|
|
Is mogelijk
|
|
|
Bijna drie jaar lang heb ik niet laten zien wat ik kan, dus het wordt tijd dat ik iedereen weer laat zien dat ik in potentie nog steeds een van de beste middenvelders in Nederland ben. De ambitie om dat te bewijzen brandt harder dan ooit", zo meldt de ex-middenvelder van FC Twente in Voetbal International. |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
hij moet 1jaar bijtekenen het is een geweldige voetballer alleen hij kon het niet vaak laten zien alleen toen tegen Psv in de beker |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 22:54 schreef gonzalez17 het volgende:hij moet 1jaar bijtekenen het is een geweldige voetballer alleen hij kon het niet vaak laten zien alleen toen tegen Psv in de beker 1 jaar bijtekenen??? Onder welke grafsteen kom jij vandaan dan? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
niet zo'n hele zware denk ik,Gyan |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
alsof jij beter kan voetballen dan hij hij scoort tenminste paar goals jij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2011 door gonzalez17 -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
maar eerlijk el Amhadi heeft meer kwaliteit dan feyenoord heeft staan op middenveld tog? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ik wel ik ook scoor paar goals jij stoer niet moet doen ik jou tegenkom keer op varkenoord jij gewaarschuwd moeten zijn ik milo kennen hij 3 sportscholen hebben hij sv heeft en keertje geslagen heeft ME |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Maar om er even serieus op in te gaan. Karim kan best voetballen. Heeft alleen 3 jaar niks laten zien voor een topsalaris. Waarom zou hij dan moeten bijtekenen? Leg dat is uit dan. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 23:14 schreef Quiroz het volgende:[..] ik wel ik ook scoor paar goals jij stoer niet moet doen ik jou tegenkom keer op varkenoord jij gewaarschuwd moeten zijn ik milo kennen hij 3 sportscholen hebben hij sv heeft en keertje geslagen heeft ME haha,te veel hondevoer gegeten,vriend |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 23:14 schreef Quiroz het volgende:[..] ik wel ik ook scoor paar goals jij stoer niet moet doen ik jou tegenkom keer op varkenoord jij gewaarschuwd moeten zijn ik milo kennen hij 3 sportscholen hebben hij sv heeft en keertje geslagen heeft ME Zegt ook genoeg over de persoon dat je op een feyenoord forum gaat lopen patseren over je sportscholen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier is dag comploten ook? |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
ach hij Praat ma wat ma ik ga geen problemen maken met Supporters van FEYENOORD Jw Nummer 1 Xd |
|
|
|
|
Is mogelijk
|
|
|
In potentie zeker 1 van de beste middenvelders van Nederland, voetballend gezien dan he. Ik zou zeggen: El amhadi in de basis, en vanuit hem je team neerzetten... Centraal achterin ben ik niet bang voor, staat als een huis aankomend seizoen. Middenveld vanuit Karim werken, veel positie oefeningen doen op de trainingen.. 1 of 2 keer raken. Blijven hameren erop.. Kijk naar FC BARCELONA hun doen niets anders dan positiespel, 1 of 2x raken.. vanuit de jeugd wordt daar al op getraind. El amhadi is een type speler die ook van 1 a 2x raken houd.. Balbezit is belangrijk! en de bal circulatie moet ook omhoog. Met el amhadi op het middenveld heb je daar zeker een goeie aan, laat die jeugd middenvelders zich voetballend aan hem optrekken.. Leroy Fer is dan zelfs overbodig, hij is niet zo lichtvoetig, meer van de kracht.. Maar hij hebben mokotjo en misschien clasy en/of van haaren daarvoor.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lijkt me duidelijk...belangrijke bouwsteen,,,steunpilaar |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Elamhadi is op dit moment niet te vervangen van Geel ga met hem praten voor een langer verblijf in Rotterdam |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
We winnen van de joden zonder hem , ik zie het probleem niet. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
En zo zit de voetballerij nou in elkaar. Eerst zijn we blij dat ie oppleurt naar de zandbak, teleurgesteld dat ze hem niet houden en nu is hij een vrijwel onmisbare schakel en 1 van de beste spelers die we de afgelopen jaren hebben gehad. Heerlijk. Ik was misschien wel degene die de grootste hekel aan hem had. Van zero tot hero voor mij! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2012 - 10:45 schreef Henny het volgende:En zo zit de voetballerij nou in elkaar. Eerst zijn we blij dat ie oppleurt naar de zandbak, teleurgesteld dat ze hem niet houden en nu is hij een vrijwel onmisbare schakel en 1 van de beste spelers die we de afgelopen jaren hebben gehad. Heerlijk. Ik was misschien wel degene die de grootste hekel aan hem had. Van zero tot hero voor mij! Ik hoor ook bij die massa, ben wel verheugd dat ie het (tot nog toe) dit seizoen wel laat zien. Denk dat we maar moeten afwachten tot het einde van 't seizoen, . . hij zal zelf ook wel aankijken wat er wel of niet op hem afkomt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 23:14 schreef gonzalez17 het volgende:maar eerlijk el Amhadi heeft meer kwaliteit dan feyenoord heeft staan op middenveld tog? Niet als Clasie,maar zou mooi zijn als El Ahmadi nog 2 bijtekend |
|
|
|