jardinero het volgende:
El ahmadi zal gewoon blijven!! mits er natuurlijk een goed bod van een paar miljoen gedaan wordt. Maar normaal gesproken moet hij samen met vlaar, de vrij en Fernandez het hart worden van het "nieuwe" Feyenoord aangevuld met een aantal versterkingen!!
Denk dat het te laat is..hij heeft 3jaar stil gestaan qua ontwikkeling zegt hij.
Wel zonde want hij had/heeft veel kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door infamous psv --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Zal El Ahmadi vóór Been gestemd hebben?
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:
Zal El Ahmadi vóór Been gestemd hebben?
Nee, niemand heeft gestemd!!Als er idd gestemd zou zijn zou hij zeker tegen hebben gestemd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:27 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft gestemd!!Als er idd gestemd zou zijn zou hij zeker tegen hebben gestemd.
Heb je verkeerde persconferentie gehoord vanmiddag? 13 spelers tegen Been, he.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
ja ik heb het gehoord... men moest iets naar buiten brengen waardoor de geloofwaardigheid groot was! Vlaar een held in ogen van vele supporters...dus mag hij het doen! Heb jij ook de reactie gehoord van Ron Vlaar op de vraag waarom men nou hebben gestemd en wat de echte reden was????? antwoord was veelzeggend..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 juli 2011 - 05:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:33 schreef El Jardinero het volgende:
ja ik heb het gehoord... men moest iets naar buiten brengen waardoor de geloofwaardigheid groot was! Vlaar een held in ogen van vele supporters...dus mag hij het doen! Heb jij ook de reactie gehoord van Ron Vlaar op de vraag waarom men nou hebben gestemd en wat de echte reden was????? antwoord was veelzeggend..
Ja natuurlijk jij zat er bij!
Natuurlijk moest er een smoes komen om Martin van Geel te beschermen omdat ie nog zo kort in dienst is! Maar gaat er maar vanuit dat dit een coupe a la van Geel is.
Het pad effenen voor zijn trainer.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:27 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft gestemd!!Als er idd gestemd zou zijn zou hij zeker tegen hebben gestemd.
Als dat waar is, zijn er teveel mensen die van het bedrog weten. En kan je het nooit stil houden.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 21:34 schreef Let it Snoo het volgende:
Naast Wijnaldum (vertrokken naar PSV) en Fer (creëert onwerkbare situatie zodat hij naar Twente kan, misselijk mannetje) lijkt ook El Ahmadi zijn zinnen te hebben gezet op een Nederlandse club.

Ik ben nog steeds van mening dat hij een jaartje mag blijven, maar hij drukt met zijn salaris zwaar op de begroting van de club...

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171876/El_Ahmadi_wijst_Forest_af_en_wil_Nederlandse_club.html
Klootzak, eerst stemmen en dan oprotten.
Ratten die het zinkende schip verlaten, zo gedragen die gasten zich...
Maar lee even mn topic over het steunen van de groep, zit denk ik wat in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verliezen we nog meer voetballers aan Nederlandse clubs?









0.0053498