|
|
Rovert
|
|
|
Even een serieuze vraag, wie van de forum-leden is een slap ventje en wie is breed in de schouders en sterk enzo? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:46 schreef Rovert het volgende:Even een serieuze vraag, wie van de forum-leden is een slap ventje en wie is breed in de schouders en sterk enzo? Wil je een competitie opzetten sterkste supporter van Feyenoord ofzo? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: geeft niets, daar zijn anabolen voor uitgevonden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
ik denk dat jij ff een ander forum moet opzoeken gooz.. obiku weet er nog wel één denk ik :-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:46 schreef Rovert het volgende:Even een serieuze vraag, wie van de forum-leden is een slap ventje en wie is breed in de schouders en sterk enzo? 't schiet nog niet echt op zo.... misschien hulpvraag wat concreter formuleren? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:51 schreef FR-Douwe het volgende:[..] 't schiet nog niet echt op zo.... misschien hulpvraag wat concreter formuleren? geef eens tip |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Ben bescheiden.. Heel iel, maar wel heeeeeeeeeeeeeeel sterk :P |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ok, ik ga hier niet flauw op reageren.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:51 schreef FR-Douwe het volgende:[..] 't schiet nog niet echt op zo.... misschien hulpvraag wat concreter formuleren? Joh, maak je niet druk. Ik ben lichtgeraakt, licht ontvlambaar, kan indrukwekkend boos worden, goed vocabulaire, voor de duvel niet bang en ik heb een grote broer. Ik bescherm jullie wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
goeie topic... na hasjè druk ik soms wel 25 cm.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:57 schreef Els het volgende:[..] Joh, maak je niet druk. Ik ben lichtgeraakt, licht ontvlambaar, kan indrukwekkend boos worden, goed vocabulaire, voor de duvel niet bang en ik heb een grote broer. Ik bescherm jullie wel. dank je nu nog iemand voor douwe |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Voor de mensen die wat breder willen worden: Ik heb op youtube wat motivatiefilmpjes van mezelf gezet. Mn echte naam is Ronnie Coleman. Vanwege internationale interesse zijn ze in het engels.
No pain No gain! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 22:02 schreef finsend het volgende:Voor de mensen die wat breder willen worden: Ik heb op youtube wat motivatiefilmpjes van mezelf gezet. Mn echte naam is Ronnie Coleman. Vanwege internationale interesse zijn ze in het engels. No pain No gain! damn! ik ga wel achter jou staan! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 22:02 schreef finsend het volgende:Voor de mensen die wat breder willen worden: Ik heb op youtube wat motivatiefilmpjes van mezelf gezet. Mn echte naam is Ronnie Coleman. Vanwege internationale interesse zijn ze in het engels. No pain No gain! Indrukwekkend hoe lang heb je hier over gedaan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Ik ga er wel flauw op reageren Douwe...
Meestal meer dan een kilo, afhankelijk van wat ik drink of eet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: zo'n 15 jaar. 7 dagen per week, 2x per dag. K denk eraan om voetballer te worden breekijzer ofzo ghehe |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Milo! Want die heeft drie sportscholen en durft ME'ers te slaan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:46 schreef Rovert het volgende:Even een serieuze vraag, wie van de forum-leden is een slap ventje en wie is breed in de schouders en sterk enzo? Slimme werkwijze om mannen voor een homo-site te krijgen, Rovert. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:46 schreef Rovert het volgende:Even een serieuze vraag, wie van de forum-leden is een slap ventje en wie is breed in de schouders en sterk enzo? :)
Gadverdamme |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een gayert die rovert. bah bah |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ik krijg een heel edwinlucas gevoel van binnen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: gadver, kan je dat niet voor je houden.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: niet overdrijven, eentje maar! maar er is er maar 1, fucking dorian yates! mijn stats 1.71 cm 86,4 kg ben op dieet benchpress boven de 100 kg deadlift net begonnen boven de 150 kg squat 10 x 150 kg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 10:35 schreef Milo het volgende:[..] niet overdrijven, eentje maar! maar er is er maar 1, fucking dorian yates! mijn stats 1.71 cm 86,4 kg ben op dieet benchpress boven de 100 kg deadlift net begonnen boven de 150 kg squat 10 x 150 kg 1,71.... dan heb je je stilletohakken zeker aan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Lul!!!! ik dacht altijd 1.73 cm was maar mijn meter op de gym corrigerde mij ff! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: aha dus anabolen zorgen niet alleen voor een krimp van het geslachtsdeel.... ;} |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heb je je seizoenskaart nu al besteld? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 21:57 schreef Els het volgende:[..] Joh, maak je niet druk. Ik ben lichtgeraakt, licht ontvlambaar, kan indrukwekkend boos worden, goed vocabulaire, voor de duvel niet bang en ik heb een grote broer. Ik bescherm jullie wel. ... Die Els toch... Waar waren we zonder jou! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee, maar ga zekers weer lekker naar de kuip. de agelopen jaren standaard gewerkt op de gym, mocht toch niet heen. nu druk opzoek naar vervanging, maar dat komt goed! zodra ik iemand heb, ga ik zekers, 1 keer in de maand moet toch echt wel lukken! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: over je geslachtsdeel is een fabel! je kloten "kunnen" iets krimpen. bij een nakuur hersteld alles, en je lul blijft toch standaard klein. je bent wel rete geil de hele dag! je zou het voor de grap eens moeten doen ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 11:16 schreef Milo het volgende:[..] over je geslachtsdeel is een fabel! je kloten "kunnen" iets krimpen. bij een nakuur hersteld alles, en je lul blijft toch standaard klein. je bent wel rete geil de hele dag! je zou het voor de grap eens moeten doen ;) Hahahahaha, nee niks voor mij, veel te hard werken dat trainen |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Als ik ga liggen, ben ik 186 cm breed, in totale omvang 456 cm. (komt omdat ik op grote voet leef!) Ik heb biceps, die snel gemeten dienen te worden, anders zakken ze onder m'n arm. Mijn bovenbenen zijn behoorlijk, maar als ik ze aanspan, schieten m'n knieen op slot. Moet ik nog verder gaan??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 16:48 schreef Suijltje het volgende:Als ik ga liggen, ben ik 186 cm breed, in totale omvang 456 cm. (komt omdat ik op grote voet leef!) Ik heb biceps, die snel gemeten dienen te worden, anders zakken ze onder m'n arm. Mijn bovenbenen zijn behoorlijk, maar als ik ze aanspan, schieten m'n knieen op slot. Moet ik nog verder gaan??? Ik hoor Rovert al likkebaarden, Suijl. Stuur de rest maar naar z'n pb. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel grappig dat dit topic zich zo ontwikkeld. Zal Rovert goed doen :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, snap je nu waarom de hulpvraag misschien iets duidelijker had gekund? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nee, snap niet zoveel in het leven |
|
|
|