BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings weet dat er meer lijken in de kast liggen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - woensdag 13 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Leon Vlemmings is zeer teleurgesteld over het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord, laat hij weten aan NUsport. De voormalige assistent is voorlopig eindverantwoordelijk bij de Rotterdammers.

Met Vlemmings als trainer won Feyenoord woensdag met 0-11 van FC Horst. De interim-trainer had totaal niet verwacht dat hij tegen de amateurploeg voor de groep zou staan: "Normaal gesproken krijg je als technische staf signalen als er iets speelt. Dan zie je conflictjes op de training, merk je dat er wrijvingen zijn. Niemand van de staf heeft daar iets van gemerkt."

Vlemmings houdt zijn kaken stijf op elkaar over de ins en outs van het bizarre vertrek van Been: "Daardoor vind ik de manier waarop gisteren alles is gegaan zeer bedroevend. Ik weet precies hoe het zit, zou nu een hele hoop uit de doeken kunnen doen. Maar dit is alles wat ik er op dit moment over wil zeggen."

Daarnaast wilde Vlemmings weinig kwijt over zijn toekomst. Hij liet in een eerder stadium al weten geen trek te hebben in een permanent hoofdtrainerschap van Feyenoord.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171885/Vlemmings_noemt_vertrek_Been_bedroevend.html
Rovert
 Rovert - woensdag 13 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
tja
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Klinkt niet alsof we een rustige zomer krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:07   quote  deeplink  
vind dit niet echt slim van Vlemmings, je geeft weer ruimte tot speculatie.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 22:08   quote  deeplink  
laat iedereen toch zijn mond houden..wat een blaaskaken allemaal zeg. Het enigste waar Feyenoord nu behoefte aan heeft is rust!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:07 schreef FR-Douwe het volgende:
vind dit niet echt slim van Vlemmings, je geeft weer ruimte tot speculatie.
Hij mag toch laten weten wat hij er van vind.
Royaal
 Royaal - woensdag 13 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij mag toch laten weten wat hij er van vind.
laten weten wat hij er van vindt is wat anders dan laten weten dat er nog veel meer speelt
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij mag toch laten weten wat hij er van vind.
jawel, maar in zijn positie dan wel binnenskamers lijkt me. Dat wij hier van alles roepen kan maar hij heeft een functie en voedt de hele boel zo wel een beetje.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Als ik Vlemmings was, was ik ook vertrokken...laat Gudde maar voor de groep staan..hij bezorgt alle ellende!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:10 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jawel, maar in zijn positie dan wel binnenskamers lijkt me. Dat wij hier van alles roepen kan maar hij heeft een functie en voedt de hele boel zo wel een beetje.
Ja laten we vooral de aandacht afleiden van de kern van de zaak. De spelers mogen zonder ergens op in te gaan een trainer aan de kant zetten en dan moet een vlemings z'n mond houden? Raar.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 13 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:11 schreef alibabba het volgende:
Als ik Vlemmings was, was ik ook vertrokken...laat Gudde maar voor de groep staan..hij bezorgt alle ellende!!!
Als ie slim is doet ie dat ook
Joszef
 Joszef - woensdag 13 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Vlemmings is net zo verbaasd als iedereen. Dat lijkt me ook wel veelzeggend. Niemand had dit zien aankomen. Misschien beseffen de spelers ook nog niet wat ze hebben gedaan.
Els
 Els - woensdag 13 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:07 schreef FR-Douwe het volgende:
vind dit niet echt slim van Vlemmings, je geeft weer ruimte tot speculatie.
Maar Vlemmings kan toch een hele prettige werkrelatie hebben gehad met Been. En het opstappen van Been een aantal mensen heel erg kwalijk nemen? En nu beduidend minder arbeidsvreugde hebben? Maar wel uit plichtsbesef voorlopig verder gaan? Maar iedere betrokkene wel duidelijk willen maken waar hij staat? En ook de volgers van de club duidelijk willen maken waar hij staat?
Ik begrijp het wel. Ben ook wel eens bij een werkgever weggegaan omdat ik van mening was dat er onjuist gehandeld werd en ik me daar niet aan wilde verbinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door Els --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja laten we vooral de aandacht afleiden van de kern van de zaak. De spelers mogen zonder ergens op in te gaan een trainer aan de kant zetten en dan moet een vlemings z'n mond houden? Raar.
ik ben het wel met je eens, en ik vind dat de gang van zaken vreemd is (net als bij GJV trouwens) maar eerst binnenkamers. en daarnaast als je je dan uitspreekt doe het dan volledig en niet half.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 13 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:15 schreef Els het volgende:

[..]

Maar Vlemmings kan toch een hele prettige werkrelatie hebben gehad met Been. En het opstappen van Been een aantal mensen heel erg kwalijk nemen? En nu be3duidend minder arbeidsvreugde hebben? Maar wel uit plichtsbesef voorlopig verder gaan? Maar iedere betrokkene wel duidelijk willen maken waar hij staat? En ook de volgers van de club duidelijk willen maken waar hij staat?
Ik begrijp het wel. Ben ook wel eens bij een werkgever weggegaan omdat ik van mening was dat er onjuist gehandeld werd en ik me daar niet aan wilde verbinden.
ok, maar spreek je dan helemaal uit.
vries60
 vries60 - woensdag 13 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
De complottheorieën worden zo nog meer gevoed door Vlemmings...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:16 schreef vries60 het volgende:
De complottheorieën worden zo nog meer gevoed door Vlemmings...
Daar heb ik hem niet voor nodig. Niemand heeft iets gemerkt. En opeens op een maandagavond gesprek is er een onwerkbare situatie ontstaan.... Daar is meer aan de hand.
vries60
 vries60 - woensdag 13 juli 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar heb ik hem niet voor nodig. Niemand heeft iets gemerkt. En opeens op een maandagavond gesprek is er een onwerkbare situatie ontstaan.... Daar is meer aan de hand.
Dat zou betekenen dat alle spelers ook in het complot zouden zitten. Lijkt me haast onmogelijk. Of er is opzettelijk van een mug een oifant gemaakt met als doel Been te lozen.
MMM
 MMM - woensdag 13 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Zou zonde zijn van al dat geld, als die Vlemmings 'm peert.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Normaal gesproken zijn ass. trainers solidair met de hoofdtrainers op een enkeling na dan... vlemmings heeft er inmiddels al meerdere overleefd, zegt ook iets over hem zelf! Ik heb niks tegen hem persoonlijk, maar vind de reactie van hem ongepast en getuigd van onbehoorlijk gedrag.
Hij weet dat zijn langste tijd bij Feyenoord is geweest, maar als ie zelf opstapt kost het hem geld, dus doet hij het op deze manier! Kijk Mario heeft het nog netjes gedaan door zelf te gaan zodat het Feyenoord geen geld kost, maar deze Leon "de rat" Vlemmings wacht tot Feyenoord hem ontslaat en een paar ton in zijn zak kan steken om vervolgens vernietigend uit te halen naar Feyenoord!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 13 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:27 schreef vries60 het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat alle spelers ook in het complot zouden zitten. Lijkt me haast onmogelijk. Of er is opzettelijk van een mug een oifant gemaakt met als doel Been te lozen.
Dat kan dan toch alleen met medeweten van het bestuur en/of de TD?
De waarheid zal ongetwijfeld aan het licht komen.
richfey
 richfey - woensdag 13 juli 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:52 schreef El Jardinero het volgende:
Normaal gesproken zijn ass. trainers solidair met de hoofdtrainers op een enkeling na dan... vlemmings heeft er inmiddels al meerdere overleefd, zegt ook iets over hem zelf! Ik heb niks tegen hem persoonlijk, maar vind de reactie van hem ongepast en getuigd van onbehoorlijk gedrag.
Hij weet dat zijn langste tijd bij Feyenoord is geweest, maar als ie zelf opstapt kost het hem geld, dus doet hij het op deze manier! Kijk Mario heeft het nog netjes gedaan door zelf te gaan zodat het Feyenoord geen geld kost, maar deze Leon "de rat" Vlemmings wacht tot Feyenoord hem ontslaat en een paar ton in zijn zak kan steken om vervolgens vernietigend uit te halen naar Feyenoord!!!
Kan je geert Meyer nog ?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Is het soms complottendag?
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 13 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 23:01 schreef richfey het volgende:

[..]

Kan je geert Meyer nog ?
Wil je Geert Meijer vergelijken met die hond uit Breda?
danny010
 danny010 - woensdag 13 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Als van Geel niets heeft gedaan tijdens het gesprek met de spelers over het vertrek van Mario,omdat hij vond dat hij nog te kort in dienst was van feyenoord.
Zijn het straks dan ook de spelers die ht beleid bepalen en een nieuwe trainer uitkiezen? of moegen zij die alleen maar wegsturen?
ted
 ted - woensdag 13 juli 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Yes Hotjumper ik weet het wel zeker ! wanneer je alle berichtgevingen/uitspraken
die Mario te maken hebben gehad op een rijtje zet ,er is zeker meer aan de hand
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 14 juli 2011 - 05:40   quote  deeplink  
Ik vind het al raar dat Vlemniks blijft zitten! Als je trouw aan je trainer bent stap je ook op. Het vertrouwen is toch niet alleen in Mario opgezegd lijkt me......
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 07:40   quote  deeplink  
Hij beraadt zich... Lekker solidair
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 14 juli 2011 - 08:06   quote  deeplink  
waar blijfen de geld schieters. maakt feyenoord schulden vrij. dan kan f aankopen. komt wel goed met ons f eyenoord.
pensionado66
 pensionado66 - donderdag 14 juli 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Het is nu belangrijk dat er rust om de ploeg wordt gecreërd. Alle reacties hoe goed ook bedoeld werken averrechts. Wat mij vooral tegenviel was de reactie van de heer Beenhakker, staat er volgens mij toch niet meer zo dicht bij, maar zijn reactie was echt onder de maat. Met dit soort reactie is Feyenoor absoluut niet geholpen!
Milo
 Milo - donderdag 14 juli 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Ik ben blij dat been weg is, maar hoe? tjsa....dit is wel de 2de keer dat dit gebeurt bij onze club, de vorige keer was verbeek de lul.
Maar de technische staf heeft ook geen kloten.
want als je achter je trainer staat dan zeg je tegen je spelers ga eerst maar ballen voor dat je je mond open trekt.
anders zetten we jullie allemaal terug naar het 2de!
Dus de spelers MOETEN wat laten zien, dit seizoen! anders is het over met Feyenoord!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 08:49 schreef pensionado66 het volgende:
Het is nu belangrijk dat er rust om de ploeg wordt gecreërd. Alle reacties hoe goed ook bedoeld werken averrechts. Wat mij vooral tegenviel was de reactie van de heer Beenhakker, staat er volgens mij toch niet meer zo dicht bij, maar zijn reactie was echt onder de maat. Met dit soort reactie is Feyenoor absoluut niet geholpen!
Zoals Els aan aangaf, Leo kwam op voor zijn maatje. Ik vind Leo een vies mannetje maar hij weet natuurlijk wel wat er speelt in de Kuip en waarom zou hij in de media miet voor Mario op mogen komen als van Hanegem, in het recente verleden, Mario wel mag afzagen.... beetje lood om oud ijzer
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 - 22:07 schreef FR-Douwe het volgende:
vind dit niet echt slim van Vlemmings, je geeft weer ruimte tot speculatie.
Dat doet hij zeker.
Misschien had de spelersgroep weggestemt moeten worden... Tenminste, daar lijkt het wel op als je het zo leest.
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
De matige relatie tussen Feyenoord-trainer Mario Been en een groot gedeelte van de selectie van Feyenoord speelde waarschijnlijk een grotere rol dan het publiek en de trainer zelf heeft kunnen vermoeden. Been trad dikwijls hard op en ondervond deze de consequenties.

Zo voelde Diego Biseswar zich dikwijls vernederd door de trainer, kreeg Tim de Cler te horen dat Been hem nooit meer wilde zien, werd Karim El Ahmadi naar het tweede elftal verbannen, Mocht Leroy Fer na de winterstop vaker op de bank beginnen, moest Georginio Wijnaldum tegen zin op de rechterflank spelen, voelde de Zuid-Afrikaan Mokotjo zich niet serieus genomen en vond de hele selectie dat Been een blunder beging met het aantrekken van Johnny van Beukering.

De uitspraak van één van de Feyenoord-spelers was in dat opzicht al veelzeggend. "Er zijn dingen gebeurd, die ik nooit zal vergeten", zou uit de mond van de speler komen. Tegelijkertijd werd de slechte relatie duidelijk bij de situatie rondom Fer en Wijnaldum. "Omdat bij Twente en PSV de trainers Adriaanse en Rutten spelers beter kunnen maken" (El Ahmadi in VI). Ook dat was dodelijk voor een hoofdtrainer van Feyenoord.

Het grootste gedeelte van de problemen was wel degelijk bekend bij de leiding in Rotterdam. De nieuwe technisch directeur Martin van Geel hoopte echter dat de trainer meer steun zou krijgen als hij dichter bij het elftal zou staan. Van Geel stapte dan ook maandag de spelersbus in met een koffer en wilde deze week gebruiken om de volledige selectie beter te leren kennen. Aanleiding om te denken dat de bom zou barsten in Ermelo was er niet. Enkele dagen voor het vertrek had de hele spelersgroep nog een uitje waarbij de homogeniteit van de selectie juist werd geprezen.
MMM
 MMM - donderdag 14 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Duidelijk.
Royaal
 Royaal - donderdag 14 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:01 schreef craven het volgende:
De matige relatie tussen Feyenoord-trainer Mario Been en een groot gedeelte van de selectie van Feyenoord speelde waarschijnlijk een grotere rol dan het publiek en de ...
was jij de schrijver van die column?
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:20 schreef Royaal het volgende:

[..]

was jij de schrijver van die column?
nope.....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
valt me tegen van je
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:22 schreef Jappie_FEY het volgende:
valt me tegen van je
of juist niet :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
kan ook
de flh
 de flh - donderdag 14 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:01 schreef craven het volgende:
De matige relatie tussen Feyenoord-trainer Mario Been en een groot gedeelte van de selectie van Feyenoord speelde waarschijnlijk een grotere rol dan het publiek en de trainer zelf heeft kunnen vermoeden. Been trad dikwijls hard op en ondervond deze de consequenties.

Zo voelde Diego Biseswar zich dikwijls vernederd door de trainer, kreeg Tim de Cler te horen dat Been hem nooit meer wilde zien, werd Karim El Ahmadi naar het tweede elftal verbannen, Mocht Leroy Fer na de winterstop vaker op de bank beginnen, moest Georginio Wijnaldum tegen zin op de rechterflank spelen, voelde de Zuid-Afrikaan Mokotjo zich niet serieus genomen en vond de hele selectie dat Been een blunder beging met het aantrekken van Johnny van Beukering.

De uitspraak van één van de Feyenoord-spelers was in dat opzicht al veelzeggend. "Er zijn dingen gebeurd, die ik nooit zal vergeten", zou uit de mond van de speler komen. Tegelijkertijd werd de slechte relatie duidelijk bij de situatie rondom Fer en Wijnaldum. "Omdat bij Twente en PSV de trainers Adriaanse en Rutten spelers beter kunnen maken" (El Ahmadi in VI). Ook dat was dodelijk voor een hoofdtrainer van Feyenoord.

Het grootste gedeelte van de problemen was wel degelijk bekend bij de leiding in Rotterdam. De nieuwe technisch directeur Martin van Geel hoopte echter dat de trainer meer steun zou krijgen als hij dichter bij het elftal zou staan. Van Geel stapte dan ook maandag de spelersbus in met een koffer en wilde deze week gebruiken om de volledige selectie beter te leren kennen. Aanleiding om te denken dat de bom zou barsten in Ermelo was er niet. Enkele dagen voor het vertrek had de hele spelersgroep nog een uitje waarbij de homogeniteit van de selectie juist werd geprezen.
Goed stuk. De groep Vlaar komt nu tegenover de groep Fer/El Ahmadi te staan, zodra de nieuwe trainer er is. Volgens mij zat Mario tussen die 2 groepen in.
rich14
 rich14 - donderdag 14 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Als hij zo teleurgesteld is laat hem dan aub opzouten en neem ook aub Lodewijks mee. Die denkt dat hij veel van voetballen weet, maar snapt er niets van. Laat hem maar helemaal opnieuw beginnen bij dat nieuwe cluppie in 040 WODAN of zoiets. Dan is zijn cirkel rond en hoef ik dat pokdallig gezicht niet meer op tv te zien. Bah...wat een eikel
ted
 ted - donderdag 14 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Bedoel je de wodan-boy,s van de tegenpartij ? zijn die dan nog actief?
de flh
 de flh - donderdag 14 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Ik heb een lijkje gevonden.
Wara1977
 Wara1977 - donderdag 14 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Van Gaal moet nu trainer worden die is op z'n best met dat soort jonge puppies. Z'n vrouw komt ook uit Rotterdam en ze is een feyenoord fan. En dan kan hij gelijk z'n lange vinger naar ajax opsteken.
sevillana
 sevillana - donderdag 14 juli 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:10 schreef Wara1977 het volgende:
Van Gaal moet nu trainer worden die is op z'n best met dat soort jonge puppies. Z'n vrouw komt ook uit Rotterdam en ze is een feyenoord fan. En dan kan hij gelijk z'n lange vinger naar ajax opsteken.
kan anders z'n vrouw Truus de training niet gaan doen, laat hem dan maar per telefoon de tips doorgeven aan haar :)
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 16:52 schreef rich14 het volgende:
Als hij zo teleurgesteld is laat hem dan aub opzouten en neem ook aub Lodewijks mee. Die denkt dat hij veel van voetballen weet, maar snapt er niets van. Laat hem maar helemaal opnieuw beginnen bij dat nieuwe cluppie in 040 WODAN of zoiets. Dan is zijn cirkel rond en hoef ik dat pokdallig gezicht niet meer op tv te zien. Bah...wat een eikel
Als ik het allemaal goed begrepen heb, heeft de spelersgroep de hele technische staf weggestemd, dus Lodewijks en Vlemmings in elk geval ook, ws ook Bas v Noortwijk (enige wat ik me echt voor kan stellen).
Dani Fernandez zit stuk, die heeft, net als Cissé, vóór gestemd.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:10 schreef Wara1977 het volgende:
Van Gaal moet nu trainer worden die is op z'n best met dat soort jonge puppies. Z'n vrouw komt ook uit Rotterdam en ze is een feyenoord fan. En dan kan hij gelijk z'n lange vinger naar ajax opsteken.
Hij kan zn lange vinger ook ergens anders in steken... in fer bijvoorbeeld...
rood-wit
 rood-wit - donderdag 14 juli 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Vlemmings zegt dat hij dezelfde visie heeft als Mario en ook zo door wil gaan.
Hak dan de knoop snel door en kom met een nieuwe trainer, want dit is geen
verandering en dat was wel de bedoeling van dit alles.
Bicker
 Bicker - vrijdag 15 juli 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Als onze goede technische staf niet door had dat er iets speelde dan zegt dit veel over de kwaliteiten van deze mensen. Ook wegwezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings weet dat er meer lijken in de kast liggen









0.0086309